Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)

Upravovali jste svého Renaulta? Pošlete popis nebo obrázek. Chcete upravovat? Ptejte se tady.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
angelofhell
Starting member
Příspěvky: 40
Registrován: čtv bře 26, 2009 17:39
Bydliště: Cheb

Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)

Příspěvek od angelofhell » sob led 30, 2010 13:46

rxe píše:chcel by som sa poradit ci dat do auta sportovu vlozku KN alebo to nema smysl,ci to nejak pocitim alebo nie ci pri vykone alebo pri jazde diky za vas odpovede

Víš v čem je problém?? pokud namontuješ např. u 1.9 sportovní filtr může dojít k tomu ,že tvé auto bude mít zvuk jak traktor, kamarád si dal přímo na saný tzv. sport filr- přímé sání, po 2 hodinách ho dal pryč, bylo to k smíchu, ale pokud už chceš něco změnit sežeň si hlavně ocelový, nebo hliníkový né levné náhražky

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)

Příspěvek od Šamša » sob led 30, 2010 20:01

angelofhell píše:
rxe píše:chcel by som sa poradit ci dat do auta sportovu vlozku KN alebo to nema smysl,ci to nejak pocitim alebo nie ci pri vykone alebo pri jazde diky za vas odpovede

Víš v čem je problém?? pokud namontuješ např. u 1.9 sportovní filtr může dojít k tomu ,že tvé auto bude mít zvuk jak traktor, kamarád si dal přímo na saný tzv. sport filr- přímé sání, po 2 hodinách ho dal pryč, bylo to k smíchu, ale pokud už chceš něco změnit sežeň si hlavně ocelový, nebo hliníkový né levné náhražky
Proto také doporučuju jen vložku do origo filtrboxu. Zvukový efekt je téměř stejný, jen je více slyšet šustot turbíny.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

ondik
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: stř říj 28, 2009 00:53
Bydliště: Mikulov

sání

Příspěvek od ondik » čtv úno 11, 2010 01:36

Já jsem motor oživil iridiovýma svíčkama a přímým green kitem. V této kombinaci to přidalo krouťák. Motor jde líp do otáček, ochotněji zrychluje. Myslím, že teď to tam brzdí už jen ten koncový tlumič. Ten je sériový. Zvuk je hlubší. Mám clio II. 1.4 16V spotřeba se určitě trochu zmenšila. Třeba při 100-110 kmh, skoro nešlapu na plyn. Takže, kvuli spotřebě a zvuku můžu doporučit. Kdyby se trochu víc zprůchodnil výfuk a namontovaly zapalovací kabely magnecor...je možné že by to jelo jak čert.
Naposledy upravil(a) ondik dne čtv úno 11, 2010 12:49, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Regis
Senior member
Příspěvky: 1871
Registrován: pon pro 27, 2004 19:05
Bydliště: UK

Příspěvek od Regis » čtv úno 11, 2010 10:24

:lol: Na zpruchodneni vyfuku mas odeme super obrazek v tematu tuzing, doporucuji shlednout. :wink:
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano :(
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)

ondik
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: stř říj 28, 2009 00:53
Bydliště: Mikulov

Příspěvek od ondik » čtv úno 11, 2010 12:48

Regis píše::lol: Na zpruchodneni vyfuku mas odeme super obrazek v tematu tuzing, doporucuji shlednout. :wink:
jo namontuju tam okapovou rýnu, ohnu ji nahoru a bude. Mám docela nový výfuk bosal. Přemýšlel jsem nad koncákem, ale moja má laďák a žere jí to tak o 0,5 - litr víc. Takže zůstane série. Sháním 13" max 14" liťáky na léto. Nedávno jsem narazil na krasné atypy 13" široké, škoda že mi je foukli před nosem.

bady
Starting member
Příspěvky: 57
Registrován: ned lis 08, 2009 00:08
Bydliště: CESKÉ BUDĚJOVICE

Příspěvek od bady » pát úno 19, 2010 18:37

Tak dnes jsem namontoval sportovní filtr KN do originál boxu LAGUNA 2.2 DCI .Motor má takový celkově lepší chod,lepší chodí do otáček a ten zvuk turba to nemá vážně chybu.Kdyz k tomu připočtu že tento filtr je na věčnost tak to není vůbec špatná investice.Mohu jen doporučit !

Uživatelský avatar
bambuso
Starting member
Příspěvky: 67
Registrován: ned úno 28, 2010 13:41

Příspěvek od bambuso » úte dub 06, 2010 21:04

Chcel by som kúpiť špotový filter, ale mám obavy , aby som nekúpil nejakú náhražku.
sú nejaké znaky , ako odlíšiť originál od "kópie"
Alebo sú moje obavy neopodstatnené ??
M III 1.6, 110k

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » úte dub 06, 2010 21:18

bambuso píše:Chcel by som kúpiť špotový filter, ale mám obavy , aby som nekúpil nejakú náhražku.
sú nejaké znaky , ako odlíšiť originál od "kópie"
Alebo sú moje obavy neopodstatnené ??
Když koupíš K&N nebo Green, tak to jsou ověřené značky. Akorát nevím zda jsou nějaké změny rozměrů u MIII oproti MII.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
bambuso
Starting member
Příspěvky: 67
Registrován: ned úno 28, 2010 13:41

Příspěvek od bambuso » úte dub 06, 2010 21:23

jj, len som myslel či napríklad v Polsku nerobia niečo podobné s rovnakým označením
M III 1.6, 110k

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » úte dub 06, 2010 21:32

Kvůli pár stokorunám(ojrům), bych se nepídil po nějakých napodobeninách, přece je to dost důležitý prvek, aby plnil funkci tak jak má.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
bambuso
Starting member
Příspěvky: 67
Registrován: ned úno 28, 2010 13:41

Příspěvek od bambuso » úte dub 06, 2010 21:34

takže v serioznej predajni majú len seriozne filtre
M III 1.6, 110k

Uživatelský avatar
HonYa
Moderátor
Příspěvky: 1164
Registrován: úte led 04, 2005 18:47
Bydliště: Praha - CZ

Příspěvek od HonYa » stř dub 07, 2010 09:05

prostě pokud chceš sportovní vložku nebo celé sání, tak jeidně celou sadu od KN a nebo GREEN....nekupuj ty zaručeně noname balvněné filtry...
HonYa | Lůca, Áďa, Táďa a Justinka
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika

rugoka
Advanced member
Příspěvky: 364
Registrován: pát lis 20, 2009 14:34

Příspěvek od rugoka » sob kvě 15, 2010 17:31

a co rikate na tie filtry ???
http://www.simota.cz/
Laguna II / 1.8 16v / Grandtour, Expression 2002

fuxxo
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: úte dub 28, 2009 21:33

Příspěvek od fuxxo » pon čer 21, 2010 07:14

no ja som tiez poskuloval po filtri Simota ale nakoniec som zvolil K&N vlozku do boxu.
efekt ma celkom potesil :-D auticko je take trosicku pruznesie a lepsie sa bere do otacok.
rozmyslal som, ze by som presunul sanie do otvoru na narazniku (vydel som to na jednej fotke megan coupe) len sa naskyta otazka? co ak nabehnem na mlaku! nenasaje mi vodu ? to by bola konecna stacia!
nieje kontraindikacia tohoto "systemu" to, ze mam nasavaci box na motore?

mate stym niekto skusenost?
dik
megane 1,4e RT r.97

Uživatelský avatar
presscott
Senior member
Příspěvky: 1027
Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od presscott » úte čer 22, 2010 00:18

Taky jsem nedávno obdaroval své Clio bavlněným dýchátkem do origo filtrboxu. Co se týče změn, tak ve zvuku jsem nepocítil rozdíl, pořád je to vysavač, možná ve vyšších otáčkách je hučení od motoru o několik frekvencí výš, takže to "neucpává" uši. Největší rozdíl je ve spotřebě, která klesla, hlavně v městském provozu. Nemám teď problém jezdit pod 6 litrů/100km i kratší trasy. Ono to sice šlo i s papírovým filtrem, ale musel jsem se víc krotit. Pohyboval jsem se kolem 6,3-6,5l/100km. Další změna se týká jízdy v nízkých otáčkách. Předtím se v podstatě nedalo jezdit pod 2000rpm, protože motor začal být nervózní, dusil se a akcelerace byla spíš záporná, hlavně na 5. rych. stupeň :) . Teď to ve městě na rovince nechám točit na 1700rpm (cca 53km/h na 5. rych. stupeň) a motor je klidný, má chuť jít do otáček mnohem lépe a je schopen i kladné akcelerace.
Renault Megane III Grandtour GT220
Renault Clio III Sport 2.0 16V

Ježour
Junior member
Příspěvky: 111
Registrován: pon dub 26, 2010 12:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ježour » pon zář 06, 2010 12:21

Ahoj,

nevíte někdo jaká vložka od K&N pasuje na lagunu V6 24v 140kw? Ta, u které uvádějí, že je do laguny je rozměrama úplně mimo.

Díky za odpověď

ondik
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: stř říj 28, 2009 00:53
Bydliště: Mikulov

Příspěvek od ondik » pon zář 06, 2010 13:27

Ja bych tam dal primy kit sani, V6 bude mit brutalni zvuk. Vlozku ani nepoznas, ze tam je.

Ježour píše:Ahoj,

nevíte někdo jaká vložka od K&N pasuje na lagunu V6 24v 140kw? Ta, u které uvádějí, že je do laguny je rozměrama úplně mimo.

Díky za odpověď

Ježour
Junior member
Příspěvky: 111
Registrován: pon dub 26, 2010 12:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ježour » pon zář 06, 2010 14:14

O tom jsem také přemýšlel. Jenže se mi nechce vymýšlet přívod studeného vzduchu, odstínění a navíc K&N na tenhle motor přímý kit nedělá.

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » pát lis 19, 2010 16:24

Já koupil přímý kit sání (květináč :lol: ) odstiněný to nemám, mám to přimo na turbu a úbytek výkonu nepozoruju.

miloss21
Advanced member
Příspěvky: 260
Registrován: úte črc 07, 2009 07:23

Příspěvek od miloss21 » pon lis 29, 2010 10:09

chalani neviete mi sem hodit nejaky link kde by som zohnal vzduchovy filter green alebo K&N na clio III facelift motor 1.2 16V 55kW/75hp??? Chcel by som ho objednat ale nedari sa mi najst tieto filtre presne na moj motor... jedna sa o kompletný kit takze šiška plus nejake hadice alebo nieco podobne... nechcem len vložku ale komplet šišku dakujem
clio 1.2 55kW/75k ICE modrá extreme metalíza
laguna II 1.9DCi 88kW/120k initiale

Kirda19
Advanced member
Příspěvky: 398
Registrován: čtv bře 11, 2010 13:21
Bydliště: Na Šancích 1177

Příspěvek od Kirda19 » úte lis 30, 2010 15:18

Ahoj zdravim vsechny.Moc Vas prosim muzete mi napsat nejake odkazy na sportovni vlozku filtru Clio 98-01,1.4,55kw/75hp.Vsude nachazim jen ovalne ale ja mam hranatou.Diky moc.Na znacce nezalezi(KN,Green,Simota,...)
Renault Clio 1.4 55Kw 10/98,modra metal,alu 15 Aluett,195/50 Marangoni Zeta,hudba starbass+audion+magnat+dexon+sony+boschmann,pruziny Fk,koncovy tlumic vyfuku Ulter Sport,zadni diodova svetla JOM,predni svetla Sonar,brembo,kridlo Maxton a navic 864 ctverecku:-)

rugoka
Advanced member
Příspěvky: 364
Registrován: pát lis 20, 2009 14:34

Příspěvek od rugoka » úte lis 30, 2010 16:09

Kirda19 píše:Ahoj zdravim vsechny.Moc Vas prosim muzete mi napsat nejake odkazy na sportovni vlozku filtru Clio 98-01,1.4,55kw/75hp.Vsude nachazim jen ovalne ale ja mam hranatou.Diky moc.Na znacce nezalezi(KN,Green,Simota,...)
zajimavy je to ze vsude po obchodeh maji bud ovalne nebo kulate filtre pre toto auticko. asi nejsi prvy majitel toho auta?(myslim to proto ze muj svago taky delal pokusy ze vymeni celej filtr vlastne box na jiny) Skus namerat tu vlozku co ted mas a podle toho poptat nekde treba kde prodavaji tie sport filtry.
Laguna II / 1.8 16v / Grandtour, Expression 2002

clark
Starting member
Příspěvky: 86
Registrován: úte bře 02, 2010 08:15
Bydliště: Plzeň

Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)

Příspěvek od clark » ned led 09, 2011 12:47

Poradíte,jak vymyslet otevřený filtr do scenic r.v 98 16e,zjistil jsem,že ten původní plastový obal ve kterém je papírový filtr je prasklý a hadice od filtru dost zpuchřelá,drolí se a je v ní dost bordelu,vzhledem k tomu,že bych musel koupit novu urnu na filtr a novou hadici + filtr,asi by bylo lepší dát tam otevřený květináč/značka je jasná KN nebo GREEN/místa pro nasátí studeného vzduchu je tam po vyndání původního plastu na filtrbox dost.Jen nemám zkušenost ,jestli tam ten filtr dát s redukcí přímo na hadici,nebo prodloužit hadici od filtru a potom ho tam nasadit.Nebude filtr dělat neplechu a nemůže se motoru nic sát?Díky

st. Spider
Junior member
Příspěvky: 161
Registrován: ned srp 10, 2008 11:21
Bydliště: Nitra

Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)

Příspěvek od st. Spider » úte led 18, 2011 13:58

clark: U sportovych otvorenych filtrov je dolezite, aby boli ochranene, pred nasavanim tepleho vzduchu salajuceho od motora, inak ti moze nastat pokles vykonu. Je prakticky jedno kde a ako ho umiestnis. Ak pouzijes znackovy filter, tak napr, KN ti ruci za bezproblemovost pri pouziti ich filtra. Cize jedina podmienka pri instalacii takehoto filtra je ta, co som na pisal na zaciatku. BTW, ak tam das otvoreny filter, tak sa priprav na to ze budes viac pocut motor...
CLIO III 2009 Dynamique, 5 dv, 1.2 TCE 74kW (101k)

Uživatelský avatar
mckoci
Advanced member
Příspěvky: 445
Registrován: ned říj 23, 2005 18:56
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vzduchové sportovní filtry (všeobecně)

Příspěvek od mckoci » ned led 23, 2011 23:15

pokud kdokoliv z vas schani na jakoukoliv motorizaci filtry od K&N tak napiste...u nekterejch kousku umim zajimavy ceny :wink:
R19 1,8 16V ph.1 [K&N, Sparco, KTR Gr.N Clutch, KTR De-Cat Pipe, Powerflex, H.I.D, Alpine, Rodek, Axton]
R19 1,7 54kW ph.1 history, next owner
,Nastupte do R19 16V a napadne vás jediné: Kde je nejbližší okruh?´

Odpovědět

Zpět na „Tuning“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti