Tuning R5 (1985+)
Moderátor: Moderators General
- Mario Horak
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1320
- Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
- Bydliště: Bratislava, SK
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jo jo ... GTT má převodovku ještě dělší než GTE.. ostatní převody jsou myslím stejné..
řeším problém - horní uložení př. tlumičů... potřebuju sehnat nové a nikde není... ani Renault už ho nedodává... nahrozovat ho uložením co mají normální pětky se mi fakt nechce... řešil to už někdo? díky za zprávu!
řeším problém - horní uložení př. tlumičů... potřebuju sehnat nové a nikde není... ani Renault už ho nedodává... nahrozovat ho uložením co mají normální pětky se mi fakt nechce... řešil to už někdo? díky za zprávu!
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- Jaroslav Šimon
- Člen RCČR
- Příspěvky: 268
- Registrován: úte dub 05, 2005 15:11
- Bydliště: Býšť
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jo jo ... žebrácký jsem měl už v ruce... je stejný na všechny ostatní pětky... od 1.1 do 1.7čky... taková divná měkká žvejkačka to byla... to se nedá s GTE uložením srovnávat... děkuji, nechci
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
My ticket to the HELLAnarki píše:My Ticket to the Heaven
Naposledy upravil(a) 100KUC dne pon pro 24, 2007 17:25, celkem upraveno 1 x.
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- Mario Horak
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1320
- Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
- Bydliště: Bratislava, SK
- jarek val_mez
- Experienced member
- Příspěvky: 524
- Registrován: stř led 05, 2005 17:30
- Bydliště: valašské meziříčí
- The.five
- Experienced member
- Příspěvky: 860
- Registrován: ned led 11, 2004 12:36
- Bydliště: královéhradecko
- Kontaktovat uživatele:
musí přeci někam natlačit to turbo, ne?
Jakub | The.five
[img]http://five.upice-net.cz/files/ostatni/sign.jpg[/img]
excars: GTE švestka, GTE F16 žloudek, a další...
nowcar: Octavia RS
R5GT in Progress!
[img]http://five.upice-net.cz/files/ostatni/sign.jpg[/img]
excars: GTE švestka, GTE F16 žloudek, a další...
nowcar: Octavia RS
R5GT in Progress!
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
už tam bydlí pár týdnů... ale nějak není čas a síla... dějou se taky jiné Le věciMario Horak píše:Tak už si ho tam natlačil???
A čo ten chladič, pôjde pred nárazník.
Ale elektriku už mám tak nějak v kupě... ještě trochu zkrátit ten asi kilometrovej kabel, nacpat tam chladič (zatím z královny českých silnic... uvidíme zda to uchladí) a možná to není tak nutné ale hodil by se komín do kapoty...
Pokud nevznikne problém, mohlo by to zítra vrčet... ale on se určitě nějaký objeví
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
blázne.... místa je tam snad ještě míň víš jakej to byl boj tam napasovat svody?jarek val_mez píše:honzo možná se my to jen zdá ale přijde my že máš za motoram víc nísta jak 19-ka nechtěl by ten motor trošičku do zadu tak 5 cm
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No tys nám tu chybělThe.five píše:musí přeci někam natlačit to turbo, ne?
Kde se flákáš? ... hele ten řidič s navigátorem v podpisu je dost dobrej ...
Turbo? Děkuji..... já myslím, že to zvládnu i bez něj
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- The.five
- Experienced member
- Příspěvky: 860
- Registrován: ned led 11, 2004 12:36
- Bydliště: královéhradecko
- Kontaktovat uživatele:
zdárek, stále jsem v ITL, doma v čr budu tak na týden zkraje května, kdybyste si s mártym náhodou chtěl něco odvýzt100KUC píše: No tys nám tu chyběl
Kde se flákáš? ... hele ten řidič s navigátorem v podpisu je dost dobrej ...
Turbo? Děkuji..... já myslím, že to zvládnu i bez něj
jinak ten 16V motor v R5, dobrej ježek v kleci co?
Jakub | The.five
[img]http://five.upice-net.cz/files/ostatni/sign.jpg[/img]
excars: GTE švestka, GTE F16 žloudek, a další...
nowcar: Octavia RS
R5GT in Progress!
[img]http://five.upice-net.cz/files/ostatni/sign.jpg[/img]
excars: GTE švestka, GTE F16 žloudek, a další...
nowcar: Octavia RS
R5GT in Progress!
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nééé vůbec není.... alespoň člověku nepropadne někam klíč nebo šroubovák...The.five píše: jinak ten 16V motor v R5, dobrej ježek v kleci co?
Ale když jsem napínal řemen na altíku (asi třetí - abych nevyšel ze cviku... buď byl vždycky krátkej nebo dlouhej)
No nakonec jsem kvůli tomu ještě řezal kryt spodních kladek a kus krytu rozovoďáku... prostě se tam nevešel... veselý to bylo... taková zbytečnost jako je kryt... pchee..
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- Jaroslav Šimon
- Člen RCČR
- Příspěvky: 268
- Registrován: úte dub 05, 2005 15:11
- Bydliště: Býšť
Hele 100kuči, všiml sis někdy, jak je ten kryt rozvoďáku zespoda obouchaný? Teda třeba jen můj, třeba je to těma 250 000, co už nalítal, či mi chybí ještě nějaká krytka, ale já bych ten sajrajt k řemenu teda nepouštěl...
R5 GTE "René", Skoro série, No. 11 t.č. mínus motor
1.8 Turbo 150PS t- pár dní - no možná spíš měsíců?..
Bratříkova R5 TL "Tlamička"
1.8 Turbo 150PS t- pár dní - no možná spíš měsíců?..
Bratříkova R5 TL "Tlamička"
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
neboj... kryt tam relativně je... jen nějaký přebytečný kousky jsem odřezal... hlavně kvůli tomu řemenu altíku... R19 má sevo... tak bylo třeba jej upravit..Jaroslav Šimon píše:Hele 100kuči, všiml sis někdy, jak je ten kryt rozvoďáku zespoda obouchaný? Teda třeba jen můj, třeba je to těma 250 000, co už nalítal, či mi chybí ještě nějaká krytka, ale já bych ten sajrajt k řemenu teda nepouštěl...
jinak na GTE jsem jezdil bez krytu 3 roky a bez problémů... vepředu mají být plastové kryty zestrany - právě aby se tam nic nedostalo
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Ještě k tomu uložení tlumičů, nejsem si jist ale mělo by pasovat i z GTT.
Protože pokud bys měl zájem o nový, Renault ho ještě pořád dodáva ale jen pro skupinu N (asi bude tvrdší, nebo vylepšený).
Kdyžtak si zajeď na www.gtturbo.org, stáhni soubor pieces_rechange_Grn.pdf a tam najdeš všechny části uložení a k nim i Renault objednávací čísla. Teď si dopisuju s jedním chlápkem z UK a ten si přestavuje GTT na skupinu N, ještě pořád jsou ty díly k máni. !!!
Protože pokud bys měl zájem o nový, Renault ho ještě pořád dodáva ale jen pro skupinu N (asi bude tvrdší, nebo vylepšený).
Kdyžtak si zajeď na www.gtturbo.org, stáhni soubor pieces_rechange_Grn.pdf a tam najdeš všechny části uložení a k nim i Renault objednávací čísla. Teď si dopisuju s jedním chlápkem z UK a ten si přestavuje GTT na skupinu N, ještě pořád jsou ty díly k máni. !!!
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj,Anarki píše:Ještě k tomu uložení tlumičů, nejsem si jist ale mělo by pasovat i z GTT.
Protože pokud bys měl zájem o nový, Renault ho ještě pořád dodáva ale jen pro skupinu N (asi bude tvrdší, nebo vylepšený).
Kdyžtak si zajeď na www.gtturbo.org, stáhni soubor pieces_rechange_Grn.pdf a tam najdeš všechny části uložení a k nim i Renault objednávací čísla. Teď si dopisuju s jedním chlápkem z UK a ten si přestavuje GTT na skupinu N, ještě pořád jsou ty díly k máni. !!!
bohužel tam nemám registraci abych si to stáhnul...
budu to uložení muset nějak vymyslet... s GTT je stejný jen do 05/88 ... pak mělo GTT jiný... Kdybych neměl zánovní tlumiče, tak budu uvažovat o komplet jiném podvozku... ale zatím chci sériový...
Našel jsem něco na německých stránkách (ten kus gumy)... jestli je ložisko tlumiče pak stejný, tak je to pohoda a to už pak poskládám... jen to tam koupit...
Jinak mám informaci, že origo to Renault už nedělá a nahradil to tou gumovou žvejkačkou z "žebro" verzí
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
I já mám horní uložení tlumičů nové, cca 1rok a když jsem teď zjistil, že je ze žebráka, tak jsem změnu opravdu nepoznal. Myslím, že se bojíš zbytečně.
http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?kat=8&
http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?kat=8&
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
To Honza: Velice se omlouvám napsal jsem ti tu stránku špatně a asi tě to přesměrovalo na rtoc.
http://www.gt-turbo.org/pages/index_doc ... c=document
Dokumenty se stahují tak, že klikneš na číselko 1 vpravo.
Právě teď dělají nějakou údržbu na servru, nejde stahovat vôbec nic ale zítra by to už mohlo být funkční.
Klidně ti ten soubor mohu poslat na email, má 1,1 Mb a je v pdf.
http://www.gt-turbo.org/pages/index_doc ... c=document
Dokumenty se stahují tak, že klikneš na číselko 1 vpravo.
Právě teď dělají nějakou údržbu na servru, nejde stahovat vôbec nic ale zítra by to už mohlo být funkční.
Klidně ti ten soubor mohu poslat na email, má 1,1 Mb a je v pdf.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Díky za poslání Ale je to celý v takovým divným jazyce (prostě nějak těm posloupnostem písmenek nerozumím).
Podle obrázků jsem pochopil něco o zkrácení dorazů na 72mm... a nějaký čísla tam okolo toho jsou...
no uvidím co s tím
Podle obrázků jsem pochopil něco o zkrácení dorazů na 72mm... a nějaký čísla tam okolo toho jsou...
no uvidím co s tím
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Vrčí, vrčí... už mi to vrčí... já se asi radostí zblázním
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- Jaroslav Šimon
- Člen RCČR
- Příspěvky: 268
- Registrován: úte dub 05, 2005 15:11
- Bydliště: Býšť
Mazec. V životě renaulťáka (a pětkaře zvlášť), všimli jste si toho někdy, nastanou chvíle, kdy je vše hotovo, vše funguje jak má a kdy má, takže zbývá jen zamnout rukama a říct si: "tak, a do práce..." Takže jaště tak čtrnáct pracovních dní a už to bude zároveň i jezdit, že?
P.S: mně zatím vrčí jen vzduchový kompresor... Každopádně gratuluji a mnoho zdaru.
P.S: mně zatím vrčí jen vzduchový kompresor... Každopádně gratuluji a mnoho zdaru.
R5 GTE "René", Skoro série, No. 11 t.č. mínus motor
1.8 Turbo 150PS t- pár dní - no možná spíš měsíců?..
Bratříkova R5 TL "Tlamička"
1.8 Turbo 150PS t- pár dní - no možná spíš měsíců?..
Bratříkova R5 TL "Tlamička"
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No stačil jeden víkend aby se vše zadařilo a pěťule mohla vyjet, nejdřív umýt a pak kam jinam než ke kosímu bratrovi ....Nejdřív si to rozmyslely matky u altíku (asi jsem něco nedotáh ) ... ujeto cca 70km do smrti převodovky, zdá se že jsem vyčesal zuby na 5ce.. .... no nic... seženeme, vyměníme... čekal jsem, že budou problémy, holt člověk musí vychytat pár much Co také očekávat od převodovky, která má za sebou nějakých 300 tis km
Motor se chová zatím skvěle a zdá se, že mu nic nechybí... myslím, že se brzy zkamarádíme Táhne skvěle v celém spektru otáček, jde krásně za plynem, prostě funguje a to nemluvím o zvukovém projevu... výfuk je docela tichý ale sportovní sání dělá svoje, když sešlápnu pořádně plyn jako by to stádo koní zařechatalo a vyrazilo vpřed
Mám fakt strašnou radost... nějaká převodovka mě nemůže rozházet...
Motor se chová zatím skvěle a zdá se, že mu nic nechybí... myslím, že se brzy zkamarádíme Táhne skvěle v celém spektru otáček, jde krásně za plynem, prostě funguje a to nemluvím o zvukovém projevu... výfuk je docela tichý ale sportovní sání dělá svoje, když sešlápnu pořádně plyn jako by to stádo koní zařechatalo a vyrazilo vpřed
Mám fakt strašnou radost... nějaká převodovka mě nemůže rozházet...
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů