kompressor vs. new thalia 1.4 16V

Upravovali jste svého Renaulta? Pošlete popis nebo obrázek. Chcete upravovat? Ptejte se tady.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
MatoAna
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pon črc 13, 2009 09:16

Příspěvek od MatoAna » úte črc 14, 2009 19:12

To je vstko pekne. Len este stale neviem kolko stoji taky kompresor..:)

Uživatelský avatar
Mira Brabec
Junior member
Příspěvky: 138
Registrován: pon led 16, 2006 12:31
Bydliště: NERATOVICE

Příspěvek od Mira Brabec » úte črc 14, 2009 21:10

MatoAna píše:To je vstko pekne. Len este stale neviem kolko stoji taky kompresor..:)
Záleží jakej chceš klasickej G60 -60 000,-
Aeton-cca 75 000,-
Lysholm-68 000,-
SLS-65 000,-
použití je to jako se vším někde 15 jinde 20 tis.

MatoAna
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pon črc 13, 2009 09:16

Příspěvek od MatoAna » úte črc 14, 2009 21:25

Dik za tipi. Už mam aspon predstavu že čo a ako. Ale ta cena aj s montazou by vysla asi tak ako mi to hovorili. Tych 100.000 to bude istych. A sam by som sa do toho nepustal?)

ketos
Advanced member
Příspěvky: 283
Registrován: sob lis 29, 2008 22:33

Příspěvek od ketos » úte črc 14, 2009 22:21

Mira Brabec píše:
MatoAna píše:To je vstko pekne. Len este stale neviem kolko stoji taky kompresor..:)
Záleží jakej chceš klasickej G60 -60 000,-
Aeton-cca 75 000,-
Lysholm-68 000,-
SLS-65 000,-
použití je to jako se vším někde 15 jinde 20 tis.
Samotnej kompresor se dá koupit za míň, tyhle ceny by seděly leda tak na nějaký kity.

// edit
Jinak Aeton si asi myslel Eaton.
Hyundai i30 1.6 CVVT, 2013

Uživatelský avatar
nodak
Advanced member
Příspěvky: 336
Registrován: pon bře 30, 2009 10:57

Příspěvek od nodak » stř črc 15, 2009 08:17

mam Eaton M65 co je dost velky kompresor na tak maly motor....
cena v MB ako nahradneho dielu je nieco cez 2k Eur... mne sa to podarilo samozrejme poriesit podstatne lacnejsie.. mam komplet kit t.j. hadice,bow,kompresor, rury a chladic
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » stř črc 15, 2009 11:26

To jsem zvědav jak kompresor na min. 3 litrový motor nacpeš na motor od sekačky. :wink:
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
nodak
Advanced member
Příspěvky: 336
Registrován: pon bře 30, 2009 10:57

Příspěvek od nodak » stř črc 15, 2009 11:27

nie je min....3litre vsetko je o plniacom tlaku
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » stř črc 15, 2009 11:34

No právě, že ho budeš využívat tak ze 30%, tak aby vůbec se v těch minimálních otáčkách splnila těsnící schopnost šroubovic, tj. účinnost půjde rapidně dolů. Já bych to řešil turbíčkem, kde se určitě najde lepší řešení konstrukce.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

void8
Člen RCČR
Příspěvky: 502
Registrován: pon črc 14, 2008 19:52
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od void8 » stř črc 15, 2009 11:35

Šamša píše:To jsem zvědav jak kompresor na min. 3 litrový motor nacpeš na motor od sekačky. :wink:
dokud se člověk nespálí tak to bude pořád zkoušet a zkoušet to je marný
[color=silver:8bd3a0b403]já jsem ten, kdo udělal rekord na zručce 140b! :-P[/color]

Renault Clio II 1.6 16V 82kW mazel
exFord Focus ST 170 2.0 127kW

Uživatelský avatar
nodak
Advanced member
Příspěvky: 336
Registrován: pon bře 30, 2009 10:57

Příspěvek od nodak » stř črc 15, 2009 11:36

hej preto to funguje aj na 1.6 golfe a aj na 1.9 BMW:)
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)

void8
Člen RCČR
Příspěvky: 502
Registrován: pon črc 14, 2008 19:52
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od void8 » stř črc 15, 2009 11:56

já jsem zvědavej až to budeš mít hotový naladěný na ten výkon jak jsi tu psal a pak napíšeš jednoho krásnýho dne že se s tím nedá jezdit že je to pojízdná rakev anebo že jsi to dal do kupy a je to i bezpečný a kolik statisíců jsi do toho nacpal a kolik už sériovejch raket jsi za ty prachy mohl mít :)

ne, já ti to ale přeju, zas to bude kuriozita :-)
[color=silver:8bd3a0b403]já jsem ten, kdo udělal rekord na zručce 140b! :-P[/color]

Renault Clio II 1.6 16V 82kW mazel
exFord Focus ST 170 2.0 127kW

Uživatelský avatar
nodak
Advanced member
Příspěvky: 336
Registrován: pon bře 30, 2009 10:57

Příspěvek od nodak » stř črc 15, 2009 11:58

este raz neberiem to tak to by som musel plakat uz len koli mojej shadine:) kde ma motor stal 100 litrov... akoze je to moj konicek tak ako ma niekto plavanie alebo tak:)
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř črc 15, 2009 17:59

nodak píše:mam Eaton M65 co je dost velky kompresor na tak maly motor....
cena v MB ako nahradneho dielu je nieco cez 2k Eur... mne sa to podarilo samozrejme poriesit podstatne lacnejsie.. mam komplet kit t.j. hadice,bow,kompresor, rury a chladic

_________________
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena.
Pani kompresor Eaton M45 je konecne v mojich rukach:)

Počuj, ktorý kompresor ty vlastne máš :) alebo si už stihol kúpiť dva :D
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Mira Brabec
Junior member
Příspěvky: 138
Registrován: pon led 16, 2006 12:31
Bydliště: NERATOVICE

Příspěvek od Mira Brabec » stř črc 15, 2009 20:17

ketos píše:
Mira Brabec píše:
MatoAna píše:To je vstko pekne. Len este stale neviem kolko stoji taky kompresor..:)
Záleží jakej chceš klasickej G60 -60 000,-
Aeton-cca 75 000,-
Lysholm-68 000,-
SLS-65 000,-
použití je to jako se vším někde 15 jinde 20 tis.
Samotnej kompresor se dá koupit za míň, tyhle ceny by seděly leda tak na nějaký kity.

// edit
Jinak Aeton si asi myslel Eaton.
Ano Eaton,chybka se vloudila.Koukni se na stránky vyrobců resp.distributorů který v ČR nemají moc velké zastoupení:-)),pokud použiješ starší jeho repase by nebyla na škodu když něco dělám tak na 100% tj. jako bys dal novej olej ale ne filtr.Tot můj názor Howg :-)
PS:Eaton -MB CLK 230 rv:2000 72000,- s DPH

MatoAna
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pon črc 13, 2009 09:16

Příspěvek od MatoAna » čtv črc 16, 2009 08:10

Počuj "nodak" okial si?...Ale asi nie z vychodu. Keby si bol tak by som to dosiel kuknut na zivo.

Uživatelský avatar
nodak
Advanced member
Příspěvky: 336
Registrován: pon bře 30, 2009 10:57

Příspěvek od nodak » čtv črc 16, 2009 08:31

Anarki píše:
nodak píše:mam Eaton M65 co je dost velky kompresor na tak maly motor....
cena v MB ako nahradneho dielu je nieco cez 2k Eur... mne sa to podarilo samozrejme poriesit podstatne lacnejsie.. mam komplet kit t.j. hadice,bow,kompresor, rury a chladic

_________________
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena.
Pani kompresor Eaton M45 je konecne v mojich rukach:)

Počuj, ktorý kompresor ty vlastne máš :) alebo si už stihol kúpiť dva :D
Mam M65 ten vacsi hento bol preklep:) ten je podstatne mensi a montuje sa do mini type S...nechcelo sa mi to opravovat aj tak to je jedno krava jak krava:)
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 879
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » čtv črc 16, 2009 08:46

Mini je 1.6 a kompresor na ní v pohodě stačí. Tak by na 1.4 stačil nádherně.


Jak budeš odhadovat tebou požadovaný plnící tlak? Co já vím tak plnící tlak se reguluje pouze velikostí řemenic KLIKA a KOMPRESOR.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Regis
Senior member
Příspěvky: 1871
Registrován: pon pro 27, 2004 19:05
Bydliště: UK

Příspěvek od Regis » čtv črc 16, 2009 08:48

Šamša píše:Já bych to řešil turbíčkem, kde se určitě najde lepší řešení konstrukce.
A vis o nekom kdo by s necim takovym mel zkusenosti a nudil se dost na to aby se o ne podelil? :lol: Konkretne by me zajimalo jestli v CR/SK vubec je nekdo kdo nekdy delal turbo s variabilni geometrii na benzinovy motor.

Nedokazu si predstavit, ze by clovek ktery se nezivi navrhy spalovacich motoru dokazal neco takoveho (nebo i podobneho o co se snazi Nodak) udelat poradne. Zatim mam z vetsiny takovejch prstaveb dojem ze kdyz uz to funguje tak spise nahodou a obvykle se silene mizernou ucinnosti a za cenu znacneho namahani motoru (neumernemu vykonu). Snazil jsem se ziskat nejake znalosti abych mel alespon nejake zaklady ale prijde mi ze to je na roky studia.
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano :(
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)

Uživatelský avatar
nodak
Advanced member
Příspěvky: 336
Registrován: pon bře 30, 2009 10:57

Příspěvek od nodak » čtv črc 16, 2009 09:14

no mne davali cislo na jedneho pana z Noveho mesta nad Vahom ktory prerabal clio 2 1.4 16V na turbinu ale neviem bohuzial nic o tom projekte....
Co sa tyka tej mojej upravy tak remenice sa samozrejme musia ratat pretoze to je najdolezitejsie kedze maximalne otacky kompresora su 14k takze treba tu remenicu samozrejme urobit podla toho ako sa to vyrata.. neda sa to robit odoka:)kolegovi na BMW sa davala miesto 65mm vacsia.ucinnost motora je samozrejme niekde inde a namahanie no povedzme to tak ze kto sa do tohoto pusti musi ratat s tym ze sa mu znizi zivotnost motora
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)

HJugo
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: čtv črc 23, 2009 14:22

Příspěvek od HJugo » pát črc 24, 2009 07:54

Chlapi drzim palce pri prerabkach. Ja som tiez kupil novy!!! kompresor EATON M45 z Mini Coopera S 1.6 asi pred rokom a pol. No narodil sa mi syn tak na prerabku uz nezostal cas ani peniaze. Tak ponukam tento super rootov kompresor na predaj za 500€. Je ho mozne pouzit az do objemu 2-3 litre. V pripade zaujmu viem dat ku kompresoru aj odbornu literaturu ako na prerabku, ktoru som si k tomu kupil.
Vyhody kompresora: netreba robit maznie, netreba zvarat nove vyfukove zvody, ocakavany vykon sa da prepocitat podla pouzitych kladiek teda ak chce niekto "len" 80kW z 1.4 kvoli zivotnosti, tak nie je problem vybrat vhodne kladky.
Nevyhoda oproti turbu je len jedna: potrebny vacsi priestor na montaz aj ked EATON M45 patri k tym mensim. Ak by mal niekto zaujem tak mi napiste na hjugog@gmail.com

erik sladek
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: pon říj 24, 2005 08:38
Bydliště: slavensko

Příspěvek od erik sladek » stř črc 29, 2009 21:08

bol som pozriet u panov v Novom Meste nad Vahom,maju tam teraz rozbehnutý premna velmi zaujivý projekt prestavby R5 GTT,poviem vam je to pecka,take čosi som ešte nevidel,

erik sladek
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: pon říj 24, 2005 08:38
Bydliště: slavensko

Příspěvek od erik sladek » stř črc 29, 2009 21:10

renovovali jednu GTT,maju otom pekne video,ked tak pozrite www.pneutech.sk

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Příspěvek od Davidak79 » stř črc 29, 2009 21:24

erik sladek píše:renovovali jednu GTT,maju otom pekne video,ked tak pozrite www.pneutech.sk
Hele proč ti na konci videa děkují když si tam byl jenom koukat :lol:
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

erik sladek
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: pon říj 24, 2005 08:38
Bydliště: slavensko

Příspěvek od erik sladek » ned srp 02, 2009 08:33

dozvedel som že ten mladik je môj menovec,ja som trochu staršieho dtumu vyroby,tak som bol zvedavý že čo tam ten chalan robi

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Příspěvek od Davidak79 » ned srp 02, 2009 17:13

erik sladek píše:dozvedel som že ten mladik je môj menovec,ja som trochu staršieho dtumu vyroby,tak som bol zvedavý že čo tam ten chalan robi
Tak to jóó :wink:
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Odpovědět

Zpět na „Tuning“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti