Sportovní filtr
Moderátor: Moderators General
Sportovní filtr
dobry den chtel bych se zeptat na sportovní vzduchový filt jaký to bude mít vliv na r11 1.7 59KW r.v. 1985 ( karburátor) bude to výkonově lepší? bude to rychleji jezdit? dekuji za informace
http://www.tuningshop.cz/sportovni-filt ... -47731.htm
http://www.tuningshop.cz/sportovni-filt ... -47731.htm
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
http://renaultclub.cz/test_vzduchoveho_filtru_kn.html
kdybys byl všímavější tak už se to tu bezpočtukrát probíralo....
kdybys byl všímavější tak už se to tu bezpočtukrát probíralo....
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
V optimálním případě to přidá 2 - 5 koní ale spíš bych to kupoval kvůli výhodné možnosti vyprat naimpregnovat a znovu použit.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Co je to trošičku Trošičku ti ho vylepší i ten filtr. Nějak rozsáhle upravovat tenhle motor nemá moc velký smysl, začne to žrát a nárůst výkonu bude minimální. Rovnou bych vyměnil motor za jiný (F3N 1,7 z GTE) ale to je celkem hodně práce s přehazovaním elektřiny, podvozku a brzd... Tohle bych dělal jen v případě že máš kastli v perfektním stavu a oplatí se doní taková investice. Pokud je to orezlý a lak nic moc tak bych to prodal a koupil R11 s GTE motorem originál.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Luke - Vsetín
- Starting member
- Příspěvky: 53
- Registrován: ned lis 25, 2007 09:14
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
S upravou vstřikování, popř. větší vstřiky, u motoru 3.0 Turbo benzin je K&N vzduchovy filtr znát, bohuzel u normalnich atmosferickych s obsahem 1.7 apod filtrem bez dalsich uprav výkon nezměníš.
Dej si tam výfuk s co nejmensim poctem záhybů, sniž minimálně hlavu, kup kované písty, lehounké ojnice, vylešti sací potrubí, pořiď si ostřejší váčkovou hřídel, apod
Dej si tam výfuk s co nejmensim poctem záhybů, sniž minimálně hlavu, kup kované písty, lehounké ojnice, vylešti sací potrubí, pořiď si ostřejší váčkovou hřídel, apod
Renault 21 2.0i Turbo, 119kW..
- Luke - Vsetín
- Starting member
- Příspěvky: 53
- Registrován: ned lis 25, 2007 09:14
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Jasné, já vím. to sem jen přirovnával, zajímám se o Toyou Supru, to je 3.0i turbo, tam se dává např. K&N a zaroven se davaji větší vstriky, potom to jde trosku poznat. A spolu s tím turbem to má i krásný zvuk. Ohledně toho tunění se ještě raději poptej blíže, já s tím motorem zkušenosti nemám, psal sem to jen tak obecněJonki píše:Ahaaa dekuji za infoo no a k tomu vstřikování já mám karbec mno a tak jako ja se chtel jenom zeptat jak by se to dalo dekuji
Renault 21 2.0i Turbo, 119kW..
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Co chceš slyšet? Kup ho a užij si ho.Jonki píše:halooo prosim poradte ohledne toho filtru chtel bych trosku zvednout vykon auticka dekuji
Podobnejma tématama se to hemží na BMW tunning fóru "mám 1.6tku a chtěl bych 100koní přidat, jak tam narvu turbo?"
Jestli chceš "ladit" káru, tak už si pořiď něco perspektivního, továrně už připraveného - GTE, GTT, V6, V6T, GT, Gordini, Cleón, F1
V důsledku tě to vyjde nejlevněji.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: ned črc 13, 2008 16:31
- Bydliště: Pragl
Ja ho presne kvuli tomuhle poridil do R19 . Klasickou vlozku, kterou jsem cca 1x za rok vycistil, vypral a znovu naolejoval.Ufas píše:jediný proč bych si ho koupil je to že se dá vyčistit a použít znova...
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
-
- Junior member
- Příspěvky: 122
- Registrován: stř říj 25, 2006 14:15
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jak rika Stepan, zvetsi si prumery otvoru trysk, ale predem upozornuji, ze spotreba pujde dost nahoru, ale muzes si udelat dvoje jako ja.. jedny zvetseny jen o malinko, na normalni jezdeni a druhy vic na blbnuti.. samozrejme k tomu musis vzdy upravit i pomer smesy (palivo a vzduch), kdyz budes davat ty vetsi trysky, kup si misto klasickeho filtru v te umele hmote primy filtr na karbec, takovy hribek... aby ti tam slo vic vzduchu, ale ten stary nezahazuj, pac ho budes potrebovat na zimu.. aby ti to nesalo jen studeny vzduch a pak by se ti to totiz dlouho zahrivalo.. Jinak pak muzes vylestit dily karbece a sani, aby se ti vzduch nikde tzv. nezadrhaval.. nevim, jaky tam mas karbec, ale pokud dvoukomorovy, pravdepodobne se ti bude druhy difuzor otvirat podtlakove, po seslapnuti plneho plynu, kdyz si pohrajes, muzes si udelat preklenuti, aby se ti otviraly obe klapky zaroven, tim ziskas rychlejsi reakci na plyn.. pak muzes pokracovat u vyfuku, ale nech tam aspon nejaky ten hrnec, ne jen trubku az dozadu, kvuli predcasnemu vyplachovani valcu.. aby ti to neslo vsechno rovnou do vyfuku.. No a pak jak tu rikali ostatni, ostra vacka, odlehcene ojnice, pisty, atd atd.. ale to byva dost nakladne, obvykle.. Ale pocitej s tim, ze spotreba pujde vic nahoru nez vykon.. Tak snad aspon tohle trochu pomuze..
Alfa Romeo 147, 1.9 JTD
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů