Sleva na Chiptuning - autochip.eu

Upravovali jste svého Renaulta? Pošlete popis nebo obrázek. Chcete upravovat? Ptejte se tady.

Moderátor: Moderators General

samtrix
Advanced member
Příspěvky: 395
Registrován: stř říj 28, 2009 15:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Sleva na Chiptuning - autochip.eu

Příspěvek od samtrix » stř úno 17, 2010 13:10

Ahoj, už delší dobu přemýšlím o chipu, když jsem teď otevřel stránky

POZOR VIR :!:

------------------

Kód: Vybrat vše

http://www.autochip.eu/


Edit: 14.5.10 - já je otevřel a mají tam vir JS:FakeAV-EI [Trj] !!!!!!
100KUC


tak jsem se konečně rozhodl, úprava 1.5dci 78kw stojí 4990kč - akční sleva 1000kč, takže výsledná cena je 3990. Neměl by někdo zájem tam jít semnou a dostat navíc další slevu 10-20%?
Hlavně u tohoto motoru se odtraní ta díra po přidání plynu + zadarmo vyřadí EGR, který nejde jinak zaslepit!

Kdyžtak napište, jinak jdu sám. Akce trvá do 19.2.2010
MEGANE II Grandtour 1.5dci 78kw@91kw K9K732 chip, 11/2007, najeto 87500km, esp, panorama
Galerie oprav a úprav https://picasaweb.google.com/samtrixx/

Uživatelský avatar
Mr.Brain
Experienced member
Příspěvky: 692
Registrován: pon úno 25, 2008 14:37
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Brain » čtv úno 18, 2010 16:30

Za tu cenu moc nevím. Z mojí strany sice OT, ale oměří to na dynometru? Anebo je to "papír snese všechno"? Mrkni ještě na google na reference, aby to nebylo něco jako ABC Chiptuning :roll:
Renault 19 Chamade Ph1 rv.90, Cléon powah kompresni tlaky 13,6-13,6-13,6-13,6 (173 000 km)
Alpine 9884R,Rainbow SAX 265.20 na Audison SRx4,Helix P10 Precision - 15l uzavřenka na Vibe Slick A7.

Obrázek

samtrix
Advanced member
Příspěvky: 395
Registrován: stř říj 28, 2009 15:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od samtrix » čtv úno 18, 2010 16:51

Nene je to férový, pár lidí tady z fóra má taky čipnuto od tohoto "čiptunera", jeden to dokonce šel přeměřit na brzdu a ok. Byl jsem už zde objednaný, ale na poslední chvíli jsem si vzpoměl že zkusím ještě jednoho se kterým jsem si dlouho psal, tak mu říkám jestli nedá nějakou slevu, říká že za cenu bez dph, tak mu říkám že to můžu mít v akci u konkurence, tak mi nabídl stejnou cenu. Super dohoda prostě, navíc tenhle má svůj vlastní servis, přeměří komplet diagnostiku, naloguje parametry za jízdy a zbytek se děje jen už na válcový brzdě. Prostě z toho mám daleko lepší pocit než z autochip, kde ti to jen přehrají nějakou univerzální mapou. Tenhle to uvaří přímo pro tvůj motor + ještě výkon ukáže přímo na brzdě :lol:
MEGANE II Grandtour 1.5dci 78kw@91kw K9K732 chip, 11/2007, najeto 87500km, esp, panorama
Galerie oprav a úprav https://picasaweb.google.com/samtrixx/

Uživatelský avatar
Regis
Senior member
Příspěvky: 1871
Registrován: pon pro 27, 2004 19:05
Bydliště: UK

Příspěvek od Regis » čtv úno 18, 2010 16:53

No reknu ti rovnou ze ty grafy co tam maj jsou totalne vycucany z prstu a nedal bych jim ani korunu. Nacipovat 15% kroutaku na atmosferickym benzinu, to jim teda nezeru. A jestli tak katalyzatory bye-bye.
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano :(
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)

samtrix
Advanced member
Příspěvky: 395
Registrován: stř říj 28, 2009 15:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od samtrix » čtv úno 18, 2010 17:03

Mě lákala hlavně ta cena. Důvod proč jsem to chtěl načipovat i u nich byl ten, že mi odstraní prodlevu při sešlápnutí plynu - to mi odstraní asi všude, takže jsem řešil jen tyto dva parametry, čili cenu a vyřešení problému s prodlevou. O výkon výsledný mi skoro nejde.
Grafy jsou hodně divný, když se podívám k tý konkurenci na reálný, tak jsou po čipnutí ty průběhy grafů jiný. Tyhle mají jen přidaný koeficient 1.25 a konec, ale je fakt že píšou že jsou jen ilustrační :wink:
MEGANE II Grandtour 1.5dci 78kw@91kw K9K732 chip, 11/2007, najeto 87500km, esp, panorama
Galerie oprav a úprav https://picasaweb.google.com/samtrixx/

Uživatelský avatar
Kyblik
Starting member
Příspěvky: 76
Registrován: ned srp 16, 2009 11:43
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kyblik » ned bře 07, 2010 20:46

už ať to máš, já jsem s tim spokojený:-)
.

matrixobelix1
Starting member
Příspěvky: 27
Registrován: sob dub 24, 2010 23:05

autochip

Příspěvek od matrixobelix1 » sob dub 24, 2010 23:57

Asi před měsícem a půl jsem si nechal ve firmě udělat od autochip.eu 3 auta 2x Megane 1,5 78kW a Kangoo 1,5 48kW. Po najetí asi 6000 km souhrně na všech autech lituju, že jsem to nenechal udělat dávno. S Meganem je radost jezdit, dříve jsem měl 1,9dci 96kW a s 1,5kou jsem se trápil. Po čipu můžu konstatovat, že trápení skončilo. Jede jako pila, spotřeba šla relevantně o 0.8 litru dolů, momentálně 5,0 a to se jezdí couračky 6 až 15 km. Jednou za nádrž tak 150km vcelku. Dokonce i manželka poznala, že auto jede jinak a lépe.Musím zdůraznit, že do nafty kterou tankuji dlouhodobě přidávám aditivum "VIF super diesel aditiv". U Kanga se výkon zvedl na 90 koní, což mělo za následek snížení spotřeby o litr na 100. Upozornuji, že pohotovostní hmotnost Kanga je 1800kg, na střeše je velká zahrádka a 4m žebřík a to vždy.Někdy mu naložím i přívěs, váha soupravy je potom okolo 2500kg !! Vše při spotřebě 6,3-6,7l/100. Dříve bylo nutné oba motory točit do nemyslných otáček /Kangoo více/, nyní stačí 1800-2500, při krizovce jdou ochotně i nad 3000, ale neni to potřeba. U Kanga je spíš problém s přenesením výkonu na vozovku, za mokra hrabe i na dvojku. Někdo tady psal, že auta po čipu kouří, není to v tomto případě pravda, u Kanga spíš naopak, dříve zakouřilo, po čipu nikoliv. Kango má najeto asi 140000km, Megany okolo 50000. Zkrácené životnosti se příliš nebojím, motory točí méně otáček, spálí méně paliva, takže ani olej nepůjde do kytek tak brzo. Hlavní pravidlo u všech aut s turbem je nastartovat, v poklidu vyjet a nebrat studenej motor u huby. Když vím, že budu zastavovat, dojíždím bez plynu asi 1km a po zastavení nechám motor vydýchat alespoň 10-15 vteřin. Turba odcházeji hlavně týpkům, co jedou 180 po dálnici, zapíchnou to na poslední chvíli u pumpy a okamžitě vypnou motor u stojanu. Turbo do běla rozpálený, olej v ložisku se zapeče a pak ho utrhne protůrováním a akcelerací zpět do rychlého pruhu..... K tomu neni co dodat. Kdo by měl případný další dotaz rád se podělím.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » ned dub 25, 2010 00:05

Vítej v klubu :D
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Kyblik
Starting member
Příspěvky: 76
Registrován: ned srp 16, 2009 11:43
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kyblik » ned dub 25, 2010 19:59

vidis, vidis, jsem rad, zes take spokojenej......Ja se po okreskach motam kolem 5,1 - 5,4 , a to i ve ctyrech lidech, a na 18" kolech 225/40 . A velmi svizne:-) Je to bájo:-) ( meg2 78kw puvodne...)
.

samtrix
Advanced member
Příspěvky: 395
Registrován: stř říj 28, 2009 15:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od samtrix » pát kvě 14, 2010 09:14

Tak opět přícházím se slevou, musíte se stát fanouškem na facebooku a od AutoChip dostanete S L E V U 4 0 % na chiptuning ve dnech 17.-21.května 2010.
Takže kdo do teď váhal, tak hop na http://www.facebook.com/autochip 8)
MEGANE II Grandtour 1.5dci 78kw@91kw K9K732 chip, 11/2007, najeto 87500km, esp, panorama
Galerie oprav a úprav https://picasaweb.google.com/samtrixx/

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » pát kvě 14, 2010 22:30

Super, jen ta firma má tak trochu vir na webu - klik na odkaz a přeměruje tě to nastránky obsahující: JS:FakeAV-EI [Trj]

proto jsem upravil odkaz v prvním příspěvku a přidal upozornění
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
goreff
Senior member
Příspěvky: 1208
Registrován: úte črc 10, 2007 19:05
Bydliště: Olomoucký kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od goreff » sob kvě 15, 2010 09:01

...čipování computeru :?: :lol: :lol: :lol:
F7P 16 Soupapes Died
F7R 16 Soupapes Sold
F4R Turbocompresseur

mattymatty
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: úte bře 23, 2010 13:37
Bydliště: Drhleny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mattymatty » pon kvě 17, 2010 15:43

Já mám načipováno taky od autochipu a litiju, že jsem to neudělal nikdy dřív. Absolutně pružná jízda, žádná díra na plynu.... Předjíždění a vůbec celková reakce - paráda.... Takže moje osobní zkušenost s nima je pozitivní.... Nekoukam na nějaký tabulky a grafy, hlavně že je to znát... :) I na spotřebě, která postupně padá...
Laguna II 1,9 dCi 88kW, r.v. 2004

ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2456
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

Příspěvek od ITexpert » pon kvě 17, 2010 16:38

mattymatty píše:Já mám načipováno taky od autochipu a litiju, že jsem to neudělal nikdy dřív. Absolutně pružná jízda, žádná díra na plynu.... Předjíždění a vůbec celková reakce - paráda.... Takže moje osobní zkušenost s nima je pozitivní.... Nekoukam na nějaký tabulky a grafy, hlavně že je to znát... :) I na spotřebě, která postupně padá...
jojo po cipu cim vic km najedes tim nizsi spotreba az na luxusni 1l na 100km :-) je to bomba :-)


:off: pardon ja musel
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » pon kvě 17, 2010 16:47

Kdo nevěří, že se spotřeba sníží je nevěřící Tomáš. Po čipu není nutno přeřazovat, třeba v kopci, kde to teď v klidu bere vyšší kvalt, nebo naopak po městě, kde není problém jet mezi 15-1800 otáčkami, kde je dostatečný moment a výkon pro plynulou jízdu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2456
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

Příspěvek od ITexpert » pon kvě 17, 2010 16:53

Šamša píše:Kdo nevěří, že se spotřeba sníží je nevěřící Tomáš. Po čipu není nutno přeřazovat, třeba v kopci, kde to teď v klidu bere vyšší kvalt, nebo naopak po městě, kde není problém jet mezi 15-1800 otáčkami, kde je dostatečný moment a výkon pro plynulou jízdu.
vim ze se spotreba snizi ale zarucene postupne nepada :-) ale to je jedno jsme kapku :off:
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

absolom
Advanced member
Příspěvky: 274
Registrován: pon črc 27, 2009 15:40
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od absolom » pon kvě 17, 2010 23:34

samtrix píše:Nene je to férový, pár lidí tady z fóra má taky čipnuto od tohoto "čiptunera", jeden to dokonce šel přeměřit na brzdu a ok. Byl jsem už zde objednaný, ale na poslední chvíli jsem si vzpoměl že zkusím ještě jednoho se kterým jsem si dlouho psal, tak mu říkám jestli nedá nějakou slevu, říká že za cenu bez dph, tak mu říkám že to můžu mít v akci u konkurence, tak mi nabídl stejnou cenu. Super dohoda prostě, navíc tenhle má svůj vlastní servis, přeměří komplet diagnostiku, naloguje parametry za jízdy a zbytek se děje jen už na válcový brzdě. Prostě z toho mám daleko lepší pocit než z autochip, kde ti to jen přehrají nějakou univerzální mapou. Tenhle to uvaří přímo pro tvůj motor + ještě výkon ukáže přímo na brzdě :lol:
Ma tento tvuj druhy tuner nejake stranky?
Wolf
Renault Thalia 1.4 16V expression clima, 2005 / svicky - DOR14LGS / Waze / zvuk - Alpine + Magnat Traxx 600

Uživatelský avatar
Zablc
Starting member
Příspěvky: 89
Registrován: úte říj 06, 2009 23:43
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zablc » pát kvě 21, 2010 21:15

takze dneska jsem si udelal vylet do Prahy na autochip...a kdo o čipu uvazuje tak at jde do toho...todle jsem vubec necekal BRNO-PRAHA bez čipu při 120km/h spotreba 6.5l po čipu Praha-Brno 4.9l pri 140-160km/h a to jsem tomu daal ptz jsem neveril jak z shniloucke laguny 1.9DCI 88KW jde neco todle udelat tedka tam mam nakejch 114kw a je to bomba akorad spojka to nezvládá:D takze tu musím takzez vymenit..
:)Laguna Grandtour II-privilege:)
1.9 dCi 88kw-(chip 116kw)
2002/11 162 000km
černá metalíza
černý skla
Kola 18

Luma
Junior member
Příspěvky: 112
Registrován: úte dub 06, 2010 13:08

Laguna 2,2 dci

Příspěvek od Luma » pon kvě 24, 2010 22:16

Zdravím,
přemýšlím o chiptuningu na motoru 2,2 dci 110 kw.
Jde mi spíš o snížení spotřeby,protože na můj vkus je prům. spotřeba
při klidné jízdě 8,2 l/ 100 km docela dost.
Máte někdo vlastní zkušenosti s úpravou tohoto motoru=jízdní vlastnosti,spotřeba nafty nebo jiná časem vypozorovaná pozitiva či negativa?Nebo doporučení kde to chipnout opravdu umí?Díky.

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Laguna 2,2 dci

Příspěvek od 100KUC » stř kvě 26, 2010 01:55

Luma píše:Zdravím,
přemýšlím o chiptuningu na motoru 2,2 dci 110 kw.
Jde mi spíš o snížení spotřeby,protože na můj vkus je prům. spotřeba
při klidné jízdě 8,2 l/ 100 km docela dost.
Máte někdo vlastní zkušenosti s úpravou tohoto motoru=jízdní vlastnosti,spotřeba nafty nebo jiná časem vypozorovaná pozitiva či negativa?Nebo doporučení kde to chipnout opravdu umí?Díky.
chipování tohoto motoru důrazně nedoporučuji - ten motor to nesnese, těch 150k je jeho maximum.
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Laguna 2,2 dci

Příspěvek od DDT » stř kvě 26, 2010 04:05

Luma píše:Zdravím,
přemýšlím o chiptuningu na motoru 2,2 dci 110 kw.
Jde mi spíš o snížení spotřeby,protože na můj vkus je prům. spotřeba
při klidné jízdě 8,2 l/ 100 km docela dost.
Máte někdo vlastní zkušenosti s úpravou tohoto motoru=jízdní vlastnosti,spotřeba nafty nebo jiná časem vypozorovaná pozitiva či negativa?Nebo doporučení kde to chipnout opravdu umí?Díky.
Ten motor jezdim uz 4 roky. Se Satisem se da jezdit pri klidne jizde - rozumej "jedu jako prumer kolem me" za 5,5 litru.
Jenze ja nejezdim klidne, takze mam 8,1.
Bud mas v neporadku motor a pak ti ciptuning ke snizeni spotreby moc nepomuze a nebo mas sakra tezkou nohu a s tim uz se pracovat da.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Luma
Junior member
Příspěvky: 112
Registrován: úte dub 06, 2010 13:08

Příspěvek od Luma » stř kvě 26, 2010 09:04

Když nejedu město,tak to za průměr 6,5l jedu lehkou nohou.Ale stačí 3x cesta po městě a jsem zase tam...Ten motor zdá se mi v pořádku,egr jsem vyčistil,
zaslepil,filtr vzduch nový,naftový na podzim.Skoro vůbec nečadí.Nevím,co ještě zkontrolovat,ukáže něco diagnostika?

Luma
Junior member
Příspěvky: 112
Registrován: úte dub 06, 2010 13:08

Příspěvek od Luma » čtv kvě 27, 2010 21:19

Tak opravdu tady nikdo nemá chipnutou Lagunu 2,2 dci????

dr. Solfernus
Junior member
Příspěvky: 205
Registrován: pát zář 11, 2009 07:46

Příspěvek od dr. Solfernus » pon kvě 31, 2010 13:57

Tu spotřebu máš celkem v cajku, jezdím mimo město normální jízdou kolem těch 6,5L, ale město je zabiják. Taky v zimě mně stoupá průměr o litr. A čipované 2,2 dci tu nějaké jsou, spíš ať majitelé napíší co se jim vysypalo po pár tisících km. Lákavé to je, což o to, ale já potřebuju jezdit, doma na špalku mně to bude k ničemu. Možná bych to jen prubl na pár dní abych věděl jaký je rozdíl, jestli to má cenu. Ovšem kdo to udělá za minimální peníz? Nikdo.. A dávat deset hadrů na zkoušku, to radši probendím jinak...
Seat Leon FR 1.8 TSI r.v. 2017 @ 170kW 370Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm

Uživatelský avatar
Squixx
Advanced member
Příspěvky: 339
Registrován: stř zář 03, 2008 22:09
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Squixx » úte črc 20, 2010 11:07

Tak má tu někdo nachipovanou Lagunu 2.2dCi????
Nebo maj vseci 1.9dCi? Docela se mi nezda,ze ten motor udycha pouze 150k, to nema zadnou rezervu??To se mi nechce verit
Laguna II 2.2dCi, r.v. 2002 Dynamique, 17' kola
Obrázek
http://s7.bitefight.cz/user/bite/136805 - prosim kliknete, neni to reklama

Odpovědět

Zpět na „Tuning“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů