kompressor vs. new thalia 1.4 16V
Moderátor: Moderators General
Páni mazec, máš můj obdiv, vždycky jsem chtěl něco takovýho zkusit,ale nemám na to znalosti ani finance ani odvahu, každopádně ti moc fandím a dodej sem pořádnou fotogalerii celýho auta, ať máme lepší představu, super projekt a myslím,že až překonáš všechny obtíže, výsledek se vyplatí, palec nahoru
Clio RS 172 ph.2
takze pani smutna sprava
v sobotu tene pred vymenou remenice sa rozyspal komplet nahon velkej remenice takze hladam nove mieto na ulozenie kompresora niekde za motor kedze nahon od vacky vdaka poddimenzovaniu pohonu uplne pohorel...takze zaciname uplne nanovo
v sobotu tene pred vymenou remenice sa rozyspal komplet nahon velkej remenice takze hladam nove mieto na ulozenie kompresora niekde za motor kedze nahon od vacky vdaka poddimenzovaniu pohonu uplne pohorel...takze zaciname uplne nanovo
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Svody jsou dozadu....
Fakt mě nenapadá kam to dát jinam než jsi to měl
Fakt mě nenapadá kam to dát jinam než jsi to měl
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
no haluz je v tom ze s vackou nic nie je:) je to ostrihnute priamo z tej osky co hnala velku remenicu.... nie zvody su v zadu a rozmyslam nad tym ze by to slo za motor pod sanie z clia sport
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)
Ty jo tam je strašně málo místa v thalii Nějak si nedovedu představit kam to tam narvat, ale tak ty to máš v ruce a můžeš to tam štelovat, něco najdeš
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
A co řešit jinak tu konstrukci přenosu síly?
podle obrázku by jsi tam mohl najít trošku místa na hřídel, která by šla "venkem" bloku a měnil by jsi jen řemen....co ty na to?
Tohle je tady příklad ze Scionu,...ale třeba tam to místo najdeš...asi možná snáz než přehazovat celý komresor...
podle obrázku by jsi tam mohl najít trošku místa na hřídel, která by šla "venkem" bloku a měnil by jsi jen řemen....co ty na to?
Tohle je tady příklad ze Scionu,...ale třeba tam to místo najdeš...asi možná snáz než přehazovat celý komresor...
HonYa | Lůca, Áďa, Táďa a Justinka
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
To už by se muselo nechat udělat...nějaký adaptér, který přiděláš na blok ke straně rozvodů a z něj přímý náhon kompresoru...v tom adaptéru by jsi mohl počítat i se změnou převodu náhonu..nebo to hodit 1:1, ale to bude asi málo otáček...takhle bych to řešil já teda...od začátku nezasahovat do konstrukce motoru....a na ten převod můžeš mít prostě jen dvě ozubená kola..
HonYa | Lůca, Áďa, Táďa a Justinka
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
proč myslíš?..tak by jsi musel dát "pořádná" ložiska... ..
když to zvládne přenést daleko víc síly (což asi ten scion má), nevím, proč by to nezvládlo naší 1,4 100koní a kompresor ...
zkus to navrhnout nějakému šikovnému člověku, co umí udělat odlitek a potom ho dotvořit...a na kompresor by jsi musel udělat přírubu na hřídel akorát...
když to zvládne přenést daleko víc síly (což asi ten scion má), nevím, proč by to nezvládlo naší 1,4 100koní a kompresor ...
zkus to navrhnout nějakému šikovnému člověku, co umí udělat odlitek a potom ho dotvořit...a na kompresor by jsi musel udělat přírubu na hřídel akorát...
HonYa | Lůca, Áďa, Táďa a Justinka
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Myslím, že místo toho děsnýho bazmeku jsi měl jít touto cestou: http://www.bmwperformance.cz/index/inde ... 2&Itemid=1
http://www.g-power.de/998.html?&L=0
http://www.g-power.de/998.html?&L=0
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Konečne rozumná reč, síce tam budeš musieť picnúť IC aj chladenie oleja ale stále tam skôr mrskneš 3 menšie veci než jednu obrovskú.nodak píše:tak uvidim co sa s tym bude dat porobit a ked nie tak tak slahnem nake turbo a je uz to je moc daleko aby som sa vracal s5 k atmosfere
A žiadne starosti s pohonom prepĺňania, ten ti zabezpečia výfukove plyny.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
tak turbo kupene sice mensie ale aspon nejake...
kompressor sa vozi momentlne v kufri a uz pojde aj postou do UK takze akonahle pride supnem nejake fotky a nahodim.Auto pojde na vyrobu zvodov Majovi do AMA
kompressor sa vozi momentlne v kufri a uz pojde aj postou do UK takze akonahle pride supnem nejake fotky a nahodim.Auto pojde na vyrobu zvodov Majovi do AMA
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)
kolik počítáš, že budou náklady s tím turbem
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů