Pridavne palivo HHO-hydrogen
Moderátor: Moderators General
Pridavne palivo HHO-hydrogen
Mám Renault 1,9DTi r.v2001 základná spotreba 6,8l/100km.Po použití HHO spotreba klesla na 5l/100km.
Ma ešte niekto s týmto HHO nejakú skúsenosť. V prípade záujmu môžem sprostredkovať cena je 266€.
Ma ešte niekto s týmto HHO nejakú skúsenosť. V prípade záujmu môžem sprostredkovať cena je 266€.
Pročti si ten topic...viewtopic.php?t=27226
- Kde se bere ten vodík?
Jak s ním počítá ECU?
Nějaký test?
Smím to hodit do fora? At se pobaví i ostatní... (nezlob se, ale je to naprosto stejné jak vodíkový superpohon, který jsme tu už měli, ten maník to měl alespon namontované v autě )
Kam se ten vyrobený vodík přivádí?
EDIT: Mail s popisem...
Kam se ten vyrobený vodík přivádí?
EDIT: Mail s popisem...
Kód: Vybrat vše
Zdravím no nejaký ten popis : hlavná náplň 2l
Odelovač plameňa naplň 1,5 dl
Prúdový odber pri pracovnej teplote 10Ah
Objem dodaného Hydrogénu cca 2,3l
Dopĺňanie kvapaliny cca 800km 2dl
Ak je záujem o kúpu poskytneme aj montážny manuál.
Z pzdravom
Naposledy upravil(a) Dan Black dne pát črc 10, 2009 21:55, celkem upraveno 1 x.
Citace z D-Fense, doporučuji pročíst diskusi pod článkem...
Máme tady stroj, který se jmenuje motor - spálí naftu/benzín a udělá z ní mechanickou energii. Má účinnost 75% (teoretickou), 44% (špičkovou) a 37% (průměrnou). Z toho, co zbyde, odebereme část a alternátorem (účinnost 65%) z toho uděláme elektřinu. Tuto elektřinu použijeme k rozkladu vody a tento proces má také nějakou účinnost (třeba 80%, ať nežeru). Vznikne vodík a kyslík, ty přivedeme na vstup motoru, kde ho s účinností 37% opět spálíme. Kde jsme ušetřili? Nikde, energii jsme pořád jen ztráceli.
Účinnost tohoto systému je závratných 23%...0,44 (% účinnosti motoru) x 0,65 (% úč. alternátoru) x 0,80 (% úč. rozkladu vody na vodík, "separace vodíku", odhad)
Uděláme si výpočet: (máme auto na vodík s tímto supersystémem)
10748 (výhřevnost vodíku [kJ/m³])
x0,44 (% účinnosti motoru)
x0,65 (% úč. alternátoru)
x0,80 (% úč. rozkladu vody na vodík, "separace vodíku")
x0,44 (% úč. spalování vytvořeného vodíku)
= 1082.02 [kJ/m³]
...to znamená že: z každých 10748 kiloJoulů/m³ které by jsme mohli využít pro pohon, získáme 1082 kJ/m³ které pro pohon využijeme.
BTW: Nabízím instalaci systému "NOS-78X", přímé vstřikování 78% dusíku do sání! Jedná se o převratný systém, používaný jen ve špičkových závodních strojích! vzhledem k obavě z nátlaku ropné lobby přidávám jen foto komponent, kompletní systém je chráněn patentem a je prozatím tajný!
Zájemci o instalaci nechť mě kontaktují...
Máme tady stroj, který se jmenuje motor - spálí naftu/benzín a udělá z ní mechanickou energii. Má účinnost 75% (teoretickou), 44% (špičkovou) a 37% (průměrnou). Z toho, co zbyde, odebereme část a alternátorem (účinnost 65%) z toho uděláme elektřinu. Tuto elektřinu použijeme k rozkladu vody a tento proces má také nějakou účinnost (třeba 80%, ať nežeru). Vznikne vodík a kyslík, ty přivedeme na vstup motoru, kde ho s účinností 37% opět spálíme. Kde jsme ušetřili? Nikde, energii jsme pořád jen ztráceli.
Účinnost tohoto systému je závratných 23%...0,44 (% účinnosti motoru) x 0,65 (% úč. alternátoru) x 0,80 (% úč. rozkladu vody na vodík, "separace vodíku", odhad)
Uděláme si výpočet: (máme auto na vodík s tímto supersystémem)
10748 (výhřevnost vodíku [kJ/m³])
x0,44 (% účinnosti motoru)
x0,65 (% úč. alternátoru)
x0,80 (% úč. rozkladu vody na vodík, "separace vodíku")
x0,44 (% úč. spalování vytvořeného vodíku)
= 1082.02 [kJ/m³]
...to znamená že: z každých 10748 kiloJoulů/m³ které by jsme mohli využít pro pohon, získáme 1082 kJ/m³ které pro pohon využijeme.
BTW: Nabízím instalaci systému "NOS-78X", přímé vstřikování 78% dusíku do sání! Jedná se o převratný systém, používaný jen ve špičkových závodních strojích! vzhledem k obavě z nátlaku ropné lobby přidávám jen foto komponent, kompletní systém je chráněn patentem a je prozatím tajný!
Zájemci o instalaci nechť mě kontaktují...
Severní čechy-trošku z ruky...
Ten dusík šlape jak hodinky, mám to zatím otestované na třech autech-Renault Twingo (1.2i), Toyota Camry (2.0i) a Toyota Supra (3.0i V6)
Kolik má najeto brácha s těma dvouma nevím, já mám jen za letošek cca 5000km. Foto můžu dodat zítra ted už do garáže nepoběžím.
Ten dusík šlape jak hodinky, mám to zatím otestované na třech autech-Renault Twingo (1.2i), Toyota Camry (2.0i) a Toyota Supra (3.0i V6)
Kolik má najeto brácha s těma dvouma nevím, já mám jen za letošek cca 5000km. Foto můžu dodat zítra ted už do garáže nepoběžím.
Naposledy upravil(a) Dan Black dne pát črc 10, 2009 21:59, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů