Dynamizér Sacího potrubí.
Moderátor: Moderators General
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Dynamizér Sacího potrubí.
Jednoho krásnýho dne jsem potkal nadupaný sporťák který mě uchvátil svým tahem, malým obsahem a dvoukomorovým karburátorem.
Nechápal jsem jak takový auto mohlo při své úctyhodné váze (přes 1 tunu) jít rychlostma kolem 160 km/h přičemž se jednalo o motor s objemem 1,1 až 1,3 litra.
Nakonec jsem se k takový legendě dopracoval a na místě jejího posledního odpočinku ji vypitval abych se dozvěděl její tajemství.
Netrvalo dlouho a já jsem to posvátný a mysteriózní zařízení objevil
http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 4938262594
http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 9233229906
http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 9233229922
Škoda N4N0B1T že nemáš dvoukomorovou stříkačku to by ti tam sedlo jak vyšitý. Zvýšení výkonu je přímo úměrně otáčkam motoru (něco jako turbo) při otáčkach 4500 rpm a výše se začne nasávaný vzduch měnit v tornádo a motor přeplňovat . Doporučuji proto motor vytáčet jen na rovince aby jsi nevzlétl, to bys pak musel držet motor v otáčkach a na nejbližším letišti přistát
Ostatní si můžete tipnout z kterýho draka jsem to vzal (Výrobce a typ)
Nechápal jsem jak takový auto mohlo při své úctyhodné váze (přes 1 tunu) jít rychlostma kolem 160 km/h přičemž se jednalo o motor s objemem 1,1 až 1,3 litra.
Nakonec jsem se k takový legendě dopracoval a na místě jejího posledního odpočinku ji vypitval abych se dozvěděl její tajemství.
Netrvalo dlouho a já jsem to posvátný a mysteriózní zařízení objevil
http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 4938262594
http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 9233229906
http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 9233229922
Škoda N4N0B1T že nemáš dvoukomorovou stříkačku to by ti tam sedlo jak vyšitý. Zvýšení výkonu je přímo úměrně otáčkam motoru (něco jako turbo) při otáčkach 4500 rpm a výše se začne nasávaný vzduch měnit v tornádo a motor přeplňovat . Doporučuji proto motor vytáčet jen na rovince aby jsi nevzlétl, to bys pak musel držet motor v otáčkach a na nejbližším letišti přistát
Ostatní si můžete tipnout z kterýho draka jsem to vzal (Výrobce a typ)
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Jaj...tak to je úkol přímo nelehký
Ta "dynamizační" vrtulka zajisté patří do škodovky pod karbec.
Sporťáky byly akorát 1100 MBX, 110R, Garde a Rapid.
MBXu jsi určitě neviděl a tam by to navíc nepasovalo, protože měla 2 karbce, 110 R už je taky málo....
Garde = Rapid, protože všechny mají vyměněné blatníky a světla....
Myslím, že ŠKODA Rapid r.v.85... a ať tratím
No ale jestli mělo přes tunu, musel tam mít navěšených aspoň 150 kilo TUZINGU
wecka
Ta "dynamizační" vrtulka zajisté patří do škodovky pod karbec.
Sporťáky byly akorát 1100 MBX, 110R, Garde a Rapid.
MBXu jsi určitě neviděl a tam by to navíc nepasovalo, protože měla 2 karbce, 110 R už je taky málo....
Garde = Rapid, protože všechny mají vyměněné blatníky a světla....
Myslím, že ŠKODA Rapid r.v.85... a ať tratím
No ale jestli mělo přes tunu, musel tam mít navěšených aspoň 150 kilo TUZINGU
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Zásah Wecko je to Schade ale typ si neuhod byl to chyták, byla to vobyčejná 105-ka o který mi zasvěcený Schademaniaci z východního Slovenska tvrdili, že s menšími úpravami karbecu to jede 160 km/h
Tak nevím jestli je to tím dynamizérem nebo jestli mohli takové rozdíly způsobovat jiný typy karbíků EDSR, SEDR a DDSR .....
BTW: K čemu ten tuzing měl sloužit kdyby to fungovalo jak mělo ?
K lepšímu promíchání paliva se vzduchem ?
Tak nevím jestli je to tím dynamizérem nebo jestli mohli takové rozdíly způsobovat jiný typy karbíků EDSR, SEDR a DDSR .....
BTW: K čemu ten tuzing měl sloužit kdyby to fungovalo jak mělo ?
K lepšímu promíchání paliva se vzduchem ?
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
HAHAHAHAHHAHAHAHA....
Zrovna jsem ti chtěl psát, že ses jinde přeřekl s prodejem EDSR za patnáct set , čili to M kový SEDR to asi nebyl, takže měním na GARDE
No ale stopětka .... to mě pos..
čoveče, dát k tomu Dynamizéru sání ještě Nanobitův dynamizér výfuku, to by bylo něco !!!! Asi by se tam musely dát dva, ale to už by se nějak vsáklo...
Jedna typa Škodováckých zadohonek měla origo pod karbcem v první komoře takový zubatý plíšek, který vzdáleně připomínal tuhletu vrtulu. Sice jen vzdáleně, ale někde jsem to fakt viděl...Na co tam ten krám byl, netuším... asi to mělo homogenizovat směs, hahaha.... Nebo to měly jednokomoráky ? ... takové věci je třeba gumovat z hlavy, pořád je cosi nového a místa je málo.
čauec
wecka
PS: stopětka byl na úpravy motor úplně naho... nadčtvercový a nechtělo se mu moc točit.....zato 110 R byla parádní pila !!!... myslím, že ze všech starých pětikanálových suveréénně nejlepší ! - fí 72 x 68, vypouklé písty a ostrá vačka ! R-ka jezdily 160 v pohodě bez úprav!
Zrovna jsem ti chtěl psát, že ses jinde přeřekl s prodejem EDSR za patnáct set , čili to M kový SEDR to asi nebyl, takže měním na GARDE
No ale stopětka .... to mě pos..
čoveče, dát k tomu Dynamizéru sání ještě Nanobitův dynamizér výfuku, to by bylo něco !!!! Asi by se tam musely dát dva, ale to už by se nějak vsáklo...
Jedna typa Škodováckých zadohonek měla origo pod karbcem v první komoře takový zubatý plíšek, který vzdáleně připomínal tuhletu vrtulu. Sice jen vzdáleně, ale někde jsem to fakt viděl...Na co tam ten krám byl, netuším... asi to mělo homogenizovat směs, hahaha.... Nebo to měly jednokomoráky ? ... takové věci je třeba gumovat z hlavy, pořád je cosi nového a místa je málo.
čauec
wecka
PS: stopětka byl na úpravy motor úplně naho... nadčtvercový a nechtělo se mu moc točit.....zato 110 R byla parádní pila !!!... myslím, že ze všech starých pětikanálových suveréénně nejlepší ! - fí 72 x 68, vypouklé písty a ostrá vačka ! R-ka jezdily 160 v pohodě bez úprav!
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Jasně že jo
Ještě té noci mi zavolal na mobil a na druhý den jsem mu to musel poslat po kurýrovy
Ještě té noci mi zavolal na mobil a na druhý den jsem mu to musel poslat po kurýrovy
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Mario Horak
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1320
- Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
- Bydliště: Bratislava, SK
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
A co třeba ještě 1000 MBX a její jeden dvojitý Jikovwc píše:Jaj...tak to je úkol přímo nelehký
Ta "dynamizační" vrtulka zajisté patří do škodovky pod karbec.
Sporťáky byly akorát 1100 MBX, 110R, Garde a Rapid.
MBXu jsi určitě neviděl a tam by to navíc nepasovalo, protože měla 2 karbce, 110 R už je taky málo....
Garde = Rapid, protože všechny mají vyměněné blatníky a světla....
Myslím, že ŠKODA Rapid r.v.85... a ať tratím
No ale jestli mělo přes tunu, musel tam mít navěšených aspoň 150 kilo TUZINGU
wecka
- jonas
- Člen RCČR
- Příspěvky: 305
- Registrován: ned lis 11, 2007 14:32
- Bydliště: Medlešice 31
- Kontaktovat uživatele:
si delas ..... unikat a takhle napaden zubem casu chjo sice skodovky teda nemusim ale tohle se mi liby teda kdyz je to tak nejak udrzovano
JONÁŠI..
ja vim uz zase mi to proste vykluzne no
JONÁŠI..
ja vim uz zase mi to proste vykluzne no
Naposledy upravil(a) jonas dne pon dub 28, 2008 15:30, celkem upraveno 2 x.
Renault 21 GTX Symphonie 2.2 79KW r.v 87.
Renault 21 Nevada RT 2.2 79kw rv. 94. klima, palubni pocitac,
Renault 9 1709ccm f2n spring zatim nepojizdna ale pomalu se to blizi
Renault 21 2.0 12V hatch. na ND po nehode
ex RENAULT 21 2.2 hatch na ND
John Deere 8400 (280ps) pracovni
Renault 21 Nevada RT 2.2 79kw rv. 94. klima, palubni pocitac,
Renault 9 1709ccm f2n spring zatim nepojizdna ale pomalu se to blizi
Renault 21 2.0 12V hatch. na ND po nehode
ex RENAULT 21 2.2 hatch na ND
John Deere 8400 (280ps) pracovni
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
před cca. 13 lety to bylo v lepším stavu, po vlastní ose jsme s tím jeli z Prostějova do Ostravy, kde začlay pro embéixo léta rozkladu... nyní je kastle dost napadená rzí...ale vše komplet a origo...ideální na renovaci
Můj tatík to nechal asi 8 let pod třešní na zahradě (on není mnohdy moc normální)
1000 MBX DeLuxe vyrobeno přesně 1117 kusů
Můj tatík to nechal asi 8 let pod třešní na zahradě (on není mnohdy moc normální)
1000 MBX DeLuxe vyrobeno přesně 1117 kusů
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Jak psal Jonáš "sice je to Škodovka" tak bych chtel dodat, že AZNP Mladá Boleslav měla v době výroby MB a MBX modernejsi závod než Renault;-) A co se týče ceny toho našeho vráčku, ja nevím...20 tis.? A cena v tip top stavu tipnu tak 150...ale hlavně záleží na poptavce, řekl bych že by slušnej zájem mohl být co se týče Československa;-)Znalec by určitě ocenil, 1100 MBX bylo o něco víc, kolem 1400
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Nevím co si kouřil ale dal bych si takySova píše:Jak psal Jonáš "sice je to Škodovka" tak bych chtel dodat, že AZNP Mladá Boleslav měla v době výroby MB a MBX modernejsi závod než Renault;-)
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
V roce 1964 vznikl za železnou oponou závod, který neměl v porovnání s ostatními zeměmi RVHP obdoby a i v kontextu evropském patřil mezi špičku.
AZNP měla kapacity až na 500 aut denně...
Například zařízení na automatické obrábění hliníkových bloků motorů, které dodal Renault, bylo plně srovnatelné s tím, které sám požíval v Billancourtu...
Nejvýkonnější licí tlakové stroje od firmy Triulzi umožnily AZNP jako první automobilce v Evropě vyrábět hlinikový blok motoru jako tlakový odlitek o hmotnosti 10,5 kg...
Elektrické indukční pece k tavení kovů dodal německý koncern Siemens a belgický ACEC...
Formovací stroje pro slévarnu šedé litiny nesly anglickou značku Colleman
Zasvěcení věděli, že jako vzor pro celou slévarnu šedé litiny posloužil stejný provoz, který v britském Dagenhamu vybudoval Ford...mladší slévárna AZNP byla modernější...
Lisovací nástroje a mechanizační zařizení pro linku na lisování dveří dodala francouzská firma Chauson-uznávaný karosářský partner F a GB automobilek...
Moderní automatická linka na svařování až padesáti roštů karoserie za hodinu patřila k evropské špičce, dodala jí francouzská firma Languepin, stejně jako francouzská technologie značky Tunzini pro lakovnu postavenou podle zahraničních, západních projektů...
Celkem se na uskutečnění toho "socialistického zázraku" podílelo přes 300 dodavatelů, včetně 134 zahraničních ze 14 zemí...
Řekl bych že nebýt toho, tak můj otec teď nejezdí ve Fábii SDI a Alibaba nemá Octávií TDI a jedna z nejstarších světových automobilek už neexistuje...
Kdyby se nerealizoval tento na naše tehdejší poměry odvážný plán, Renault ani VW by o Škodu podle mě vůbec neměli zájem...
Toť můj názor...
AZNP měla kapacity až na 500 aut denně...
Například zařízení na automatické obrábění hliníkových bloků motorů, které dodal Renault, bylo plně srovnatelné s tím, které sám požíval v Billancourtu...
Nejvýkonnější licí tlakové stroje od firmy Triulzi umožnily AZNP jako první automobilce v Evropě vyrábět hlinikový blok motoru jako tlakový odlitek o hmotnosti 10,5 kg...
Elektrické indukční pece k tavení kovů dodal německý koncern Siemens a belgický ACEC...
Formovací stroje pro slévarnu šedé litiny nesly anglickou značku Colleman
Zasvěcení věděli, že jako vzor pro celou slévarnu šedé litiny posloužil stejný provoz, který v britském Dagenhamu vybudoval Ford...mladší slévárna AZNP byla modernější...
Lisovací nástroje a mechanizační zařizení pro linku na lisování dveří dodala francouzská firma Chauson-uznávaný karosářský partner F a GB automobilek...
Moderní automatická linka na svařování až padesáti roštů karoserie za hodinu patřila k evropské špičce, dodala jí francouzská firma Languepin, stejně jako francouzská technologie značky Tunzini pro lakovnu postavenou podle zahraničních, západních projektů...
Celkem se na uskutečnění toho "socialistického zázraku" podílelo přes 300 dodavatelů, včetně 134 zahraničních ze 14 zemí...
Řekl bych že nebýt toho, tak můj otec teď nejezdí ve Fábii SDI a Alibaba nemá Octávií TDI a jedna z nejstarších světových automobilek už neexistuje...
Kdyby se nerealizoval tento na naše tehdejší poměry odvážný plán, Renault ani VW by o Škodu podle mě vůbec neměli zájem...
Toť můj názor...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů