Chip tuning motoru?

Upravovali jste svého Renaulta? Pošlete popis nebo obrázek. Chcete upravovat? Ptejte se tady.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
honza654
Junior member
Příspěvky: 208
Registrován: ned lis 09, 2008 07:01

Příspěvek od honza654 » pon srp 23, 2010 09:00

Sorry nějak nám to ujelo.

Uživatelský avatar
Trupik
Starting member
Příspěvky: 48
Registrován: sob pro 30, 2006 07:49
Bydliště: Postoloprty/Louny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trupik » pát říj 08, 2010 04:33

Tak jsem si myslel, že se dozvím něco o čipech.. Co jsem zhruba přečetl,tak osm stránek z tohoto tématu jsou jen dohady komu to a jak hrabe apod.. Přátelé. bavte se k tématu.. Laguna II 1,9 DCi 88kW. Už někdo čipnul a jak vypadá motor po pár kilometrech??
Díky.Tom
Trupik / Laguna II expresion 1,9 Dci,6kvalt..stříbrná metalíza,prostě kráska
spotřeba 6,5l/100km

kralikbiker
Advanced member
Příspěvky: 269
Registrován: sob říj 02, 2010 12:46
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kralikbiker » ned říj 10, 2010 00:16

Trupik píše:Tak jsem si myslel, že se dozvím něco o čipech.. Co jsem zhruba přečetl,tak osm stránek z tohoto tématu jsou jen dohady komu to a jak hrabe apod.. Přátelé. bavte se k tématu.. Laguna II 1,9 DCi 88kW. Už někdo čipnul a jak vypadá motor po pár kilometrech??
Díky.Tom
mám tu stejnou otázku :)
Laguna II Grandtour 2002/1.9DCi/88kW/270Nm(+CHIP lehce přes 150koní(113kW/350Nm)6kvalt/EGR OFF/KAT OFF/KN filtr,velkej FMIC,kolem 6l/100km,výbava Expression,dovoz Německo :)
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

vladoo
Starting member
Příspěvky: 30
Registrován: úte zář 15, 2009 20:52
Bydliště: Bardejov

Příspěvek od vladoo » ned říj 10, 2010 03:01

ja mam 79kw a som to cipol nedavno Motor je sviznejsi a hlavne je to poznat Nebojte sa ist do toho
renault laguna 2004 1.9dci 79kw

Tarwas
Junior member
Příspěvky: 118
Registrován: pon srp 07, 2006 22:30

Příspěvek od Tarwas » stř říj 20, 2010 12:31

jak je na tom 79kW? proti 88kW je tam jiné turbo nebo je to jenom SW?

motorpower: zařídíš brzdu před čipem a po čipu?
Renault Laguna Grandtour III 2.0dCi 150k Dynamique

santcruz
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: ned říj 31, 2010 01:40
Bydliště: Praha

Laguna II 1.9dci 79kW

Příspěvek od santcruz » pon lis 01, 2010 18:59

Ahoj. Hledám trochu radu ... nevím zda chjpovat u autochip Praha 9,nebo diesel-technik na Kladně. Máte někdo zkušenost či radu? Díky moc

ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2456
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

Re: Laguna II 1.9dci 79kW

Příspěvek od ITexpert » pon lis 01, 2010 23:24

santcruz píše:Ahoj. Hledám trochu radu ... nevím zda chjpovat u autochip Praha 9,nebo diesel-technik na Kladně. Máte někdo zkušenost či radu? Díky moc
pan Bulis s diesel-technik je opravdovej profik s autochip zkusenosti nema :-) ale co Bulis udelal a rekl to tak opravdu bylo :-)
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

kralikbiker
Advanced member
Příspěvky: 269
Registrován: sob říj 02, 2010 12:46
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kralikbiker » pát lis 05, 2010 00:03

Brzo budu Laguš nechávat chipovat u Autochip v Praze,sem zvědavej jak to pojede..doufám že vydrží spojka a dám sem vědět první zážitky :)
Laguna II Grandtour 2002/1.9DCi/88kW/270Nm(+CHIP lehce přes 150koní(113kW/350Nm)6kvalt/EGR OFF/KAT OFF/KN filtr,velkej FMIC,kolem 6l/100km,výbava Expression,dovoz Německo :)
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

martins
Člen RCČR
Příspěvky: 572
Registrován: pon led 05, 2004 08:41
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martins » pon lis 08, 2010 22:29

tak dej vedet,
ja premyslim o chipu na myho satiska 3l.... 150kW by se mi libilo, ale nevim nevim... mam strach o zivotnost motoru
Vel Satis 3.0 dCi Initiale Paris 2005
Obrázek

kralikbiker
Advanced member
Příspěvky: 269
Registrován: sob říj 02, 2010 12:46
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kralikbiker » čtv lis 11, 2010 18:40

Tak dnes jsem byl v autochipu a nechat udělat chip laguny na 113kW a 354Nm ... motor hned po nastartování běžel krásně tiše,při sešlápnutí plynu až na zem to solidně nakopne do sedačky a průměrnou spotřebu mám o 1,5 litru menší naprosto se stejnym stylem jízdy jako předtim...celá úprava trvala hodinu a hlavně jejich ochota je bezvadná :) ..internet,televize..nějaký to občerstvení :) prostě paráda :) rozhodně doporučuju :)
Laguna II Grandtour 2002/1.9DCi/88kW/270Nm(+CHIP lehce přes 150koní(113kW/350Nm)6kvalt/EGR OFF/KAT OFF/KN filtr,velkej FMIC,kolem 6l/100km,výbava Expression,dovoz Německo :)
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

kralikbiker
Advanced member
Příspěvky: 269
Registrován: sob říj 02, 2010 12:46
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kralikbiker » stř lis 17, 2010 21:33

týden po chipu a klouže spojka...:(( ..nevíte jestli by tam šla dát třeba z 2.2 dci ? ..nebo z něčeho silnějšího ?
Laguna II Grandtour 2002/1.9DCi/88kW/270Nm(+CHIP lehce přes 150koní(113kW/350Nm)6kvalt/EGR OFF/KAT OFF/KN filtr,velkej FMIC,kolem 6l/100km,výbava Expression,dovoz Německo :)
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

dj.pepino
Člen RCČR
Příspěvky: 2219
Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

RE

Příspěvek od dj.pepino » čtv lis 18, 2010 23:50

Laguna 3500km po chipu a vše bez problémů :lol:
Obrázek
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique Obrázek
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Re: RE

Příspěvek od Laco19 » pát lis 19, 2010 19:04

dj.pepino píše:Laguna 3500km po chipu a vše bez problémů :lol:
To tie motory naozaj vydrzia dlhodobo precipovanie na 165kW/225hp?

dj.pepino
Člen RCČR
Příspěvky: 2219
Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: RE

Příspěvek od dj.pepino » pát lis 19, 2010 19:26

Laco19 píše:
dj.pepino píše:Laguna 3500km po chipu a vše bez problémů :lol:
To tie motory naozaj vydrzia dlhodobo precipovanie na 165kW/225hp?
Je to načipované v toleranci výrobce. Pak je nutné dodržovat několik zásad :
- dodržovat výměny olejů + kvalitní olej :!:
- nechat zahřát motor na provozní teplotu :!:
- po " zběsilé" jízdě nechat schladit turbo :!:
- a využívat sílu motoru s rozumem :!:
Obrázek
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique Obrázek
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.

Uživatelský avatar
Koubes
Junior member
Příspěvky: 199
Registrován: stř bře 03, 2010 13:26
Bydliště: Přerov

Příspěvek od Koubes » stř pro 22, 2010 20:49

djpepino: a ten člověk, který Ti to dělal, je schopen upravit i 2,0T benzín 125kW? Ono totiž s tímto motorem to asi tak jednoduchý nebude, proto se ptám.
Laguna II 2,0T 125kW Dynamique F/L 2005, Eibach pružiny, nově obšitý volant- ex

dj.pepino
Člen RCČR
Příspěvky: 2219
Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dj.pepino » čtv pro 23, 2010 00:02

Nejsi první tady z fora, kdo se zajímal o chip 2.0T . Zjišťoval jsem to a není to prý problém. :wink:
Obrázek
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique Obrázek
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.

Hoony32
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: ned led 17, 2010 04:33
Bydliště: Jižní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Hoony32 » stř led 26, 2011 23:32

Zdravím tak zítra jedu taky přidat pár kW v Autochipu mají akci s 25% slevou a na 2.0 dCi tam nabízí ze 110kW na 143kW a krouťák ze 340 Nm na 445 Nm což se mi zdá nějak moc ještě to tam s nima musím probrat osobně,jestli tam nedat o něco méně.Nerad bych pak nějaký problémy se spojkou atd.
Laguna II Grandtour 2,0dCi Dynamique 2006 110kW/150 Hp(chip 143 kW/445 Nm 195 Hp) xenony,KN filtr,digi klima,CNC Carminat,vyhřívané přední sklo,vyhřívané sedačky polokůže,rozšiřovací podložky,černá metla Nacré

jh-pop
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: čtv led 27, 2011 16:23

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od jh-pop » čtv led 27, 2011 16:27

Tak pak dej vědět , jak Ti to maká :D , uvažuji o tom samém , taky jsem na to koukal . Jestli jsou hodnoty správné, 143 kw !!! , tak to je mazec !!!
Naposledy upravil(a) jh-pop dne stř úno 02, 2011 16:10, celkem upraveno 1 x.
Laguna II 2,0dCi Dynamique 110kW/chip 143kw 2006, xenony, polokůže, KN filtr, digi klima,vyhřívané sedačky,černá metla
Obrázek

kralikbiker
Advanced member
Příspěvky: 269
Registrován: sob říj 02, 2010 12:46
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od kralikbiker » čtv led 27, 2011 18:04

tomu už řikám krouťák! :) ...to origo spojka nemůže přenýst podle mě..nebo spíš jen krátkodobě
Laguna II Grandtour 2002/1.9DCi/88kW/270Nm(+CHIP lehce přes 150koní(113kW/350Nm)6kvalt/EGR OFF/KAT OFF/KN filtr,velkej FMIC,kolem 6l/100km,výbava Expression,dovoz Německo :)
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Miro_ba » čtv led 27, 2011 19:31

chlopy, ak uz chipujete, pridavajte vykon s rozumom. Inak sa asi skor oplati rovno kupit silnejsie faro.

nahanaju sa kone na motore, ale napr 1.6HDi 407, 88kW na motore, 70kW na kolesach
1.5dci mII 88kW na motore a slabych 64kW na kolesach ?
1.5dCi scenik 93kW na motore a na kolesach len 66kW ? Ako je to mozne, kde sa stratilo cez 6kW ?? Pri tychto malych vykonoch dost citelne. Ta ista firma
takto je vlastne udaj o vykone motora nepodstatny, ale zaujimavy je vykon na kolesach. V konecnom dosledku je 88kW u 407 viac nez 93kW Scenika.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

Hoony32
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: ned led 17, 2010 04:33
Bydliště: Jižní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Hoony32 » sob led 29, 2011 07:42

Zdravím tak už mám od včerejška Lagunku po čipu ty hodnoty jsou podle tabulek co mají na netu na 2.0 dCi tam mají 143kW a 445 Nm krouták (195 Hp) mám to tak i v tom zakázkovým listě,zatím jsem s tím ujel od včerejška nějakých 250-300Km tak dělat nějaký závěry bude asi hodně hodně předčasný,řekl bych že motor jde víc potichu je pružnější jel jsem s tím včera z toho Autochipu dom a pak večer ke známým ale byl pátek z Prahy dost provoz tak jsem jel tak 130-150km max když jsem odjížděl z Autochipu tak jsem vynuloval průměrnou spotřebu na počítači a doma tam bylo 5,2l/100km normálně mám dlouhodobou 6,0l/100km ale v Praze jsem zajížděl ještě do centra a chytil jsem tam "špičku" takže jsem víc stál než jel a pak až k Cukráku jsem jel tak max do 80km/h.Jinak mě Lagunka nejela špatně ani před chipem je to dovoz z Německa koupená loni v lednu u HS Auto Staněk v Nebřehovicích najeto cca 96 000km najel jsem od té doby nějakých 17 000 km bez sebemenšího problému, 30 ledna 2011mi končí roční záruka.Měli tam v nabídce ještě 1.9 dCi najeto cca 79 000 km ale ta měla postatně horší výbavu a ten 2"litr"(černá metla,CNC navigace,vyhřívaný sedačky a přední sklo,parkovací senzory byla k tomu i sada zimáků (tak 75 %) mě fakt lákal a když jsem se v něm svezl a dali mi to v dílně na zvedák tak mi bylo jasný že to vezmu.Akorát na tom udělali předprodejní servis( měnili tlačítko startovaní,vytrženou roletku v kufru,olej v motoru,destičky na předku a vzadu jeden parkovací senzor a diagnostika a celková kontrola) a přezuli mi to na zimu a jak říkám zatím absolutní spokojenost.Tak doufám že to bude tak dál s tím chipem napíšu víc až najedu pár tkm něco hodnotit je hodně předčasný:Jinak když jsem tam čekal než to udělají byl tam nějaký chlap s BMW a ten to chtěl i změřit,odpověd byla že není problém ale je to třeba říci dopředu aby na to byl časový prostor cena 1500 kč.Jo jinak tam taky nabízí filtry KN filtry ale ten tam mám už půl roku a na netu jsem ho koupil levněji než ho měli tam.Tak to je asi vše kdyby jste chtěli ještě nějaké informace tak jsem k dispozici,jinak přeju všem hodně najetých kilometrů bez poruch.
Laguna II Grandtour 2,0dCi Dynamique 2006 110kW/150 Hp(chip 143 kW/445 Nm 195 Hp) xenony,KN filtr,digi klima,CNC Carminat,vyhřívané přední sklo,vyhřívané sedačky polokůže,rozšiřovací podložky,černá metla Nacré

sarkan
Starting member
Příspěvky: 79
Registrován: úte zář 19, 2006 17:08
Bydliště: DCA

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od sarkan » ned led 30, 2011 13:44

Keď sa auto čipuje s rozumom, nie je sa čoho báť. Ja osobne jazím iba na čipovaných motoroch, na poslednom aute mám po čipe viac ako 120 tis km - bez problémov. Ono najdôležitejším parametrom pre životnosť motora je vodič. nevytáčať studené, nechať dochladiť turbo po jazde a pravidelne meniť kvalitný olej a filtre. To je rozhodujúce. Nie výkonový potenciál. Potenciál je od toho potenciál, že záleží, ako sa využíva. Samozrejme, keď niekto jazdí stále plný plyn, životnosť mu nevzrastie...
Mimochodom, bol tu dotaz na rozdiel 79kW (ten som vlastnil) a 88kW (tých som pár robil). Motor je rovnaký, ale v závislosti na ročníku môže mať viac typov injekorov i spojek. Turbá sú všetky rovnaké, aj intercoolery. Šmýkajúca spojka a čierno dymiace auto je vizitkou buď šialeného mjiteľa, ktorý mal neúmerné požiadavky, alebo neschopného úpravcu. Takže v zásade 79kW verzia býva najčastejšie limitovaná práve spojkou. Motory 1.5dCi sú problematické kvôli RJ, ktoré komunikujú iba s komplikáciami. Motory 2.0dCi majú zasa FAP=DPF (filter pevných častíc), ktorý je pri úprave treba odstrániť. Ideálne na úpravu sú motory 1.9dCi Euro 2, Euro3, teda od 74 do 96kW. Motory 2.0dCi sa dajú takisto, ale treba počítať s odstránením FAP, softvérovo to ide ošetriť tak, aby RJ nevedela, že auto malo FAP. Ponúkam pomoc všetkým, čo majú problém s filtrom pevných častíc. Softvérová odtránenie FAP zadarmo pre členov klubu.
Naposledy upravil(a) sarkan dne úte úno 01, 2011 21:54, celkem upraveno 1 x.
Megane II. 1.5dCi 78kW

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od Miro_ba » ned led 30, 2011 19:44

Sarkan, no a tvoju 78kW si poriesil, alebo sa ti to nepodarilo ?
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

sarkan
Starting member
Příspěvky: 79
Registrován: úte zář 19, 2006 17:08
Bydliště: DCA

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od sarkan » pon led 31, 2011 10:11

Ak myslíš 1.5dCi, tak nie, nechal som to tak. Je to manželkino auto, a flasher pre tento voz som nekúpil, nemám zvyšných 1300€.... Takže zatiaľ nič. Ani sa mi pravdupovediac do toho moc nechce. Teraz som kupoval za veľké peniaze softvér na odtraňovanie DPF/FAP, tak som sa vyhádzal... Možno sa na to ešte podujmem, ale najbližšie 3-4 mesiace určite nie.
Megane II. 1.5dCi 78kW

dj.pepino
Člen RCČR
Příspěvky: 2219
Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip tunning motoru?

Příspěvek od dj.pepino » pon led 31, 2011 17:19

sarkan píše:Chlapi, venujem sa čiptuningu už nejaký ten rok, špecializujem sa na common rail motory JTD, ale odkedy mám vo svojom autoparku aj renaulta, rozšíril som pôsobnosť :) . Som schopný vybaviť brzdu aj garantovať sľubované. Nielen parametre výkonu, ale aj emisie a životnosť. Keď sa auto čipuje s rozumom, nie je sa čoho báť. Ja osobne jazím iba na čipovaných motoroch, na poslednom aute mám po čipe viac ako 120 tis km - bez problémov. Ono najdôležitejším parametrom pre životnosť motora je vodič. nevytáčať studené, nechať dochladiť turbo po jazde a pravidelne meniť kvalitný olej a filtre. To je rozhodujúce. Nie výkonový potenciál. Potenciál je od toho potenciál, že záleží, ako sa využíva. Samozrejme, keď niekto jazdí stále plný plyn, životnosť mu nevzrastie...
Mimochodom, bol tu dotaz na rozdiel 79kW (ten som vlastnil) a 88kW (tých som pár robil). Motor je rovnaký, ale v závislosti na ročníku môže mať viac typov injekorov i spojek. Turbá sú všetky rovnaké, aj intercoolery. Šmýkajúca spojka a čierno dymiace auto je vizitkou buď šialeného mjiteľa, ktorý mal neúmerné požiadavky, alebo neschopného úpravcu. Takže v zásade 79kW verzia býva najčastejšie limitovaná práve spojkou. Motory 1.5dCi sú problematické kvôli RJ, ktoré komunikujú iba s komplikáciami. Motory 2.0dCi majú zasa FAP=DPF (filter pevných častíc), ktorý je pri úprave treba odstrániť. Ideálne na úpravu sú motory 1.9dCi Euro 2, Euro3, teda od 74 do 96kW. Motory 2.0dCi spravím takisto, ale treba počítať s odstránením FAP, softvérovo to ošetrím tak, aby RJ nevedela, že auto malo FAP. Ponúkam aj riešenie všetkým, čo majú problém s filtrom pevných častíc. Softvérová úprava + odstránenie za symbolickú cenu pre členov klubu.
1,5dci máme načipovanou a žádné problémy nejsou, ba naopak :!: Proč při čipu 2,0 odstraňuješ FAP :?: Mám načipováno 2,0 a FAP tam zůstal - a je to letadlo :lol:
Obrázek
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique Obrázek
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.

Odpovědět

Zpět na „Tuning“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů