kompressor vs. new thalia 1.4 16V

Upravovali jste svého Renaulta? Pošlete popis nebo obrázek. Chcete upravovat? Ptejte se tady.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
nodak
Advanced member
Příspěvky: 339
Registrován: pon bře 30, 2009 10:57

kompressor vs. new thalia 1.4 16V

Příspěvek od nodak » úte čer 23, 2009 08:39

Ahojte
takze startujem projekt zabudovania mechanickeho kompresora eaton M65 do novej thalie s motorom 1.4 16V.A hned na uvod mam otazku na old school renaultakov ze kam to vrazit?Rozmyslam nad alternativou umiestnenia od kabinovej priecky t.j. niekam ku zvodom a tym padom presunut/ohnut zvody a neako odizolovat koli teplu.Viete mi poradit ze cim by to bolo naj odizolovat?
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)

vaclavicek
Starting member
Příspěvky: 27
Registrován: ned kvě 10, 2009 16:40

Příspěvek od vaclavicek » úte čer 23, 2009 11:41

jakej z toho dostanes vykon? proc to davas zrovna do thalie?

Uživatelský avatar
nodak
Advanced member
Příspěvky: 339
Registrován: pon bře 30, 2009 10:57

Příspěvek od nodak » úte čer 23, 2009 12:04

vykon neviem presne ale mohlo by to byt od 140-170 koni podla toho co vsetko natom porobim a do thalie to davam preto lebo to este nik nerobil:)
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)

fuseon
Experienced member
Příspěvky: 500
Registrován: pon pro 10, 2007 13:28
Bydliště: Považská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fuseon » úte čer 23, 2009 17:05

Ahoj, verim ti ze mas co to za sebou s prerabkami ale neviem ci si niekedy sedel v aute co malo ramena a podvozok ako rumunsky kociar pre draculu a motor ktory mal 170 PS? ved ty tu thaliu budes musiet prekopat komplet aby to stalo za to ,,UUUUUUUUU to je kara,, co od toho asi ocavas ked pises ze to este nikto nerobil, inak to bude vyzerat ako projekt clio 1.2 8V turbo, tiez to dokazal no ziadna slava, rozvidol som sa s manzelkou bo bol furt pri aute a navyse to pchat do thalie kompresor, no ja ti verim ze to myslis dobre ale ak mas vela vela penazi tak zajdi do afriky a nakrm 100 hladujucich deciek a mozno budes mat lepsi pocit ako zo 170 konovej thalie ( priklad )

Uživatelský avatar
nodak
Advanced member
Příspěvky: 339
Registrován: pon bře 30, 2009 10:57

Příspěvek od nodak » úte čer 23, 2009 17:15

no nieco za sebou mam:) btw podvozok je uz komplet prekopany uz akurat cakam powerflex silentbloky.co od toho cakam nic robim to preto lebo to auto mam ako hracku tot vsjo a chcem to tam mat:)toto ak to pojde bude uz moj treti projekt takze nieco odskladane mam
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 893
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » úte čer 23, 2009 17:32

Co máš na podvozku komplet překopaný?
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

ketos
Advanced member
Příspěvky: 284
Registrován: sob lis 29, 2008 22:33

Příspěvek od ketos » úte čer 23, 2009 17:35

Tak to přeju hodně štěstí.

Jinak bys někam mohl napsat, co a jak konkrétně jsi už předělal, docela mě to zajímá (jsem fanda takových úprav).
Hyundai i30 1.6 CVVT, 2013

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 10900
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » úte čer 23, 2009 17:37

No a ještě co na kolik přišlo, jako jeslti z thalie dostaneš 170 kobil, tak to už bude nářez, ono i těch 100 je slušnejch :wink:
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

fuseon
Experienced member
Příspěvky: 500
Registrován: pon pro 10, 2007 13:28
Bydliště: Považská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fuseon » úte čer 23, 2009 19:49

Tak teda, vidim ze ta nic nezabrzdi, tak teda vela zdaru a pis pis a pis co si uz spravil fakt ma to zaujima :)

void8
Člen RCČR
Příspěvky: 510
Registrován: pon črc 14, 2008 19:52
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od void8 » úte čer 23, 2009 21:32

vykon neviem presne ale mohlo by to byt od 140-170 koni

to myslis vazne? doufam ze ses upsal, jinak ses predem vrah
[color=silver:8bd3a0b403]já jsem ten, kdo udělal rekord na zručce 140b! :-P[/color]

Renault Clio II 1.6 16V 82kW mazel
exFord Focus ST 170 2.0 127kW

Uživatelský avatar
HonYa
Moderátor
Příspěvky: 1140
Registrován: úte led 04, 2005 18:47
Bydliště: Praha - CZ

Příspěvek od HonYa » úte čer 23, 2009 21:43

Už psal, že podvozek kopmlet postavil na sportovní podvozek (myslím, že KW nebo Weitec)....

ještě bych upravil brzdy, aby to zvládly zastavit taky :)
HonYa | Lůca, Áďa a Táďa
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika

void8
Člen RCČR
Příspěvky: 510
Registrován: pon črc 14, 2008 19:52
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od void8 » úte čer 23, 2009 22:16

HonYa píše:Už psal, že podvozek kopmlet postavil na sportovní podvozek (myslím, že KW nebo Weitec)....

ještě bych upravil brzdy, aby to zvládly zastavit taky :)
podvozek je dooost málo at je sebesportovnější
[color=silver:8bd3a0b403]já jsem ten, kdo udělal rekord na zručce 140b! :-P[/color]

Renault Clio II 1.6 16V 82kW mazel
exFord Focus ST 170 2.0 127kW

Uživatelský avatar
nodak
Advanced member
Příspěvky: 339
Registrován: pon bře 30, 2009 10:57

Příspěvek od nodak » stř čer 24, 2009 08:39

ramena sa budu vystuzovat tak ako vzdy ked sa robia taketo veci a brdzy no tu mam trosku dilemu pretoze pozeral som nejake kity a chcel som tam dat 6 piestikove N kategorie ale problem je v tom ze ono to potom vobec nebude brzdit ak ich poriadne nezohrejes.:(
inak vcera bbolo auto na jame a thalia je fakt uber napratana a dalo by sa to jedine tak ze sa spravi nova kapota a kompresor pojde hore nad motor
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)

Uživatelský avatar
JOE_Cik
Experienced member
Příspěvky: 686
Registrován: čtv lis 29, 2007 11:33
Bydliště: Sokolov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JOE_Cik » stř čer 24, 2009 21:29

mno to sem na to zvedavej.... :-D :-D :-D
Renault Clio 1,2 i ... rv 97 - prodáno
Renault Clio 1,8 16V .... letadlo :D - prodáno a zbořeno
Renault Clio 1,2 i 16V ....rv 07 - prodáno
Renault Megane Combi 1,6 16V ...rv01 - prodáno a už nikdy více:-D
Renault Clio 1,2 16V ...rv 12 - voňaFFka :-D
Renault Clio SPORT 172 PH2 ...rv02 - letadlo :-D
Škoda Fabia Combi 1,9 TDi s čipem kámo - familywagen :-D
služebáček - Logan DCI, A8 4,2 TDI Quattro :-D

Uživatelský avatar
nodak
Advanced member
Příspěvky: 339
Registrován: pon bře 30, 2009 10:57

Příspěvek od nodak » čtv čer 25, 2009 08:46

tak nad motor to nepojde... vcera sme to merali este raz treba tam posunut komplet chladice min o 7cm smerom dopredu a z kapoty treba vyrezat popripade spravit uplne novu kapotu ale bol by tam aj tak hrb.ono ten kompresor je velky jak krava:)


Obrázek
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)

Uživatelský avatar
nodak
Advanced member
Příspěvky: 339
Registrován: pon bře 30, 2009 10:57

Příspěvek od nodak » pát čer 26, 2009 08:46

takze bude to asik takto namontovane s tym ze pohanane to bude vackou a vyrobi sa remenica anake tie pripravky aby do drzalo...Baterka smeruje do kufra takze sa budu tahat kable az tam
Obrázek

Obrázek
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)

Uživatelský avatar
nodak
Advanced member
Příspěvky: 339
Registrován: pon bře 30, 2009 10:57

Příspěvek od nodak » pát čer 26, 2009 09:10

este teraz ma napadla otazka na old school renault motorarov.Neviete ake to ma vstrekovace pls? urcite musim potom objednat new len neviem od coho sa mam odrazit
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3955
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pát čer 26, 2009 19:09

No ono to nie je také jednoduché, treba to napočítať je to priamo úmerné plnicemu tlaku a dostatočnej zmesi + vo finále zladiť s riadiacou jednotkou. :idea: Nepočítaj so sériovou riadiacou jednotkou, bude potrebovať minimálne nemalú úpravu ktorú ti v prípade poruchy ako reklamáciu neuznajú. Lepšia by bola programovateľná. Bude to chcieť zmenu zapaľovacích máp, bohatosti zmesi, predzápalu a ostatných nemenej dôležitých detailov.
Keď už budeš preplňovať tak sa priprav na zástavbu chladiča oleja a kratšie výmeny. :idea:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 893
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » pát čer 26, 2009 19:51

Chaldič oleje bych nepovažoval za nutný, není to turbo ale kopresor, takže se olej od něj neohřívá.

Hale a nějak nechápů jak to chceš pohánět???

Jako od vačky???

Vždyť řemenice je na druhé straně motoru. Tady na té máš převodovku.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

Uživatelský avatar
Liboa
Člen RCČR
Příspěvky: 893
Registrován: pon lis 05, 2007 19:02
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Liboa » pát čer 26, 2009 19:53

Jo a hlavně ten kompresor musí bejt jeden celek s motorem, protože když ho přiděláš na kasly, tak se ti bude přetrhávat nebo padat řemen.
Renault 11 GTL, Renault 11 Turbo ZENDER

shandy
Experienced member
Příspěvky: 911
Registrován: stř čer 18, 2008 14:56

Příspěvek od shandy » sob čer 27, 2009 09:14

Liboa ma absolutni pravdu....tam preci ten kompresor nemuze byt.... :roll:

Dunga
Junior member
Příspěvky: 126
Registrován: sob pro 27, 2008 08:13
Bydliště: Luhačovice

Příspěvek od Dunga » sob čer 27, 2009 12:16

uz kdyz jsem byl maly mi rikavali: "komu neni rady, tomu neni pomoci" a nekteri si nenechaji poradit, dokud se nespali, tak snad to nebude jeho pripad...
[img]http://renault5.unas.cz/16v.gif[/img]

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3955
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob čer 27, 2009 13:47

Liboa: Ja viem že kompresor ten olej nezohreje tak ako turbo, ale tým, že bude motor preplňovať tak zvýši náročnosť mazania a pri väčšom množstve paliva a ešte väčšom množstve vzduchu oproti sérii bude sám motor ten olej poriadne zohrievať.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
nodak
Advanced member
Příspěvky: 339
Registrován: pon bře 30, 2009 10:57

Příspěvek od nodak » ned čer 28, 2009 11:16

takto ten kompresor bude mat drziak od motora to znamena ze drziaky budu od motora prave koli tomu ze aby to bolo ako celkom a aj ko celkok sa to hybalo... vacka ide krizom cez motor a je to hnane rovno od kluky takze nevidim problem to nou pohanat.Vsetko je o spravnych remeniciach.
kompresor nijako nezvysuje potrebu mazania ale olejovy chladic tam pojde a samozrejme aj silnejsie olejove cerpadlo.
Thalia-IGOR:) 1.4 16V cervena powered by Garrett.wastegate XS power vyfuk naka polska uhucana haraburda @0.5Bar + od 17.1.2011 w/o gearbox:)

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 4146
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » ned čer 28, 2009 12:58

Tak to tu po dlouhé době pročítám a když už tedy zvyšovat výkon, proč si nepočkat pár měsíců až se někde objeví nějaký motor z totálky nového Mégana nebo Scénica 1,4Tce? budeš s tím mít o mnoho méně problémů (vstřikovače, řídící jednotka... )

Navíc nevím nevím, ale myslíš, že to zvýšení výkonu a krouťáku vydrží převodovka?

Jinak co se týče brzd, já to u svého auta řešil výměnou za větší kotouče vč. těhlice, brzdičů a jejich držáku z o něco většího auta - už 2x a dá se to, samozřejmě je pak potřeba dát větší kola, což předpokládám. Thalia bude mít nejspíš 259mm kotouče, tak sehnat větší, třeba z Clia Sport (280mm tuším) - musí to jít.
ex. Clio 1.4e RT '91; ex. Mégane Break 1.4 16V RXE '99; ex. Clio 1.4 16V '03; ex. Renault 8 typ 1130 '64, 40k; ex. Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; ex. Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110 poníků

Když jsem ještě chodil do školy, tak mě nikdy nenapadlo, že pětka bude jednou mé oblíbené číslo 8)

Odpovědět

Zpět na „Tuning“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host