Tuning R5 (1985+)

Upravovali jste svého Renaulta? Pošlete popis nebo obrázek. Chcete upravovat? Ptejte se tady.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1320
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » čtv dub 05, 2007 10:04

Podľa mojich info:
v GTT (C405) je stály prevod 15/56
v GTE (C409) je stály prevod 15/58
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » pát dub 06, 2007 12:26

Jo jo ... GTT má převodovku ještě dělší než GTE.. ostatní převody jsou myslím stejné..

řeším problém - horní uložení př. tlumičů... potřebuju sehnat nové a nikde není... ani Renault už ho nedodává... nahrozovat ho uložením co mají normální pětky se mi fakt nechce... řešil to už někdo? díky za zprávu!
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
Jaroslav Šimon
Člen RCČR
Příspěvky: 268
Registrován: úte dub 05, 2005 15:11
Bydliště: Býšť

Příspěvek od Jaroslav Šimon » pát dub 06, 2007 14:44

Proč se Ti ho nechce nahrazovat žebráckým? Já s ním funguju už přes rok...
Teda není to úplně žebrácký, myslím, že bylo na obyč. 1.7..
R5 GTE "René", Skoro série, No. 11 t.č. mínus motor
1.8 Turbo 150PS t- pár dní - no možná spíš měsíců?..
Bratříkova R5 TL "Tlamička"

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » pát dub 06, 2007 17:58

Jo jo ... žebrácký jsem měl už v ruce... je stejný na všechny ostatní pětky... od 1.1 do 1.7čky... taková divná měkká žvejkačka to byla... to se nedá s GTE uložením srovnávat... děkuji, nechci :(
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon dub 09, 2007 20:16

Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » pát dub 13, 2007 14:18

Anarki píše:My Ticket to the Heaven :P :lol: :wink:
My ticket to the HELL :twisted: 8) :lol:

Obrázek
Naposledy upravil(a) 100KUC dne pon pro 24, 2007 17:25, celkem upraveno 1 x.
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
Mario Horak
Člen RCČR
Příspěvky: 1320
Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
Bydliště: Bratislava, SK

Příspěvek od Mario Horak » pát dub 13, 2007 15:14

Tak už si ho tam natlačil??? :D
A čo ten chladič, pôjde pred nárazník. :D
----------------------
Mario Horak
R 5 GTE Kurtizána

Uživatelský avatar
jarek val_mez
Experienced member
Příspěvky: 524
Registrován: stř led 05, 2005 17:30
Bydliště: valašské meziříčí

Příspěvek od jarek val_mez » pát dub 13, 2007 17:52

honzo možná se my to jen zdá ale přijde my že máš za motoram víc nísta jak 19-ka nechtěl by ten motor trošičku do zadu tak 5 cm
Skype : jarek_val_mez

Uživatelský avatar
The.five
Experienced member
Příspěvky: 860
Registrován: ned led 11, 2004 12:36
Bydliště: královéhradecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The.five » pát dub 13, 2007 21:04

musí přeci někam natlačit to turbo, ne? :P
Jakub | The.five
[img]http://five.upice-net.cz/files/ostatni/sign.jpg[/img]
excars: GTE švestka, GTE F16 žloudek, a další...
nowcar: Octavia RS
R5GT in Progress!

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » pát dub 13, 2007 22:31

Mario Horak píše:Tak už si ho tam natlačil??? :D
A čo ten chladič, pôjde pred nárazník. :D
už tam bydlí pár týdnů... ale nějak není čas a síla... dějou se taky jiné Le věci :lol:

Ale elektriku už mám tak nějak v kupě... ještě trochu zkrátit ten asi kilometrovej kabel, nacpat tam chladič (zatím z královny českých silnic... uvidíme zda to uchladí) a možná to není tak nutné ale hodil by se komín do kapoty...

Pokud nevznikne problém, mohlo by to zítra vrčet... 8) ale on se určitě nějaký objeví :evil:
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » pát dub 13, 2007 22:32

jarek val_mez píše:honzo možná se my to jen zdá ale přijde my že máš za motoram víc nísta jak 19-ka nechtěl by ten motor trošičku do zadu tak 5 cm
blázne.... místa je tam snad ještě míň :( víš jakej to byl boj tam napasovat svody? :D
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » pát dub 13, 2007 22:34

The.five píše:musí přeci někam natlačit to turbo, ne? :P
No tys nám tu chyběl :lol: :lol:

Kde se flákáš? ... hele ten řidič s navigátorem v podpisu je dost dobrej ...

Turbo? Děkuji..... já myslím, že to zvládnu i bez něj :lol: :lol:
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
The.five
Experienced member
Příspěvky: 860
Registrován: ned led 11, 2004 12:36
Bydliště: královéhradecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The.five » pát dub 13, 2007 22:41

100KUC píše: No tys nám tu chyběl :lol: :lol:

Kde se flákáš? ... hele ten řidič s navigátorem v podpisu je dost dobrej ...

Turbo? Děkuji..... já myslím, že to zvládnu i bez něj :lol: :lol:
zdárek, stále jsem v ITL, doma v čr budu tak na týden zkraje května, kdybyste si s mártym náhodou chtěl něco odvýzt :)

jinak ten 16V motor v R5, dobrej ježek v kleci co? :lol: :wink:
Jakub | The.five
[img]http://five.upice-net.cz/files/ostatni/sign.jpg[/img]
excars: GTE švestka, GTE F16 žloudek, a další...
nowcar: Octavia RS
R5GT in Progress!

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » pát dub 13, 2007 22:55

The.five píše: jinak ten 16V motor v R5, dobrej ježek v kleci co? :lol: :wink:
Nééé vůbec není.... alespoň člověku nepropadne někam klíč nebo šroubovák...

Ale když jsem napínal řemen na altíku (asi třetí - abych nevyšel ze cviku... buď byl vždycky krátkej nebo dlouhej)

No nakonec jsem kvůli tomu ještě řezal kryt spodních kladek a kus krytu rozovoďáku... prostě se tam nevešel... veselý to bylo... taková zbytečnost jako je kryt... pchee..
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
Jaroslav Šimon
Člen RCČR
Příspěvky: 268
Registrován: úte dub 05, 2005 15:11
Bydliště: Býšť

Příspěvek od Jaroslav Šimon » sob dub 14, 2007 00:34

Hele 100kuči, všiml sis někdy, jak je ten kryt rozvoďáku zespoda obouchaný? Teda třeba jen můj, třeba je to těma 250 000, co už nalítal, či mi chybí ještě nějaká krytka, ale já bych ten sajrajt k řemenu teda nepouštěl...
R5 GTE "René", Skoro série, No. 11 t.č. mínus motor
1.8 Turbo 150PS t- pár dní - no možná spíš měsíců?..
Bratříkova R5 TL "Tlamička"

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » sob dub 14, 2007 18:28

Jaroslav Šimon píše:Hele 100kuči, všiml sis někdy, jak je ten kryt rozvoďáku zespoda obouchaný? Teda třeba jen můj, třeba je to těma 250 000, co už nalítal, či mi chybí ještě nějaká krytka, ale já bych ten sajrajt k řemenu teda nepouštěl...
neboj... kryt tam relativně je... jen nějaký přebytečný kousky jsem odřezal... hlavně kvůli tomu řemenu altíku... R19 má sevo... tak bylo třeba jej upravit..

jinak na GTE jsem jezdil bez krytu 3 roky a bez problémů... vepředu mají být plastové kryty zestrany - právě aby se tam nic nedostalo
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned dub 15, 2007 00:22

Ještě k tomu uložení tlumičů, nejsem si jist ale mělo by pasovat i z GTT.
Protože pokud bys měl zájem o nový, Renault ho ještě pořád dodáva ale jen pro skupinu N (asi bude tvrdší, nebo vylepšený).

Kdyžtak si zajeď na www.gtturbo.org, stáhni soubor pieces_rechange_Grn.pdf a tam najdeš všechny části uložení a k nim i Renault objednávací čísla. Teď si dopisuju s jedním chlápkem z UK a ten si přestavuje GTT na skupinu N, ještě pořád jsou ty díly k máni. !!!
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » ned dub 15, 2007 01:47

Anarki píše:Ještě k tomu uložení tlumičů, nejsem si jist ale mělo by pasovat i z GTT.
Protože pokud bys měl zájem o nový, Renault ho ještě pořád dodáva ale jen pro skupinu N (asi bude tvrdší, nebo vylepšený).

Kdyžtak si zajeď na www.gtturbo.org, stáhni soubor pieces_rechange_Grn.pdf a tam najdeš všechny části uložení a k nim i Renault objednávací čísla. Teď si dopisuju s jedním chlápkem z UK a ten si přestavuje GTT na skupinu N, ještě pořád jsou ty díly k máni. !!!
Ahoj,

bohužel tam nemám registraci abych si to stáhnul...

budu to uložení muset nějak vymyslet... s GTT je stejný jen do 05/88 ... pak mělo GTT jiný... Kdybych neměl zánovní tlumiče, tak budu uvažovat o komplet jiném podvozku... ale zatím chci sériový...

Našel jsem něco na německých stránkách (ten kus gumy)... jestli je ložisko tlumiče pak stejný, tak je to pohoda a to už pak poskládám... jen to tam koupit...

Jinak mám informaci, že origo to Renault už nedělá a nahradil to tou gumovou žvejkačkou z "žebro" verzí
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » ned dub 15, 2007 08:14

I já mám horní uložení tlumičů nové, cca 1rok a když jsem teď zjistil, že je ze žebráka, tak jsem změnu opravdu nepoznal. Myslím, že se bojíš zbytečně.

http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?kat=8&
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned dub 15, 2007 11:22

To Honza: Velice se omlouvám :oops: napsal jsem ti tu stránku špatně a asi tě to přesměrovalo na rtoc. :?

http://www.gt-turbo.org/pages/index_doc ... c=document

Dokumenty se stahují tak, že klikneš na číselko 1 vpravo.

Právě teď dělají nějakou údržbu na servru, nejde stahovat vôbec nic ale zítra by to už mohlo být funkční.
Klidně ti ten soubor mohu poslat na email, má 1,1 Mb a je v pdf.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » pon dub 16, 2007 00:44

Díky za poslání :) Ale je to celý v takovým divným jazyce (prostě nějak těm posloupnostem písmenek nerozumím).

Podle obrázků jsem pochopil něco o zkrácení dorazů na 72mm... a nějaký čísla tam okolo toho jsou...

no uvidím co s tím :D
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » ned dub 22, 2007 03:15

Vrčí, vrčí... už mi to vrčí... já se asi radostí zblázním :lol: :lol: :lol:

:ola:
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
Jaroslav Šimon
Člen RCČR
Příspěvky: 268
Registrován: úte dub 05, 2005 15:11
Bydliště: Býšť

Příspěvek od Jaroslav Šimon » pon dub 23, 2007 01:04

Mazec. V životě renaulťáka (a pětkaře zvlášť), všimli jste si toho někdy, nastanou chvíle, kdy je vše hotovo, vše funguje jak má a kdy má, takže zbývá jen zamnout rukama a říct si: "tak, a do práce..." 8) Takže jaště tak čtrnáct pracovních dní a už to bude zároveň i jezdit, že?

P.S: mně zatím vrčí jen vzduchový kompresor... :? Každopádně gratuluji a mnoho zdaru. :mg2:
R5 GTE "René", Skoro série, No. 11 t.č. mínus motor
1.8 Turbo 150PS t- pár dní - no možná spíš měsíců?..
Bratříkova R5 TL "Tlamička"

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » pon dub 23, 2007 02:02

No stačil jeden víkend aby se vše zadařilo a pěťule mohla vyjet, nejdřív umýt a pak kam jinam než ke kosímu bratrovi :lol: ....Nejdřív si to rozmyslely matky u altíku (asi jsem něco nedotáh :oops: ) ... ujeto cca 70km do smrti převodovky, zdá se že jsem vyčesal zuby na 5ce.. .... no nic... seženeme, vyměníme... čekal jsem, že budou problémy, holt člověk musí vychytat pár much :lol: :lol: Co také očekávat od převodovky, která má za sebou nějakých 300 tis km :kc:

Motor se chová zatím skvěle a zdá se, že mu nic nechybí... myslím, že se brzy zkamarádíme 8) Táhne skvěle v celém spektru otáček, jde krásně za plynem, prostě funguje :t18: a to nemluvím o zvukovém projevu... výfuk je docela tichý ale sportovní sání dělá svoje, když sešlápnu pořádně plyn jako by to stádo koní zařechatalo a vyrazilo vpřed :twisted:

Mám fakt strašnou radost... nějaká převodovka mě nemůže rozházet... :twisted:
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
Charon
Člen RCČR
Příspěvky: 286
Registrován: pon srp 08, 2005 12:11
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charon » pon dub 23, 2007 09:56

100KUC píše:
Mám fakt strašnou radost... nějaká převodovka mě nemůže rozházet... :twisted:
Mno mám takový pocit že jsi rozházel ty tu převodovku :wink: :twisted:
Renault Megane II 2.0 16V 3dv.
Renault Megane I 1.6e Cabrio

Odpovědět

Zpět na „Tuning“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů