Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)
Moderátor: Moderators General
Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)
auto dle podpisu, 1.2 55kw. Chci jen vložku do boxu, kn. Za kolik?
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)
clark píše:Poradíte,jak vymyslet otevřený filtr do scenic r.v 98 16e,zjistil jsem,že ten původní plastový obal ve kterém je papírový filtr je prasklý a hadice od filtru dost zpuchřelá,drolí se a je v ní dost bordelu,vzhledem k tomu,že bych musel koupit novu urnu na filtr a novou hadici + filtr,asi by bylo lepší dát tam otevřený květináč/značka je jasná KN nebo GREEN/místa pro nasátí studeného vzduchu je tam po vyndání původního plastu na filtrbox dost.Jen nemám zkušenost ,jestli tam ten filtr dát s redukcí přímo na hadici,nebo prodloužit hadici od filtru a potom ho tam nasadit.Nebude filtr dělat neplechu a nemůže se motoru nic sát?Díky
nieje to veda..... musis vyhodit celu tu plastovu skrinku preč..... kupiš kit sania na tvoj motor a namontuješ to tam.... to aby nebral teply vzduch sa da realizovat nejakou prekažkou daju sa kupit uz take materiali cez kltore to teplo neprejde das to medzi motor a filter a mas vybavene a k filtru dovedieš sanie studeneho vzduchu z masky
clio 1.2 55kW/75k ICE modrá extreme metalíza
laguna II 1.9DCi 88kW/120k initiale
laguna II 1.9DCi 88kW/120k initiale
Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)
vložka nieje az taka draha.. ja som ich pozeral a su okolo nejakych 70 eur ... to sa ti uz viacej oplati komplet kit ....ja mam GREEN original na moj motor a je to uplna parada(motor tiež 1.2 55kW) .....vložka sa ti neoplati kupovat zvuk ti to určite nezmeni pretoze aj ked tam mam GREEN tak je tam este ten mierny zvuk elektromotora.... a s kitom je to auticko este viac zivsie.... chcel som zo začiatku tiez len vložku ale som velmi rad ze som ju napokon nekupil a namieto toho som nasiel cely kit.... ale tvoje rozhodnutie ja len mozem moj nazor povedatkotasekh píše:auto dle podpisu, 1.2 55kw. Chci jen vložku do boxu, kn. Za kolik?
clio 1.2 55kW/75k ICE modrá extreme metalíza
laguna II 1.9DCi 88kW/120k initiale
laguna II 1.9DCi 88kW/120k initiale
Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)
to: miloss21 a kolik si vysolil za kit??
Laguna II / 1.8 16v / Grandtour, Expression 2002
- Bart007
- Experienced member
- Příspěvky: 789
- Registrován: pon zář 29, 2008 09:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)
Green
Renault Laguna III Grand Tour 2.0 dCi GT 131Kw 2008
Renault Laguna 1,6 16V
http://peetman.rajce.idnes.cz/Laguna_III_GT/
http://peetman.rajce.idnes.cz/Renault_Laguna/
Renault Laguna 1,6 16V
http://peetman.rajce.idnes.cz/Laguna_III_GT/
http://peetman.rajce.idnes.cz/Renault_Laguna/
Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)
120eur ale je to GREEN takze kvalitka a je to ovela lepšie si myslimrugoka píše:to: miloss21 a kolik si vysolil za kit??
clio 1.2 55kW/75k ICE modrá extreme metalíza
laguna II 1.9DCi 88kW/120k initiale
laguna II 1.9DCi 88kW/120k initiale
Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)
Díky,za radu,dneska jsem namontoval filtr sice jen SIMOTA,ale za dobrý peníze a hlavně jsem si něco našel v německých odkazech a jejich hodnocení tuv je srovnatelné se světoznámými značkami.Jinak namontoval jsem filtr a sání studeného vzduchu je od spodu dal jsem tam tvarovatelnou hadici a dolů koleno s mřížkou ,u filtru končí hadice s upraveným přívodem sání asi 20 cm od filtru.okolní hadice od chladiče jsem obalil termoizolací a ještě termo páskou,ještě vyřeším něco okolo boku motoru.Auto táhne líp i v nízkých otáčkách a je znát i akcelerace,ale ten zvuk pokud to vytočím je super.Budu dávat i odfukovej filtřík.Pokud se podaří vložit foto tak to sem dám.st. Spider píše:clark: U sportovych otvorenych filtrov je dolezite, aby boli ochranene, pred nasavanim tepleho vzduchu salajuceho od motora, inak ti moze nastat pokles vykonu. Je prakticky jedno kde a ako ho umiestnis. Ak pouzijes znackovy filter, tak napr, KN ti ruci za bezproblemovost pri pouziti ich filtra. Cize jedina podmienka pri instalacii takehoto filtra je ta, co som na pisal na zaciatku. BTW, ak tam das otvoreny filter, tak sa priprav na to ze budes viac pocut motor...
Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)
Ještě jeden dotaz,dal jsem na odfuk ventilů malý odfukový filtr,ale pozoruji,že motor se dost chladí,rafička teploty vody na ciferníku ukazuje něco málo pod půlkou ,dřív to bylo lehce nad polovinou.Je to normál?clark píše:Díky,za radu,dneska jsem namontoval filtr sice jen SIMOTA,ale za dobrý peníze a hlavně jsem si něco našel v německých odkazech a jejich hodnocení tuv je srovnatelné se světoznámými značkami.Jinak namontoval jsem filtr a sání studeného vzduchu je od spodu dal jsem tam tvarovatelnou hadici a dolů koleno s mřížkou ,u filtru končí hadice s upraveným přívodem sání asi 20 cm od filtru.okolní hadice od chladiče jsem obalil termoizolací a ještě termo páskou,ještě vyřeším něco okolo boku motoru.Auto táhne líp i v nízkých otáčkách a je znát i akcelerace,ale ten zvuk pokud to vytočím je super.Budu dávat i odfukovej filtřík.Pokud se podaří vložit foto tak to sem dám.st. Spider píše:clark: U sportovych otvorenych filtrov je dolezite, aby boli ochranene, pred nasavanim tepleho vzduchu salajuceho od motora, inak ti moze nastat pokles vykonu. Je prakticky jedno kde a ako ho umiestnis. Ak pouzijes znackovy filter, tak napr, KN ti ruci za bezproblemovost pri pouziti ich filtra. Cize jedina podmienka pri instalacii takehoto filtra je ta, co som na pisal na zaciatku. BTW, ak tam das otvoreny filter, tak sa priprav na to ze budes viac pocut motor...
Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)
clark píše:Ještě jeden dotaz,dal jsem na odfuk ventilů malý odfukový filtr,ale pozoruji,že motor se dost chladí,rafička teploty vody na ciferníku ukazuje něco málo pod půlkou ,dřív to bylo lehce nad polovinou.Je to normál?clark píše:Díky,za radu,dneska jsem namontoval filtr sice jen SIMOTA,ale za dobrý peníze a hlavně jsem si něco našel v německých odkazech a jejich hodnocení tuv je srovnatelné se světoznámými značkami.Jinak namontoval jsem filtr a sání studeného vzduchu je od spodu dal jsem tam tvarovatelnou hadici a dolů koleno s mřížkou ,u filtru končí hadice s upraveným přívodem sání asi 20 cm od filtru.okolní hadice od chladiče jsem obalil termoizolací a ještě termo páskou,ještě vyřeším něco okolo boku motoru.Auto táhne líp i v nízkých otáčkách a je znát i akcelerace,ale ten zvuk pokud to vytočím je super.Budu dávat i odfukovej filtřík.Pokud se podaří vložit foto tak to sem dám.st. Spider píše:clark: U sportovych otvorenych filtrov je dolezite, aby boli ochranene, pred nasavanim tepleho vzduchu salajuceho od motora, inak ti moze nastat pokles vykonu. Je prakticky jedno kde a ako ho umiestnis. Ak pouzijes znackovy filter, tak napr, KN ti ruci za bezproblemovost pri pouziti ich filtra. Cize jedina podmienka pri instalacii takehoto filtra je ta, co som na pisal na zaciatku. BTW, ak tam das otvoreny filter, tak sa priprav na to ze budes viac pocut motor...
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)
clark:Ten přívod naporoveho vzduchu máš koukám pěkně vymysleny, provedený.
Něco takového bych taky potřeboval, i když na jiný vůz.
Prozraď něco víc jak si postupoval a co si použil za materiály.
Dik
Něco takového bych taky potřeboval, i když na jiný vůz.
Prozraď něco víc jak si postupoval a co si použil za materiály.
Dik
Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)
Díky.nejdřív jsem vyndal filtr a vše co k němu patřilo a pak jsem hledal jak to tam udělat.Použil jsem plastovou ohebnou hadici průměr 90 mm,dolů do podběhu jsem přidělal spodní část s kolenem přichytil plastovýma stahovacíma páskama a provlékl pod světla na horu jsem přišrouboval původní nasávání co tam bylo,jen to otočil a na oba konce dal tahokov.Okolní hadice jsem obalil ,abych zamezil sálání teplého vzduchu z nich,ještě vymýšlím nějaké to stínění od motoru.Celkem mě to vyšlo na 30kč /stahovací pásky a ta hadice na obalení/jinak jsem vše našel doma.Výhodou scenica je dost místa v motorovém prostoru a pokud ještě vyndáš ten filtr box tak je tam místo pomalu na ještě jeden motor.Sova píše:clark:Ten přívod naporoveho vzduchu máš koukám pěkně vymysleny, provedený.
Něco takového bych taky potřeboval, i když na jiný vůz.
Prozraď něco víc jak si postupoval a co si použil za materiály.
Dik
Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)
Zdravím, mám Renault Laguna II, r.v.2001, 1.8 16V. Chtěl bych si pořídit nějaký kvalitní vzduchový filtr. Kvůli zvuku i chodu motoru celkově... Můžete mi doporučit nějaké konkrétní kousky? Moc se v tom nevyznám a nerad bych nakoupil něco špatného.
Díky
Díky
Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)
Já jsem si na Clio 3 1.2 tce koupil KN vložku.
Zvuk se určitě změnil, je takovej hlubší a zdá se mi že odezva na plyn je malinko lepší. Ale výkon se pravděpodobně nezměnil.
Pokud nastane otázka jestli se vyplatí zato dát cca 1 600,- Tak odpovím že nevím ...
Já mám dobrý pocit z toho že sem něco udělal pro svoje autíčko.
Zvuk se určitě změnil, je takovej hlubší a zdá se mi že odezva na plyn je malinko lepší. Ale výkon se pravděpodobně nezměnil.
Pokud nastane otázka jestli se vyplatí zato dát cca 1 600,- Tak odpovím že nevím ...
Já mám dobrý pocit z toho že sem něco udělal pro svoje autíčko.
Renault Clio III 1.2 TCe Trend and Style
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)
Máš ho na doživotí, tak si propočítej investice do papíráku. Já mám na svém filtru už 180 000km! Čistím ho po 10 000km.Plechacek píše:Pokud nastane otázka jestli se vyplatí zato dát cca 1 600,- Tak odpovím že nevím ...
Já mám dobrý pocit z toho že sem něco udělal pro svoje autíčko.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: sob říj 27, 2012 16:23
Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)
zdravim..přispěji taky svou troškou do mlýna.nedávno sem koupil přímé sání na clio 1.4 RT a nemůžu si stěžovat.rozdíl je velký a hlavně je to znát na reakci plynu a plynulosti jízdy.předtim chcípal do kopce v 80km\h a teď krásně drží tempo..i zrychlení se mírně zlepšilo.neřikám ale že je to teď nějaká střela,jen projev je kultivovanější..a ještě něco.nikde na netu sem nenašel foto,návod,obrázek bo tak podobně jak namontovat ten kit,takže jsem zaimprovizoval (ale už vim jak dál to ještě trošku vylepšit) a funguje výborně..
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)
možná někdy staí jen vyměnit papírovej vzduchovej filtr za nový, čistý...než kupovat kity sání za hodně penězlenny frey píše:zdravim..přispěji taky svou troškou do mlýna.nedávno sem koupil přímé sání na clio 1.4 RT a nemůžu si stěžovat.rozdíl je velký a hlavně je to znát na reakci plynu a plynulosti jízdy.předtim chcípal do kopce v 80km\h a teď krásně drží tempo..i zrychlení se mírně zlepšilo.neřikám ale že je to teď nějaká střela,jen projev je kultivovanější..a ještě něco.nikde na netu sem nenašel foto,návod,obrázek bo tak podobně jak namontovat ten kit,takže jsem zaimprovizoval (ale už vim jak dál to ještě trošku vylepšit) a funguje výborně..
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)
ty si propočítej investice do čísticích prostředků ve spreji a impregnace..Šamša píše:Máš ho na doživotí, tak si propočítej investice do papíráku. Já mám na svém filtru už 180 000km! Čistím ho po 10 000km.Plechacek píše:Pokud nastane otázka jestli se vyplatí zato dát cca 1 600,- Tak odpovím že nevím ...
Já mám dobrý pocit z toho že sem něco udělal pro svoje autíčko.
cca. 300,- balení který je tak na 2 použití...
A taky se zamysli nad tím, v jakém je stavu filtr co se týče propustnosti/filtrace vzduchu a stavu bavlny po nějakých 5-20-30 letech provozu a následnýho čištění...
Pak se taky zamysli nad tím, zda-li si auto kupuješ taky na doživotí
Neříkám že se motoru lépe nedýchá se sportovním filtrem ale zároveň neřikám že je to rozumné, rentabilní ekonomické řešení...
to cos napsal je sales a marktingový brainwash na zákazníky...
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: sob říj 27, 2012 16:23
Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)
papíráky sem nový koupil,a žralo to víc a jízda nic moc.pak sem se dostal ke kitu a je to lepší.spotřeba se pohybuje teď v zimě okolo 5-6 litrů (jezdim víceméně větší vzdálenosti) a o ekonomice se v tomhle případě nemá cenu bavit,když je cena kitu téměř větší než hodnota auta
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)
Kupuju pouze impregnační olej http://tuning.autodoplnky.cz/filtry-gre ... ml-s260200 na čištění používám obyčejný Jar, protože ten originál se jenom patlá a nerozpouští špínu. Za tu dobu 8 let jsem spotřeboval 2 spreje, teď mám třetí načatý, a to po vyprání a vysušení prostříkávám 2x z obou stran, aby se bavlna nacucala, tak nechápu co píšeš za nesmysl, že je to na 2 použití. Filtr se právě zlepšuje v zachytitelnosti, právě opakovaným používáním, protože se vlákna bavlny začnou třepit, je potřeba doplnit znalosti v použití těchto filtrů.Sova píše:ty si propočítej investice do čísticích prostředků ve spreji a impregnace..Šamša píše:Máš ho na doživotí, tak si propočítej investice do papíráku. Já mám na svém filtru už 180 000km! Čistím ho po 10 000km.Plechacek píše:Pokud nastane otázka jestli se vyplatí zato dát cca 1 600,- Tak odpovím že nevím ...
Já mám dobrý pocit z toho že sem něco udělal pro svoje autíčko.
cca. 300,- balení který je tak na 2 použití...
A taky se zamysli nad tím, v jakém je stavu filtr co se týče propustnosti/filtrace vzduchu a stavu bavlny po nějakých 5-20-30 letech provozu a následnýho čištění...
Pak se taky zamysli nad tím, zda-li si auto kupuješ taky na doživotí
Neříkám že se motoru lépe nedýchá se sportovním filtrem ale zároveň neřikám že je to rozumné, rentabilní ekonomické řešení...
to cos napsal je sales a marktingový brainwash na zákazníky...
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- goreff
- Senior member
- Příspěvky: 1208
- Registrován: úte črc 10, 2007 19:05
- Bydliště: Olomoucký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)
jj, fitry K&N používám více jak 12let a zatím jsem spotřeboval jednu origo čistící sadu, teprve letos jsem rozbalil druhou, kterou jsem koupil v akci u jedné nejmenované firmy na autodíly za 220,-
F7P 16 Soupapes Died
F7R 16 Soupapes Sold
F4R Turbocompresseur
F7R 16 Soupapes Sold
F4R Turbocompresseur
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)
dobry dobry
Naposledy upravil(a) Davidak79 dne úte pro 11, 2012 20:11, celkem upraveno 2 x.
Důvod: zkus to psát slušněji
Důvod: zkus to psát slušněji
Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)
Dobrý den mam otazku .Bratr mi říkal že sportovní filtr je dobry ale na zimu ze jde do motoru az moc studeny vzduch .tak jestli bych měl vždy na zimu dat normalní seriový nebo to nejak zateplit.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)
S teplotou vzduchu typ filtru vůbec nesouvisí.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)
on mi právě říkal že s přímím sportovnim filtrem jde to motoru moc studeny vzduch nezto u serioveho ktery je u motoru tak tam jde teply vzduch.Ale jinak dekuji
Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)
i kdyby šel do motoru ledový vzduch, tak tím lépe. Proto máš v sání čidlo teploty nasávaného vzduchu, aby se upravila směs benzínu, a čím studenější vzduch, tím lepší výkon (studený vzduch má vyšší hustotu, takže se ho tam vejde více). Když jedeš v létě, jde ti do motoru vzduch 30°C, v zimě -20°C a motor furt jede stejně, tak jaký pak "moc studený vzduch"
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů