Stránka 5 z 11

Re: Renault Clio V

Napsal: pon říj 05, 2020 18:36
od mike33
Ja si myslím, že máte len čiastočnú pravdu, nezamieňajte si aroganciu s asertivitou a zmyslom pre čierny humor a napriek tomu, že mi je takmer jedno čo si myslíte, urobím všetko pre to, aby ste si to mohol slobodne napísať. Majte sa a všetko dobre!

Re: Renault Clio V

Napsal: úte říj 06, 2020 16:30
od sac11
Mám namontovanú originál laktovu opierku. Aj vám tak vrzga ? prip. čo ste s tým urobili?

Re: Renault Clio V

Napsal: úte říj 06, 2020 17:26
od Arx
Mám originál loketní opěrku s úložným prostorem z výroby a ta nevrže.

Re: Renault Clio V

Napsal: pát říj 09, 2020 09:22
od sac11
Dotiahol som všetky srubky a je to o.k.

Re: Renault Clio V

Napsal: úte říj 27, 2020 12:48
od sac11
Takže pár dní to bolo o.k , ale už to zase vrzga. Je to iba tá horná odklopitelna časť plast+čalúnenie. Neviete ako to rozobrať?

Re: Renault Clio V

Napsal: úte říj 27, 2020 16:45
od mike33
však to máš v záruke tak do servisu a nech sa s tým pohrajú!

Re: Renault Clio V

Napsal: ned lis 22, 2020 19:20
od sac11
baryk píše:
čtv říj 01, 2020 20:43
ahoj lidi!
já jsem si před 3měsíci pořídila nové clio V. Již během pár jízd na mě vyskočilo několik drobných závad, o kterých se tu ted nechci rozepisovat, ale moc bych prosila o názor nebo radu. Do jaké míry se mi může stát, že u takhle starého auta se mi po najetí nějakých 3500 km objeví hláška o nízkém stavu akumulátoru a výzva k nastartování auta? Něco jsem tu výše četla o nějakém inteligentním dobíjení, což osobně slyším poprvé. Ale zároven se přiznám, že jsem si tohle auto vybírala podle barvy a tak technické věci jdou mimo mě. Takže kdybych mohla poprosit o nějakou odpoved pro blondýnky... dekuju moc
Mne sa to už tiez stalo asi 3x, stacilo nezamknut auto a par minut svietil display a uz to hlasilo, pričom start stop stale vypinam -

Re: Renault Clio V

Napsal: ned lis 22, 2020 21:23
od Rado77
Hmmm, pritom bateriu by to mohlo mat dost silnu kedze je to start-stop...Moje Punto benzin S&S ma, a baterka je tam silnejsia nez aku ma Fluence. Aj to je citit ze Punto startuje na brnk, okamzite aj za studena

Re: Renault Clio V

Napsal: pon lis 23, 2020 11:28
od sac11
Batéria je silná dosť., problém je asi v tomto: "Moderné vozidlá však majú inteligentné alternátory, ktoré pre hospodárnosť motora dobíjajú batériu len vtedy, keď to elektronika uzná za vhodné, avšak o to intenzívnejšie" , čiže človek odstaví auto , keď je baterka na minime , nechá niečo zapnuté a hneď mu to hlási slabú batériu.

Re: Renault Clio V

Napsal: pon lis 23, 2020 13:11
od Rado77
Ano tak to bude, vdaka za info. Takze to meria akusi nastavenu "minimalnu hranicu napetia", a ak je =akebo nizsia, rozsvieti hlasku, avsak bateria je este stale dost silna na bezproblemove nastartovanie. Asi by tu hranicu varovania mali nastavit nizsie...

Re: Renault Clio V

Napsal: pon lis 23, 2020 14:16
od sac11
No dúfam že to tak je, nie že s novými autom pri - 15 nenastartujem😭

Re: Renault Clio V

Napsal: pon lis 23, 2020 16:38
od kadliiik
Je to tak. Tu hlášku lze v klidu ignorovat. Klidně i s plně nabitou baterií stačí s autem 20 minut stát a používat display infotaimentu, ventilaci, vnitřní osvětlení a aktuální napětí klesne pod danou mez (kéž by se dalo zjistit jakou) a vyhodí to hlášku. Napětí na olověných aku klesá i při nízké zátěži dost výrazně, tahle fičura je tedy celkem k ničemu, zbytečně to straší.

Re: Renault Clio V

Napsal: čtv lis 26, 2020 20:19
od mike33
Ja mám nové Clio V práve 1 rok a musím povedať, že aj pri -17 stupňoch vlani som nemal problém naštartovať, napriek už spomínanej hláške o "nízkom stave akumulátora", pretože v inteligentnej batérií je stále dosť elektriny na naštartovanie, táto hláška sa mi zobrazovala ja v lete, keď som chodil 8km denne na chatu do záhrady. Nikdy za celý rok som nemal problém naštartovať! Takže milá slečna, kľudne jazdite a užívajte si clio!

Re: Renault Clio V

Napsal: čtv pro 03, 2020 23:03
od DYK77
mike33 píše:
čtv lis 26, 2020 20:19
pretože v inteligentnej batérií je stále dosť elektriny
Co je to inteligentní baterie ? :-)

Jinak tedy na Cliu IV lze na baterii odpojit konektor měření IBS a pak v palubním PC kvitovat hlášku o vypnutém StopStartu.
https://drive.google.com/file/d/17SG_oe ... sp=sharing
Pokud to lze takto lehce udělat i u Clia V , vřele doporučuji tak učinit co nejdříve. Získáte tím plné dobíjení akumulátoru jako u normálního, neinteligentního ( za to praktického ) auta a zrušíte StopStart.
V opačném případě bude hláška o nízkém napětí akumulátoru pravdivá a v případě ignorování přijde brzy ( 2-3 roky ) nemilé překvapení v podobě dožitého akumulátoru.
Jak je na tom váš akumulátor se můžete přesvědčit multimetrem za pár stovek ( přiklad https://www.4home.cz/asist-49-0101-digi ... 4227aa2558 )
Ověření proveďte například takto ...
1. Po jízdě otevřete kapotu, auto zamkněte, počkejte cca 10minut, než řídící jednotka a palubní PC přejde do standby a změřte napětí na svorkách akumulátoru.
2. Před jízdou ( auto stálo alespoň 24h ) odemkněte auto, otevřete kapotu ( pokud to je možné, nechte ji otevřenou už od poslední jízdy a vynechte odemčení auta, napětí nebude ovlivněno odběrem způsobeným při odemčení/zamčení vozu ), počkejte 10minut, než řídící jednotka a palubní PC přejde do standby a změřte napětí na svorkách akumulátoru.
V žádném případě by naměřené napětí nemělo být nižší jak 12,4V, tím spíše bezprostředně po jízdě, kdy by nemělo být napětí nižší jak 12,6V ( 12,6V plné nabití akumulátoru ).
Zásadní na tom je to, že v akumulátoru pod 12,4V začíná sulfatace a věřte, že dostat se s "inteligentním" dobíjením pod tuto hodnotu je velice snadné, prakticky běžné. Toto je základní, ne úplné ověření stavu akumulátoru, ale ledasco to napoví.
https://autobaterie-pema.cz/clanek/udrz ... 7501120559

Re: Renault Clio V

Napsal: čtv pro 10, 2020 17:30
od sac11
mike33 píše:
pon čer 15, 2020 16:21
Radenie je ako v aute o triedu vyššie.Nezaznamenal som nič z toho čo si písal vyššie. Radenie je presné intuitívne!
Podľa mňa je radenie najhoršia vec na tomto aute, pričom netvrdím že je to nejaké extra zlé, ale v porovnaní s ostatnými autami na ktorých som jazdil je to asi na úrovni Peugeotu 307 1.4 /zbytočne dlhá páka ,dlhé dráhy medzi rýchlosťami a ani to prehadzovanie nie je nič moc.

Re: Renault Clio V

Napsal: pát pro 11, 2020 11:22
od pkey
Mohu jen potvrdit. Řazení je nejhorší ze všech aut, které jsem kdy měl. V porovnání s Fabií (model 2018), kterou jsem rok jezdil naprosto neobstojí. Řazení např. u křižovatky z 2 na 1, je katastrofa. U megana 1.4 Tce se 6st. převodovkou to bylo podstatně lepší. Nevím co vymýšleli 11 let, než se dopracovali k téhle hrůze. Už v předchozích příspěvcích jsem psal o mizerné funkci klimatizace. Nakonec jsem to řešil v servisu France car Hradec Králové a skončilo to výměnou kompresoru a ještě asi expanzního ventilu. No měl tam kupu papírů. Po té opravě nastupuje klíma do 2 minut po nastartování. Taky ta servisní kontrola na 1 roce s výměnou kabinového filtru je povedená na tahání peněz ze zákazníků. Po té kontrole (kdy mají zkontrolovat tlak v pneumatikách vč. rezervy) jsem si musel dofouknout na předepsaný tlak všechny kola. Ten původní vyměněný filtr jsem taky neviděl. Je mi z toho na ... Další lahůdka je internetová stránka My Renault, kde po registraci a zadání VIN se ukáže m.j. seznam údržby. Tak tam mě to ukázalo objednat se k výměně řemene pohonu příslušenství a kladek letos v říjnu, kdy jsem měl najeto 6000 km. No prostě Renault. Přeji všem co mají toto auto ať jim to jezdí bez potíží a taktéž hezké vánoční svátky a úspěšný nový rok.

Re: Renault Clio V

Napsal: ned pro 13, 2020 20:54
od mike33
Musím oponovať po 1 roku používania Renault Clio V žiadna porucha, absolútne nič čo by sa pokazilo. V servise vo Zvolene AutoAdex naozaj profesionálny servis vysvetlili mi aj veci ktoré som nevedel, nemám žiadne námietky super. Najazdených 14500km.

Re: Renault Clio V

Napsal: pon pro 14, 2020 13:03
od Rado77
Neverim ze Clio 5 ma horsie radenie ako Fluence! :-)

Re: Renault Clio V

Napsal: pon pro 14, 2020 16:50
od sac11
Neviem ako Fluence , ale ako som písal nejak hrozné to nie je, ale asi väčšina nových áut je asi na tom lepšie.

Re: Renault Clio V

Napsal: úte pro 15, 2020 07:12
od sac11
kadliiik píše:
úte úno 18, 2020 17:52
Jenom pro informaci, tuto aplikaci pro vzdálenou správu vozu Renault slibuje už nekolik let, původně ji sliboval s R-link2, 3 roky se to neustále posouvalo až nakonec s R-link2 ta aplikace nebude nikdy komunikovat. Taky tu aplikaci už většina států má, a to i takové státy jako Bulharsko. Bohužel ČR je země s nejhorším zastoupením Renaultu na světě...
Tak už je to dostupné, skúšal som to synchronizovať s autom a nefunguje to, Vám to ide ?

Re: Renault Clio V

Napsal: úte pro 15, 2020 16:04
od mike33
ani mne to nejde

Re: Renault Clio V

Napsal: úte pro 15, 2020 20:23
od Arx
Aplikace My renault mně funguje, ale umí to akorát zobrazit aktuální stav tachometru a dojezd, polohu zaparkování na mapě a dokáže naplánovat trasu v mobilu a odeslat do vozidla. Podmínkou je připojení mobilu k internetu.

Re: Renault Clio V

Napsal: stř pro 16, 2020 11:17
od sac11
Ako si to synchronizoval? Bez naštartovania , bez kľúča v zap. skr. a aký máš displej 9 či 7 " ? Ď

Re: Renault Clio V

Napsal: stř pro 16, 2020 11:20
od pkey
Sdílení informací. Máte to zapnuté nebo to vypínáte ? Další věc, kterou jsem nějak nepobral v infotaimentu, je ECO. Představoval jsem si, že by to mělo nabídnout před jízdou výběr z těch tří možností - práce/domů; cesta; osobní, ale je to komplikované se k těmto třem nastavením dostat, takže tam jenom nastavím nová eco jízda při tankování. Jinak mi to není k ničemu. Taky nevím, k čemu má sloužit pět useru, když s tím jezdím sám a vyhubit zbytečné 4 nejde. Jestli máte někdo více informací, podělte se.

Re: Renault Clio V

Napsal: stř pro 16, 2020 18:27
od Arx
Pro sac11: displej 7", nastartoval jsem vozidlo, ale při pokusu o spárování mi to napsalo, že mám motor vypnout. Tedy s vypnutým motorem a párování trvalo cca 5 minut
Pro pkey: ECO neřeším, pouze při jízdě městem zapínám klávesu "ECO" jelikož je potom pedál plynu daleko méně citlivější a líp se s ním pracuje při častých rozjezdech na křižovatkách.

Ohledně řadící páky a řazení můj poznatek: V porovnání s Megane 1.6 81kW 6rychlostní se mi řadí v Cliu o poznání lépe, řadící páka je pevnější, při přeřazování tichá bez žádných doprovodných zvuků a dokonce bych řekl že i přesnější - zkrátka řadí se mi líp než u Megane