Laguna coupe 3,5 turbo kit

Upravovali jste svého Renaulta? Pošlete popis nebo obrázek. Chcete upravovat? Ptejte se tady.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
frantisekkruta
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: pon dub 25, 2011 18:55

Laguna coupe 3,5 turbo kit

Příspěvek od frantisekkruta » sob lis 19, 2011 16:42

Zdravím vás všechny, mám takový dotaz nápad a zajímalo by mě jestli je možné instalovat do laguny coupe 3,5 jeden z těchto turbo kitů http://www.turbo-kits.com/350Z_turbo_kits.html je to sice určeno pro nissan 350Z ale když je všude psáno že mají totožný motor jen ho má laguna trochu přiškrcený tak by to teoreticky jít mělo ne? Zajímá mě hlavně jak by to bylo v praxi je mi jasné že takový výkon na předokolce je nevyužetelný v tom správném slova smyslu ale i tak si nemyslím že by to nemuselo být špatné mít pod kapotou nějakých 400kobyl například

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Re: Laguna coupe 3,5 turbo kit

Příspěvek od Sova » sob lis 19, 2011 19:53

.

Uživatelský avatar
forexman
Junior member
Příspěvky: 154
Registrován: čtv zář 16, 2010 19:18
Bydliště: Praha / Nitra

Re: Laguna coupe 3,5 turbo kit

Příspěvek od forexman » pon lis 28, 2011 12:40

IMHO turbo sice na motor nejspise s drobnymi upravami namontovat pujde, ale standardni pisty, krouzky a vubec vsechny exponovane casti pujdou pri navyseni vykonu o 50-60% rychle do kytek. Jeste predtim ale pujde do kytek prevodovka, ktere bych pri tomto vykonu dal tak 10000 km :))
Nehlede na to, ze je trochu nesmysl mit 450 koni a hlavne 610 Nm na predni naprave ;) Mam Lagunu rad, ale sportovnejsi auto to z ni neudela. Jestli chces sportovat, kup si k tomu vhodne nacini a nesnaz se na to ohnout neco, co na to nikdy nebylo staveny..
bila Laguna III Coupe 3.0 dCi Initiale, 2010
Obrázek
Hledáte levné letenky do celého světa?

kralikbiker
Advanced member
Příspěvky: 269
Registrován: sob říj 02, 2010 12:46
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Laguna coupe 3,5 turbo kit

Příspěvek od kralikbiker » pon lis 28, 2011 15:56

bych tam raději nahrál mapu s toho nissanu :) a víc bych to nepřeháněl
Laguna II Grandtour 2002/1.9DCi/88kW/270Nm(+CHIP lehce přes 150koní(113kW/350Nm)6kvalt/EGR OFF/KAT OFF/KN filtr,velkej FMIC,kolem 6l/100km,výbava Expression,dovoz Německo :)
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Uživatelský avatar
NeviM
Experienced member
Příspěvky: 683
Registrován: úte led 13, 2004 14:19
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Laguna coupe 3,5 turbo kit

Příspěvek od NeviM » sob led 28, 2012 14:11

nevim jak moc je jinej ten motor v zetku, ale jen o mapach to stoprocentne nebude, kdyz rozdil je vic nez 40 PS. Tipnul bych si ze to bude mit minimalne jiny sani, vyfuk a vacky, taky je mozny ze tech uprav tam je mnohem mnohem vic. Myslim si ze je pro tebe dulezity si uvedomit, ze to bude stat radove minimalne 100tis. abys to poskladal tak nejak "poradne". A jak jsi sam psal, je otazkou, jak velky smysl to ma u predokolky. Ma to aspon samosvor? Bez nej by to byl asi totalni nesmysl. Je pravda ze v rychlostech nad 100 km/h uz se to moc projevovat nebude a naopak v primem smeru mas pak vyhodu mensi vahy a mechanickych ztrat oproti 4x4, coz by si takove vykony o kterych pises urcite zaslouzili. Ale pri akceleraci do 100km/h bych rekl ze by si se hodne navztekal s adheznimi vlastnostmi, ktere by ti zdaleka nedovolili ten obří kroutak efektivne vyuzit. Takze co se financni stranky tyce, bylo by kazdopadne stokrat rozumnejsi lagunu prodat a koupit si neco co vic odpovida tvym pozadavkum. Zas na druhou stranu ja nikdy nejsem proti experimentovani, pokud nejde o nejake vzacne auto, takze pokud by ti nevadilo, ze ti to nikdy nikdo nezaplati a je pro tebe vic ten pocit (naprosto chapu) ze mas neco co nikdo jinej nema, tak proc ne. Ja mam taky v planu dat si do V6 24v kompressor az na to budu mit nekdy cas a finance, jen tak, presto ze vim ze to nebude nic idealniho, tak si to chci proste zkusit :lol: kazdopadne na tvem miste bych si nejdriv zjistil vsechno o rozdilech mezi tvym motorem a tim v zetku a potom postupoval podle situace. Je fakt ze na zetka toho asi pujde sehnat milionkrat vic nez na lagunu, co se performance dílů tyka, takze by ta prestavba nemusela byt az tak uplne slozita, jako kdyz tunis jiny renaulty, na ktery cokoliv potrebujes, musis si to nechat udelat na zakazku, pac to nikdo proste nedela..
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal

dr. Solfernus
Junior member
Příspěvky: 205
Registrován: pát zář 11, 2009 07:46

Re: Laguna coupe 3,5 turbo kit

Příspěvek od dr. Solfernus » pát kvě 25, 2012 09:31

Náhodou nissana zetko s dvěma turbama měl kámoš v servisu. Dávalo se to dohromady, docela bastl, tak jsem čekal jak to dopadne. Po první projížďce to bylo jasné, ve vysokých otáčkách pěkně dýmilo, asi někama bral olej nebo to šlo turbama, nevím. Ale hlavně spojka se vůbec nechytala. Nedalo se s tím jezdit. Aspoň už to měl ten člověk vychytané do fáze kdy to jede.. Pak jen pořádnou spojku a čekat až ten motor klekne :D
A v rencku pokud je ten motor stejný nebo podobný, tak stejné problémy. Jako dolepit šneka na svody a na sání není až takový problém :mrgreen: , stačí improvizovat - hadice se dají sehnat, přechodky a různé maličkosti se dají utočit na soustruhu atd. Nejdražší jsou právě komponenty které je potřeba koupit -turbo kit, spojka, IC, soft do jednotky a další věci aby to šlapalo. A když už do toho člověk nacpe ranec a dělá si s tím prácu tak ať je nárust opravdu velký ne?
Seat Leon FR 1.8 TSI r.v. 2017 @ 170kW 370Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Laguna coupe 3,5 turbo kit

Příspěvek od Šamša » pát kvě 25, 2012 10:03

Uložení motoru v Laguně napříč a v "Z"etku podél, tím i jiné uspořádání svodů a sání, tak tady asi kit nebude tak jednoduché aplikovat a s přemotorovaným autem (nafouklé turbíny) se mimo okruh nedá jezdit. Nejlépe jít cestou reprofilovaných vaček(zřejmě použitelných originálů z typu "Z"), motaných svodů a průchodného výfuku, širokopásmová labda a úprava map(případně origo z typu "Z"), to jsou de facto vratné věci k původnímu stavu. Všechny tyto úpravy povedou k tomu, že se sériovou převodovkou to vůbec nepojede od spoda a v normálním provozu docela opruz.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

dr. Solfernus
Junior member
Příspěvky: 205
Registrován: pát zář 11, 2009 07:46

Re: Laguna coupe 3,5 turbo kit

Příspěvek od dr. Solfernus » pát kvě 25, 2012 14:34

V tom nissanu bude asi víc místa.. On tam měl z každé strany napasované turbo a teď halda hadic dopředu k IC a zase zpět. Tady byla škoda té spojky, vlastně držela jenom než začaly tlačit turba, pak jenom klouzala a klouzala. Šlo to myslím jen na jedničku nebo maximálně dvojku jinak "klouzačka".. Kámoš řekl že to jede jak jeho oktávka tdi :D Jenomže jeho nenadchl ani nissan GT-R. Jezdí vrchy s formulí Reynard takže v podstatě silný motor s kolama. Nevím na co by řekl že to jede..
Seat Leon FR 1.8 TSI r.v. 2017 @ 170kW 370Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm

Odpovědět

Zpět na „Tuning“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů