Chip tuning motoru?
Moderátor: Moderators General
- Trupik
- Starting member
- Příspěvky: 48
- Registrován: sob pro 30, 2006 07:49
- Bydliště: Postoloprty/Louny
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem si myslel, že se dozvím něco o čipech.. Co jsem zhruba přečetl,tak osm stránek z tohoto tématu jsou jen dohady komu to a jak hrabe apod.. Přátelé. bavte se k tématu.. Laguna II 1,9 DCi 88kW. Už někdo čipnul a jak vypadá motor po pár kilometrech??
Díky.Tom
Díky.Tom
Trupik / Laguna II expresion 1,9 Dci,6kvalt..stříbrná metalíza,prostě kráska
spotřeba 6,5l/100km
spotřeba 6,5l/100km
-
- Advanced member
- Příspěvky: 269
- Registrován: sob říj 02, 2010 12:46
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
mám tu stejnou otázkuTrupik píše:Tak jsem si myslel, že se dozvím něco o čipech.. Co jsem zhruba přečetl,tak osm stránek z tohoto tématu jsou jen dohady komu to a jak hrabe apod.. Přátelé. bavte se k tématu.. Laguna II 1,9 DCi 88kW. Už někdo čipnul a jak vypadá motor po pár kilometrech??
Díky.Tom
Laguna II Grandtour 2002/1.9DCi/88kW/270Nm(+CHIP lehce přes 150koní(113kW/350Nm)6kvalt/EGR OFF/KAT OFF/KN filtr,velkej FMIC,kolem 6l/100km,výbava Expression,dovoz Německo
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Laguna II 1.9dci 79kW
Ahoj. Hledám trochu radu ... nevím zda chjpovat u autochip Praha 9,nebo diesel-technik na Kladně. Máte někdo zkušenost či radu? Díky moc
Re: Laguna II 1.9dci 79kW
pan Bulis s diesel-technik je opravdovej profik s autochip zkusenosti nema ale co Bulis udelal a rekl to tak opravdu bylosantcruz píše:Ahoj. Hledám trochu radu ... nevím zda chjpovat u autochip Praha 9,nebo diesel-technik na Kladně. Máte někdo zkušenost či radu? Díky moc
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
-
- Advanced member
- Příspěvky: 269
- Registrován: sob říj 02, 2010 12:46
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Brzo budu Laguš nechávat chipovat u Autochip v Praze,sem zvědavej jak to pojede..doufám že vydrží spojka a dám sem vědět první zážitky
Laguna II Grandtour 2002/1.9DCi/88kW/270Nm(+CHIP lehce přes 150koní(113kW/350Nm)6kvalt/EGR OFF/KAT OFF/KN filtr,velkej FMIC,kolem 6l/100km,výbava Expression,dovoz Německo
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
-
- Advanced member
- Příspěvky: 269
- Registrován: sob říj 02, 2010 12:46
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Tak dnes jsem byl v autochipu a nechat udělat chip laguny na 113kW a 354Nm ... motor hned po nastartování běžel krásně tiše,při sešlápnutí plynu až na zem to solidně nakopne do sedačky a průměrnou spotřebu mám o 1,5 litru menší naprosto se stejnym stylem jízdy jako předtim...celá úprava trvala hodinu a hlavně jejich ochota je bezvadná ..internet,televize..nějaký to občerstvení prostě paráda rozhodně doporučuju
Laguna II Grandtour 2002/1.9DCi/88kW/270Nm(+CHIP lehce přes 150koní(113kW/350Nm)6kvalt/EGR OFF/KAT OFF/KN filtr,velkej FMIC,kolem 6l/100km,výbava Expression,dovoz Německo
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
-
- Advanced member
- Příspěvky: 269
- Registrován: sob říj 02, 2010 12:46
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
týden po chipu a klouže spojka...( ..nevíte jestli by tam šla dát třeba z 2.2 dci ? ..nebo z něčeho silnějšího ?
Laguna II Grandtour 2002/1.9DCi/88kW/270Nm(+CHIP lehce přes 150koní(113kW/350Nm)6kvalt/EGR OFF/KAT OFF/KN filtr,velkej FMIC,kolem 6l/100km,výbava Expression,dovoz Německo
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2219
- Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
RE
Laguna 3500km po chipu a vše bez problémů
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2219
- Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RE
Je to načipované v toleranci výrobce. Pak je nutné dodržovat několik zásad :Laco19 píše:To tie motory naozaj vydrzia dlhodobo precipovanie na 165kW/225hp?dj.pepino píše:Laguna 3500km po chipu a vše bez problémů
- dodržovat výměny olejů + kvalitní olej
- nechat zahřát motor na provozní teplotu
- po " zběsilé" jízdě nechat schladit turbo
- a využívat sílu motoru s rozumem
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2219
- Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Nejsi první tady z fora, kdo se zajímal o chip 2.0T . Zjišťoval jsem to a není to prý problém.
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.
-
- Starting member
- Příspěvky: 21
- Registrován: ned led 17, 2010 04:33
- Bydliště: Jižní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip tunning motoru?
Zdravím tak zítra jedu taky přidat pár kW v Autochipu mají akci s 25% slevou a na 2.0 dCi tam nabízí ze 110kW na 143kW a krouťák ze 340 Nm na 445 Nm což se mi zdá nějak moc ještě to tam s nima musím probrat osobně,jestli tam nedat o něco méně.Nerad bych pak nějaký problémy se spojkou atd.
Laguna II Grandtour 2,0dCi Dynamique 2006 110kW/150 Hp(chip 143 kW/445 Nm 195 Hp) xenony,KN filtr,digi klima,CNC Carminat,vyhřívané přední sklo,vyhřívané sedačky polokůže,rozšiřovací podložky,černá metla Nacré
Re: Chip tunning motoru?
Tak pak dej vědět , jak Ti to maká , uvažuji o tom samém , taky jsem na to koukal . Jestli jsou hodnoty správné, 143 kw !!! , tak to je mazec !!!
Naposledy upravil(a) jh-pop dne stř úno 02, 2011 16:10, celkem upraveno 1 x.
-
- Advanced member
- Příspěvky: 269
- Registrován: sob říj 02, 2010 12:46
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip tunning motoru?
tomu už řikám krouťák! ...to origo spojka nemůže přenýst podle mě..nebo spíš jen krátkodobě
Laguna II Grandtour 2002/1.9DCi/88kW/270Nm(+CHIP lehce přes 150koní(113kW/350Nm)6kvalt/EGR OFF/KAT OFF/KN filtr,velkej FMIC,kolem 6l/100km,výbava Expression,dovoz Německo
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Re: Chip tunning motoru?
chlopy, ak uz chipujete, pridavajte vykon s rozumom. Inak sa asi skor oplati rovno kupit silnejsie faro.
nahanaju sa kone na motore, ale napr 1.6HDi 407, 88kW na motore, 70kW na kolesach
1.5dci mII 88kW na motore a slabych 64kW na kolesach ?
1.5dCi scenik 93kW na motore a na kolesach len 66kW ? Ako je to mozne, kde sa stratilo cez 6kW ?? Pri tychto malych vykonoch dost citelne. Ta ista firma
takto je vlastne udaj o vykone motora nepodstatny, ale zaujimavy je vykon na kolesach. V konecnom dosledku je 88kW u 407 viac nez 93kW Scenika.
nahanaju sa kone na motore, ale napr 1.6HDi 407, 88kW na motore, 70kW na kolesach
1.5dci mII 88kW na motore a slabych 64kW na kolesach ?
1.5dCi scenik 93kW na motore a na kolesach len 66kW ? Ako je to mozne, kde sa stratilo cez 6kW ?? Pri tychto malych vykonoch dost citelne. Ta ista firma
takto je vlastne udaj o vykone motora nepodstatny, ale zaujimavy je vykon na kolesach. V konecnom dosledku je 88kW u 407 viac nez 93kW Scenika.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
-
- Starting member
- Příspěvky: 21
- Registrován: ned led 17, 2010 04:33
- Bydliště: Jižní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip tunning motoru?
Zdravím tak už mám od včerejška Lagunku po čipu ty hodnoty jsou podle tabulek co mají na netu na 2.0 dCi tam mají 143kW a 445 Nm krouták (195 Hp) mám to tak i v tom zakázkovým listě,zatím jsem s tím ujel od včerejška nějakých 250-300Km tak dělat nějaký závěry bude asi hodně hodně předčasný,řekl bych že motor jde víc potichu je pružnější jel jsem s tím včera z toho Autochipu dom a pak večer ke známým ale byl pátek z Prahy dost provoz tak jsem jel tak 130-150km max když jsem odjížděl z Autochipu tak jsem vynuloval průměrnou spotřebu na počítači a doma tam bylo 5,2l/100km normálně mám dlouhodobou 6,0l/100km ale v Praze jsem zajížděl ještě do centra a chytil jsem tam "špičku" takže jsem víc stál než jel a pak až k Cukráku jsem jel tak max do 80km/h.Jinak mě Lagunka nejela špatně ani před chipem je to dovoz z Německa koupená loni v lednu u HS Auto Staněk v Nebřehovicích najeto cca 96 000km najel jsem od té doby nějakých 17 000 km bez sebemenšího problému, 30 ledna 2011mi končí roční záruka.Měli tam v nabídce ještě 1.9 dCi najeto cca 79 000 km ale ta měla postatně horší výbavu a ten 2"litr"(černá metla,CNC navigace,vyhřívaný sedačky a přední sklo,parkovací senzory byla k tomu i sada zimáků (tak 75 %) mě fakt lákal a když jsem se v něm svezl a dali mi to v dílně na zvedák tak mi bylo jasný že to vezmu.Akorát na tom udělali předprodejní servis( měnili tlačítko startovaní,vytrženou roletku v kufru,olej v motoru,destičky na předku a vzadu jeden parkovací senzor a diagnostika a celková kontrola) a přezuli mi to na zimu a jak říkám zatím absolutní spokojenost.Tak doufám že to bude tak dál s tím chipem napíšu víc až najedu pár tkm něco hodnotit je hodně předčasný:Jinak když jsem tam čekal než to udělají byl tam nějaký chlap s BMW a ten to chtěl i změřit,odpověd byla že není problém ale je to třeba říci dopředu aby na to byl časový prostor cena 1500 kč.Jo jinak tam taky nabízí filtry KN filtry ale ten tam mám už půl roku a na netu jsem ho koupil levněji než ho měli tam.Tak to je asi vše kdyby jste chtěli ještě nějaké informace tak jsem k dispozici,jinak přeju všem hodně najetých kilometrů bez poruch.
Laguna II Grandtour 2,0dCi Dynamique 2006 110kW/150 Hp(chip 143 kW/445 Nm 195 Hp) xenony,KN filtr,digi klima,CNC Carminat,vyhřívané přední sklo,vyhřívané sedačky polokůže,rozšiřovací podložky,černá metla Nacré
Re: Chip tunning motoru?
Keď sa auto čipuje s rozumom, nie je sa čoho báť. Ja osobne jazím iba na čipovaných motoroch, na poslednom aute mám po čipe viac ako 120 tis km - bez problémov. Ono najdôležitejším parametrom pre životnosť motora je vodič. nevytáčať studené, nechať dochladiť turbo po jazde a pravidelne meniť kvalitný olej a filtre. To je rozhodujúce. Nie výkonový potenciál. Potenciál je od toho potenciál, že záleží, ako sa využíva. Samozrejme, keď niekto jazdí stále plný plyn, životnosť mu nevzrastie...
Mimochodom, bol tu dotaz na rozdiel 79kW (ten som vlastnil) a 88kW (tých som pár robil). Motor je rovnaký, ale v závislosti na ročníku môže mať viac typov injekorov i spojek. Turbá sú všetky rovnaké, aj intercoolery. Šmýkajúca spojka a čierno dymiace auto je vizitkou buď šialeného mjiteľa, ktorý mal neúmerné požiadavky, alebo neschopného úpravcu. Takže v zásade 79kW verzia býva najčastejšie limitovaná práve spojkou. Motory 1.5dCi sú problematické kvôli RJ, ktoré komunikujú iba s komplikáciami. Motory 2.0dCi majú zasa FAP=DPF (filter pevných častíc), ktorý je pri úprave treba odstrániť. Ideálne na úpravu sú motory 1.9dCi Euro 2, Euro3, teda od 74 do 96kW. Motory 2.0dCi sa dajú takisto, ale treba počítať s odstránením FAP, softvérovo to ide ošetriť tak, aby RJ nevedela, že auto malo FAP. Ponúkam pomoc všetkým, čo majú problém s filtrom pevných častíc. Softvérová odtránenie FAP zadarmo pre členov klubu.
Mimochodom, bol tu dotaz na rozdiel 79kW (ten som vlastnil) a 88kW (tých som pár robil). Motor je rovnaký, ale v závislosti na ročníku môže mať viac typov injekorov i spojek. Turbá sú všetky rovnaké, aj intercoolery. Šmýkajúca spojka a čierno dymiace auto je vizitkou buď šialeného mjiteľa, ktorý mal neúmerné požiadavky, alebo neschopného úpravcu. Takže v zásade 79kW verzia býva najčastejšie limitovaná práve spojkou. Motory 1.5dCi sú problematické kvôli RJ, ktoré komunikujú iba s komplikáciami. Motory 2.0dCi majú zasa FAP=DPF (filter pevných častíc), ktorý je pri úprave treba odstrániť. Ideálne na úpravu sú motory 1.9dCi Euro 2, Euro3, teda od 74 do 96kW. Motory 2.0dCi sa dajú takisto, ale treba počítať s odstránením FAP, softvérovo to ide ošetriť tak, aby RJ nevedela, že auto malo FAP. Ponúkam pomoc všetkým, čo majú problém s filtrom pevných častíc. Softvérová odtránenie FAP zadarmo pre členov klubu.
Naposledy upravil(a) sarkan dne úte úno 01, 2011 21:54, celkem upraveno 1 x.
Megane II. 1.5dCi 78kW
Re: Chip tunning motoru?
Sarkan, no a tvoju 78kW si poriesil, alebo sa ti to nepodarilo ?
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
Re: Chip tunning motoru?
Ak myslíš 1.5dCi, tak nie, nechal som to tak. Je to manželkino auto, a flasher pre tento voz som nekúpil, nemám zvyšných 1300€.... Takže zatiaľ nič. Ani sa mi pravdupovediac do toho moc nechce. Teraz som kupoval za veľké peniaze softvér na odtraňovanie DPF/FAP, tak som sa vyhádzal... Možno sa na to ešte podujmem, ale najbližšie 3-4 mesiace určite nie.
Megane II. 1.5dCi 78kW
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2219
- Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip tunning motoru?
1,5dci máme načipovanou a žádné problémy nejsou, ba naopak Proč při čipu 2,0 odstraňuješ FAP Mám načipováno 2,0 a FAP tam zůstal - a je to letadlosarkan píše:Chlapi, venujem sa čiptuningu už nejaký ten rok, špecializujem sa na common rail motory JTD, ale odkedy mám vo svojom autoparku aj renaulta, rozšíril som pôsobnosť . Som schopný vybaviť brzdu aj garantovať sľubované. Nielen parametre výkonu, ale aj emisie a životnosť. Keď sa auto čipuje s rozumom, nie je sa čoho báť. Ja osobne jazím iba na čipovaných motoroch, na poslednom aute mám po čipe viac ako 120 tis km - bez problémov. Ono najdôležitejším parametrom pre životnosť motora je vodič. nevytáčať studené, nechať dochladiť turbo po jazde a pravidelne meniť kvalitný olej a filtre. To je rozhodujúce. Nie výkonový potenciál. Potenciál je od toho potenciál, že záleží, ako sa využíva. Samozrejme, keď niekto jazdí stále plný plyn, životnosť mu nevzrastie...
Mimochodom, bol tu dotaz na rozdiel 79kW (ten som vlastnil) a 88kW (tých som pár robil). Motor je rovnaký, ale v závislosti na ročníku môže mať viac typov injekorov i spojek. Turbá sú všetky rovnaké, aj intercoolery. Šmýkajúca spojka a čierno dymiace auto je vizitkou buď šialeného mjiteľa, ktorý mal neúmerné požiadavky, alebo neschopného úpravcu. Takže v zásade 79kW verzia býva najčastejšie limitovaná práve spojkou. Motory 1.5dCi sú problematické kvôli RJ, ktoré komunikujú iba s komplikáciami. Motory 2.0dCi majú zasa FAP=DPF (filter pevných častíc), ktorý je pri úprave treba odstrániť. Ideálne na úpravu sú motory 1.9dCi Euro 2, Euro3, teda od 74 do 96kW. Motory 2.0dCi spravím takisto, ale treba počítať s odstránením FAP, softvérovo to ošetrím tak, aby RJ nevedela, že auto malo FAP. Ponúkam aj riešenie všetkým, čo majú problém s filtrom pevných častíc. Softvérová úprava + odstránenie za symbolickú cenu pre členov klubu.
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů