Snížení podvozku
Moderátor: Moderators General
Snížení podvozku
Ahoj, chci zeptat jak co nejsnadněji ale zároven bezpečně snížit podvozek u Clio II. r.v. 1999 ?
Pište všechny možnosti, budu Vám vděčný
Pište všechny možnosti, budu Vám vděčný
Re: Snížení podvozku
Sportovni pružiny, nebo komplet s tlumičema. Maš snad na mysli něco jineho??
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Snížení podvozku
http://www.eibach.cz/vypis.php?par_id=1107&cat_id=1108
http://www.weitec.cz/katalog.asp?pgid=15608
http://www.weitec.cz/katalog.asp?pgid=17137
http://www.weitec.cz/katalog.asp?pgid=15608
http://www.weitec.cz/katalog.asp?pgid=17137
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Snížení podvozku
A jiná možnost není??
Re: Snížení podvozku
Vypustit gumy...
Re: Snížení podvozku
jina moznost jak na cliu,tak na kteremkoliv jinem voze uz asi neni, krom naročnějšich uprav jako typu vzduchovy podvozek..
Re: Snížení podvozku
Ještě tzv. "flexa-racing" uprava. Ale musíš vynechat podmínku "bezpečně". Na druhou stranu je to asi to nejsnadnější, co může být. A taky nejlevnější. Nějakou základní flexu seženeš za pár stovek.
<> 2006 Laguna Grandtour 2.0 16V "Blanche"
<> 1999 Mégane Coach 1.6 16V "Silva"
<> 1999 Mégane Coach 1.6 16V "Silva"
Re: Snížení podvozku
nebo evo2- švajc-racing... ale acetylenovou soupravu tak za par tisic
-
- Starting member
- Příspěvky: 12
- Registrován: čtv dub 24, 2014 17:37
- Bydliště: PHA 10, Karlovy Vary
Re: Snížení podvozku
No byla by tu ještě jedna možnost, kterou využívají automobilky (především koncernu) při představování sportovních verzí svých modelů. Takzvaný kurt-racing Příklad: http://www.autoforum.cz/zajimavosti/sko ... cimi-pasy/
Clio IIB 1.5dci 60KW -> chip 78KW, POD filtr, KAT off, EGR off, rouratej výfuk
LEDky kam se podívám...
LEDky kam se podívám...
Re: Snížení podvozku
Tak tam bych to pochopil, Kokta už je tak dost koza, ale co tohle http://www.escape6.cz/podvozky/sponky-p ... zu-ID4296/ ? Takový lepší popruhy
<> 2006 Laguna Grandtour 2.0 16V "Blanche"
<> 1999 Mégane Coach 1.6 16V "Silva"
<> 1999 Mégane Coach 1.6 16V "Silva"
- JOE_Cik
- Experienced member
- Příspěvky: 683
- Registrován: čtv lis 29, 2007 11:33
- Bydliště: Sokolov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení podvozku
takhle si vyrobíš tuhostně stavitelný podvozek ....
Renault Clio 1,2 i ... rv 97 - prodáno
Renault Clio 1,8 16V .... letadlo - prodáno a zbořeno
Renault Clio 1,2 i 16V ....rv 07 - prodáno
Renault Megane Combi 1,6 16V ...rv01 - prodáno a už nikdy více:-D
Renault Clio 1,2 16V ...rv 12 - voňaFFka
Renault Clio SPORT 172 PH2 ...rv02 - letadlo
Škoda Fabia Combi 1,9 TDi s čipem kámo - familywagen
služebáček - Logan DCI, A8 4,2 TDI Quattro
Renault Clio 1,8 16V .... letadlo - prodáno a zbořeno
Renault Clio 1,2 i 16V ....rv 07 - prodáno
Renault Megane Combi 1,6 16V ...rv01 - prodáno a už nikdy více:-D
Renault Clio 1,2 16V ...rv 12 - voňaFFka
Renault Clio SPORT 172 PH2 ...rv02 - letadlo
Škoda Fabia Combi 1,9 TDi s čipem kámo - familywagen
služebáček - Logan DCI, A8 4,2 TDI Quattro
- JOE_Cik
- Experienced member
- Příspěvky: 683
- Registrován: čtv lis 29, 2007 11:33
- Bydliště: Sokolov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení podvozku
a takhle to máš na tvrdo
- Přílohy
-
- images.jpg (7.69 KiB) Zobrazeno 9329 x
Renault Clio 1,2 i ... rv 97 - prodáno
Renault Clio 1,8 16V .... letadlo - prodáno a zbořeno
Renault Clio 1,2 i 16V ....rv 07 - prodáno
Renault Megane Combi 1,6 16V ...rv01 - prodáno a už nikdy více:-D
Renault Clio 1,2 16V ...rv 12 - voňaFFka
Renault Clio SPORT 172 PH2 ...rv02 - letadlo
Škoda Fabia Combi 1,9 TDi s čipem kámo - familywagen
služebáček - Logan DCI, A8 4,2 TDI Quattro
Renault Clio 1,8 16V .... letadlo - prodáno a zbořeno
Renault Clio 1,2 i 16V ....rv 07 - prodáno
Renault Megane Combi 1,6 16V ...rv01 - prodáno a už nikdy více:-D
Renault Clio 1,2 16V ...rv 12 - voňaFFka
Renault Clio SPORT 172 PH2 ...rv02 - letadlo
Škoda Fabia Combi 1,9 TDi s čipem kámo - familywagen
služebáček - Logan DCI, A8 4,2 TDI Quattro
Re: Snížení podvozku
Zdravím, když bych chtěl dát na svoji lagunu I 2.0 8V sportovní pružiny ap Sportfahrwerke myslíte že by to k nečemu bylo?
Má smysl kupovat jenom pružiny dopředu a na zadku snižit torzku nebo potřebuju i tlumiče?(jistě že se sport tlumiči by to bylo lepší, ale stálo by to 2x více)
Má smysl kupovat jenom pružiny dopředu a na zadku snižit torzku nebo potřebuju i tlumiče?(jistě že se sport tlumiči by to bylo lepší, ale stálo by to 2x více)
Laguna I 2.0 83kw - Xenony z espace III (12000K), elektrické kožené sedačky
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Snížení podvozku
Pokud chceš mít radost z jízdy, tak zainvestuj. Jo a dozadu existuje sada pomocných pružin na tlumiče.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Snížení podvozku
bugy15 píše:Zdravím, když bych chtěl dát na svoji lagunu I 2.0 8V sportovní pružiny ap Sportfahrwerke myslíte že by to k nečemu bylo?
Má smysl kupovat jenom pružiny dopředu a na zadku snižit torzku nebo potřebuju i tlumiče?(jistě že se sport tlumiči by to bylo lepší, ale stálo by to 2x více)
Mám doma sportovní pružiny HR na lagunu I. Měl jsem je na 1.8 8v a měnil jsem předek za standart, bylo to docela tvrdý. Mám k nim i nějakej typovej list a co jsem z němčiny pochopil, tak je snížení asi 3,5cm, osobně jsem rozdíl neměřil. Je na nich už oloupaná barva je znát, že tam chvíli byly. Mechanicky by měly být v pohodě. Kdyby jsi měl ještě zájem, nebo někdo jiný, tak je nechám za 300,- kus.
Laguna B56 1.8 8v r.v.:1994 =-> prodáno
nově Mitsubishi Carisma 1.8 GDI =->A z jednoho kosočtverce jsou tři
nově Mitsubishi Carisma 1.8 GDI =->A z jednoho kosočtverce jsou tři
Re: Snížení podvozku
Někdo zkušenosti tuhost podvozek?? třeba ta-technix,FK,KW,atd
Jsem měl koupit pevná komleptní podvozek z VOGTLAND snížení -40mm a super vlastnosti jízda,ale pro mě chce víc dolů třeba -80mm.
Jsem měl koupit pevná komleptní podvozek z VOGTLAND snížení -40mm a super vlastnosti jízda,ale pro mě chce víc dolů třeba -80mm.
Renault Mégane 2.0 16v coupé/coach 1996
Renault Mégane grandtour 1,6 16v 2002
Renault Mégane 1,6e RN 1997
Renault Mégane grandtour 1,6 16v 2002
Renault Mégane 1,6e RN 1997
Re: Snížení podvozku
Ona ta problematika je celkem jednoduchá.
STavitelný podvozek je skvělý v tom, že jde výborně naštělovat, ale je to vlastně pojízdná pružina po tlumiči. Tlumič je nastaven na funkci v v extrému. Celkově jsou to komplety tvrdší a musí se nastavovat, což je pro některý lidi i servisy problém.Prostě si s tím neumí poradit a ani nepovolí silentbloky a pak na téch podvozkách skáčou se šíleným mlácením. Neni vpodstatě rozdíl v tvrdosti mezi podvozkem za 5 nebo 30tis.. Je tam rapidní rozdíl ve výdrži..
Já měl na Meganu TAčko, což je asi to nejlepší ve své třídě, protože to dělá nejmíň rekalamací. http://tatechnix.cz/40015-vyskove-stavi ... 44654.html
Najel jsem s tím cca 45 tis naprosto v pohodě a instalovali mi to v Děčíně, kde se specializujou na podvozky www.servisdecin.cz
Jako řekněme smysluplný následovník je AP Sportfahrwerke. Jsou to čistokrevný německý podvozky s antikorozní ochrannou. Jsou kvalitní a nejsou zas tak drahý. Nicméně po zkušenostech se stavíky a sportovními podvozky bych doporučil Sportovní podvozek, protože to snížení stačí a ty podvozky jsou pohodlnější, ale zase je nevyštelujete do krásy.
Dávat jen pružiny je takový nesmysl. Lidi si myslí, že si koupí eibachu nebo weitecu nějak pomohou, ale je to kravina. Bez tlumičů to nefunguje, takže si tam dáte eibach za 10tis a je to stejný jako TAčko za 3 tis. Pokud to dáte i s vhodným tlumičem, tak ten rozdíl je pak znát..
STavitelný podvozek je skvělý v tom, že jde výborně naštělovat, ale je to vlastně pojízdná pružina po tlumiči. Tlumič je nastaven na funkci v v extrému. Celkově jsou to komplety tvrdší a musí se nastavovat, což je pro některý lidi i servisy problém.Prostě si s tím neumí poradit a ani nepovolí silentbloky a pak na téch podvozkách skáčou se šíleným mlácením. Neni vpodstatě rozdíl v tvrdosti mezi podvozkem za 5 nebo 30tis.. Je tam rapidní rozdíl ve výdrži..
Já měl na Meganu TAčko, což je asi to nejlepší ve své třídě, protože to dělá nejmíň rekalamací. http://tatechnix.cz/40015-vyskove-stavi ... 44654.html
Najel jsem s tím cca 45 tis naprosto v pohodě a instalovali mi to v Děčíně, kde se specializujou na podvozky www.servisdecin.cz
Jako řekněme smysluplný následovník je AP Sportfahrwerke. Jsou to čistokrevný německý podvozky s antikorozní ochrannou. Jsou kvalitní a nejsou zas tak drahý. Nicméně po zkušenostech se stavíky a sportovními podvozky bych doporučil Sportovní podvozek, protože to snížení stačí a ty podvozky jsou pohodlnější, ale zase je nevyštelujete do krásy.
Dávat jen pružiny je takový nesmysl. Lidi si myslí, že si koupí eibachu nebo weitecu nějak pomohou, ale je to kravina. Bez tlumičů to nefunguje, takže si tam dáte eibach za 10tis a je to stejný jako TAčko za 3 tis. Pokud to dáte i s vhodným tlumičem, tak ten rozdíl je pak znát..
Re: Snížení podvozku
@Lobista...teď jsem se neskutečně pobavil.....you made my day...
Jak se, prosím, povoluje silenblok? a čeho? jak funguje pojízdná pružina po tlumiči? atd....
K čemu ten sportovní podvozek vůbec potřebujete/chcete?...pokud chci tvrdší podvozek, tak si musím vybrat takový, který bude splňovat daný účel...k tomu se samozřejmě váže auto, které by svojí konstrukcí (a případnou úpravou) mělo být připravené na tento styl jezdění..
pokud chci docílit pouze TUHOSTI - musím vyměnit tlumiče...pokud budu chtít SNÍŽIT auto a ZMĚNIT PROGRESIVITU chování vozu za hrboly/při náklonu, tak měním pružiny.
Ano ideální je komplet, který je od výrobce připravený a spočítaný na dané vozidlo.
Pokud chci auto výrazně snižovat a nemám na vzduchový podvozek, tak musím sehnat nižší tlumiče a nižší pružiny (pokud mám standardní tlumič, tak je vyroben, aby pracoval s určitým tlakem kapaliny nebo plynu. a pokud dám snížené pružiny, tak pracuje trvale s vyšším tlakem a rychleji se opotřebovává).
Další věc, která se mění je horní uložení tlumičů - na stavitelné (v "tunningovém žargonu oblíbený uniball"), aby jsi mohl změnit geometrii, protože když děláš sportovní podvozek, tak od toho auta chceš něco jiného se sériovým podvozkem.
Upravujte s hlavou na zemi!...a když děláš tvrdý, sportovní podvozek - už jsi udělal brzdy, abys zastavil ten svůj plánovaný zvýšený výkon?
Jak se, prosím, povoluje silenblok? a čeho? jak funguje pojízdná pružina po tlumiči? atd....
K čemu ten sportovní podvozek vůbec potřebujete/chcete?...pokud chci tvrdší podvozek, tak si musím vybrat takový, který bude splňovat daný účel...k tomu se samozřejmě váže auto, které by svojí konstrukcí (a případnou úpravou) mělo být připravené na tento styl jezdění..
pokud chci docílit pouze TUHOSTI - musím vyměnit tlumiče...pokud budu chtít SNÍŽIT auto a ZMĚNIT PROGRESIVITU chování vozu za hrboly/při náklonu, tak měním pružiny.
Ano ideální je komplet, který je od výrobce připravený a spočítaný na dané vozidlo.
Pokud chci auto výrazně snižovat a nemám na vzduchový podvozek, tak musím sehnat nižší tlumiče a nižší pružiny (pokud mám standardní tlumič, tak je vyroben, aby pracoval s určitým tlakem kapaliny nebo plynu. a pokud dám snížené pružiny, tak pracuje trvale s vyšším tlakem a rychleji se opotřebovává).
Další věc, která se mění je horní uložení tlumičů - na stavitelné (v "tunningovém žargonu oblíbený uniball"), aby jsi mohl změnit geometrii, protože když děláš sportovní podvozek, tak od toho auta chceš něco jiného se sériovým podvozkem.
Upravujte s hlavou na zemi!...a když děláš tvrdý, sportovní podvozek - už jsi udělal brzdy, abys zastavil ten svůj plánovaný zvýšený výkon?
HonYa | Lůca, Áďa, Táďa a Justinka
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti