Nejlepší sportovní podvozek pro Twingo I
Moderátor: Moderators General
Nejlepší sportovní podvozek pro Twingo I
Ahojte,
mám Twingo I a aktuálně stavitelný podvozek TA Technix, je to sportovní jízda, nepohodlné, dá se s tím žít, na rovné cestě nádhera, ale jakmile jsou nějaké nerovnosti, zejména podélné, tak auto strašně poskakuje, až nebezpečně.
Takhle si jet 160km/h a najet na nějaký zvlněný kopeček, je to nebezpečné, auto jakoby narazí, jde nahoru, ztratí částečně grip, takhle poskakuje, a pak ok.
Stačí jet třeba 20 km/h na retardér a je to to samé, prostě jak pružinová postel.
Jako jede to super za tu cenu, ale chci jít na nurburgring s tím a není to tam úplně rovné, některé úseky jsou prostě nahoru a dolů, a kromě toho chci pohodlí.
Vybírám proto následující alternativy:
a) H&R Monotube 19 tisíc - na oficiálních stránkách nemají Twingo I ani zmíněné, celkově zastaralý web, ale prostě H&R všichni znají, je to legenda - snížení 70mm vepředu, 50mm vzadu
b) Eibach Pro Street 19 tisíc - aktuální informace, videa na youtube, podle všeho je velice srovnatelný s H&R, jak pohodlím tak výkonem... teda spíš by měly být pohodlnější... při jízdě po rozbité Ostravě asi nejlepší volba, když mi teďkom vadí komfort u tvrdého TA Technix - snížení max 65 mm vepředu i vzadu
c) ST Suspensions - ST X - 17 tisíc - prej jsou ty podvozky hodně tvrdé, nevím, co si o tom myslet... snížení max 55 vepředu i vzadu
d) ap SportFahrwerke 16 tisíc - borec to měl na BMW a prej tvrdší než původní M-Paket a navíc pohodlnější... těžko říct, podle mě shit...
e) D2 Racing - 27k - stavitelný výškově i tuhostně, nic lepšího asi není
f) Twingo XYZ - 27k - komplet stavitelný, asi nejvíc
Názory?
mám Twingo I a aktuálně stavitelný podvozek TA Technix, je to sportovní jízda, nepohodlné, dá se s tím žít, na rovné cestě nádhera, ale jakmile jsou nějaké nerovnosti, zejména podélné, tak auto strašně poskakuje, až nebezpečně.
Takhle si jet 160km/h a najet na nějaký zvlněný kopeček, je to nebezpečné, auto jakoby narazí, jde nahoru, ztratí částečně grip, takhle poskakuje, a pak ok.
Stačí jet třeba 20 km/h na retardér a je to to samé, prostě jak pružinová postel.
Jako jede to super za tu cenu, ale chci jít na nurburgring s tím a není to tam úplně rovné, některé úseky jsou prostě nahoru a dolů, a kromě toho chci pohodlí.
Vybírám proto následující alternativy:
a) H&R Monotube 19 tisíc - na oficiálních stránkách nemají Twingo I ani zmíněné, celkově zastaralý web, ale prostě H&R všichni znají, je to legenda - snížení 70mm vepředu, 50mm vzadu
b) Eibach Pro Street 19 tisíc - aktuální informace, videa na youtube, podle všeho je velice srovnatelný s H&R, jak pohodlím tak výkonem... teda spíš by měly být pohodlnější... při jízdě po rozbité Ostravě asi nejlepší volba, když mi teďkom vadí komfort u tvrdého TA Technix - snížení max 65 mm vepředu i vzadu
c) ST Suspensions - ST X - 17 tisíc - prej jsou ty podvozky hodně tvrdé, nevím, co si o tom myslet... snížení max 55 vepředu i vzadu
d) ap SportFahrwerke 16 tisíc - borec to měl na BMW a prej tvrdší než původní M-Paket a navíc pohodlnější... těžko říct, podle mě shit...
e) D2 Racing - 27k - stavitelný výškově i tuhostně, nic lepšího asi není
f) Twingo XYZ - 27k - komplet stavitelný, asi nejvíc
Názory?
Re: Nejlepší sportovní podvozek pro Twingo I
Přikláním se nejspíše k Eibach... nebo H&R... víc jak 20 do toho investovat nechci... otázka, jak je v tom velký rozdíl.... XYZ vs H&R třeba
Re: Nejlepší sportovní podvozek pro Twingo I
Osobně bych zvážil koupi DGR, v Čechách sice neznámá značka, ale chlapci umí A budeš to mít i se zárukou a podle domluvy i nalazením...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Nejlepší sportovní podvozek pro Twingo I
A to se jako na tu pixslu vyplatí? Holčičí prdítko a vyhozená dvacka za to aby to jelo 160 po hrbolatý cestě.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Nejlepší sportovní podvozek pro Twingo I
Když jezdím, tak nikoho rychlejšího stejně nepotkám, buď všichni jedou 50/90 nebo šetří benzín.Šamša píše:A to se jako na tu pixslu vyplatí? Holčičí prdítko a vyhozená dvacka za to aby to jelo 160 po hrbolatý cestě.
Maximálka je 180km/h, podle mě stačí.
Tak jak s tím jezdím a spotřebu mám 6 litrů, tak to vnímám jako bezkonkurenční.
Stejným způsobem jsem jel s novým Golfem a spotřeba byla 11l a přitom akcelerace i rychlost srovnatelná, komfort podvozku a jízda byla samozřejmě úplně jinde, ale taky stál 500 tisíc, Twingo jsem koupil za 25.
Ale souhlasím, úvaha je to na místě
Zda do toho vrážet peníze, které se nikdy nevrátí nebo zda rovnou nekoupit jiné auto.
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejlepší sportovní podvozek pro Twingo I
Všechno to jsou tuningářské podvozky, které jsou uplně na hovno
Kup si Bilstein B6
To je kvalita
Kup si Bilstein B6
To je kvalita
Re: Nejlepší sportovní podvozek pro Twingo I
HP Sporting nic v nabídce nemá? Já jsem orientovanej na rally ale vím že na něm jezdí chlapy i vrchy?
Kopítko
Re: Nejlepší sportovní podvozek pro Twingo I
To jsou pevné tlumiče, a nevím, jak bude fungovat s pružinama.Sova píše:Všechno to jsou tuningářské podvozky, které jsou uplně na hovno
Kup si Bilstein B6
To je kvalita
Ale nejspíše stejně jako s originál tlumičema, tzn. bude se to furt dost naklánět v zatáčkách a při brzdění.
Navíc posledně se sportovníma pružinama jsem měl zadek o 5 cm výš jak předek.. od teď už chci jen výškově stavitelný podvozek.
Re: Nejlepší sportovní podvozek pro Twingo I
Noo, celkem problém, páč ve Twingu I nikdo závody nejezdíKropítko píše:HP Sporting nic v nabídce nemá? Já jsem orientovanej na rally ale vím že na něm jezdí chlapy i vrchy?
Re: Nejlepší sportovní podvozek pro Twingo I
mno tyhle nevypadají jako normální nákupní taška....
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: Nejlepší sportovní podvozek pro Twingo I
ooooo parádní fotky...GREYWOLF píše:mno tyhle nevypadají jako normální nákupní taška....
jo, to poslední je hodně husté
https://www.youtube.com/watch?v=E9tbYqp0-rk
Škoda, že není více videií.
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejlepší sportovní podvozek pro Twingo I
B6 jsou sportovní tlumiče, nevím proč by se to mělo naklánětmzvarik píše:To jsou pevné tlumiče, a nevím, jak bude fungovat s pružinama.Sova píše:Všechno to jsou tuningářské podvozky, které jsou uplně na hovno
Kup si Bilstein B6
To je kvalita
Ale nejspíše stejně jako s originál tlumičema, tzn. bude se to furt dost naklánět v zatáčkách a při brzdění.
Navíc posledně se sportovníma pružinama jsem měl zadek o 5 cm výš jak předek.. od teď už chci jen výškově stavitelný podvozek.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Nejlepší sportovní podvozek pro Twingo I
Kompletní podvozek od Eibach http://www.eibach.cz
Bilstein B6
http://web1.carparts-cat.com/default.as ... 018&12=130
Bilstein B6
http://web1.carparts-cat.com/default.as ... 018&12=130
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Nejlepší sportovní podvozek pro Twingo I
Bilstein B6 nepřipadá v úvahu, není výškově stavitelný, a už vidím koupím tlumiče za 11 tisíc a k tomu ještě sportovní pružiny a výsledek nejistý.
Eibach Pro Street má monotube tlumiče, stejně jako H&R, na forech VW Golf někdo psal, že je s něma spokojen, že sou velmi komfortní, ale kdo ví jaká je realita.
Ještě ke zvážení ST Suspensions ST X, což je Twintube design a má být na jízdu na nerovné cestě nejlepší.
Eibach Pro Street má monotube tlumiče, stejně jako H&R, na forech VW Golf někdo psal, že je s něma spokojen, že sou velmi komfortní, ale kdo ví jaká je realita.
Ještě ke zvážení ST Suspensions ST X, což je Twintube design a má být na jízdu na nerovné cestě nejlepší.
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejlepší sportovní podvozek pro Twingo I
kup si stavitelný podvozek který budeš štelovat 1-2x za život aby ses projel s 1.2 na nurburgringu
Bilstein je prověřená kvalita...to co tady postuješ jsou pseudotuningářské rádoby sportovní komponenty které vůbec nefungují
Bilstein je prověřená kvalita...to co tady postuješ jsou pseudotuningářské rádoby sportovní komponenty které vůbec nefungují
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Nejlepší sportovní podvozek pro Twingo I
Eibach patří k tomu nejlepšímu co se dá za ty peníze pořídit, ty se totiž na tom Nurburgringu testují. Jako to nejlepší z aftermarketů co se dá pořídit jsou podvozky Koni.
Jako zarytý Baworáčník vím, že nejlepší kombinace byly Bilstein B10, nebo B12, ale ty se na Renaulty nevyrábí, možná na Megane a Clio Sport Cup. Co se ale dá velmi dobře zkombinovat a 100% funguje, tak Eibach pružiny Prostreet a B6 tlumiče - snížení 30-40mm. Samo nebude to mít 60mm snížení, ale u tohoto snižení stejně musíš udělat úpravu v horním uložení, protože se už úplně rozhodí odklony a kýženého efektu jízních vlastností nedosáhneš.
Jako zarytý Baworáčník vím, že nejlepší kombinace byly Bilstein B10, nebo B12, ale ty se na Renaulty nevyrábí, možná na Megane a Clio Sport Cup. Co se ale dá velmi dobře zkombinovat a 100% funguje, tak Eibach pružiny Prostreet a B6 tlumiče - snížení 30-40mm. Samo nebude to mít 60mm snížení, ale u tohoto snižení stejně musíš udělat úpravu v horním uložení, protože se už úplně rozhodí odklony a kýženého efektu jízních vlastností nedosáhneš.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Nejlepší sportovní podvozek pro Twingo I
Už jsem ti to psal kdysi do mailu. Twingo bude skákat na jakýmkoliv tvrdším podvozku Já mám Weitec a 17" kola a už neposkočí. Kola dělaj taky hodně
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů