Sportovní filtr

Upravovali jste svého Renaulta? Pošlete popis nebo obrázek. Chcete upravovat? Ptejte se tady.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Jonki
Starting member
Příspěvky: 58
Registrován: pát kvě 23, 2008 15:45
Bydliště: Ostrava

Sportovní filtr

Příspěvek od Jonki » čtv čer 12, 2008 17:41

dobry den chtel bych se zeptat na sportovní vzduchový filt jaký to bude mít vliv na r11 1.7 59KW r.v. 1985 ( karburátor) bude to výkonově lepší? bude to rychleji jezdit? dekuji za informace
http://www.tuningshop.cz/sportovni-filt ... -47731.htm

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » čtv čer 12, 2008 19:11

http://renaultclub.cz/test_vzduchoveho_filtru_kn.html

kdybys byl všímavější tak už se to tu bezpočtukrát probíralo....
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Jonki
Starting member
Příspěvky: 58
Registrován: pát kvě 23, 2008 15:45
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jonki » pát čer 13, 2008 14:38

Aha dobre dekujiii takže to nemá skoro žádný význam ve výkonu :( :(

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob čer 14, 2008 15:57

V optimálním případě to přidá 2 - 5 koní ale spíš bych to kupoval kvůli výhodné možnosti vyprat naimpregnovat a znovu použit.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Jonki
Starting member
Příspěvky: 58
Registrován: pát kvě 23, 2008 15:45
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jonki » sob čer 14, 2008 20:19

Ahaaa dekuji a chtel bych se zeptat teda cím by se dalo tohle autíčko trosicku vylepsit, jako myslím motorově?? dekuji R11 1.7 GTX 59KW r.v. 1985 (karbec) dekuji

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned čer 15, 2008 11:57

Co je to trošičku :) Trošičku ti ho vylepší i ten filtr. Nějak rozsáhle upravovat tenhle motor nemá moc velký smysl, začne to žrát a nárůst výkonu bude minimální. Rovnou bych vyměnil motor za jiný (F3N 1,7 z GTE) ale to je celkem hodně práce s přehazovaním elektřiny, podvozku a brzd... Tohle bych dělal jen v případě že máš kastli v perfektním stavu a oplatí se doní taková investice. Pokud je to orezlý a lak nic moc tak bych to prodal a koupil R11 s GTE motorem originál.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Luke - Vsetín
Starting member
Příspěvky: 53
Registrován: ned lis 25, 2007 09:14
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luke - Vsetín » ned čer 15, 2008 18:59

S upravou vstřikování, popř. větší vstřiky, u motoru 3.0 Turbo benzin je K&N vzduchovy filtr znát, bohuzel u normalnich atmosferickych s obsahem 1.7 apod filtrem bez dalsich uprav výkon nezměníš.
Dej si tam výfuk s co nejmensim poctem záhybů, sniž minimálně hlavu, kup kované písty, lehounké ojnice, vylešti sací potrubí, pořiď si ostřejší váčkovou hřídel, apod :twisted:
Renault 21 2.0i Turbo, 119kW..

Jonki
Starting member
Příspěvky: 58
Registrován: pát kvě 23, 2008 15:45
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jonki » ned čer 15, 2008 19:14

Ahaaa dekuji za infoo no a k tomu vstřikování já mám karbec :( mno a tak jako ja se chtel jenom zeptat jak by se to dalo dekuji :oops:

Uživatelský avatar
Luke - Vsetín
Starting member
Příspěvky: 53
Registrován: ned lis 25, 2007 09:14
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luke - Vsetín » ned čer 15, 2008 20:35

Jonki píše:Ahaaa dekuji za infoo no a k tomu vstřikování já mám karbec :( mno a tak jako ja se chtel jenom zeptat jak by se to dalo dekuji :oops:
Jasné, já vím. to sem jen přirovnával, zajímám se o Toyou Supru, to je 3.0i turbo, tam se dává např. K&N a zaroven se davaji větší vstriky, potom to jde trosku poznat. A spolu s tím turbem to má i krásný zvuk. Ohledně toho tunění se ještě raději poptej blíže, já s tím motorem zkušenosti nemám, psal sem to jen tak obecně :oops:
Renault 21 2.0i Turbo, 119kW..

Jonki
Starting member
Příspěvky: 58
Registrován: pát kvě 23, 2008 15:45
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jonki » pon čer 16, 2008 10:26

Jj no jasne ale i tak dekuji 8) sem rád ze nekdo aspon píše na některé moje dotazy 8) díky moc...

Jonki
Starting member
Příspěvky: 58
Registrován: pát kvě 23, 2008 15:45
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jonki » pon črc 14, 2008 21:34

halooo prosim poradte ohledne toho filtru chtel bych trosku zvednout vykon auticka dekuji

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » úte črc 15, 2008 01:31

Jonki píše:halooo prosim poradte ohledne toho filtru chtel bych trosku zvednout vykon auticka dekuji
Co chceš slyšet? Kup ho a užij si ho.
Podobnejma tématama se to hemží na BMW tunning fóru :D "mám 1.6tku a chtěl bych 100koní přidat, jak tam narvu turbo?"
Jestli chceš "ladit" káru, tak už si pořiď něco perspektivního, továrně už připraveného - GTE, GTT, V6, V6T, GT, Gordini, Cleón, F1 :D
V důsledku tě to vyjde nejlevněji.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Stepan R19
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: ned črc 13, 2008 16:31
Bydliště: Pragl

Příspěvek od Stepan R19 » čtv črc 17, 2008 22:44

Jonki píše:halooo prosim poradte ohledne toho filtru chtel bych trosku zvednout vykon auticka dekuji
Filtrem toho moc neuděláš, ale u karburátoru se dá jednoduše decentně zvýši výkon větší tryskou (v karburatoru) a pak jen doladit směs - vzduch, palivo.

Uživatelský avatar
Ufas
Junior member
Příspěvky: 211
Registrován: ned pro 23, 2007 23:28

Příspěvek od Ufas » pát črc 18, 2008 11:21

.
Naposledy upravil(a) Ufas dne pát pro 02, 2011 05:38, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » pát črc 18, 2008 14:28

Ufas píše:jediný proč bych si ho koupil je to že se dá vyčistit a použít znova...
Ja ho presne kvuli tomuhle poridil do R19 :-). Klasickou vlozku, kterou jsem cca 1x za rok vycistil, vypral a znovu naolejoval.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

clima
Junior member
Příspěvky: 122
Registrován: stř říj 25, 2006 14:15
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od clima » úte zář 09, 2008 19:23

Jak rika Stepan, zvetsi si prumery otvoru trysk, ale predem upozornuji, ze spotreba pujde dost nahoru, ale muzes si udelat dvoje jako ja.. jedny zvetseny jen o malinko, na normalni jezdeni a druhy vic na blbnuti.. samozrejme k tomu musis vzdy upravit i pomer smesy (palivo a vzduch), kdyz budes davat ty vetsi trysky, kup si misto klasickeho filtru v te umele hmote primy filtr na karbec, takovy hribek... aby ti tam slo vic vzduchu, ale ten stary nezahazuj, pac ho budes potrebovat na zimu.. aby ti to nesalo jen studeny vzduch a pak by se ti to totiz dlouho zahrivalo.. Jinak pak muzes vylestit dily karbece a sani, aby se ti vzduch nikde tzv. nezadrhaval.. nevim, jaky tam mas karbec, ale pokud dvoukomorovy, pravdepodobne se ti bude druhy difuzor otvirat podtlakove, po seslapnuti plneho plynu, kdyz si pohrajes, muzes si udelat preklenuti, aby se ti otviraly obe klapky zaroven, tim ziskas rychlejsi reakci na plyn.. pak muzes pokracovat u vyfuku, ale nech tam aspon nejaky ten hrnec, ne jen trubku az dozadu, kvuli predcasnemu vyplachovani valcu.. aby ti to neslo vsechno rovnou do vyfuku.. No a pak jak tu rikali ostatni, ostra vacka, odlehcene ojnice, pisty, atd atd.. ale to byva dost nakladne, obvykle.. Ale pocitej s tim, ze spotreba pujde vic nahoru nez vykon.. Tak snad aspon tohle trochu pomuze..
Alfa Romeo 147, 1.9 JTD

Odpovědět

Zpět na „Tuning“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů