Sportovni sani

Upravovali jste svého Renaulta? Pošlete popis nebo obrázek. Chcete upravovat? Ptejte se tady.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Jirous
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pát srp 27, 2004 15:10

Sportovni sani

Příspěvek od Jirous » ned srp 29, 2004 15:14

Cau lidi.Mate nekdo zkusenost s instalaci sportovniho sani do Renault Laguna rv.2000.Nejlepe 1,6 16V, model 98-2001.Mam na mysli kompletni vyndani boxu a namontovani sportovniho konickyho filtru.Mam strach aby nenasaval moc teply vzduch a nenadelal vic skody nez uzitku.O antituning nemam vazne zajem.Premyslel jsem puvodne o přímém sani ale diry do kapoty se mi vazne delat nechce.Tak jestli mate nekdo zkusenosti.Poradte pleas. 8)

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Filtr Green

Příspěvek od Šamša » pát říj 01, 2004 01:49

Mrkni sem
Kit přímého sání Green RENAULT LAGUNA 1,6L i 16S (avec climatisation) výkon 79kW (107hp) rok výroby 97-01


OBJEDNACÍ KÓD: P343

ZNAČKA: RENAULT

MODEL: LAGUNA

ROK VÝROBY: 97-01

VÝROBCE: Green cotton air filter


Cena s DPH[19%]: 3987 Kč/sada

Cena bez DPH: 3350.40 Kč/sada


Počet [sada]:



Popis: Tato sada obsahuje kónusový filtr Normal a montážní materíál určený pro přesnou montáž do konkrétního typu vozu. Životnost filtru je přes 100.000 km, po znečištění jej stačí vyprat pomocí čistící sady. Zvyšuje výkon motoru a mění zvuk na sportovní.


Obrázek

Nebo ještě tohle

Kit přímého sání Green Power Flow RENAULT LAGUNA 1,6L i 16S (avec climatisation) výkon 79kW (107hp) rok výroby 97-01


OBJEDNACÍ KÓD: P343T

ZNAČKA: RENAULT

MODEL: LAGUNA

ROK VÝROBY: 97-01

VÝROBCE: Green cotton air filter


Cena s DPH[19%]: 5422 Kč/sada

Cena bez DPH: 4556.30 Kč/sada


Počet [sada]:



Popis: Tato sada obsahuje kónusový filtr Power Flow se středovým sacím otvorem a montážní materíál určený pro přesnou montáž do konkrétního typu vozu. Životnost filtru je přes 100.000 km, po znečištění jej stačí vyprat pomocí čistící sady. Zvyšuje výkon motoru a mění zvuk na sportovní.

Obrázek

Nebo tohle

Sportovní filtr Green RENAULT LAGUNA 1,6L i 16S (sans climatisation) výkon 79kW (107 hp) rok výroby 97-01


OBJEDNACÍ KÓD: P950303

ZNAČKA: RENAULT

MODEL: LAGUNA

ROK VÝROBY: 97-01

VÝROBCE: Green cotton air filter


Cena s DPH[19%]: 1674 Kč/sada

Cena bez DPH: 1406.70 Kč/sada


Počet [sada]:



Popis: Sportovní filtr Green, materiál 3 vrstvá bavlna, po znečištění stačí vyčisti pomocí čistící sady. Tento typ filtru je určen do originál boxu sání, na výměnu za původní papírový filtr. Tvar tohoto filtru je hranatý , rozměry následující: Rozměr D1: 176mm Rozměr D2: 172mm Rozměr D3: 139mm Rozměr D4: 101mm Rozměr H: 23mm

Obrázek


http://www.autodoplnky.cz/index.php?typ ... 5&id=61364
já si tam objednal pouze vložku do původního boxu, zítra ji tam chci namontovat a vyzkoušet. Zkušenosti pak uvedu.
Jinak nezapomeň si objednat čistící sadu a olejíček, bez něj filtr nefunguje.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » sob říj 02, 2004 23:24

Tak sem namontoval filtr GREEN a řeknu vám po dvou dnech ježdění, že se projevil nárůst zátahu v nízkejch otáčkách, kultivovanějším chodem a hlubším zvukem motoru. Ve velkým výkonu jsem takřka nezpozoroval nic, nelze to subjektivně porovnat. 8)
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » pát říj 22, 2004 00:33

Šamša píše:Tak sem namontoval filtr GREEN a řeknu vám po dvou dnech ježdění, že se projevil nárůst zátahu v nízkejch otáčkách, kultivovanějším chodem a hlubším zvukem motoru. Ve velkým výkonu jsem takřka nezpozoroval nic, nelze to subjektivně porovnat. 8)
Jo jo, tak to přesně sedí... stejnej pocit jsem měl i z mého Mégana 1,4 16V Break po montáži filtru GREEN do původního boxu (na Mégane v té době ještě nebyl v katalogu... objednával jsem ho jako na Clio 1,4 16V) ---- zkrátka žádnej extrémní zázrak nelze očekávat, ale určitá zlepšení jsem vypozoroval... cena cca 1500... ale během 70.000 km se cena za filtr + olejíček ve spreji vrátila..... hlavně je znát když se filtr vyčistí... já ho čistil po ujetí cca 7-10 tis. km.... prodává se i sada na čištění ... dle mých zkušeností stačí filtr vyprat v jarové vodě a po uschnutí "naimpregnovat" sprejem.

Filtry sání a jejich vliv na výkon/spotřebu jsem posuzoval pouze subjektivně, ale myslím si že je to jeden s doplňků, kterým nemůžu motoru uškodit a jestliže je propustnost vzduchu bavlněného filtru oproti papírovému vyšší tak to možná i 1-2 hříbátka přidá... navíc pokud hodláte autem ještě dlouho jezdit určitě se vyplatí (životnost 100.000 km, cena 1500-1800 Kč.... papírový filtr se mění většinou po 15-20k km a stojí řekněme 500 kč.... )

Uživatelský avatar
Štája
Junior member
Příspěvky: 152
Registrován: úte pro 14, 2004 18:03
Bydliště: Tošánky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Štája » ned pro 19, 2004 13:06

100KUC píše:
Šamša píše:Tak sem namontoval filtr GREEN a řeknu vám po dvou dnech ježdění, že se projevil nárůst zátahu v nízkejch otáčkách, kultivovanějším chodem a hlubším zvukem motoru. Ve velkým výkonu jsem takřka nezpozoroval nic, nelze to subjektivně porovnat. 8)
Jo jo, tak to přesně sedí... stejnej pocit jsem měl i z mého Mégana 1,4 16V Break po montáži filtru GREEN do původního boxu (na Mégane v té době ještě nebyl v katalogu... objednával jsem ho jako na Clio 1,4 16V) ---- zkrátka žádnej extrémní zázrak nelze očekávat, ale určitá zlepšení jsem vypozoroval... cena cca 1500... ale během 70.000 km se cena za filtr + olejíček ve spreji vrátila..... hlavně je znát když se filtr vyčistí... já ho čistil po ujetí cca 7-10 tis. km.... prodává se i sada na čištění ... dle mých zkušeností stačí filtr vyprat v jarové vodě a po uschnutí "naimpregnovat" sprejem.

Filtry sání a jejich vliv na výkon/spotřebu jsem posuzoval pouze subjektivně, ale myslím si že je to jeden s doplňků, kterým nemůžu motoru uškodit a jestliže je propustnost vzduchu bavlněného filtru oproti papírovému vyšší tak to možná i 1-2 hříbátka přidá... navíc pokud hodláte autem ještě dlouho jezdit určitě se vyplatí (životnost 100.000 km, cena 1500-1800 Kč.... papírový filtr se mění většinou po 15-20k km a stojí řekněme 500 kč.... )

Zajímalo by mě jak je to s možným zamrznutím přímého sáni v zimě víš o tom něco??
Megane coach 1,6e

Uživatelský avatar
DAM.fnx
Advanced member
Příspěvky: 351
Registrován: sob dub 10, 2004 11:14
Bydliště: Zlín-CZE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAM.fnx » ned pro 19, 2004 13:32

Proc ne zrovna QuadTurbo
Obrázek :D

Ja uvazuju "jen" o zminene GREEN vlozce :(
Memory of Renault SAFRANE, the best Renault
Current car: Renault 25 V6 Baccara (1989)

Odpovědět

Zpět na „Tuning“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů