Chip tuning motoru?
Moderátor: Moderators General
-
- Junior member
- Příspěvky: 187
- Registrován: pon čer 25, 2007 15:44
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zajímalo by mě, jak je to s pojištěním chipovaných aut. Pokud mám 88kW Lagunu a nechám si ji přechipovat na 99 kW, nemám vlastně pojištěné auto, neboť v pojistce stojí 88 kW. Nevím, co by se dělo např. při způsobení nějaké větší nehody a zaměstnanec pojišťovny se rozhodl trochu si auto prohlédnout. Nevím, jestli se někdy něco takového dělá nebo ne, ale teoreticky to asi možné je. Aby pak neuznali pojistku jako neplatnou...
Nebo je možné nahlásit pojišťovně zvýšení výkonu a platit vyšší pojistku?
Pojistí takové auto pojišťovna vůbec?
Nebo je možné nahlásit pojišťovně zvýšení výkonu a platit vyšší pojistku?
Pojistí takové auto pojišťovna vůbec?
laguna II, 2001, 1,9dci
-
- Junior member
- Příspěvky: 124
- Registrován: pon čer 30, 2008 22:11
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
V pojistce je uvedeno to co tvrdí výrobce. To by pak mohla pojišťovna ve skušebně měřit každé pojištěné auto,protože každé auto se liší od výrobních hodnot... A už vidím chlápka co po bouračce dává dohromady auto jen aby ho mohl projet na zátěži kvůli výkonu
Navíc pojistka se řídí podle litrového objemu.
Navíc pojistka se řídí podle litrového objemu.
Scénic 1,6 16V rv.99 , 79kW+chiptuning
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy
google.com neznáš? hnedka mi to vyplyvlo odkazy s rozpisama kw,nm a cenuerikson píše:Da sa nacipovat 1.5 dci? Ak ano kolko sa zdvihne vykon a kolko to stoji?
[color=silver:8bd3a0b403]já jsem ten, kdo udělal rekord na zručce 140b! [/color]
Renault Clio II 1.6 16V 82kW mazel
exFord Focus ST 170 2.0 127kW
Renault Clio II 1.6 16V 82kW mazel
exFord Focus ST 170 2.0 127kW
tady si naklikej tvojí káru http://www.maxpower.cz/index.php?chiptu ... obilka-o/9 je toho moc jóó tak že je to jen pro infovoid8 píše:google.com neznáš? hnedka mi to vyplyvlo odkazy s rozpisama kw,nm a cenuerikson píše:Da sa nacipovat 1.5 dci? Ak ano kolko sa zdvihne vykon a kolko to stoji?
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Kúp si programovateľnú riadiacu jednotku, softvér máš v balení.
Pripoj ju k počítaču (z hľadiska mobility je lepší notebook).
Prečítaj manuál, programuj, skúšaj, testuj....
Pripoj ju k počítaču (z hľadiska mobility je lepší notebook).
Prečítaj manuál, programuj, skúšaj, testuj....
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
+kErkyyy píše:Ahoj.
Mate niekto skusenosti s chiptuningom,upravovanim riadiacej jednotky,namapovanim riadiacej jednotky???
Chcel by som sa to naucit...Neviete mi nejak poradit?
Dik
Něco nějak naprogramovat je jedna věc a´je to něco úplně jiného než vědět, co přesně potřebuju naprogramovat, aby se to chovalo tak, jak je potřeba a pak je další věc - ověřit in vivo a in vitro, jesti to nastavení, které jsem zvolil je takové, jaké mělo být - jinými slovy měření.
V další řadě je třeba vědět jaké fyzikální a chemické procesy způsobené tou změnou v autě probíhají - jinými slovy, jak vypadá spalovací proces z hlediska teploty, složení směsi, složení výfukových plynů a jejich teploty atp.
Doporucuju zacit tady:
http://www.amazon.com/Bosch-Fuel-Inject ... 0837603005
Od Bosche existuje jeste jedna lepsi, cca 600 stranek a zabyva se v podstate obecne teorii pripravy smesi, ale nemuzu si vzpomenout jak se jemnuje.
http://www.amazon.com/Bosch-Fuel-Inject ... 0837603005
Od Bosche existuje jeste jedna lepsi, cca 600 stranek a zabyva se v podstate obecne teorii pripravy smesi, ale nemuzu si vzpomenout jak se jemnuje.
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)
Tak to bohuzel nemuzu slouzit. Mam ted doma nejakou teorii spalovaciho motoru cesky, ale zatim jsem to jeste ani neotevrel takze nemuzu referovat o kvalitach.
Muzes zkusit zajit nekam na SS/VS a zeptat se jich na doporucenou literaturu. Za to nic nedas.
Muzes zkusit zajit nekam na SS/VS a zeptat se jich na doporucenou literaturu. Za to nic nedas.
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)
ale existuje muj výborný čip na zvýšení spotřeby a snížení výkonu ... nebo si zapomněl Viktore?DDT píše:Řiď se zásadami úsporné jízdy a neřeš čip.Wizzard píše:Má niekto skúsenosti s chiptuningom Laguny 3.0, aby sa znížila spotreba na nejakú prijateľnú hodnotu? Zistil som, že ten super výkon nejako veľmi nevyužijem
1.) prakticky žádný neexistuje
2.) neexistuje žádný čip na snižování spotřeby at all
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
- Wizzard
- Advanced member
- Příspěvky: 411
- Registrován: úte říj 06, 2009 16:04
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
ideálne by bolo na zníženie spotreby a zníženie výkonu, neverím že neexistuje nejaký obmedzovač alebo niečoITexpert píše:ale existuje muj výborný čip na zvýšení spotřeby a snížení výkonu ... nebo si zapomněl Viktore?DDT píše:Řiď se zásadami úsporné jízdy a neřeš čip.Wizzard píše:Má niekto skúsenosti s chiptuningom Laguny 3.0, aby sa znížila spotreba na nejakú prijateľnú hodnotu? Zistil som, že ten super výkon nejako veľmi nevyužijem
1.) prakticky žádný neexistuje
2.) neexistuje žádný čip na snižování spotřeby at all
Dacia Logan II Arctica 1.2 16V
ex: Renault Laguna I Phase I 3.0 V6 12V
ex: Renault Laguna I Phase I 3.0 V6 12V
- osiris
- Člen RCČR
- Příspěvky: 966
- Registrován: pát úno 06, 2009 18:49
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
podle me to pujde udelat pres RJ, protoze misto toho abych vykon pridal tak ho uberu a tim i nejak tu spotrebu, nemel sis kupovat 3,0 kdyz se ti nelibi spotreba
aktuální: Honda Accord 1999 2,0i LS VTEC 147 HP
bejvávalo:
Renault Clio 1991 1,8 16V 135+ HP
Renault Clio 1994 1,2 RN 54 HP
[img]http://www.clio91-98.ic.cz/16v.png[/img]
bejvávalo:
Renault Clio 1991 1,8 16V 135+ HP
Renault Clio 1994 1,2 RN 54 HP
[img]http://www.clio91-98.ic.cz/16v.png[/img]
hmm a v RJ uberes prisun paliva a tim klesne vykon ... tudiz ti to tam jednou strikne a jednou ne ... sice to nepojede a bude se to dusit ale budes jezdit za pulku ...osiris píše:podle me to pujde udelat pres RJ, protoze misto toho abych vykon pridal tak ho uberu a tim i nejak tu spotrebu, nemel sis kupovat 3,0 kdyz se ti nelibi spotreba
ja nevim kdo ma dvoulitr co zere 17l asch jo
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
kdyz kupuju trilitr a mam lehkou nohu pocitam ze do 12cti se skoro porad vejduDragonIII píše:Prodat a koupit slabší motor
Zvlášť když, jak sám píšeš, ten výkon nevyužiješ. Když kupuju třílitr, tak počítám, že to žere i listí ze stromů kolem cesty .
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Máte někdo zkušenosti s tímto:http://www.maxpower.cz/index.php?chiptu ... obilka-o/9
Asi bych to zkusil nechat udělat.
Asi bych to zkusil nechat udělat.
Ahoj.Takze moje poznatky z cipovania:mal som to nacipovane asi 2roky,zvysenie vykonu bolo znatelne,prijemne vozenie.
Teraz tie neprijemne poznatky:zabudnite na znizenie spotreby,ked mas dost vykonu,tak na ukor spotreby.
Dopady:pred STK som to musel dat odcipovat,lebo som nesplnal emisne limity,po odcipovani OK.Asi po 2 mesiacoch mi odisli 3 vstrekovace-tie povodne,ten prvy som menil asi pred rokom.Dalej cistenie EGR,ktory bol pravidelne zaneseny od zvysenej dymivosti.
Takze vysledok cipovania:chvilka rozkose za cenu velkych strat.
P.S.:tie vsrekovace nemuseli odist vinou cipu.
Vyrobca asi vie,co ten motor znesie.
Teraz tie neprijemne poznatky:zabudnite na znizenie spotreby,ked mas dost vykonu,tak na ukor spotreby.
Dopady:pred STK som to musel dat odcipovat,lebo som nesplnal emisne limity,po odcipovani OK.Asi po 2 mesiacoch mi odisli 3 vstrekovace-tie povodne,ten prvy som menil asi pred rokom.Dalej cistenie EGR,ktory bol pravidelne zaneseny od zvysenej dymivosti.
Takze vysledok cipovania:chvilka rozkose za cenu velkych strat.
P.S.:tie vsrekovace nemuseli odist vinou cipu.
Vyrobca asi vie,co ten motor znesie.
Clio 1.5 dCi 48kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů