Nový Renault Clio Sport 197 - video - recenze
Moderátor: Moderators General
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nový Renault Clio Sport 197 - video - recenze
Našel jsem, dle mého názoru, velmi objektivní recenzi nového Clia Sport na www.autoweb.cz. Co vy na to?
video zde:
http://www.youtube.com/watch?v=aziS_fP_1tk
nebo zde ke stažení (52MB)
http://www.autoweb.cz/videa/video.html?id=195
video zde:
http://www.youtube.com/watch?v=aziS_fP_1tk
nebo zde ke stažení (52MB)
http://www.autoweb.cz/videa/video.html?id=195
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
-
- Experienced member
- Příspěvky: 843
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Není nad starou školu
K čertu s ropákem co se honosí názvem sport nebo RS a táhne v nízkych otáčkach, neznám krásnější pocit než vytočit auto na 6000 otáček a víc.
K čertu s ropákem co se honosí názvem sport nebo RS a táhne v nízkych otáčkach, neznám krásnější pocit než vytočit auto na 6000 otáček a víc.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
moje řeč a ještě když se tak vytočí šest hrnků od 3l výšeAnarki píše:Není nad starou školu
K čertu s ropákem co se honosí názvem sport nebo RS a táhne v nízkych otáčkach, neznám krásnější pocit než vytočit auto na 6000 otáček a víc.
Já už měl úplnej absťák, mazlík stál už od října.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- kotel
- Starting member
- Příspěvky: 44
- Registrován: pát úno 22, 2008 14:57
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
¨Šamša píše:moje řeč a ještě když se tak vytočí šest hrnků od 3l výšeAnarki píše:Není nad starou školu
K čertu s ropákem co se honosí názvem sport nebo RS a táhne v nízkych otáčkach, neznám krásnější pocit než vytočit auto na 6000 otáček a víc.
Já už měl úplnej absťák, mazlík stál už od října.
to jo ale 6 hrnců jsou přeci jen línější k vytočení než 4
- Butcher
- Člen RCČR
- Příspěvky: 794
- Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
- Bydliště: Prypiat
- Kontaktovat uživatele:
A proč máš teda auto jaký máš?Anarki píše:Není nad starou školu
K čertu s ropákem co se honosí názvem sport nebo RS a táhne v nízkych otáčkach, neznám krásnější pocit než vytočit auto na 6000 otáček a víc.
Jinak už si 197ku někdo pořídil i tady u nás(modrá metla) a teda ....mnohem lepší než na fotkách
Dead man
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Proč mám auto jaký mám:
A: Je to stará škola.
B: Baví mě rejpat se v starých autech a opravovat je.
C: Nic mi nebrání vytáčet svůj motor až do 6250 otáček
D: Ten pocit z jízdy starýho ostrýho sporťáku už nezažiju v žádnem novém hot hatchi.
E: Za peníze novýho hothatchu si raději postavím starýho zabijáka
A: Je to stará škola.
B: Baví mě rejpat se v starých autech a opravovat je.
C: Nic mi nebrání vytáčet svůj motor až do 6250 otáček
D: Ten pocit z jízdy starýho ostrýho sporťáku už nezažiju v žádnem novém hot hatchi.
E: Za peníze novýho hothatchu si raději postavím starýho zabijáka
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Butcher
- Člen RCČR
- Příspěvky: 794
- Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
- Bydliště: Prypiat
- Kontaktovat uživatele:
Slo mi o ty otáčky ...zbytek tvých důvodů je mi známAnarki píše:Proč mám auto jaký mám:
A: Je to stará škola.
B: Baví mě rejpat se v starých autech a opravovat je.
C: Nic mi nebrání vytáčet svůj motor až do 6250 otáček
D: Ten pocit z jízdy starýho ostrýho sporťáku už nezažiju v žádnem novém hot hatchi.
E: Za peníze novýho hothatchu si raději postavím starýho zabijáka
Dead man
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Ne, já omezovač nemám ale tam jsou maximální otáčky. Není problém ho točit i do 6500 ale nemá to smysl, GTT táhne na každém rychlostném stupni v rozsahu otáček 2500 a výš. Je to spíš o pocitu a o zvuku motoru A o spotřebě která mě ale vůbec nebere
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Kdyz bez kvaltu das na plny plyn, tak preci neco musi branit pretoceni? to by pak nemohli s tim jezdit nektere blondynky.. ne?Anarki píše:Ne, já omezovač nemám ale tam jsou maximální otáčky. Není problém ho točit i do 6500 ale nemá to smysl, GTT táhne na každém rychlostném stupni v rozsahu otáček 2500 a výš. Je to spíš o pocitu a o zvuku motoru A o spotřebě která mě ale vůbec nebere
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Kdybych bez kvaltu podržel plný plyn tak se dostanu přes 7 tisíc ale to rozhodně nedělám. Jediný co brání pretočení je konstrukce motoru OHV, nestíhali by se zavírat ventily, nestíhalo by to dávat palivo a taky by to nestíhalo házet jiskru.
Já ti nevím ale blondýnku jsem za volantem GTT ještě neviděl
Já ti nevím ale blondýnku jsem za volantem GTT ještě neviděl
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
OHV ti snese pretoceni na 10 000 rpm.. vyzkousenoAnarki píše:Kdybych bez kvaltu podržel plný plyn tak se dostanu přes 7 tisíc ale to rozhodně nedělám. Jediný co brání pretočení je konstrukce motoru OHV, nestíhali by se zavírat ventily, nestíhalo by to dávat palivo a taky by to nestíhalo házet jiskru.
Já ti nevím ale blondýnku jsem za volantem GTT ještě neviděl
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Né s karburátorem Solex 32 DIS 854/860/931
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Tobě se nedivím že ti blbne řazení...jaký pán, takový krámN4N0B1T píše:Ale jo, kdyz ti blbne razeni a skoci ti tam jiny kvalt To uz je pak jedno jakou to ma pripravu smesi.. tam uz spise zalezi na tom v jakem stavu sou ventilove pruzinyAnarki píše:Né s karburátorem Solex 32 DIS 854/860/931
ps: ty cislo karburatoru uz znas nazpamet?
blblo... uz sem si to opravil... ja sem tam nic jeste nerozbil zatim vychytavam mouchy po predchozim majiteliSova píše:Tobě se nedivím že ti blbne řazení...jaký pán, takový krámN4N0B1T píše:Ale jo, kdyz ti blbne razeni a skoci ti tam jiny kvalt To uz je pak jedno jakou to ma pripravu smesi.. tam uz spise zalezi na tom v jakem stavu sou ventilove pruzinyAnarki píše:Né s karburátorem Solex 32 DIS 854/860/931
ps: ty cislo karburatoru uz znas nazpamet?
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
No já si jen tak matně vybavuju co jsi sem zpočátku psal, tak podle toho reagujuN4N0B1T píše:blblo... uz sem si to opravil... ja sem tam nic jeste nerozbil zatim vychytavam mouchy po predchozim majiteliSova píše:Tobě se nedivím že ti blbne řazení...jaký pán, takový krámN4N0B1T píše:Ale jo, kdyz ti blbne razeni a skoci ti tam jiny kvalt To uz je pak jedno jakou to ma pripravu smesi.. tam uz spise zalezi na tom v jakem stavu sou ventilove pruzinyAnarki píše:Né s karburátorem Solex 32 DIS 854/860/931
ps: ty cislo karburatoru uz znas nazpamet?
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
To Sova: Nevím jakou převodovku má jedenáctka ale pětka má třeba zatraceně dlouhou čtyřku a proto když jedu třeba do pořádnyho kopce tak je nutnost 3-ku vytočiť na 6 tisíc rpm a pak tam hodit tu čtyřku ať ten motor netrápim.
Jinak nemám nic proti hranici 4500 rpm, když je to motor co je zajetý tak ti za ty otáčky bude vděčný a déle ti vydrží. Trhat srdce ti to nemusí. A taky záleží od technickýho stavu, kdysi si psal že ti to žere moc oleje.
Jinak těch 6250 otáček je pro mě radost i nutnost. Nutnost proto, že končím se zajížděním motoru a teď ho po nahřáti musím vytáčet do výšin.
Jinak nemám nic proti hranici 4500 rpm, když je to motor co je zajetý tak ti za ty otáčky bude vděčný a déle ti vydrží. Trhat srdce ti to nemusí. A taky záleží od technickýho stavu, kdysi si psal že ti to žere moc oleje.
Jinak těch 6250 otáček je pro mě radost i nutnost. Nutnost proto, že končím se zajížděním motoru a teď ho po nahřáti musím vytáčet do výšin.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Hlavně pro pocit někdo je celý bez sebe jak mu to táhne dolů z kopce s větrem v zádech, já zase miluju ten pocit když mě auto táhne nahoru do kopce
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti