Chip tuning motoru?

Upravovali jste svého Renaulta? Pošlete popis nebo obrázek. Chcete upravovat? Ptejte se tady.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
zdeno255
Advanced member
Příspěvky: 401
Registrován: úte črc 21, 2015 13:37

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od zdeno255 » ned pro 16, 2018 22:58

Poznám Slogan 1.5 DCi ktorý ma skoro 250 000km a pri cca 40 000 sa dával čipovať. Do dnešného dňa žiadny problém. Iba žhaviče sa menili. Ja mám osobne na načipovanom (Fiat JTD) vyše 150 000km najazdených bez problémov a auto má už 400 000km. Ak sa to robí s rozumom a robí to profil nie je problém. Za cca 200-300€ získaš akoby nový motor ktorý ma konečne výkon. Zvýšenie o cca 20-25% úplne v pohode na väčšine preplňovaných motorov.
RENAULT Mégane III, rv.11/09, 1,6 81kw TL4
FIAT Marea Weekend 1.9JDT 105 chip 130PS, Honda CBR 600F4i 110 PS,

Turista
Starting member
Příspěvky: 81
Registrován: ned led 02, 2011 13:13
Bydliště: Kravaře Opava/Hranice na Moravě

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od Turista » sob pro 29, 2018 17:01

Šamša píše:
sob říj 07, 2017 17:09
Měl bych takovou prosbičku, zdali se tu nevyskytuje někdo se 150kW LII. a byl ochoten poskytnout SW, aby se nemuselo moc vymýšlet při ladění 120kW verze. Jednotka je Sagem.
prosim tě nahod jaké maš auto motor vykon označení rok a pošlu ti uravenou mapu na tvuj vůz jen si umiš pak upravit data na svojí
R5 1.7Gte 1988
Megane 3 1.4Tce 2010
Vel Satis 3.5 v6 2004
Clio 2 1.5 Dci 2005



Clio Sport 172 2,0 16v 2000ex
R5 1.4i 1989ex
Megane couch 2,0 16v 1996ex
Safrane qudra 3,0 V6 1994ex
Laguna 2 2.2Dci 2002ex

Uživatelský avatar
petr@m
Člen RCČR
Příspěvky: 78
Registrován: čtv lis 27, 2008 19:32
Bydliště: Oslavany
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od petr@m » sob úno 23, 2019 17:33

Zajímalo by mě jak je to s novými motory 1.3 tce 115-140-160, půjde ze 140 udělat 160?
Megane IV GrandCoupe Tce 140 GPF Itens
Mégane II Sedan 1.6 16V Sportway
Renault 12

maXX_CZ
Starting member
Příspěvky: 41
Registrován: pát pro 25, 2015 13:25
Bydliště: JBC

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od maXX_CZ » stř úno 27, 2019 10:05

Nevim to jiste, nevidel jsem katalog dilu, ale u ostatnich automobilek jsou dily vzdy shodne, jim se proste nevyplati vyvijet a montovat tam jina turba a vstriky. Snad mozna jeste ta nejslabsi verze (ale stejne si myslim, ze bude shodna), ale podle me 140-160 budou tutove shodne a lze pak tedy samozrejme jen remapem nejakych tech 170-180 koni z obou variant.

stati
Advanced member
Příspěvky: 362
Registrován: stř črc 30, 2014 21:05
Bydliště: Bratislava

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od stati » stř úno 27, 2019 16:48

ja som zas pocul a cital pravy opak toho, co pise maXX_CZ, tak neviem...
Laguna II combi, 2004, 1,9 dci, 74 kw, manual...ziadna vybava, ziaden vykon, ale malo zerie a su za nu nizke poplatky...milujem toto auto...:D
Laguna ma mladsieho bratceka...Espace 2,2 dci FAP, 102 kw, 2007, automat, vybava privilege

maXX_CZ
Starting member
Příspěvky: 41
Registrován: pát pro 25, 2015 13:25
Bydliště: JBC

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od maXX_CZ » stř úno 27, 2019 19:40

A muzu vedet kde? Ze bych si to taky precetl.
Ja vychazim z dat renomovaneho zahranicniho upravce. Nerikam ze to je pravidlo, ale naprostou vetsinu dnenich "stejnych" motoru s ruznym vykonem tak opravdu vyrabi.

stati
Advanced member
Příspěvky: 362
Registrován: stř črc 30, 2014 21:05
Bydliště: Bratislava

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od stati » čtv úno 28, 2019 08:40

To je len naivita. Upravca ti urcite nepovie nic, co by zmarilo objednavku a jeho zisk.

Ked sa vyraba jedna kubatura s roznymi vykonmi, tak vraj to neni iba upravou softveru.
Nezavisly zdroj napriklad:

https://autobild.pluska.sk/clanok/21010 ... cit-motor/
Laguna II combi, 2004, 1,9 dci, 74 kw, manual...ziadna vybava, ziaden vykon, ale malo zerie a su za nu nizke poplatky...milujem toto auto...:D
Laguna ma mladsieho bratceka...Espace 2,2 dci FAP, 102 kw, 2007, automat, vybava privilege

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11114
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od Šamša » čtv úno 28, 2019 13:24

Ale tam nejsou informace o komponentech motoru, ale špatný čiptuning. Abych byl upřímný, motor 1.3 neznám, ale např. 2.0T ve specifikaci 120kW má jinou kompresi než specifikace 125kW a 150kW. Verze 150kW má jinou škrtící klapku jiné vstřiky a silnější turbo. Tak podobně bych to viděl i u té 1.3, že komponenty nebudou totožné.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 399000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 213000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 354000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Paulix96
Advanced member
Příspěvky: 300
Registrován: úte úno 23, 2016 07:49
Bydliště: Roudnice nad Labem

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od Paulix96 » čtv bře 14, 2019 09:13

Zase na druhou stranu u 2.0 dci jsou všechny verze takřka totožné. Tedy pokud se jedná o verze s FAPem.
Renault Laguna III 2.0 dci - 127 kW / ~333t km / 2008 - Initialka
Renault Mégane II 1.6 16v - 82kW / ~200t km / 2006
Can Clip na Roudnicku => stačí se ozvat

MimanN
Člen RCČR
Příspěvky: 168
Registrován: čtv čer 15, 2006 23:08
Bydliště: Vyškov na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od MimanN » čtv bře 14, 2019 22:07

Tak jsem do toho skočil..
Renault Trafic 2010 fap 2.0dci@235tkm
66kw@79kw@profichiptuning Brno
Na chipu najeto 3tis. Je to pracant, primarne jsem to udelal kvuli tahani voziku se sneznym skutrem, denne(telekomunikace ve Švédsku).
Nevim jak to napsat..2.a 3. tahne ke 4tis(drive 3tis strop), celkove posilil, spotreba pri ceste do swe na 1800km 130l nafty,drive jsem jezdil o litr vic.
Pri 6.stupni PC na plnej zatah pise stejne jako pred chipem, tj. 13.9l/100 max. A pritom zrychluje v situaci kdy by driv sotva drzel rychlost.
Jak je tohle mozny? Jsem dost skeptickej a hledam mouchy..😀
ex Supercinq R5 GTR 43kW, ex Supercinq R5 GTE Le Mans 69kW, ex Renault R19 Chamade GTD 47kW, Supercinq R5 GTT 85kW, ex Scenic 2002 1.6 16V 79kW, Grand Scenic 2006 2.0 16V 99kW, Trafic 2010 2.0 dCi 66@79kW

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11114
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od Šamša » pát bře 15, 2019 08:56

Je to ověřená firma? Napojení na soutěže či závody? Protože Brno bylo profláklé placebem. Na Mendelevově univerzitě mají nezávislou brzdu, kde si to můžeš nechat ověřit.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 399000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 213000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 354000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9578
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od Davidak79 » pát bře 15, 2019 15:22

nevidim důvod proč se v tom vrtat jedemu to jede . Já mám stále 508ičku odjednanou a už jsem to dvakrát odložil , musím do toho už taky praštit.
Bývalá laguna 2,0T atakuje hranici 250tis km s čipem blížícím se nájezdu 100tis km a stále je původní turbo spojka dvouhmota.
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 204PS@450Nm 2014 Full
Hnědá guaranja ( já říkám že je to černá )
černá kůže 19" papuče

VW Caddy 2.0TDI 2019 Bílá

EX: Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale

maXX_CZ
Starting member
Příspěvky: 41
Registrován: pát pro 25, 2015 13:25
Bydliště: JBC

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od maXX_CZ » pát bře 15, 2019 18:18

A kdo delal chip?

Analyse
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: stř dub 25, 2018 20:12

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od Analyse » pát bře 15, 2019 20:38

Ta Laguna 2,0T je benzín nebo diesel? Protože benzín má ECU Sagem/Johnson Controls/Valeo a to každý neumí jako Bosche. Každopádně je dost zajímavý fenomén dát desítky tisíc za úpravy a nezměřit nezávisle výsledek.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11114
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od Šamša » pát bře 15, 2019 20:55

Já jsem v tom Brně před 15 lety taky byl, stálo mě hezké vyčištění interiéru i hezké vyčištění peněženky a placebo. Proto jsem na tu univerzitu po roce zajel a jen zíral. Na výzvy, že mě natáhli nereagovali, neměl jsem totiž fakturu. Tvrdili jen, že to blbě měří, že tam ten výkon mám. Takže pan profesor z univerzity to tam dělal asi blbě :-D, ale nic. Já jen aby taky nenaletěl na to "profi".
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 399000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 213000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 354000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

MimanN
Člen RCČR
Příspěvky: 168
Registrován: čtv čer 15, 2006 23:08
Bydliště: Vyškov na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od MimanN » pát bře 15, 2019 21:54

Já chápu co chceš říct, na osobáku(rodinném voze) bych se k tomu asi stavěl jinak.
Na tomhle Traficovi jsem najezdil 80tis. a vím jak bojoval plně naloženej. Po chipu se stalo "něco" v co jsem doufal; nejde mi ani tak o číslo, ale o užitnost a to tahle "úprava" splnila.
Ale stejně bych chtěl vědět jak toho dosáhli. Máte někdo zkušenosti s powerboxy? Jak se auto chová?
Logicky víc paliva=větší výkon, takže větší spotřeba při zátěži. Nejde mi do hlavy tan palubní počítač...
ex Supercinq R5 GTR 43kW, ex Supercinq R5 GTE Le Mans 69kW, ex Renault R19 Chamade GTD 47kW, Supercinq R5 GTT 85kW, ex Scenic 2002 1.6 16V 79kW, Grand Scenic 2006 2.0 16V 99kW, Trafic 2010 2.0 dCi 66@79kW

stati
Advanced member
Příspěvky: 362
Registrován: stř črc 30, 2014 21:05
Bydliště: Bratislava

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od stati » sob bře 16, 2019 08:20

ja si to amatersky vysvetlujem asi takto (prezeniem to trocha, aby bolo jasne ako to myslim):
MALY VYKON: chcem ist po dialnici 130, tak musim stlacit plyn na podlahu, aby to islo, lebo auto inak nevladze...
VELKY VYKON: chcem ist po dialnici 130, tak mi staci stlacit plyn na polovicu, lebo ma dost vykonu tak vladze...
Laguna II combi, 2004, 1,9 dci, 74 kw, manual...ziadna vybava, ziaden vykon, ale malo zerie a su za nu nizke poplatky...milujem toto auto...:D
Laguna ma mladsieho bratceka...Espace 2,2 dci FAP, 102 kw, 2007, automat, vybava privilege

Hnisan
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: ned bře 17, 2019 09:26

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od Hnisan » ned bře 17, 2019 09:43

Ahoj, jsem tu nový a ani nemám rencka.Jsem majitelem Qashqae 1,6 dci,motor Renault 96 kW a zajímalo by mě, zda má tento motor ještě nějakou rezervu na chip. Před ním jsem měl 103kW ochcávku a trochu mi tam chybí krouťák. Nikde jsem bohužel nenašel žádný názor.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11114
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od Šamša » ned bře 17, 2019 10:43

Motor 1.6dCi je v nejsilnější podobě na 118kW, tak rezerva tam určitě je.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 399000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 213000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 354000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Hnisan
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: ned bře 17, 2019 09:26

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od Hnisan » ned bře 17, 2019 13:08

V jakým je to prosim tě autě?

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11114
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od Šamša » ned bře 17, 2019 13:15

Talisman a Espace V.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 399000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 213000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 354000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Hnisan
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: ned bře 17, 2019 09:26

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od Hnisan » ned bře 17, 2019 14:07

Ale tento motor má biturbo, jestli jsem to dobře pochopil.

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9578
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od Davidak79 » ned bře 17, 2019 16:34

vono i kdyby ses na hlavu postavil tak ten krouťák bude v těch 4 frťanech co tam kmitaj chybět pořád
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 204PS@450Nm 2014 Full
Hnědá guaranja ( já říkám že je to černá )
černá kůže 19" papuče

VW Caddy 2.0TDI 2019 Bílá

EX: Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11114
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od Šamša » ned bře 17, 2019 20:14

Biturbo, je trochu zkreslený pojem. Je to kombinace malého a většího turba, které se v určitých otáčkách přepínají, z důvodu ploché křivky krouťáku bez díry.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 399000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 213000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 354000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

rk69
Advanced member
Příspěvky: 325
Registrován: sob čer 07, 2014 06:32

Re: Chip tuning motoru?

Příspěvek od rk69 » úte kvě 07, 2019 14:42

Hnisan píše:
ned bře 17, 2019 09:43
Ahoj, jsem tu nový a ani nemám rencka.Jsem majitelem Qashqae 1,6 dci,motor Renault 96 kW a zajímalo by mě, zda má tento motor ještě nějakou rezervu na chip. Před ním jsem měl 103kW ochcávku a trochu mi tam chybí krouťák. Nikde jsem bohužel nenašel žádný názor.
Mám ten istý ,tak som sa orientačne pýtal na parametre 1,6 dCi - výkon 124 kW,točivý moment 413 Nm.Ja som si nechal robiť M I a som spokojný.Keď mi skončí záruka na M IV,tak do toho pôjdem
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017
Renault Mégane I 1,4 16 V LPG r.v.2002,333000 km

Odpovědět

Zpět na „Tuning“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host