Dynamizér Sacího potrubí.

Upravovali jste svého Renaulta? Pošlete popis nebo obrázek. Chcete upravovat? Ptejte se tady.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Dynamizér Sacího potrubí.

Příspěvek od Anarki » pon dub 21, 2008 00:43

Jednoho krásnýho dne jsem potkal nadupaný sporťák který mě uchvátil svým tahem, malým obsahem a dvoukomorovým karburátorem.

Nechápal jsem jak takový auto mohlo při své úctyhodné váze (přes 1 tunu) jít rychlostma kolem 160 km/h přičemž se jednalo o motor s objemem 1,1 až 1,3 litra.

Nakonec jsem se k takový legendě dopracoval a na místě jejího posledního odpočinku ji vypitval abych se dozvěděl její tajemství.

Netrvalo dlouho a já jsem to posvátný a mysteriózní zařízení objevil :idea:

http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 4938262594

http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 9233229906

http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 9233229922

Škoda N4N0B1T že nemáš dvoukomorovou stříkačku :lol: to by ti tam sedlo jak vyšitý. Zvýšení výkonu je přímo úměrně otáčkam motoru (něco jako turbo) při otáčkach 4500 rpm a výše se začne nasávaný vzduch měnit v tornádo a motor přeplňovat :smajl12: . Doporučuji proto motor vytáčet jen na rovince aby jsi nevzlétl, to bys pak musel držet motor v otáčkach a na nejbližším letišti přistát :D

Ostatní si můžete tipnout z kterýho draka jsem to vzal (Výrobce a typ)
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » pon dub 21, 2008 06:56

Jaj...tak to je úkol přímo nelehký :wink:

Ta "dynamizační" vrtulka zajisté patří do škodovky pod karbec.

Sporťáky byly akorát 1100 MBX, 110R, Garde a Rapid.

MBXu jsi určitě neviděl a tam by to navíc nepasovalo, protože měla 2 karbce, 110 R už je taky málo....
Garde = Rapid, protože všechny mají vyměněné blatníky a světla.... :wink:

Myslím, že ŠKODA Rapid r.v.85... a ať tratím :wink: :wink: :wink:

No ale jestli mělo přes tunu, musel tam mít navěšených aspoň 150 kilo TUZINGU :wink:

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon dub 21, 2008 10:19

Zásah Wecko :t18: je to Schade ale typ si neuhod byl to chyták, byla to vobyčejná 105-ka o který mi zasvěcený Schademaniaci z východního Slovenska tvrdili, že s menšími úpravami karbecu to jede 160 km/h :D

Tak nevím jestli je to tím dynamizérem nebo jestli mohli takové rozdíly způsobovat jiný typy karbíků EDSR, SEDR a DDSR ..... :o

BTW: K čemu ten tuzing měl sloužit kdyby to fungovalo jak mělo ?
K lepšímu promíchání paliva se vzduchem ?
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » pon dub 21, 2008 12:45

HAHAHAHAHHAHAHAHA....

Zrovna jsem ti chtěl psát, že ses jinde přeřekl s prodejem EDSR za patnáct set :wink: , čili to M kový SEDR to asi nebyl, takže měním na GARDE :wink: :wink: :wink:

No ale stopětka .... :roll: to mě pos.. :D

:arrow: čoveče, dát k tomu Dynamizéru sání ještě Nanobitův dynamizér výfuku, to by bylo něco !!!! Asi by se tam musely dát dva, ale to už by se nějak vsáklo... :wink:

:arrow: Jedna typa Škodováckých zadohonek měla origo pod karbcem v první komoře takový zubatý plíšek, který vzdáleně připomínal tuhletu vrtulu. Sice jen vzdáleně, ale někde jsem to fakt viděl...Na co tam ten krám byl, netuším... asi to mělo homogenizovat směs, hahaha.... :wink: Nebo to měly jednokomoráky ? ... takové věci je třeba gumovat z hlavy, pořád je cosi nového a místa je málo. :wink:

čauec

wecka :D

PS: stopětka byl na úpravy motor úplně naho... nadčtvercový a nechtělo se mu moc točit.....zato 110 R byla parádní pila !!!... myslím, že ze všech starých pětikanálových suveréénně nejlepší ! - fí 72 x 68, vypouklé písty a ostrá vačka ! R-ka jezdily 160 v pohodě bez úprav!
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
mayko
Senior member
Příspěvky: 1009
Registrován: stř lis 21, 2007 20:26
Bydliště: Podolinec

Příspěvek od mayko » pon dub 21, 2008 16:49

Tako to s tebou možem uplne suhlasit. Kedysi davno sme dali s kamošom do 120ky motor z 110R aj s prevodovkou a jazdilo to jako blazon budikovych 175 km/h tak to može byť tak akurat 160 km/h na to že to malo len 4kvalt si myslim že je to slušne a inač motor bez akychkolvek uprav.

Uživatelský avatar
N4N0B1T
Obecní blázen
Příspěvky: 487
Registrován: úte dub 24, 2007 23:56

Příspěvek od N4N0B1T » úte dub 22, 2008 02:01

:niks: husty tema :niks:
R19 Chamade 16V

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » úte dub 22, 2008 07:02

Ty už se jako hlásíš k těm dvěma dynamizérům, jo??? :wink:

:D :D :D :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte dub 22, 2008 10:50

Jasně že jo :D
Ještě té noci mi zavolal na mobil a na druhý den jsem mu to musel poslat po kurýrovy :lol:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1320
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » úte dub 22, 2008 12:39

Vyrábalo sa to aj na žigulíky. :D

Ešte že nkoho nenapadlo dať lopatky na ventily a piest. To by boli aj v pohybe.
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Uživatelský avatar
Ufas
Junior member
Příspěvky: 211
Registrován: ned pro 23, 2007 23:28

Příspěvek od Ufas » úte dub 22, 2008 23:59

.
Naposledy upravil(a) Ufas dne pát pro 02, 2011 05:47, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
N4N0B1T
Obecní blázen
Příspěvky: 487
Registrován: úte dub 24, 2007 23:56

Příspěvek od N4N0B1T » stř dub 23, 2008 15:02

Ufas píše:když sem viděl téma dynamizér, tak sem myslel že NANOBIT se vrátil a nic... :cry: a co že už sem skoro nepíše? to už jeho zelenej žralok leknul? :supermouse:
nejak me to nebere :cv17:
R19 Chamade 16V

Uživatelský avatar
N4N0B1T
Obecní blázen
Příspěvky: 487
Registrován: úte dub 24, 2007 23:56

Příspěvek od N4N0B1T » ned dub 27, 2008 20:59

R19 Chamade 16V

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » ned dub 27, 2008 22:04

wc píše:Jaj...tak to je úkol přímo nelehký :wink:

Ta "dynamizační" vrtulka zajisté patří do škodovky pod karbec.

Sporťáky byly akorát 1100 MBX, 110R, Garde a Rapid.

MBXu jsi určitě neviděl a tam by to navíc nepasovalo, protože měla 2 karbce, 110 R už je taky málo....
Garde = Rapid, protože všechny mají vyměněné blatníky a světla.... :wink:

Myslím, že ŠKODA Rapid r.v.85... a ať tratím :wink: :wink: :wink:

No ale jestli mělo přes tunu, musel tam mít navěšených aspoň 150 kilo TUZINGU :wink:

wecka :D
A co třeba ještě 1000 MBX a její jeden dvojitý Jikov :D

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » ned dub 27, 2008 22:17

Sakra to je kousek !!!! Viděl jsem za svých 33 let jen 2 kusy a to ještě profrčet kolem... :wink:
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » ned dub 27, 2008 22:21

wc píše:Sakra to je kousek !!!! Viděl jsem za svých 33 let jen 2 kusy a to ještě profrčet kolem... :wink:
To má být vtip? Anebo to myslíš vážně?Jak poznáš že je to 1000 když kolem tebe jen projede?

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » ned dub 27, 2008 22:40

Obrázek

Uživatelský avatar
jonas
Člen RCČR
Příspěvky: 305
Registrován: ned lis 11, 2007 14:32
Bydliště: Medlešice 31
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jonas » ned dub 27, 2008 23:42

si delas ..... unikat a takhle napaden zubem casu chjo sice skodovky teda nemusim ale tohle se mi liby teda kdyz je to tak nejak udrzovano

JONÁŠI.. :!:
ja vim uz zase mi to proste vykluzne no
Naposledy upravil(a) jonas dne pon dub 28, 2008 15:30, celkem upraveno 2 x.
Renault 21 GTX Symphonie 2.2 79KW r.v 87.
Renault 21 Nevada RT 2.2 79kw rv. 94. klima, palubni pocitac,
Renault 9 1709ccm f2n spring zatim nepojizdna ale pomalu se to blizi
Renault 21 2.0 12V hatch. na ND po nehode
ex RENAULT 21 2.2 hatch na ND
John Deere 8400 (280ps) pracovni

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » ned dub 27, 2008 23:50

před cca. 13 lety to bylo v lepším stavu, po vlastní ose jsme s tím jeli z Prostějova do Ostravy, kde začlay pro embéixo léta rozkladu... :? nyní je kastle dost napadená rzí...ale vše komplet a origo...ideální na renovaci :)

Můj tatík to nechal asi 8 let pod třešní na zahradě (on není mnohdy moc normální)

1000 MBX DeLuxe vyrobeno přesně 1117 kusů

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » pon dub 28, 2008 08:59

1000MBX jsem přehlíd :wink: ... samo že se to na cestě nepozná :wink:

Je krásná !!!!... taková povrchová koroze nic není, to se vsákne.

Jakou může mít dneska cenu :?: :?: :?:

KOLIK ZA NI CHCEŠ ??? :roll:

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

acylpirin
Advanced member
Příspěvky: 356
Registrován: stř lis 08, 2006 14:24
Bydliště: Pardubicko

Příspěvek od acylpirin » pon dub 28, 2008 12:01

Škoda 1100 MBX a MBG (čtyři dveře) měly originál dva jednoduché karburátory JIKOV BS. Dobře udržovaná a seřízená jedenáctistovka uměla bez úprav i přes 150, horší to bylo zastavit (všechny čtyři s bubny).
S láskou vzpomíná pamětník acylpirin.

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » pon dub 28, 2008 12:39

Nevim wecko ale myslim ze neni na prodej, to je otcuv rybíz:-)
Naposledy upravil(a) Sova dne pon dub 28, 2008 12:47, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » pon dub 28, 2008 12:40

Jak psal Jonáš "sice je to Škodovka" tak bych chtel dodat, že AZNP Mladá Boleslav měla v době výroby MB a MBX modernejsi závod než Renault;-) A co se týče ceny toho našeho vráčku, ja nevím...20 tis.? A cena v tip top stavu tipnu tak 150...ale hlavně záleží na poptavce, řekl bych že by slušnej zájem mohl být co se týče Československa;-)Znalec by určitě ocenil, 1100 MBX bylo o něco víc, kolem 1400

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon dub 28, 2008 13:01

Sova píše:Jak psal Jonáš "sice je to Škodovka" tak bych chtel dodat, že AZNP Mladá Boleslav měla v době výroby MB a MBX modernejsi závod než Renault;-)
Nevím co si kouřil ale dal bych si taky :lol: :smajl12: :t18:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » pon dub 28, 2008 14:28

......béééé..... ja ju cu !!!
Sova píše:...20 tis.?

BERU ! :roll:

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » úte dub 29, 2008 01:54

V roce 1964 vznikl za železnou oponou závod, který neměl v porovnání s ostatními zeměmi RVHP obdoby a i v kontextu evropském patřil mezi špičku.
AZNP měla kapacity až na 500 aut denně...

Například zařízení na automatické obrábění hliníkových bloků motorů, které dodal Renault, bylo plně srovnatelné s tím, které sám požíval v Billancourtu...

Nejvýkonnější licí tlakové stroje od firmy Triulzi umožnily AZNP jako první automobilce v Evropě vyrábět hlinikový blok motoru jako tlakový odlitek o hmotnosti 10,5 kg...

Elektrické indukční pece k tavení kovů dodal německý koncern Siemens a belgický ACEC...

Formovací stroje pro slévarnu šedé litiny nesly anglickou značku Colleman
Zasvěcení věděli, že jako vzor pro celou slévarnu šedé litiny posloužil stejný provoz, který v britském Dagenhamu vybudoval Ford...mladší slévárna AZNP byla modernější...

Lisovací nástroje a mechanizační zařizení pro linku na lisování dveří dodala francouzská firma Chauson-uznávaný karosářský partner F a GB automobilek...

Moderní automatická linka na svařování až padesáti roštů karoserie za hodinu patřila k evropské špičce, dodala jí francouzská firma Languepin, stejně jako francouzská technologie značky Tunzini pro lakovnu postavenou podle zahraničních, západních projektů...

Celkem se na uskutečnění toho "socialistického zázraku" podílelo přes 300 dodavatelů, včetně 134 zahraničních ze 14 zemí...

Řekl bych že nebýt toho, tak můj otec teď nejezdí ve Fábii SDI a Alibaba nemá Octávií TDI a jedna z nejstarších světových automobilek už neexistuje...

Kdyby se nerealizoval tento na naše tehdejší poměry odvážný plán, Renault ani VW by o Škodu podle mě vůbec neměli zájem...

Toť můj názor...

Odpovědět

Zpět na „Tuning“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů