Ďakujem za povzbudivé slová


.
Áno, chápem.
Stroje sa proste kazia.
Ja som ani nečakal že sa mi to auto nepokazí, len ma zaskočilo to, že prvú poruchu musím riešiť po 2300 kilometroch.
Ale súhlasím - stroje sa proste kazia a ak sa tak malo stať, tak super, že sa tak stalo ešte v záruke

Som zvedavý čo na to servis.
V každom prípade sem napíšem rozuzlenie, ako to dopadlo.
UPDATE 22.05.23
Obhliadka v servise dohodnutá na piatok 26.05.23, takže týždeň som bez auta. Keďže auto malo stáť týždeň pred domom, rozhodol som sa, že ho aspoň zaparkujem do garáže (tú mám 800 metrov vzdušnou čiarou od sídliska) a začali pribúdať nové chybové hlásenia.
Okrem hlásenia "SKONTROLUJTE VSTREKOVANIE" a ikonky žltého kľúčika, pribudla hláška "SKONTROLUJTE EMISNÝ SYSTÉM" a začala svietiť už aj kontrolka motora


..
Vážne uvažujem, či bude bezpečné autom ísť 40 km do servisu.
Zvažujem odťah.
UPDATE 26.05.23 - SĽUBOVANÉ ROZUZLENIE
Ráno som volal asistenčku a vybavil si odťah.
S ničím nebol žiadny problém, dokonca mi odťah na základe straty výkonu na aute odporučil aj on sám operátor z asistenčky.
Po diagnostike zistili chybu konektora? (Proste ten plastový spoj, kde sú káble napájkované do samice a druhý konektor - samec je priamo na valci) snáď som to vysvetlil správne.
Čiže vlastne kabeláž čo sa pripája priamo na valec.
Že celý ten konektor bol nejaký zaprášený a zaoxidovaný, riadiačka na základe toho dostávala kadejaké nedobré údaje a radšej obmedzila výkon aby predišla MOŽNÉMU poškodeniu motora.
Ešte aj to mi vysvetlil, že ono síce hodí chybovú hlášku SKONTROLUJTE VSTREKOVANIE, ale jemu pod touto hláškou môže vypísať XY kódov z rôznou chybou, od sviečok, vstreky, váhy vzduchy hentoho a tamtoho...
No proste môže to byť kadečo, preto auto radšej obmedzilo výkon. A ešte k tomu konektoru - sám nechápal prečo bol taký zaprášený/zaoxidovaný, že tam by sa niečo takéto nemalo stávať.
Že vraj možno ešte od výroby

... no potom pánko ešte skonštatoval, že: hmm, skladovky.
Vydedukoval som, že zrejme zato, že im to tam stojí rok na dvore, všetko im tam oxiduje



...
Ale proste, vymenili diel za 3 eurá, káble napájkovali do nového konektora a auto ide tak, ako pred problémom.
Vlastne som na ňom pekne odišiel o dve 2-3 hodky domov...
Ďakujem fela, mal si pravdu.
Chválabohu to bola len smiešna súčiastka za pár eur
