Renault získal titul Sportovní automobilka roku
Moderátor: Moderators General
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Renault získal titul Sportovní automobilka roku
Toto téma je diskusí k článku
http://www.renaultclub.cz/renault_sport ... pgear.html
Který sporťák nejlépe vyhovuje vaši krevní skupině?
http://www.renaultclub.cz/renault_sport ... pgear.html
Který sporťák nejlépe vyhovuje vaši krevní skupině?
-
- Starting member
- Příspěvky: 31
- Registrován: pon říj 12, 2009 14:50
Tak to je fajn, ze Renault vyhral nejake oceneni... Bohuzel ale auta - diky kterym Renault tohle oceneni dostal - nemaji (az na znak Renault) nic spolecnyho s vetsinou nasich aut... Do Renaulta bych i pres tohle oceneni uz asi znova nesel - uzil a stale uzivam si s nim dost trapeni... Kazdopadne nadstandardni technologie a design musim pochvalit (zejmena megane) - funkcnost a spolehlivost zakladnich i tech nadstandardnich technologii uz je vec druha...
Renault Megane coupé 1.6 16V 79kW/107PS, rv 2000
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
mne pride toto ocenenie dost zvláštne...
Renault nemá žiadne slušné športové motory, ktoré by sa mohli zaradiť do skupiny sport, čo dokazuje aj Lagunou coupé, ktorá nemá čo pod kapotou ponúknuť. Motor do skupiny Sport si predstavujem 6, 8 10 valec. Jediny co by mohol do tohto spadat, je 3,5 V6 z Nissanu 350Z ale tomu zas znížili výkon a preto má nízky výkon vzhľadom na objem a ako ďalší velký problém vidím v zastaralej biednej automatickej prevodovke . Chýba pohon 4x4. Posledný slušný motor bol použitý asi v Safrane 3.0 V6 BiTurbo. Slušným motorom by sa dal ešte nazvať 3.0 V6 24V v Cliu Sport s 254PS. Nieje žiadny podvozok ako mal napr. už spomínaný Safrane BiTurbo..
Chvalim vsak active drive, (4control) a konečne krásny dizajn nových áut. To čo robili v rokoch 2001-2008 bol slušný humus .
Renault nemá žiadne slušné športové motory, ktoré by sa mohli zaradiť do skupiny sport, čo dokazuje aj Lagunou coupé, ktorá nemá čo pod kapotou ponúknuť. Motor do skupiny Sport si predstavujem 6, 8 10 valec. Jediny co by mohol do tohto spadat, je 3,5 V6 z Nissanu 350Z ale tomu zas znížili výkon a preto má nízky výkon vzhľadom na objem a ako ďalší velký problém vidím v zastaralej biednej automatickej prevodovke . Chýba pohon 4x4. Posledný slušný motor bol použitý asi v Safrane 3.0 V6 BiTurbo. Slušným motorom by sa dal ešte nazvať 3.0 V6 24V v Cliu Sport s 254PS. Nieje žiadny podvozok ako mal napr. už spomínaný Safrane BiTurbo..
Chvalim vsak active drive, (4control) a konečne krásny dizajn nových áut. To čo robili v rokoch 2001-2008 bol slušný humus .
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
Jsme OT, ale mě se v těchto letech zrovna jejich auta líbili, jak clio, tak laguna, tak megane, nepočítám velsatise a avantime to je krása.....VladoOC_cz píše:To čo robili v rokoch 2001-2008 bol slušný humus .
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
- MaD@x
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1267
- Registrován: ned črc 29, 2007 23:23
- Bydliště: Odolena Voda
- Kontaktovat uživatele:
ja bych chtel zkusit toho megana RS a predpokladam, ze se k nam dostane... mrzi me, ze tady ale fakt nedelaji nejake vicehrnkove silne motory. laguna coupe je supr auticko, co jsem v nem najezdil par kilasku, tak pohodlne a i ten benzinovej trilitr je super. automaticka prevodovka byla v pohode, ale prece jen by to do takovyho kupecka chtelo nejaky manual...a uz zminene nesnizeni vykonu. rozdil jeste je, ze nissan tam dava ty motory oproti renaultu na storc....
Ofce v TDÍ, ale nedělá pou
ex Renault Laguna 95 1,8RN 69kW - Letadlo
ex Renault Laguna 99 3.0RXT 140kW - sekačka(bo žere aj travu kol cesty)
ex Renault Clio Grandtour 1,2 55kW Ice - Služební koza
ex Renault Laguna Grandtour 03 1,9dCi Privilege 88kW - Silver spur
ex Mercedes-Benz Citan 111 1,5dci - Kangoo pro kolotočáře
Jsem jaký jsem, někdo musí být zlý...
ex Renault Laguna 95 1,8RN 69kW - Letadlo
ex Renault Laguna 99 3.0RXT 140kW - sekačka(bo žere aj travu kol cesty)
ex Renault Clio Grandtour 1,2 55kW Ice - Služební koza
ex Renault Laguna Grandtour 03 1,9dCi Privilege 88kW - Silver spur
ex Mercedes-Benz Citan 111 1,5dci - Kangoo pro kolotočáře
Jsem jaký jsem, někdo musí být zlý...
Nissan je hlavně zadokolka ... nějakej supersportak s predokolkou mě moc dohromady nejde :-/
k lagune coupe v sestihrnci bez manualu chybí asi více lidem ... vid Viktore, Honzo a .........
Uvidíme sčím nás překvapí v meganu RS renault
k lagune coupe v sestihrnci bez manualu chybí asi více lidem ... vid Viktore, Honzo a .........
Uvidíme sčím nás překvapí v meganu RS renault
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Ted budes psat do kazdeho topiku tvoje skusenosti Na to je vlastni sekce.bubak99 píše:po tom co som si uzil s Espace uz nikdy viac Francuza a ani len odviest dakujem neprosim !!!
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
uživatele jsem již před porušováním pravidel varoval, díky za upozornění Pivi. Ostatním se omlouvám za OT.pivi píše:Ted budes psat do kazdeho topiku tvoje skusenosti Na to je vlastni sekce.bubak99 píše:po tom co som si uzil s Espace uz nikdy viac Francuza a ani len odviest dakujem neprosim !!!
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
A teď k tématu:
Renault Sport toho pro svět hothatchů dělá opravdu hodně. Nějaké zkušenosti s nimi máme (osobně samozřejmě Clio II Sport na okruhu a ITExpertovi díky za možnost několikerého svezení se Twingem Sport), Lagunu GT nebo Lagunu Coupé nelze za hothatch považovat, i když svezení s nimi je moc fajn a 4control funguje fakt senzačně Bohužel můžeme zatím pro Lagunu pouze snít o motorech a manuálních převodovkách, které má Renault-Nissan Aliance k dipozici.
Cílem aut z divize Renault Sport není stavět dálniční štiky jako je Ferrari či Porsche, kouzlo těch aut je naprosto někde jinde, jako ryba ve vodě se cítí na silničkách a zde si k nim člověk může opravdu hodně dovolit. Jsou to auta, která si prostě říkají o to aby řidič přišlápl plynový pedál na podlahu a jízdu si skutečně užil. Za volantem má člověk při ostřejším svezení pocit jako by na něj auto křičelo "Dej mi, dej mi, přišlápni ten plynový pedál, no konečně uááá vrrrrrrr, jééé proč brzdíš? To jsi takový srab?" (fakt jsem skoro nic nepil)
Myslím si, že toto ocenění si Renault zaslouží, protože sportovní modely, které vyrábí jsou výborné.
Na rozdíl od sporťáků se s nimi dá jezdit i normálně, protože mají užitnou hodnotu jako jejich slabší bratříčci se kterými většina z nás jezdí. (samozřejmě až na výjimky typu Mégane RS R26.R nebo Clio V6)
Ano, Renault před pár lety hodlal oprášit značku Alpine a začít vyrábět ryze sportovní modely. Bohužel tyto plány finanční krize překazila a jako všechny automobilky se musí soustředit na efektivitu výroby, prodejů a oslovovat zákazníky masově prodávanými modely. Ale doufejme, že až krize odezní, tak se k této myšlence v Renaultu vrátí. Věřím (snad jen nesním), že se jednou dočkáme nástupců Nissanu 370Z a Nissanu GTR s logem (a doufám i duší) Renaultu nebo spíše s velkým A na přídi.
Renault Sport toho pro svět hothatchů dělá opravdu hodně. Nějaké zkušenosti s nimi máme (osobně samozřejmě Clio II Sport na okruhu a ITExpertovi díky za možnost několikerého svezení se Twingem Sport), Lagunu GT nebo Lagunu Coupé nelze za hothatch považovat, i když svezení s nimi je moc fajn a 4control funguje fakt senzačně Bohužel můžeme zatím pro Lagunu pouze snít o motorech a manuálních převodovkách, které má Renault-Nissan Aliance k dipozici.
Cílem aut z divize Renault Sport není stavět dálniční štiky jako je Ferrari či Porsche, kouzlo těch aut je naprosto někde jinde, jako ryba ve vodě se cítí na silničkách a zde si k nim člověk může opravdu hodně dovolit. Jsou to auta, která si prostě říkají o to aby řidič přišlápl plynový pedál na podlahu a jízdu si skutečně užil. Za volantem má člověk při ostřejším svezení pocit jako by na něj auto křičelo "Dej mi, dej mi, přišlápni ten plynový pedál, no konečně uááá vrrrrrrr, jééé proč brzdíš? To jsi takový srab?" (fakt jsem skoro nic nepil)
Myslím si, že toto ocenění si Renault zaslouží, protože sportovní modely, které vyrábí jsou výborné.
Na rozdíl od sporťáků se s nimi dá jezdit i normálně, protože mají užitnou hodnotu jako jejich slabší bratříčci se kterými většina z nás jezdí. (samozřejmě až na výjimky typu Mégane RS R26.R nebo Clio V6)
Ano, Renault před pár lety hodlal oprášit značku Alpine a začít vyrábět ryze sportovní modely. Bohužel tyto plány finanční krize překazila a jako všechny automobilky se musí soustředit na efektivitu výroby, prodejů a oslovovat zákazníky masově prodávanými modely. Ale doufejme, že až krize odezní, tak se k této myšlence v Renaultu vrátí. Věřím (snad jen nesním), že se jednou dočkáme nástupců Nissanu 370Z a Nissanu GTR s logem (a doufám i duší) Renaultu nebo spíše s velkým A na přídi.
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Ten novy Megane Trophy by sa mi veeelmi pacil v garazi a este viac na ceste...to je kus uzasneho vozitka s parametrami podla mojich predstav... Toto chcem aby sa dalo bežne kúpiť!! Toto chýba v ponuke Renaultu!!ITexpert píše:Uvidíme sčím nás překvapí v meganu RS renault
A taka Laguna Trophy...to by mohlo by uzasne vozitko, som zvedavy ci daku vyrobia....motor a 4x4 vziat z Audi S8 alebo R8, ked uz vlastne nic nemaju, pádla pod volant, riadne ostre brzdy, active drive a ide sa!
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
fuj, takové rouháníVladoOC_cz píše:....motor a 4x4 vziat z Audi S8 alebo R8...
za domácí úkol 1000x napíšeš:
"Už mě nikdy nanapadne cpát motor z Volkswagenu do Renaulta"
fuj, styď se... a ještě k tomu páky pod volantem brrr...
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Kurnik ja viem, no...k audi som nikdy nemal ziaden vztah, ale tá S8 rok 2004 sa dooost podobá Safrane a v tom obdobi namá Renault co ponuknut, ale vobec nic....preto ma láka aj tá S8...zvuk bozsky, vykon fajny.100KUC píše:fuj, takové rouháníVladoOC_cz píše:....motor a 4x4 vziat z Audi S8 alebo R8...
za domácí úkol 1000x napíšeš:
"Už mě nikdy nanapadne cpát motor z Volkswagenu do Renaulta"
fuj, styď se... a ještě k tomu páky pod volantem brrr...
Ale tak dobre, zacnem aspon ten ukol si psat :
Už mě nikdy nanapadne cpát motor z Volkswagenu do Renaulta
Už mě nikdy nanapadne cpát motor z Volkswagenu do Renaulta
Už mě nikdy nanapadne cpát motor z Volkswagenu do Renaulta
Už mě nikdy nanapadne cpát motor z Volkswagenu do Renaulta
Už mě nikdy nanapadne cpát motor z Volkswagenu do Renaulta
Už mě nikdy nanapadne cpát motor z ....
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
-
- Starting member
- Příspěvky: 31
- Registrován: pon říj 12, 2009 14:50
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Určitě by tvoje Clio předjeli , ale autor myslel spíše jsou tyto vozy primárně určené na ukrajování dalnic, než nějaké silničky II. třídy, kde je to právě s malými vozy větší prča a kde brutální výkon a větší váha nemusí být zas taková výhra.ClioRS2009 píše:Nevím, odkdy jsou tyhle auta dálniční štiky, zvlášť Porsche100KUC píše:dálniční štiky jako je Ferrari či Porsche
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Starting member
- Příspěvky: 31
- Registrován: pon říj 12, 2009 14:50
Tady nejde o to, že to pojede blbý Clio, to je jasný. Ale Porsche je stejně velký a těžký jak Megane a asi si nejel v Porsche, páč to jsou nejzábavnější auta, co jsou. A je stvořený přesně pro tyhle cesty jako směr Karlštejn a tak.Šamša píše:Určitě by tvoje Clio předjeli , ale autor myslel spíše jsou tyto vozy primárně určené na ukrajování dalnic, než nějaké silničky II. třídy, kde je to právě s malými vozy větší prča a kde brutální výkon a větší váha nemusí být zas taková výhra.ClioRS2009 píše:Nevím, odkdy jsou tyhle auta dálniční štiky, zvlášť Porsche100KUC píše:dálniční štiky jako je Ferrari či Porsche
A o Ferarri a hmostnosti snad ani nebudem bavit, ty maj kolem 1200kg. Neberu 612 a 599, to jsou GTčka.
Clio RS 2009 - dynamo blue
Re: Renault získal titul Sportovní automobilka roku
Renault si viac ako akakolvek ina znacka tento titul viac ako zasluzi. Ono netraba len citat testy a bezhlavo im verit ale aj skusat a porovnavat. Renault Sporty su jedine hatche sucastnosti ktore su kontinualne rovnako ak nie viac dramaticke, davajuce dostatok spatnej vazby - ako boli Peugeot 205gti, 106Gti/Rally, Saxo VTS, Peugeot 306Gti6/Rally, Clio Wiliams a to sa o ziadnom z konkurentov povedat neda kedy zhruba v roku 2001 (dokedy sa robili posledne 306gti6/Rally) nic tak ortodoxne soferske nerobia. Pre mna momentalne top je Clio RS/cup. (momentalne auto na zabavu mam M3 E36 a nemyslim si ze jedine sportove auto je zadokolka alebo stvorkolka ale aj tak dobra predokolka ako je Clio RS, netraba si pliest supersporty a sportove modely-tam suhlas neexituje predokolka supersport)
Clio 172 PH1
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů