kompressor vs. new thalia 1.4 16V
Moderátor: Moderators General
- Mira Brabec
- Junior member
- Příspěvky: 138
- Registrován: pon led 16, 2006 12:31
- Bydliště: NERATOVICE
Samotnej kompresor se dá koupit za míň, tyhle ceny by seděly leda tak na nějaký kity.Mira Brabec píše:Záleží jakej chceš klasickej G60 -60 000,-MatoAna píše:To je vstko pekne. Len este stale neviem kolko stoji taky kompresor..
Aeton-cca 75 000,-
Lysholm-68 000,-
SLS-65 000,-
použití je to jako se vším někde 15 jinde 20 tis.
// edit
Jinak Aeton si asi myslel Eaton.
Hyundai i30 1.6 CVVT, 2013
mam Eaton M65 co je dost velky kompresor na tak maly motor....
cena v MB ako nahradneho dielu je nieco cez 2k Eur... mne sa to podarilo samozrejme poriesit podstatne lacnejsie.. mam komplet kit t.j. hadice,bow,kompresor, rury a chladic
cena v MB ako nahradneho dielu je nieco cez 2k Eur... mne sa to podarilo samozrejme poriesit podstatne lacnejsie.. mam komplet kit t.j. hadice,bow,kompresor, rury a chladic
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
To jsem zvědav jak kompresor na min. 3 litrový motor nacpeš na motor od sekačky.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
No právě, že ho budeš využívat tak ze 30%, tak aby vůbec se v těch minimálních otáčkách splnila těsnící schopnost šroubovic, tj. účinnost půjde rapidně dolů. Já bych to řešil turbíčkem, kde se určitě najde lepší řešení konstrukce.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
dokud se člověk nespálí tak to bude pořád zkoušet a zkoušet to je marnýŠamša píše:To jsem zvědav jak kompresor na min. 3 litrový motor nacpeš na motor od sekačky.
[color=silver:8bd3a0b403]já jsem ten, kdo udělal rekord na zručce 140b! [/color]
Renault Clio II 1.6 16V 82kW mazel
exFord Focus ST 170 2.0 127kW
Renault Clio II 1.6 16V 82kW mazel
exFord Focus ST 170 2.0 127kW
já jsem zvědavej až to budeš mít hotový naladěný na ten výkon jak jsi tu psal a pak napíšeš jednoho krásnýho dne že se s tím nedá jezdit že je to pojízdná rakev anebo že jsi to dal do kupy a je to i bezpečný a kolik statisíců jsi do toho nacpal a kolik už sériovejch raket jsi za ty prachy mohl mít
ne, já ti to ale přeju, zas to bude kuriozita
ne, já ti to ale přeju, zas to bude kuriozita
[color=silver:8bd3a0b403]já jsem ten, kdo udělal rekord na zručce 140b! [/color]
Renault Clio II 1.6 16V 82kW mazel
exFord Focus ST 170 2.0 127kW
Renault Clio II 1.6 16V 82kW mazel
exFord Focus ST 170 2.0 127kW
este raz neberiem to tak to by som musel plakat uz len koli mojej shadine:) kde ma motor stal 100 litrov... akoze je to moj konicek tak ako ma niekto plavanie alebo tak:)
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
nodak píše:mam Eaton M65 co je dost velky kompresor na tak maly motor....
cena v MB ako nahradneho dielu je nieco cez 2k Eur... mne sa to podarilo samozrejme poriesit podstatne lacnejsie.. mam komplet kit t.j. hadice,bow,kompresor, rury a chladic
_________________
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena.
Pani kompresor Eaton M45 je konecne v mojich rukach:)
Počuj, ktorý kompresor ty vlastne máš alebo si už stihol kúpiť dva
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Mira Brabec
- Junior member
- Příspěvky: 138
- Registrován: pon led 16, 2006 12:31
- Bydliště: NERATOVICE
Ano Eaton,chybka se vloudila.Koukni se na stránky vyrobců resp.distributorů který v ČR nemají moc velké zastoupení:-)),pokud použiješ starší jeho repase by nebyla na škodu když něco dělám tak na 100% tj. jako bys dal novej olej ale ne filtr.Tot můj názor Howgketos píše:Samotnej kompresor se dá koupit za míň, tyhle ceny by seděly leda tak na nějaký kity.Mira Brabec píše:Záleží jakej chceš klasickej G60 -60 000,-MatoAna píše:To je vstko pekne. Len este stale neviem kolko stoji taky kompresor..
Aeton-cca 75 000,-
Lysholm-68 000,-
SLS-65 000,-
použití je to jako se vším někde 15 jinde 20 tis.
// edit
Jinak Aeton si asi myslel Eaton.
PS:Eaton -MB CLK 230 rv:2000 72000,- s DPH
Mam M65 ten vacsi hento bol preklep:) ten je podstatne mensi a montuje sa do mini type S...nechcelo sa mi to opravovat aj tak to je jedno krava jak krava:)Anarki píše:nodak píše:mam Eaton M65 co je dost velky kompresor na tak maly motor....
cena v MB ako nahradneho dielu je nieco cez 2k Eur... mne sa to podarilo samozrejme poriesit podstatne lacnejsie.. mam komplet kit t.j. hadice,bow,kompresor, rury a chladic
_________________
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena.
Pani kompresor Eaton M45 je konecne v mojich rukach:)
Počuj, ktorý kompresor ty vlastne máš alebo si už stihol kúpiť dva
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)
A vis o nekom kdo by s necim takovym mel zkusenosti a nudil se dost na to aby se o ne podelil? Konkretne by me zajimalo jestli v CR/SK vubec je nekdo kdo nekdy delal turbo s variabilni geometrii na benzinovy motor.Šamša píše:Já bych to řešil turbíčkem, kde se určitě najde lepší řešení konstrukce.
Nedokazu si predstavit, ze by clovek ktery se nezivi navrhy spalovacich motoru dokazal neco takoveho (nebo i podobneho o co se snazi Nodak) udelat poradne. Zatim mam z vetsiny takovejch prstaveb dojem ze kdyz uz to funguje tak spise nahodou a obvykle se silene mizernou ucinnosti a za cenu znacneho namahani motoru (neumernemu vykonu). Snazil jsem se ziskat nejake znalosti abych mel alespon nejake zaklady ale prijde mi ze to je na roky studia.
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)
no mne davali cislo na jedneho pana z Noveho mesta nad Vahom ktory prerabal clio 2 1.4 16V na turbinu ale neviem bohuzial nic o tom projekte....
Co sa tyka tej mojej upravy tak remenice sa samozrejme musia ratat pretoze to je najdolezitejsie kedze maximalne otacky kompresora su 14k takze treba tu remenicu samozrejme urobit podla toho ako sa to vyrata.. neda sa to robit odoka:)kolegovi na BMW sa davala miesto 65mm vacsia.ucinnost motora je samozrejme niekde inde a namahanie no povedzme to tak ze kto sa do tohoto pusti musi ratat s tym ze sa mu znizi zivotnost motora
Co sa tyka tej mojej upravy tak remenice sa samozrejme musia ratat pretoze to je najdolezitejsie kedze maximalne otacky kompresora su 14k takze treba tu remenicu samozrejme urobit podla toho ako sa to vyrata.. neda sa to robit odoka:)kolegovi na BMW sa davala miesto 65mm vacsia.ucinnost motora je samozrejme niekde inde a namahanie no povedzme to tak ze kto sa do tohoto pusti musi ratat s tym ze sa mu znizi zivotnost motora
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)
Chlapi drzim palce pri prerabkach. Ja som tiez kupil novy!!! kompresor EATON M45 z Mini Coopera S 1.6 asi pred rokom a pol. No narodil sa mi syn tak na prerabku uz nezostal cas ani peniaze. Tak ponukam tento super rootov kompresor na predaj za 500€. Je ho mozne pouzit az do objemu 2-3 litre. V pripade zaujmu viem dat ku kompresoru aj odbornu literaturu ako na prerabku, ktoru som si k tomu kupil.
Vyhody kompresora: netreba robit maznie, netreba zvarat nove vyfukove zvody, ocakavany vykon sa da prepocitat podla pouzitych kladiek teda ak chce niekto "len" 80kW z 1.4 kvoli zivotnosti, tak nie je problem vybrat vhodne kladky.
Nevyhoda oproti turbu je len jedna: potrebny vacsi priestor na montaz aj ked EATON M45 patri k tym mensim. Ak by mal niekto zaujem tak mi napiste na hjugog@gmail.com
Vyhody kompresora: netreba robit maznie, netreba zvarat nove vyfukove zvody, ocakavany vykon sa da prepocitat podla pouzitych kladiek teda ak chce niekto "len" 80kW z 1.4 kvoli zivotnosti, tak nie je problem vybrat vhodne kladky.
Nevyhoda oproti turbu je len jedna: potrebny vacsi priestor na montaz aj ked EATON M45 patri k tym mensim. Ak by mal niekto zaujem tak mi napiste na hjugog@gmail.com
-
- Starting member
- Příspěvky: 36
- Registrován: pon říj 24, 2005 08:38
- Bydliště: slavensko
-
- Starting member
- Příspěvky: 36
- Registrován: pon říj 24, 2005 08:38
- Bydliště: slavensko
renovovali jednu GTT,maju otom pekne video,ked tak pozrite www.pneutech.sk
Hele proč ti na konci videa děkují když si tam byl jenom koukaterik sladek píše:renovovali jednu GTT,maju otom pekne video,ked tak pozrite www.pneutech.sk
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
-
- Starting member
- Příspěvky: 36
- Registrován: pon říj 24, 2005 08:38
- Bydliště: slavensko
Tak to jóóerik sladek píše:dozvedel som že ten mladik je môj menovec,ja som trochu staršieho dtumu vyroby,tak som bol zvedavý že čo tam ten chalan robi
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů