r-5 biturbo

Upravovali jste svého Renaulta? Pošlete popis nebo obrázek. Chcete upravovat? Ptejte se tady.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Stranka
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: ned srp 05, 2007 22:13

r-5 biturbo

Příspěvek od Stranka » úte zář 04, 2007 22:35

cisto teoreticky dalo by sa spravit biturbo na dva valce 1 turbo a na dalsie dva druhe turbo :idea:

Uživatelský avatar
Butcher
Člen RCČR
Příspěvky: 794
Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
Bydliště: Prypiat
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Butcher » úte zář 04, 2007 22:57

čistě teoreticky jde všechno, ale tohle by za to určitě nestálo.Jestli ti jde jen o maximální výkon, tak stačí jeden pořádnej šnek :wink:
Dead man

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » stř zář 05, 2007 18:10

čiste teoreticky hej ale....
musel by si nejak rozdeliť výfukové parohy (asi na 2 a 2 valce)
kde by si natrepal druhé turbo ?
potreboval by si dva karburátory na sací kolektor (takisto na 2 a 2 valce)
a už keď tak poriadne ..... potreboval by si aj druhý filterbox alebo otvorený filter.
Nie som si istý či by dva valce dokázali roztočiť jedno T2 Turbo takže keď tak by som doporučoval T1 ktorý ale je chladený len olejom takže veľmi veľa nevydrží (použitý).

Nestojí to za to.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
jarek val_mez
Experienced member
Příspěvky: 524
Registrován: stř led 05, 2005 17:30
Bydliště: valašské meziříčí

Příspěvek od jarek val_mez » stř zář 05, 2007 20:05

hele nejlepší tuning turbo motoru je vyměnit obyč cleona za alpinu :twisted: :twisted: jadiná správná volba
a poku si to pamatuju dobře biturbo jsou až V6 a více válcové motory tam to má nějaký význam
Skype : jarek_val_mez

Uživatelský avatar
Butcher
Člen RCČR
Příspěvky: 794
Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
Bydliště: Prypiat
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Butcher » pát zář 07, 2007 00:23

jarek val_mez píše:hele nejlepší tuning turbo motoru je vyměnit obyč cleona za alpinu :twisted: :twisted: jediná správná volba
:scratch: :wink:
Dead man

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » pát zář 07, 2007 13:28

Zas tak nereálná věc to není, jen to není tak jednoduchý. Už jsem tu o tom kdysi psal - byl u mě člověk, kterýmu na motoru v R5GTturbo praskl "rozvodový řemen".. Čtete dobře, to auto prý mělo řemen, žádný řetěz. Nešlo totiž o C1J, ale o Energy-motor se 4bodovým vstřikováním, na kterým byly navěšený 2 turbodmychadla, jedno menší a jedno větší, z nějaký malý série pro závody do vrchu, auto dovezený z Itálie.
Na vlastní oči jsem ten motor neviděl, ale vzhledem k solidnosti a odborným znalostem dotyčnýho nemám důvod pochybovat, že by si snad vymýšlel nebo nevěděl o čem mluví. Motor bohužel skončil pravděpodobně ve šrotu, protože potom co se mu to potkalo, nikdo v ČR mu nebyl schopen sehnat jakýkoliv díly na opravu hlavy a tu opravu províst. Auto bez motoru pak věnoval někomu na díly s havarovanou 5kou.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
jarek val_mez
Experienced member
Příspěvky: 524
Registrován: stř led 05, 2005 17:30
Bydliště: valašské meziříčí

Příspěvek od jarek val_mez » pát zář 07, 2007 14:51

no ono by to opravdu šlo protože biturbo se říká i 2ma turbům v sérii to už jsem taky viděl ale nějak jsem to moc nestudoval takže přesné zapojení neznám
lepší varianta je použít zapojení jako měla lancie v deltě S4 tam bylo turbo i komprasor a uspořádání bylo filtr sací komora turba sací komora kompresoru s obtokem motor turbo fungovalo to tak že v malých otáčkách motor plnil kompresor a jak rostli otáčky tak tobbo přetlačilo kompresor který v porstatě běžel na prázdno protože se otevřely obtoky udaávaný odběr kompresoru v tomto režimu byl 2HP
lancie se sice nestala mistrem světa s tímto vozem ale dokázali na přelomu sezón 85,86 ustát 6 vítězství v řadě takže to asi fungovalo dobře a bez díry
Skype : jarek_val_mez

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » pát zář 07, 2007 18:25

Označení BiTurbo nebo TwinTurbo je úplně fuk protože to nic neříká o systému napojení TD, každá automobilka použije název jaký uzná za vhodné, v evropě bude to samé auto BiTurbo a v Japonsku či USA to pro ně bude TwinTurbo.

TD mohou být napojena tak jak je psáno výše ,každé na 2 válce, ale zde není nutné mít 2 karburátory,2 IC atd, není problém to za TD svézt do jedné trubky. (např Safrane, já u bmw mám vše 2x ale to díky provedení motoru od výrobce, nijak bych se nebránil společnému sání, jedné klapce,jednomu většímu IC)

Další možnost napojení TD je seriové, jedno TD je malé pro "malé otáčky" a druhé velké pro max výkon obě jsou napojeny na všechny válce a dle potřeby se "přepíná" přívod výfukových plynů k TD viz. Toyota Supra MKIV.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

Odpovědět

Zpět na „Tuning“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů