Renault získal titul Sportovní automobilka roku

Akce kde se účastní Renaulty

Moderátor: Moderators General

Odpovědět

Který sporťák nejlépe vyhovuje vaši krevní skupině?

Twingo Renault Sport 133, 133 Cup, Gordini
2
4%
Clio Renault Sport 200, 200 Cup
12
27%
Mégane Renault Sport 250, 250 Cup
31
69%
 
Celkem hlasů: 45

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Renault získal titul Sportovní automobilka roku

Příspěvek od DDT » pon led 11, 2010 13:17

Toto téma je diskusí k článku

http://www.renaultclub.cz/renault_sport ... pgear.html


Který sporťák nejlépe vyhovuje vaši krevní skupině?
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

ClioRS2009
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: pon říj 12, 2009 14:50

Příspěvek od ClioRS2009 » pon led 11, 2010 13:25

Heh, Clio RS :twisted:
Clio RS 2009 - dynamo blue :-)

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9497
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Příspěvek od Davidak79 » pon led 11, 2010 13:30

Tak netoužím ani po jednom z nich ale svézt bych se chtěl asi v Meganu. :wink:
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 204PS@450Nm >>>171Kw@524Nm 2014 Full
Hnědá guaranja ( já říkám že je to černá )
černá kůže 19" papuče

VW Caddy 2.0TDI 2019 Bílá

EX: Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale

biser
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: stř čer 10, 2009 17:32

Příspěvek od biser » pon led 11, 2010 14:18

Jasně, Megane RS :D

jeanes
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: ned pro 14, 2008 13:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jeanes » pon led 11, 2010 14:19

Tak to je fajn, ze Renault vyhral nejake oceneni... Bohuzel ale auta - diky kterym Renault tohle oceneni dostal - nemaji (az na znak Renault) nic spolecnyho s vetsinou nasich aut... Do Renaulta bych i pres tohle oceneni uz asi znova nesel - uzil a stale uzivam si s nim dost trapeni... Kazdopadne nadstandardni technologie a design musim pochvalit (zejmena megane) - funkcnost a spolehlivost zakladnich i tech nadstandardnich technologii uz je vec druha... :roll:
Renault Megane coupé 1.6 16V 79kW/107PS, rv 2000 :)

VladoOC_cz
Experienced member
Příspěvky: 974
Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
Bydliště: Považská Bystrica občas Brno

Příspěvek od VladoOC_cz » pon led 11, 2010 15:39

mne pride toto ocenenie dost zvláštne...
Renault nemá žiadne slušné športové motory, ktoré by sa mohli zaradiť do skupiny sport, čo dokazuje aj Lagunou coupé, ktorá nemá čo pod kapotou ponúknuť. Motor do skupiny Sport si predstavujem 6, 8 10 valec. Jediny co by mohol do tohto spadat, je 3,5 V6 z Nissanu 350Z ale tomu zas znížili výkon a preto má nízky výkon vzhľadom na objem a ako ďalší velký problém vidím v zastaralej biednej automatickej prevodovke :roll: . Chýba pohon 4x4. Posledný slušný motor bol použitý asi v Safrane 3.0 V6 BiTurbo. Slušným motorom by sa dal ešte nazvať 3.0 V6 24V v Cliu Sport s 254PS. Nieje žiadny podvozok ako mal napr. už spomínaný Safrane BiTurbo..
Chvalim vsak active drive, (4control) a konečne krásny dizajn nových áut. To čo robili v rokoch 2001-2008 bol slušný humus :? .
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004.

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11041
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » pon led 11, 2010 15:46

VladoOC_cz píše:To čo robili v rokoch 2001-2008 bol slušný humus :? .
Jsme OT, ale mě se v těchto letech zrovna jejich auta líbili, jak clio, tak laguna, tak megane, nepočítám velsatise a avantime to je krása..... 8)
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
MaD@x
Člen RCČR
Příspěvky: 1269
Registrován: ned črc 29, 2007 23:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaD@x » pon led 11, 2010 15:54

ja bych chtel zkusit toho megana RS a predpokladam, ze se k nam dostane... mrzi me, ze tady ale fakt nedelaji nejake vicehrnkove silne motory. laguna coupe je supr auticko, co jsem v nem najezdil par kilasku, tak pohodlne a i ten benzinovej trilitr je super. automaticka prevodovka byla v pohode, ale prece jen by to do takovyho kupecka chtelo nejaky manual...a uz zminene nesnizeni vykonu. rozdil jeste je, ze nissan tam dava ty motory oproti renaultu na storc....
Renault Laguna Grandtour 03 1,9dCi Privilege 88kW - Silver spur
ex Renault Laguna 95 1,8RN 69kW - Letadlo
ex Renault Laguna 99 3.0RXT 140kW - sekačka(bo žere aj travu kol cesty)
ex Renault Clio Grandtour 1,2 55kW Ice - Služební koza

Jsem jaký jsem, někdo musí být zlý...

ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2462
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

Příspěvek od ITexpert » pon led 11, 2010 16:02

Nissan je hlavně zadokolka ... nějakej supersportak s predokolkou mě moc dohromady nejde :-/

k lagune coupe v sestihrnci bez manualu chybí asi více lidem ... vid Viktore, Honzo a .........

Uvidíme sčím nás překvapí v meganu RS renault :-)

8)
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

bubak99
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: sob zář 13, 2008 22:48
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bubak99 » pon led 11, 2010 18:19

po tom co som si uzil s Espace uz nikdy viac Francuza a ani len odviest dakujem neprosim !!!
Grand Espace IV 1,9Dci 12/2003

Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1901
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od pivi » pon led 11, 2010 21:49

bubak99 píše:po tom co som si uzil s Espace uz nikdy viac Francuza a ani len odviest dakujem neprosim !!!
Ted budes psat do kazdeho topiku tvoje skusenosti :?: Na to je vlastni sekce. :!:
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3934
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » pon led 11, 2010 23:52

pivi píše:
bubak99 píše:po tom co som si uzil s Espace uz nikdy viac Francuza a ani len odviest dakujem neprosim !!!
Ted budes psat do kazdeho topiku tvoje skusenosti :?: Na to je vlastni sekce. :!:
uživatele jsem již před porušováním pravidel varoval, díky za upozornění Pivi. Ostatním se omlouvám za OT.
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3934
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » úte led 12, 2010 00:11

A teď k tématu:

Renault Sport toho pro svět hothatchů dělá opravdu hodně. Nějaké zkušenosti s nimi máme (osobně samozřejmě Clio II Sport na okruhu a ITExpertovi díky za možnost několikerého svezení se Twingem Sport), Lagunu GT nebo Lagunu Coupé nelze za hothatch považovat, i když svezení s nimi je moc fajn a 4control funguje fakt senzačně ;) Bohužel můžeme zatím pro Lagunu pouze snít o motorech a manuálních převodovkách, které má Renault-Nissan Aliance k dipozici.

Cílem aut z divize Renault Sport není stavět dálniční štiky jako je Ferrari či Porsche, kouzlo těch aut je naprosto někde jinde, jako ryba ve vodě se cítí na silničkách a zde si k nim člověk může opravdu hodně dovolit. Jsou to auta, která si prostě říkají o to aby řidič přišlápl plynový pedál na podlahu a jízdu si skutečně užil. Za volantem má člověk při ostřejším svezení pocit jako by na něj auto křičelo "Dej mi, dej mi, přišlápni ten plynový pedál, no konečně uááá vrrrrrrr, jééé proč brzdíš? To jsi takový srab?" :lol: (fakt jsem skoro nic nepil)

Myslím si, že toto ocenění si Renault zaslouží, protože sportovní modely, které vyrábí jsou výborné.
Na rozdíl od sporťáků se s nimi dá jezdit i normálně, protože mají užitnou hodnotu jako jejich slabší bratříčci se kterými většina z nás jezdí. (samozřejmě až na výjimky typu Mégane RS R26.R nebo Clio V6)

Ano, Renault před pár lety hodlal oprášit značku Alpine a začít vyrábět ryze sportovní modely. Bohužel tyto plány finanční krize překazila a jako všechny automobilky se musí soustředit na efektivitu výroby, prodejů a oslovovat zákazníky masově prodávanými modely. Ale doufejme, že až krize odezní, tak se k této myšlence v Renaultu vrátí. Věřím (snad jen nesním), že se jednou dočkáme nástupců Nissanu 370Z a Nissanu GTR s logem (a doufám i duší) Renaultu nebo spíše s velkým A na přídi.
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

VladoOC_cz
Experienced member
Příspěvky: 974
Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
Bydliště: Považská Bystrica občas Brno

Příspěvek od VladoOC_cz » úte led 12, 2010 00:22

ITexpert píše:Uvidíme sčím nás překvapí v meganu RS renault :-)

8)
Ten novy Megane Trophy by sa mi veeelmi pacil v garazi a este viac na ceste...to je kus uzasneho vozitka s parametrami podla mojich predstav... Toto chcem aby sa dalo bežne kúpiť!! Toto chýba v ponuke Renaultu!!
A taka Laguna Trophy...to by mohlo by uzasne vozitko, som zvedavy ci daku vyrobia....motor a 4x4 vziat z Audi S8 alebo R8, ked uz vlastne nic nemaju, pádla pod volant, riadne ostre brzdy, active drive a ide sa!
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004.

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3934
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » úte led 12, 2010 00:28

VladoOC_cz píše:....motor a 4x4 vziat z Audi S8 alebo R8...
:roll: fuj, takové rouhání

za domácí úkol 1000x napíšeš:

"Už mě nikdy nanapadne cpát motor z Volkswagenu do Renaulta"

fuj, styď se... a ještě k tomu páky pod volantem brrr... :lol: 8)
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

VladoOC_cz
Experienced member
Příspěvky: 974
Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
Bydliště: Považská Bystrica občas Brno

Příspěvek od VladoOC_cz » úte led 12, 2010 00:33

100KUC píše:
VladoOC_cz píše:....motor a 4x4 vziat z Audi S8 alebo R8...
:roll: fuj, takové rouhání

za domácí úkol 1000x napíšeš:

"Už mě nikdy nanapadne cpát motor z Volkswagenu do Renaulta"

fuj, styď se... a ještě k tomu páky pod volantem brrr... :lol: 8)
Kurnik ja viem, no...k audi som nikdy nemal ziaden vztah, ale tá S8 rok 2004 sa dooost podobá Safrane a v tom obdobi namá Renault co ponuknut, ale vobec nic....preto ma láka aj tá S8...zvuk bozsky, vykon fajny.
Ale tak dobre, zacnem aspon ten ukol si psat :-D :
Už mě nikdy nanapadne cpát motor z Volkswagenu do Renaulta
Už mě nikdy nanapadne cpát motor z Volkswagenu do Renaulta
Už mě nikdy nanapadne cpát motor z Volkswagenu do Renaulta
Už mě nikdy nanapadne cpát motor z Volkswagenu do Renaulta
Už mě nikdy nanapadne cpát motor z Volkswagenu do Renaulta
Už mě nikdy nanapadne cpát motor z .... :)
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004.

ClioRS2009
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: pon říj 12, 2009 14:50

Příspěvek od ClioRS2009 » úte led 12, 2010 10:14

100KUC píše:dálniční štiky jako je Ferrari či Porsche
Nevím, odkdy jsou tyhle auta dálniční štiky, zvlášť Porsche :roll:
Clio RS 2009 - dynamo blue :-)

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11535
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » úte led 12, 2010 20:43

ClioRS2009 píše:
100KUC píše:dálniční štiky jako je Ferrari či Porsche
Nevím, odkdy jsou tyhle auta dálniční štiky, zvlášť Porsche :roll:
Určitě by tvoje Clio předjeli :P , ale autor myslel spíše jsou tyto vozy primárně určené na ukrajování dalnic, než nějaké silničky II. třídy, kde je to právě s malými vozy větší prča a kde brutální výkon a větší váha nemusí být zas taková výhra.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 430000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

ClioRS2009
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: pon říj 12, 2009 14:50

Příspěvek od ClioRS2009 » stř led 13, 2010 09:31

Šamša píše:
ClioRS2009 píše:
100KUC píše:dálniční štiky jako je Ferrari či Porsche
Nevím, odkdy jsou tyhle auta dálniční štiky, zvlášť Porsche :roll:
Určitě by tvoje Clio předjeli :P , ale autor myslel spíše jsou tyto vozy primárně určené na ukrajování dalnic, než nějaké silničky II. třídy, kde je to právě s malými vozy větší prča a kde brutální výkon a větší váha nemusí být zas taková výhra.
Tady nejde o to, že to pojede blbý Clio, to je jasný. Ale Porsche je stejně velký a těžký jak Megane a asi si nejel v Porsche, páč to jsou nejzábavnější auta, co jsou. A je stvořený přesně pro tyhle cesty jako směr Karlštejn a tak.

A o Ferarri a hmostnosti snad ani nebudem bavit, ty maj kolem 1200kg. Neberu 612 a 599, to jsou GTčka.
Clio RS 2009 - dynamo blue :-)

blesk
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: ned kvě 29, 2011 10:42

Re: Renault získal titul Sportovní automobilka roku

Příspěvek od blesk » ned kvě 29, 2011 10:56

Renault si viac ako akakolvek ina znacka tento titul viac ako zasluzi. Ono netraba len citat testy a bezhlavo im verit ale aj skusat a porovnavat. Renault Sporty su jedine hatche sucastnosti ktore su kontinualne rovnako ak nie viac dramaticke, davajuce dostatok spatnej vazby - ako boli Peugeot 205gti, 106Gti/Rally, Saxo VTS, Peugeot 306Gti6/Rally, Clio Wiliams a to sa o ziadnom z konkurentov povedat neda kedy zhruba v roku 2001 (dokedy sa robili posledne 306gti6/Rally) nic tak ortodoxne soferske nerobia. Pre mna momentalne top je Clio RS/cup. (momentalne auto na zabavu mam M3 E36 a nemyslim si ze jedine sportove auto je zadokolka alebo stvorkolka ale aj tak dobra predokolka ako je Clio RS, netraba si pliest supersporty a sportove modely-tam suhlas neexituje predokolka supersport)
Clio 172 PH1

Odpovědět

Zpět na „Renault Sport + motosport obecně“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host