Upravovali jste svého Renaulta? Pošlete popis nebo obrázek. Chcete upravovat? Ptejte se tady.
Moderátor: Moderators General
-
nodak
- Advanced member
- Příspěvky: 336
- Registrován: pon bře 30, 2009 10:57
Příspěvek
od nodak » ned čer 28, 2009 21:24
100KUC píše:Tak to tu po dlouhé době pročítám a když už tedy zvyšovat výkon, proč si nepočkat pár měsíců až se někde objeví nějaký motor z totálky nového Mégana nebo Scénica 1,4Tce? budeš s tím mít o mnoho méně problémů (vstřikovače, řídící jednotka... )
Navíc nevím nevím, ale myslíš, že to zvýšení výkonu a krouťáku vydrží převodovka?
Jinak co se týče brzd, já to u svého auta řešil výměnou za větší kotouče vč. těhlice, brzdičů a jejich držáku z o něco většího auta - už 2x a dá se to, samozřejmě je pak potřeba dát větší kola, což předpokládám. Thalia bude mít nejspíš 259mm kotouče, tak sehnat větší, třeba z Clia Sport (280mm tuším) - musí to jít.
turbo tam nie je kam dat jedine take mini turbo co zase moc nechcem...
kotuce pojdu ovela vacsie a predne brzdy ak to bude mozne pojdu dozadu...
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)
-
Liboa
- Člen RCČR
- Příspěvky: 879
- Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
- Bydliště: Roudnice nad Labem
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Liboa » pon čer 29, 2009 08:22
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER
-
nodak
- Advanced member
- Příspěvky: 336
- Registrován: pon bře 30, 2009 10:57
Příspěvek
od nodak » pon čer 29, 2009 09:11
kotuce by som chcel od Ktec racing tak uvidime ako sa s nimi dohodnem
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)
-
ITexpert
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2456
- Registrován: ned led 11, 2009 17:18
- Bydliště: Stochov
Příspěvek
od ITexpert » pon čer 29, 2009 09:15
To nodak: Ty kluku ty si blazen normalne ... to jsem zvedavej jak to dopadne doufam ze dorazis v zari na sraz abych si to mohl prohlidnout
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
-
nodak
- Advanced member
- Příspěvky: 336
- Registrován: pon bře 30, 2009 10:57
Příspěvek
od nodak » pon čer 29, 2009 09:16
ano vies kolko ludi mi povedalo ze nie som ok?:) ale ved o tom to predsa je niekto ma konicek alkohol a drogy ja zase auta:) mno co mam robit zabijem sa?
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)
-
lama2005
- Junior member
- Příspěvky: 181
- Registrován: čtv úno 05, 2009 18:37
Příspěvek
od lama2005 » pon čer 29, 2009 09:31
nodak píše:ano vies kolko ludi mi povedalo ze nie som ok?:) ale ved o tom to predsa je niekto ma konicek alkohol a drogy ja zase auta:) mno co mam robit zabijem sa?
Já teda nevím, jestli by nebyl levnější spíš ten chlast a drogy.
-
Regis
- Senior member
- Příspěvky: 1871
- Registrován: pon pro 27, 2004 19:05
- Bydliště: UK
Příspěvek
od Regis » pon čer 29, 2009 09:34
Dlouhodobe ne. Nevidim na tom nic nenormalniho. Maximalne nerozumneho.
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)
-
ITexpert
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2456
- Registrován: ned led 11, 2009 17:18
- Bydliště: Stochov
Příspěvek
od ITexpert » pon čer 29, 2009 09:52
ja jsem to stim blaznem myslel v dobrym ... taky sem mel jeden cas chut takovydle veci zkouset jeden cas ale pak sem to vzdal pac je to dost drahej spas a penize ted tecou jinam... az budou nejaky navic tak taky neco zkusim
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
-
kubinc
- Člen RCČR
- Příspěvky: 124
- Registrován: stř zář 12, 2007 23:53
- Bydliště: Praha 10 na ubytovně
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od kubinc » pon čer 29, 2009 12:12
drzim palce at ti to vyjde a bude to vypadat dobre hodne stesti no a pak nam rekni pocity z jizdy tuningu zdar
současnost:
Megane 1.6e RN
minulost:
R19 Chamade 1.7 (šami)neřízena střela
R5 EBS Kábro 1.7
-
nodak
- Advanced member
- Příspěvky: 336
- Registrován: pon bře 30, 2009 10:57
Příspěvek
od nodak » pon čer 29, 2009 12:14
no jazdne vlastnosti su ako tak gut...
v sobotu som bol na piestanskom letisku na autoslalome a celkom sa dalo pokial nezacalo prsat a nedostal som hodiny kedze na slikoch to moc na dazdi nesedi:) nato ze najsilnejsie auto malo 1:06 a ja z mojim Igorom 1:21 to nie je podla mna vobec zle
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)
-
shandy
- Experienced member
- Příspěvky: 838
- Registrován: stř čer 18, 2008 14:56
Příspěvek
od shandy » pon čer 29, 2009 12:21
Hele - a kdyz uz jsi takovy prestavbator....proc sajes teply vzduch a neudelas si privod....?
-
nodak
- Advanced member
- Příspěvky: 336
- Registrován: pon bře 30, 2009 10:57
Příspěvek
od nodak » pon čer 29, 2009 12:21
pretoze to je len docasne.... naco to budem riesit ked to aj tak idem teraz komplet prerabat?
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)
-
fuseon
- Advanced member
- Příspěvky: 491
- Registrován: pon pro 10, 2007 13:28
- Bydliště: Považská Bystrica
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od fuseon » úte čer 30, 2009 08:38
nodak : ten cas je fakt dobry
, este jedna vec ma zaraza, preco novu thaliu, vcera som konecne jednu stretl pre barakom, vyzera to ako prepac ale horsie ako ta predtym, tebe sa to paci? nieje na svete milion inych (aut) renaultov co ktorym by taka uprava viac pristala? Je to len cisto hypoteticka otazka
-
nodak
- Advanced member
- Příspěvky: 336
- Registrován: pon bře 30, 2009 10:57
Příspěvek
od nodak » úte čer 30, 2009 08:39
pretoze to je lacne auto a mam ine veci do ktorych treba dat ovela viac penazi... napr. byvanie a podobne zalezitosti toto mam cisto ako hobby
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)
-
Mira Brabec
- Junior member
- Příspěvky: 138
- Registrován: pon led 16, 2006 12:31
- Bydliště: NERATOVICE
Příspěvek
od Mira Brabec » sob črc 04, 2009 13:21
Jen by mě zajímalo proč Aeton?? Dala by se použít klasická G60 nebo Lisholm případně pro fajnšmekry což asi seš
SLS,Aeton 45 je moc velikej .A jak to uděláš s baypasem??
-
DragonIII
- Advanced member
- Příspěvky: 331
- Registrován: pát srp 01, 2008 08:25
Příspěvek
od DragonIII » sob črc 04, 2009 16:42
nodak píše:ano vies kolko ludi mi povedalo ze nie som ok?:) ale ved o tom to predsa je niekto ma konicek alkohol a drogy ja zase auta:) mno co mam robit zabijem sa?
V tom autě asi ano - 170 kobil ???
Já: Renault Laguna I liftback 1,6l 16V r.v.1999
Manželka: Renault Twingo 1,2 (D7F) r.v.1996
-
kubinc
- Člen RCČR
- Příspěvky: 124
- Registrován: stř zář 12, 2007 23:53
- Bydliště: Praha 10 na ubytovně
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od kubinc » sob črc 04, 2009 17:07
DragonIII píše:nodak píše:ano vies kolko ludi mi povedalo ze nie som ok?:) ale ved o tom to predsa je niekto ma konicek alkohol a drogy ja zase auta:) mno co mam robit zabijem sa?
mas pravdu toto je lepsi nez alkohol drogy atd a navic je toto zabavnejsi a je z toho uzitek doufam ze nezustanes jen u uprav motoru ale taky trochu udelas neco na vzhledu auta
současnost:
Megane 1.6e RN
minulost:
R19 Chamade 1.7 (šami)neřízena střela
R5 EBS Kábro 1.7
-
angelo
- Experienced member
- Příspěvky: 518
- Registrován: pát kvě 15, 2009 20:01
Příspěvek
od angelo » stř črc 08, 2009 16:13
fuseon píše:nodak : ten cas je fakt dobry
, este jedna vec ma zaraza, preco novu thaliu, vcera som konecne jednu stretl pre barakom, vyzera to ako prepac ale horsie ako ta predtym, tebe sa to paci? nieje na svete milion inych (aut) renaultov co ktorym by taka uprava viac pristala? Je to len cisto hypoteticka otazka
Tiež sa mi tá nová
Thalia velmi nepáči ,ale určite viac než stará . No a už ked sme pri tom tak Clio II je u mna asi jedno z najškaredších aút aké som kedy videl. Sto ludí sto chutí. Takže asi tak.
-
Jean ViC
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2075
- Registrován: úte úno 22, 2005 19:09
Příspěvek
od Jean ViC » stř črc 08, 2009 16:20
angelo píše:fuseon píše:nodak : ten cas je fakt dobry
, este jedna vec ma zaraza, preco novu thaliu, vcera som konecne jednu stretl pre barakom, vyzera to ako prepac ale horsie ako ta predtym, tebe sa to paci? nieje na svete milion inych (aut) renaultov co ktorym by taka uprava viac pristala? Je to len cisto hypoteticka otazka
Tiež sa mi tá nová
Thalia velmi nepáči ,ale určite viac než stará . No a už ked sme pri tom
tak Clio II je u mna asi jedno z najškaredších aút aké som kedy videl. Sto ludí sto chutí. Takže asi tak.
predfacelift nebo pofacelift?
-
nodak
- Advanced member
- Příspěvky: 336
- Registrován: pon bře 30, 2009 10:57
Příspěvek
od nodak » stř črc 08, 2009 16:20
no tak dnes mi dosli konecne podlozky pod kolesa takze mam ET25 a je to presne po blatnik.... co sa tyka projektu tak dal som rezat ten medzikus len chlapi otazka je ze bude to hrube 3cm a co tam napratat ze tesnenie z vnutra od vacky a potom lozisko alebo ho mam dat z vonku popripade z oboch stran?
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)
-
angelo
- Experienced member
- Příspěvky: 518
- Registrován: pát kvě 15, 2009 20:01
Příspěvek
od angelo » stř črc 08, 2009 16:25
predfacelift nebo pofacelift?
V prípade Clio II to v mojom prípade nehrá rolu. Až Clio III na mňa urobilo dojem.
-
MatoAna
- Starting member
- Příspěvky: 5
- Registrován: pon črc 13, 2009 09:16
Příspěvek
od MatoAna » pon črc 13, 2009 10:17
Prosim ta čo stal ten
kompresor? Niečo take zvazujem dat do logana ale nepocital som s tym ze to je take velke.
-
Mira Brabec
- Junior member
- Příspěvky: 138
- Registrován: pon led 16, 2006 12:31
- Bydliště: NERATOVICE
Příspěvek
od Mira Brabec » pon črc 13, 2009 22:03
MatoAna píše:Prosim ta čo stal ten
kompresor? Niečo take zvazujem dat do logana ale nepocital som s tym ze to je take velke.
Nechci ti brát iluze,ale myslíš že je ten motor stavěnej na přeplnování?Když vynechám tlakový hadice,mazání -třeba použiješ některý který má vlastní nápln,ale třeba co ventily??jak zabezpečit jejich lepší chlazení,samotná montáž?musí se hýbat s motorem,nehledě na kompresi,mapu řídíci jednotky...
Pokud to myslíš vážně tak se poohlédni po SLS nebo Lisholm ty jsou menší
-
MatoAna
- Starting member
- Příspěvky: 5
- Registrován: pon črc 13, 2009 09:16
Příspěvek
od MatoAna » úte črc 14, 2009 12:26
No ked som si minuli rok dal nachipovat motor tak som sa o tom bavil s chlapcami z profituningu a ty povedali ze nie je problem tam dat kompresor. Vraj sa da objednat komplet kit z USA pre tieto motory. Len cena tam vyletela asi na 100.000Sk.
-
Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Anarki » úte črc 14, 2009 15:24
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host