Ve formuli 3000 je pouze jediný dodávatel motoru a tím je právě Renault.
Jsou to Třílitrové osmiválce do V s výkonem kolem 400 koní.
(Nic moc když si pomyslím na R5 Maxi Turbo Rallye 1,6i Turbo čtyřválec a taky rovných 400 koní.)
Jezdí s keramickou spojkou a zesilnenou pružinou na přítlační talíř, což znamená že po seriálu mají levou nohu vytrénovanou jako dostihovej kuň
Formule 3000
Moderátor: Moderators General
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Naposledy upravil(a) Čeněk Urbanec dne úte kvě 31, 2005 00:43, celkem upraveno 2 x.
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Obávám se, že Vaše informace nejsou přesné. Ve F3000 podle FIA se jezdí s motory Judd Zetek V8 o výkonu 480 koní, bez turba a s omezovačem....
Jinak motory F1 Turbo 1,5 litrů měly výkony i 1300k...
Není mnoho osmiválcových Renaultů - firma Judd(Zetek) jako základ použila motor Ford V8....
Jinak motory F1 Turbo 1,5 litrů měly výkony i 1300k...
Není mnoho osmiválcových Renaultů - firma Judd(Zetek) jako základ použila motor Ford V8....
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Jestli jsem se zmýlil, tak se omlouvám, já to slyšel počas pořadu F1 před
dvěmi týdny a také mám plakát F3000 kde je jaksi taxi uvedeno to
co jsem napsal. Já vím že je veliký rozdíl atmosférický a přepĺňaný jen mi
těch 400 nebo 480 koní na motorsport takové třídy přišlo trochu málo. To s tím omezovačem sem nevědel, ale asi to bude tak.
S těmi osmiválci od Renaultu je to tak, jediný co já znám byl vývojářský 2,5 litr Injection V8 Biturbo kterých bylo vyrobených jen tolik kolik prstu mám na ruce t.j. šest (možná víc) a chtěli jej montovat do monopostu R5 Maxi Turbo v posledních letech sezóny. Disponovali až kolem osmi set koňských síl a bylo prý velice obtížné rídiť takový vuz.
Jako první v té dobe měl titánové turbomychadla, pístní kroužky, klikové ložiska a myslím že i hlavu. Co o něm ješte vím je to že mel 12 000 otáček co je na začátek 90 let opravdu dost. Něco s výstavbou toho motoru měl Wiliams a už i K-Tec.
S pozdravem
dvěmi týdny a také mám plakát F3000 kde je jaksi taxi uvedeno to
co jsem napsal. Já vím že je veliký rozdíl atmosférický a přepĺňaný jen mi
těch 400 nebo 480 koní na motorsport takové třídy přišlo trochu málo. To s tím omezovačem sem nevědel, ale asi to bude tak.
S těmi osmiválci od Renaultu je to tak, jediný co já znám byl vývojářský 2,5 litr Injection V8 Biturbo kterých bylo vyrobených jen tolik kolik prstu mám na ruce t.j. šest (možná víc) a chtěli jej montovat do monopostu R5 Maxi Turbo v posledních letech sezóny. Disponovali až kolem osmi set koňských síl a bylo prý velice obtížné rídiť takový vuz.
Jako první v té dobe měl titánové turbomychadla, pístní kroužky, klikové ložiska a myslím že i hlavu. Co o něm ješte vím je to že mel 12 000 otáček co je na začátek 90 let opravdu dost. Něco s výstavbou toho motoru měl Wiliams a už i K-Tec.
S pozdravem
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů