Chip tuning motoru?

Upravovali jste svého Renaulta? Pošlete popis nebo obrázek. Chcete upravovat? Ptejte se tady.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
petrskr
Junior member
Příspěvky: 187
Registrován: pon čer 25, 2007 15:44
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrskr » čtv kvě 28, 2009 22:54

Zajímalo by mě, jak je to s pojištěním chipovaných aut. Pokud mám 88kW Lagunu a nechám si ji přechipovat na 99 kW, nemám vlastně pojištěné auto, neboť v pojistce stojí 88 kW. Nevím, co by se dělo např. při způsobení nějaké větší nehody a zaměstnanec pojišťovny se rozhodl trochu si auto prohlédnout. Nevím, jestli se někdy něco takového dělá nebo ne, ale teoreticky to asi možné je. Aby pak neuznali pojistku jako neplatnou...

Nebo je možné nahlásit pojišťovně zvýšení výkonu a platit vyšší pojistku?
Pojistí takové auto pojišťovna vůbec?
laguna II, 2001, 1,9dci

Xfantasy
Junior member
Příspěvky: 124
Registrován: pon čer 30, 2008 22:11
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Xfantasy » čtv kvě 28, 2009 22:59

V pojistce je uvedeno to co tvrdí výrobce. To by pak mohla pojišťovna ve skušebně měřit každé pojištěné auto,protože každé auto se liší od výrobních hodnot... A už vidím chlápka co po bouračce dává dohromady auto jen aby ho mohl projet na zátěži kvůli výkonu :lol:
Navíc pojistka se řídí podle litrového objemu.
Scénic 1,6 16V rv.99 , 79kW+chiptuning
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy

petrskr
Junior member
Příspěvky: 187
Registrován: pon čer 25, 2007 15:44
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrskr » čtv kvě 28, 2009 23:15

Ano, výrobce tvrdí 88 ale skutečnost je jiná. A myslím, že pokud by šlo o škodu v řádu stovek tisíc až milionů, což se může např. při zrušení několika auto stát, dá si pojišťovák tu práci a stáhne si informace z ŘJ. Nevím.
laguna II, 2001, 1,9dci

Xfantasy
Junior member
Příspěvky: 124
Registrován: pon čer 30, 2008 22:11
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Xfantasy » pát kvě 29, 2009 05:30

Ta informace není v řj.,ta se dá zjistit jen na zkušebně.řj se jen optimalizuje.
Scénic 1,6 16V rv.99 , 79kW+chiptuning
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy

erikson
Starting member
Příspěvky: 67
Registrován: úte dub 08, 2008 15:31

Příspěvek od erikson » sob čer 06, 2009 10:44

Da sa nacipovat 1.5 dci? Ak ano kolko sa zdvihne vykon a kolko to stoji? :roll:

void8
Člen RCČR
Příspěvky: 502
Registrován: pon črc 14, 2008 19:52
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od void8 » sob čer 06, 2009 11:49

erikson píše:Da sa nacipovat 1.5 dci? Ak ano kolko sa zdvihne vykon a kolko to stoji? :roll:
google.com neznáš? hnedka mi to vyplyvlo odkazy s rozpisama kw,nm a cenu
[color=silver:8bd3a0b403]já jsem ten, kdo udělal rekord na zručce 140b! :-P[/color]

Renault Clio II 1.6 16V 82kW mazel
exFord Focus ST 170 2.0 127kW

erikson
Starting member
Příspěvky: 67
Registrován: úte dub 08, 2008 15:31

Příspěvek od erikson » sob čer 06, 2009 12:04

Chcel som sa tu poradit co a ako.....

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Příspěvek od Davidak79 » sob čer 06, 2009 17:59

void8 píše:
erikson píše:Da sa nacipovat 1.5 dci? Ak ano kolko sa zdvihne vykon a kolko to stoji? :roll:
google.com neznáš? hnedka mi to vyplyvlo odkazy s rozpisama kw,nm a cenu
tady si naklikej tvojí káru http://www.maxpower.cz/index.php?chiptu ... obilka-o/9 je toho moc jóó tak že je to jen pro info :wink:
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

+kErkyyy
Advanced member
Příspěvky: 282
Registrován: pon úno 09, 2009 22:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od +kErkyyy » stř črc 08, 2009 23:28

Ahoj.
Mate niekto skusenosti s chiptuningom,upravovanim riadiacej jednotky,namapovanim riadiacej jednotky???
Chcel by som sa to naucit...Neviete mi nejak poradit?
Dik

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » čtv črc 09, 2009 12:59

Kúp si programovateľnú riadiacu jednotku, softvér máš v balení.
Pripoj ju k počítaču (z hľadiska mobility je lepší notebook).
Prečítaj manuál, programuj, skúšaj, testuj....
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » čtv črc 09, 2009 16:35

+kErkyyy píše:Ahoj.
Mate niekto skusenosti s chiptuningom,upravovanim riadiacej jednotky,namapovanim riadiacej jednotky???
Chcel by som sa to naucit...Neviete mi nejak poradit?
Dik
:-)
Něco nějak naprogramovat je jedna věc a´je to něco úplně jiného než vědět, co přesně potřebuju naprogramovat, aby se to chovalo tak, jak je potřeba a pak je další věc - ověřit in vivo a in vitro, jesti to nastavení, které jsem zvolil je takové, jaké mělo být - jinými slovy měření.
V další řadě je třeba vědět jaké fyzikální a chemické procesy způsobené tou změnou v autě probíhají - jinými slovy, jak vypadá spalovací proces z hlediska teploty, složení směsi, složení výfukových plynů a jejich teploty atp.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

+kErkyyy
Advanced member
Příspěvky: 282
Registrován: pon úno 09, 2009 22:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od +kErkyyy » čtv črc 09, 2009 23:01

a prave toto vsetko sa chcem naucit... :(
Viem ze to neni len kupit,napojit,testovat....
Preto hladam niekoho nieco kde by som sa to naucil...

Uživatelský avatar
Regis
Senior member
Příspěvky: 1871
Registrován: pon pro 27, 2004 19:05
Bydliště: UK

Příspěvek od Regis » pát črc 10, 2009 09:31

Doporucuju zacit tady:
http://www.amazon.com/Bosch-Fuel-Inject ... 0837603005

Od Bosche existuje jeste jedna lepsi, cca 600 stranek a zabyva se v podstate obecne teorii pripravy smesi, ale nemuzu si vzpomenout jak se jemnuje. :(
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano :(
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)

+kErkyyy
Advanced member
Příspěvky: 282
Registrován: pon úno 09, 2009 22:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od +kErkyyy » čtv črc 16, 2009 16:34

nieco v CZ alebo SK?

Uživatelský avatar
Regis
Senior member
Příspěvky: 1871
Registrován: pon pro 27, 2004 19:05
Bydliště: UK

Příspěvek od Regis » pát črc 17, 2009 09:23

Tak to bohuzel nemuzu slouzit. Mam ted doma nejakou teorii spalovaciho motoru cesky, ale zatim jsem to jeste ani neotevrel takze nemuzu referovat o kvalitach.
Muzes zkusit zajit nekam na SS/VS a zeptat se jich na doporucenou literaturu. Za to nic nedas. :wink:
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano :(
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)

Uživatelský avatar
Wizzard
Advanced member
Příspěvky: 411
Registrován: úte říj 06, 2009 16:04
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wizzard » úte říj 27, 2009 14:29

Má niekto skúsenosti s chiptuningom Laguny 3.0, aby sa znížila spotreba na nejakú prijateľnú hodnotu? :) Zistil som, že ten super výkon nejako veľmi nevyužijem :D
Dacia Logan II Arctica 1.2 16V
ex: Renault Laguna I Phase I 3.0 V6 12V

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » úte říj 27, 2009 23:46

Wizzard píše:Má niekto skúsenosti s chiptuningom Laguny 3.0, aby sa znížila spotreba na nejakú prijateľnú hodnotu? :) Zistil som, že ten super výkon nejako veľmi nevyužijem :D
Řiď se zásadami úsporné jízdy a neřeš čip.
1.) prakticky žádný neexistuje
2.) neexistuje žádný čip na snižování spotřeby at all
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2456
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

Příspěvek od ITexpert » stř říj 28, 2009 08:50

DDT píše:
Wizzard píše:Má niekto skúsenosti s chiptuningom Laguny 3.0, aby sa znížila spotreba na nejakú prijateľnú hodnotu? :) Zistil som, že ten super výkon nejako veľmi nevyužijem :D
Řiď se zásadami úsporné jízdy a neřeš čip.
1.) prakticky žádný neexistuje
2.) neexistuje žádný čip na snižování spotřeby at all
ale existuje muj výborný čip na zvýšení spotřeby a snížení výkonu ... nebo si zapomněl Viktore? :twisted:
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

Uživatelský avatar
Wizzard
Advanced member
Příspěvky: 411
Registrován: úte říj 06, 2009 16:04
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wizzard » stř říj 28, 2009 09:10

ITexpert píše:
DDT píše:
Wizzard píše:Má niekto skúsenosti s chiptuningom Laguny 3.0, aby sa znížila spotreba na nejakú prijateľnú hodnotu? :) Zistil som, že ten super výkon nejako veľmi nevyužijem :D
Řiď se zásadami úsporné jízdy a neřeš čip.
1.) prakticky žádný neexistuje
2.) neexistuje žádný čip na snižování spotřeby at all
ale existuje muj výborný čip na zvýšení spotřeby a snížení výkonu ... nebo si zapomněl Viktore? :twisted:
ideálne by bolo na zníženie spotreby a zníženie výkonu, neverím že neexistuje nejaký obmedzovač alebo niečo :)
Dacia Logan II Arctica 1.2 16V
ex: Renault Laguna I Phase I 3.0 V6 12V

Uživatelský avatar
osiris
Člen RCČR
Příspěvky: 966
Registrován: pát úno 06, 2009 18:49
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od osiris » stř říj 28, 2009 10:38

podle me to pujde udelat pres RJ, protoze misto toho abych vykon pridal tak ho uberu a tim i nejak tu spotrebu, nemel sis kupovat 3,0 kdyz se ti nelibi spotreba :D
aktuální: Honda Accord 1999 2,0i LS VTEC 147 HP
bejvávalo:
Renault Clio 1991 1,8 16V 135+ HP
Renault Clio 1994 1,2 RN 54 HP
[img]http://www.clio91-98.ic.cz/16v.png[/img]

ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2456
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

Příspěvek od ITexpert » stř říj 28, 2009 11:21

osiris píše:podle me to pujde udelat pres RJ, protoze misto toho abych vykon pridal tak ho uberu a tim i nejak tu spotrebu, nemel sis kupovat 3,0 kdyz se ti nelibi spotreba :D
hmm a v RJ uberes prisun paliva a tim klesne vykon ... tudiz ti to tam jednou strikne a jednou ne ... sice to nepojede a bude se to dusit ale budes jezdit za pulku ...


ja nevim kdo ma dvoulitr co zere 17l asch jo :-(
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

Uživatelský avatar
DragonIII
Advanced member
Příspěvky: 331
Registrován: pát srp 01, 2008 08:25

Příspěvek od DragonIII » stř říj 28, 2009 17:32

Prodat a koupit slabší motor :?: :P
Zvlášť když, jak sám píšeš, ten výkon nevyužiješ. Když kupuju třílitr, tak počítám, že to žere i listí ze stromů kolem cesty :wink: .
Já: Renault Laguna I liftback 1,6l 16V r.v.1999
Manželka: Renault Twingo 1,2 (D7F) r.v.1996

ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2456
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

Příspěvek od ITexpert » stř říj 28, 2009 22:34

DragonIII píše:Prodat a koupit slabší motor :?: :P
Zvlášť když, jak sám píšeš, ten výkon nevyužiješ. Když kupuju třílitr, tak počítám, že to žere i listí ze stromů kolem cesty :wink: .
kdyz kupuju trilitr a mam lehkou nohu pocitam ze do 12cti se skoro porad vejdu :-)
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Příspěvek od Kuno » čtv říj 29, 2009 18:58

Máte někdo zkušenosti s tímto:http://www.maxpower.cz/index.php?chiptu ... obilka-o/9

Asi bych to zkusil nechat udělat.

Uživatelský avatar
Dandy72
Starting member
Příspěvky: 99
Registrován: pon led 01, 2007 12:22
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Dandy72 » ned lis 08, 2009 08:49

Ahoj.Takze moje poznatky z cipovania:mal som to nacipovane asi 2roky,zvysenie vykonu bolo znatelne,prijemne vozenie.
Teraz tie neprijemne poznatky:zabudnite na znizenie spotreby,ked mas dost vykonu,tak na ukor spotreby.
Dopady:pred STK som to musel dat odcipovat,lebo som nesplnal emisne limity,po odcipovani OK.Asi po 2 mesiacoch mi odisli 3 vstrekovace-tie povodne,ten prvy som menil asi pred rokom.Dalej cistenie EGR,ktory bol pravidelne zaneseny od zvysenej dymivosti.
Takze vysledok cipovania:chvilka rozkose za cenu velkych strat.
P.S.:tie vsrekovace nemuseli odist vinou cipu.
Vyrobca asi vie,co ten motor znesie.
Clio 1.5 dCi 48kw

Odpovědět

Zpět na „Tuning“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů