Nový Renault Clio Sport 197 - video - recenze

Upravovali jste svého Renaulta? Pošlete popis nebo obrázek. Chcete upravovat? Ptejte se tady.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Nový Renault Clio Sport 197 - video - recenze

Příspěvek od 100KUC » pon srp 27, 2007 03:42

Našel jsem, dle mého názoru, velmi objektivní recenzi nového Clia Sport na www.autoweb.cz. Co vy na to?

video zde:
http://www.youtube.com/watch?v=aziS_fP_1tk

nebo zde ke stažení (52MB)
http://www.autoweb.cz/videa/video.html?id=195
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

magadafagada
Experienced member
Příspěvky: 843
Registrován: pon led 29, 2007 07:22
Bydliště: staňkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magadafagada » pon srp 27, 2007 09:26

cena :shock: :shock: :shock: jinak auto super

Uživatelský avatar
kotel
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: pát úno 22, 2008 14:57
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kotel » pát bře 14, 2008 23:24

No až na to že tam ten pan borec říká že to není "HOTHATCH" a aby auto jelo tak se musí točit až do 7000ot ... je to docela v pohodě video :) ...

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob bře 15, 2008 10:22

Není nad starou školu :idea:

K čertu s ropákem co se honosí názvem sport nebo RS a táhne v nízkych otáčkach, neznám krásnější pocit než vytočit auto na 6000 otáček a víc. 8)
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » sob bře 15, 2008 10:38

Anarki píše:Není nad starou školu :idea:

K čertu s ropákem co se honosí názvem sport nebo RS a táhne v nízkych otáčkach, neznám krásnější pocit než vytočit auto na 6000 otáček a víc. 8)
:t18: moje řeč a ještě když se tak vytočí šest hrnků od 3l výše :t18:
Já už měl úplnej absťák, mazlík stál už od října.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
kotel
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: pát úno 22, 2008 14:57
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kotel » ned bře 16, 2008 20:55

Šamša píše:
Anarki píše:Není nad starou školu :idea:

K čertu s ropákem co se honosí názvem sport nebo RS a táhne v nízkych otáčkach, neznám krásnější pocit než vytočit auto na 6000 otáček a víc. 8)
:t18: moje řeč a ještě když se tak vytočí šest hrnků od 3l výše :t18:
Já už měl úplnej absťák, mazlík stál už od října.
¨

to jo ale 6 hrnců jsou přeci jen línější k vytočení než 4 :twisted:

Uživatelský avatar
Butcher
Člen RCČR
Příspěvky: 794
Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
Bydliště: Prypiat
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Butcher » pon bře 17, 2008 08:53

Anarki píše:Není nad starou školu :idea:
K čertu s ropákem co se honosí názvem sport nebo RS a táhne v nízkych otáčkach, neznám krásnější pocit než vytočit auto na 6000 otáček a víc. 8)
A proč máš teda auto jaký máš? :)
Jinak už si 197ku někdo pořídil i tady u nás(modrá metla) a teda :3694: ....mnohem lepší než na fotkách
Dead man

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon bře 17, 2008 16:59

Proč mám auto jaký mám:

A: Je to stará škola.

B: Baví mě rejpat se v starých autech a opravovat je.

C: Nic mi nebrání vytáčet svůj motor až do 6250 otáček :D

D: Ten pocit z jízdy starýho ostrýho sporťáku už nezažiju v žádnem novém hot hatchi.

E: Za peníze novýho hothatchu si raději postavím starýho zabijáka :twisted:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Foka
Junior member
Příspěvky: 232
Registrován: pon kvě 28, 2007 14:10
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Foka » pon bře 17, 2008 19:47

:t18:
Clio I 16v

Uživatelský avatar
Butcher
Člen RCČR
Příspěvky: 794
Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
Bydliště: Prypiat
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Butcher » pát bře 21, 2008 18:21

Anarki píše:Proč mám auto jaký mám:

A: Je to stará škola.

B: Baví mě rejpat se v starých autech a opravovat je.

C: Nic mi nebrání vytáčet svůj motor až do 6250 otáček :D

D: Ten pocit z jízdy starýho ostrýho sporťáku už nezažiju v žádnem novém hot hatchi.

E: Za peníze novýho hothatchu si raději postavím starýho zabijáka :twisted:
Slo mi o ty otáčky :roll: ...zbytek tvých důvodů je mi znám :wink:
Dead man

Uživatelský avatar
N4N0B1T
Obecní blázen
Příspěvky: 487
Registrován: úte dub 24, 2007 23:56

Příspěvek od N4N0B1T » sob bře 22, 2008 01:16

Anarki píše:Proč mám auto jaký mám:
C: Nic mi nebrání vytáčet svůj motor až do 6250 otáček :D
Tobe to omezuje pri 6250 ot/min? :)

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob bře 22, 2008 11:45

Ne, já omezovač nemám ale tam jsou maximální otáčky. Není problém ho točit i do 6500 ale nemá to smysl, GTT táhne na každém rychlostném stupni v rozsahu otáček 2500 a výš. Je to spíš o pocitu a o zvuku motoru :D A o spotřebě :oops: která mě ale vůbec nebere :rocker:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
N4N0B1T
Obecní blázen
Příspěvky: 487
Registrován: úte dub 24, 2007 23:56

Příspěvek od N4N0B1T » sob bře 22, 2008 12:31

Anarki píše:Ne, já omezovač nemám ale tam jsou maximální otáčky. Není problém ho točit i do 6500 ale nemá to smysl, GTT táhne na každém rychlostném stupni v rozsahu otáček 2500 a výš. Je to spíš o pocitu a o zvuku motoru :D A o spotřebě :oops: která mě ale vůbec nebere :rocker:
Kdyz bez kvaltu das na plny plyn, tak preci neco musi branit pretoceni? to by pak nemohli s tim jezdit nektere blondynky.. ne? :t18:

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob bře 22, 2008 15:24

Kdybych bez kvaltu podržel plný plyn tak se dostanu přes 7 tisíc ale to rozhodně nedělám. Jediný co brání pretočení je konstrukce motoru OHV, nestíhali by se zavírat ventily, nestíhalo by to dávat palivo a taky by to nestíhalo házet jiskru.

Já ti nevím ale blondýnku jsem za volantem GTT ještě neviděl :D
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
N4N0B1T
Obecní blázen
Příspěvky: 487
Registrován: úte dub 24, 2007 23:56

Příspěvek od N4N0B1T » sob bře 22, 2008 17:13

Anarki píše:Kdybych bez kvaltu podržel plný plyn tak se dostanu přes 7 tisíc ale to rozhodně nedělám. Jediný co brání pretočení je konstrukce motoru OHV, nestíhali by se zavírat ventily, nestíhalo by to dávat palivo a taky by to nestíhalo házet jiskru.

Já ti nevím ale blondýnku jsem za volantem GTT ještě neviděl :D
OHV ti snese pretoceni na 10 000 rpm.. vyzkouseno :niks: :smajl12: :t18:

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob bře 22, 2008 19:13

Né s karburátorem Solex 32 DIS 854/860/931 :jezik:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
N4N0B1T
Obecní blázen
Příspěvky: 487
Registrován: úte dub 24, 2007 23:56

Příspěvek od N4N0B1T » sob bře 22, 2008 20:36

Anarki píše:Né s karburátorem Solex 32 DIS 854/860/931 :jezik:
Ale jo, kdyz ti blbne razeni a skoci ti tam jiny kvalt :D To uz je pak jedno jakou to ma pripravu smesi.. tam uz spise zalezi na tom v jakem stavu sou ventilove pruziny :)
ps: ty cislo karburatoru uz znas nazpamet? :lol:

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » sob bře 22, 2008 23:22

Mě teda trhá srdce když mou 11 vytáčím do nějakých 4500 otáček...

6250 styďťe se :twisted:

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » sob bře 22, 2008 23:26

N4N0B1T píše:
Anarki píše:Né s karburátorem Solex 32 DIS 854/860/931 :jezik:
Ale jo, kdyz ti blbne razeni a skoci ti tam jiny kvalt :D To uz je pak jedno jakou to ma pripravu smesi.. tam uz spise zalezi na tom v jakem stavu sou ventilove pruziny :)
ps: ty cislo karburatoru uz znas nazpamet? :lol:
Tobě se nedivím že ti blbne řazení...jaký pán, takový krám

Uživatelský avatar
N4N0B1T
Obecní blázen
Příspěvky: 487
Registrován: úte dub 24, 2007 23:56

Příspěvek od N4N0B1T » sob bře 22, 2008 23:33

Sova píše:
N4N0B1T píše:
Anarki píše:Né s karburátorem Solex 32 DIS 854/860/931 :jezik:
Ale jo, kdyz ti blbne razeni a skoci ti tam jiny kvalt :D To uz je pak jedno jakou to ma pripravu smesi.. tam uz spise zalezi na tom v jakem stavu sou ventilove pruziny :)
ps: ty cislo karburatoru uz znas nazpamet? :lol:
Tobě se nedivím že ti blbne řazení...jaký pán, takový krám
blblo... uz sem si to opravil... ja sem tam nic jeste nerozbil :wink: zatim vychytavam mouchy po predchozim majiteli :twisted:

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » sob bře 22, 2008 23:37

N4N0B1T píše:
Sova píše:
N4N0B1T píše:
Anarki píše:Né s karburátorem Solex 32 DIS 854/860/931 :jezik:
Ale jo, kdyz ti blbne razeni a skoci ti tam jiny kvalt :D To uz je pak jedno jakou to ma pripravu smesi.. tam uz spise zalezi na tom v jakem stavu sou ventilove pruziny :)
ps: ty cislo karburatoru uz znas nazpamet? :lol:
Tobě se nedivím že ti blbne řazení...jaký pán, takový krám
blblo... uz sem si to opravil... ja sem tam nic jeste nerozbil :wink: zatim vychytavam mouchy po predchozim majiteli :twisted:
No já si jen tak matně vybavuju co jsi sem zpočátku psal, tak podle toho reaguju :D

Uživatelský avatar
N4N0B1T
Obecní blázen
Příspěvky: 487
Registrován: úte dub 24, 2007 23:56

Příspěvek od N4N0B1T » sob bře 22, 2008 23:40

Sova píše:Mě teda trhá srdce když mou 11 vytáčím do nějakých 4500 otáček...

6250 styďťe se :twisted:
co je spatnyho na 4500 ot/min? to je hodnota, za kterou by se nemelo jit, kdyz motor je jeste studeny :lol:

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » sob bře 22, 2008 23:54

To Sova: Nevím jakou převodovku má jedenáctka ale pětka má třeba zatraceně dlouhou čtyřku a proto když jedu třeba do pořádnyho kopce tak je nutnost 3-ku vytočiť na 6 tisíc rpm a pak tam hodit tu čtyřku ať ten motor netrápim.
Jinak nemám nic proti hranici 4500 rpm, když je to motor co je zajetý tak ti za ty otáčky bude vděčný a déle ti vydrží. Trhat srdce ti to nemusí. A taky záleží od technickýho stavu, kdysi si psal že ti to žere moc oleje.
Jinak těch 6250 otáček je pro mě radost i nutnost. Nutnost proto, že končím se zajížděním motoru a teď ho po nahřáti musím vytáčet do výšin.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » ned bře 23, 2008 00:38

otázka je, proč musíš vlastně do kopce vytáčet trojku a kopat tam čtyřku :lol:

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » ned bře 23, 2008 09:28

Hlavně pro pocit :t18: někdo je celý bez sebe jak mu to táhne dolů z kopce s větrem v zádech, já zase miluju ten pocit když mě auto táhne nahoru do kopce :wink:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Odpovědět

Zpět na „Tuning“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti