Renault Clio V
Re: Renault Clio V
Radenie je ako v aute o triedu vyššie.Nezaznamenal som nič z toho čo si písal vyššie. Radenie je presné intuitívne!
Renault Clio 1.O Tce 74kW/100k
Re: Renault Clio V
Tak to vyzera na schopny kus auta. V recenziach vravia ze motor je pri beznej jazde tichy. Ja ho ale vo videach pocujem. Je to teda naozaj take tiche ako vsetci hovoria? Vraj popracovali na odhlucneni
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Renault Clio V
Mal som predtým Golf IV, kia ceed II, jednoznačne najtichšie auto aké som mal dali si na odhlučnení záležať.
Renault Clio 1.O Tce 74kW/100k
Re: Renault Clio V
No super. Diki moc za info. Dufam ze ten 1.0Tce bude ok motor aj z dlhodobejsieho hladiska. Teraz sa este kupovat nechystam, ale o take 4 roky uz hej. Neviem ci o 4 roky zase Rendlik vyda novsie Clio, alebo nejaky facelift ako "medzistupen", lebo to vyzera ako velmi nadejny kandidat pre nase mestske potreby. Flu je zbytocne velka krava, kocik uz nevozime, akurat bicykel pre dceru obcas, ale za 4 roky ked bude vecsia uz bude treba velky bicykel, a ten do Flu uz aj tak nenarvem. Navyse spotreba iba v meste 8.2 je dost vela, blbo sa s tym parkuje atd. Preto chceme male auto a toto Clio sa javi prekvapivo dobre. Neviem aku adekvatnu nahradu by som mal hladat u konkurencie, aj cenovu, dizajnovu, vybavovu a tichu.
Hned po kupe Flu som bol dost nastvany na Rendlik a zaprisahal som sa, ze Rendlik kupim jedine ak vyrobia konecne fakt auto na urovni (pobestne kvilive prevodovky Megane3, katastrofa s 1.2Tce, zatekania atd). Budem sledovat, snad admini zalozia Clio V sekciu
Hned po kupe Flu som bol dost nastvany na Rendlik a zaprisahal som sa, ze Rendlik kupim jedine ak vyrobia konecne fakt auto na urovni (pobestne kvilive prevodovky Megane3, katastrofa s 1.2Tce, zatekania atd). Budem sledovat, snad admini zalozia Clio V sekciu
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Renault Clio V
@Rado77 tak bezny zivotny cyklus u renaultu je 7-8 rokov s tym ze 4-5rok je facelift.
Ja tiez nad nim uvazujem ako nad autom do mesta. 1.0 tce vsak nechcem. Ano viem ze je to nepriamovstrek super do mesta. Ale chcem zivsie auto a nechcem 5st prevodovku. DSG 1.3tce nechcem je to uz zbytocne drahe a ked citam tie recenzie - takmer kazda jedna spomina ako ta prevdovka s autom sklbe pri rozbiehani/parkovani(nielen clio, ale ja captur,megane, talisman ...vsetky).
Takze cakam ci sa potvrdia kuloarne info ze 1.3tce dostane v cliu 6st. manual v priebehu tohto roka. Skor si vsak myslim ze s prichodm 3 valca 1.0 tce 120 6st (priamovstrekova verzia, nissan ju uz pouziva) do facelitu meganu koncom roka ako nahrada podtunenych 1.3tce 100 a 115k sa dostane tento motor aj do clia, uvidime.
Ja tiez nad nim uvazujem ako nad autom do mesta. 1.0 tce vsak nechcem. Ano viem ze je to nepriamovstrek super do mesta. Ale chcem zivsie auto a nechcem 5st prevodovku. DSG 1.3tce nechcem je to uz zbytocne drahe a ked citam tie recenzie - takmer kazda jedna spomina ako ta prevdovka s autom sklbe pri rozbiehani/parkovani(nielen clio, ale ja captur,megane, talisman ...vsetky).
Takze cakam ci sa potvrdia kuloarne info ze 1.3tce dostane v cliu 6st. manual v priebehu tohto roka. Skor si vsak myslim ze s prichodm 3 valca 1.0 tce 120 6st (priamovstrekova verzia, nissan ju uz pouziva) do facelitu meganu koncom roka ako nahrada podtunenych 1.3tce 100 a 115k sa dostane tento motor aj do clia, uvidime.
Re: Renault Clio V
Hej ja prave nad tym nepriamym vstrekom uvazujem. Vykon mi do mesta moc netreba. Pokial bude spotreba 7 litrov alebo menej tak super
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Renault Clio V
Mám najazdené zatiaľ 1000 km spotreba 5,4 l. /1,0 tce výbava zen + hmlovky, volant,, cuv. senzory ..../. Neviem akú máte výbavu , ale máte v menu aplikácie okrem fotografie aj položku video? (7" displej).
Clio Zen 1.0 TCe 100 74 kW čierna 8/2020
Re: Renault Clio V
Ne, pouze fotografie. Jednou mi to stáhlo a přehrálo nějaký software ( poslední trojčíslí 155R), ale nezpozoroval jsem nějakou změnu. Navíc na stránkách https://easyconnect.renault.cz/phone-pairing číslo mého softu vůbec není a vlastně od začátku roku se tam nic nezměnilo.
Mégane III 1.4TCe Dynamique Červená Dyna - metalíza [nnj] (Pipin krátkej) ex 2018
Clio Zen 1.0 TCe 100 74 kW červená Flamme 12.2019
Clio Zen 1.0 TCe 100 74 kW červená Flamme 12.2019
Re: Renault Clio V
Kuknem sa na to a napíšem fotografie sú tam ale video neviem.
Renault Clio 1.O Tce 74kW/100k
Re: Renault Clio V
Zdravím majitele Clia V i příznivce tohoto vozu. (Pro sac11: v menu Aplikace mám i položku video)
Pokud to někoho bude zajímat, rád se podělím o své zkušenosti. Po dlouhém rozhodování a taky vzhledem k mým potřebám jsem se nakonec rozhodl pro motorizaci Tce100, 74 kW.
Několik údajů o vozidle: Clio V Intens Tce100, 74 kW + doplňky: Kamerový systém 360°, Poloautomatická parkovací brzda s funkcí Auto-hold, Zatmavená zadní okna, Disky kol z lehkých slitin 16" design Philia, černé s diamantovým efektem, Dvojitá podlaha zavazadlového prostoru, Středová konzole s loketní opěrkou a úložnými prostory, Černá stropnice, Rezerva.
Zatím mám najeto za 3 měsíce cca 2 500 km se spotřebou podle způsobu jízdy od 4,8 do 5,8 l/100km (podotýkám, že jezdím normálně bez hlídání spotřeby).
Motor příjemně překvapil, ačkoliv jsem nikdy nebyl zastáncem tříválcových motorů. Zvuk ve vyšších obrátkách není nepříjemný, překvapilo mne dobré odhlučnění - prakticky do 3000ot./min. motor neslyšíte, takže se moc nedá řadit "podle sluchu" ale spíše podle otáčkoměru.
Porovnání s mým předcházejícím vozem Megane III, 1,6 benzín, 84 kW, r.v.2015:
Neskutečně tišší, jistější v zatáčkách, lepší reakce na plynový pedál, nižší spotřeba, daleko "živější" v nižších otáčkách (od 2000 ot./min.) a celkově pocitově dynamičtější. Příjemný pocit v interiéru (opěradla sedadel trošku tvrdší než u Megane, ale není na závadu). V interiéru nic nevrže - sice to ani u Meganu.
Zatím bez závad, kromě nakřivo nalepeného zadního okna na kufru - odstraněno bez problému v servise.
Pokud to někoho bude zajímat, rád se podělím o své zkušenosti. Po dlouhém rozhodování a taky vzhledem k mým potřebám jsem se nakonec rozhodl pro motorizaci Tce100, 74 kW.
Několik údajů o vozidle: Clio V Intens Tce100, 74 kW + doplňky: Kamerový systém 360°, Poloautomatická parkovací brzda s funkcí Auto-hold, Zatmavená zadní okna, Disky kol z lehkých slitin 16" design Philia, černé s diamantovým efektem, Dvojitá podlaha zavazadlového prostoru, Středová konzole s loketní opěrkou a úložnými prostory, Černá stropnice, Rezerva.
Zatím mám najeto za 3 měsíce cca 2 500 km se spotřebou podle způsobu jízdy od 4,8 do 5,8 l/100km (podotýkám, že jezdím normálně bez hlídání spotřeby).
Motor příjemně překvapil, ačkoliv jsem nikdy nebyl zastáncem tříválcových motorů. Zvuk ve vyšších obrátkách není nepříjemný, překvapilo mne dobré odhlučnění - prakticky do 3000ot./min. motor neslyšíte, takže se moc nedá řadit "podle sluchu" ale spíše podle otáčkoměru.
Porovnání s mým předcházejícím vozem Megane III, 1,6 benzín, 84 kW, r.v.2015:
Neskutečně tišší, jistější v zatáčkách, lepší reakce na plynový pedál, nižší spotřeba, daleko "živější" v nižších otáčkách (od 2000 ot./min.) a celkově pocitově dynamičtější. Příjemný pocit v interiéru (opěradla sedadel trošku tvrdší než u Megane, ale není na závadu). V interiéru nic nevrže - sice to ani u Meganu.
Zatím bez závad, kromě nakřivo nalepeného zadního okna na kufru - odstraněno bez problému v servise.
Re: Renault Clio V
Čo sa týka oleja asi tento by tam mal byť https://olejposta.sk/Castrol_GTX_RN17_5 ... 50905.html
Clio Zen 1.0 TCe 100 74 kW čierna 8/2020
Re: Renault Clio V
ahoj lidi!
já jsem si před 3měsíci pořídila nové clio V. Již během pár jízd na mě vyskočilo několik drobných závad, o kterých se tu ted nechci rozepisovat, ale moc bych prosila o názor nebo radu. Do jaké míry se mi může stát, že u takhle starého auta se mi po najetí nějakých 3500 km objeví hláška o nízkém stavu akumulátoru a výzva k nastartování auta? Něco jsem tu výše četla o nějakém inteligentním dobíjení, což osobně slyším poprvé. Ale zároven se přiznám, že jsem si tohle auto vybírala podle barvy a tak technické věci jdou mimo mě. Takže kdybych mohla poprosit o nějakou odpoved pro blondýnky... dekuju moc
já jsem si před 3měsíci pořídila nové clio V. Již během pár jízd na mě vyskočilo několik drobných závad, o kterých se tu ted nechci rozepisovat, ale moc bych prosila o názor nebo radu. Do jaké míry se mi může stát, že u takhle starého auta se mi po najetí nějakých 3500 km objeví hláška o nízkém stavu akumulátoru a výzva k nastartování auta? Něco jsem tu výše četla o nějakém inteligentním dobíjení, což osobně slyším poprvé. Ale zároven se přiznám, že jsem si tohle auto vybírala podle barvy a tak technické věci jdou mimo mě. Takže kdybych mohla poprosit o nějakou odpoved pro blondýnky... dekuju moc
Re: Renault Clio V
Řekl bych kombinace krátkých jízd a dlouhého poslechu rádia při vypnutém motoru..
Latitude, 2.0 dCi 127 kW AT Initiale, 2011, 310 000 km
Dříve: Laguna III Grandtour, 2.0 dCi 110 kW, 2009, při 454 000 km šla v super stavu k dalšímu majiteli
Laguna II Grandtour, 3.0 V6 152 kW, LPG, 2001, umřela při 335 000 km
Dříve: Laguna III Grandtour, 2.0 dCi 110 kW, 2009, při 454 000 km šla v super stavu k dalšímu majiteli
Laguna II Grandtour, 3.0 V6 152 kW, LPG, 2001, umřela při 335 000 km
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Renault Clio V
Nechat zkontrolovat a popřípadě nechat vyměnit akumulátor na záruku, nový nemusí znamenat v pořádku. Může se i jednat o špatný kus. Popřípadě jak je zmíněno výše, pokud dochází k poslechů hudby, nebo jakémukoliv odběru při vypnutém motoru, tak se nemusí stíhat aku. dobíjet. Potom ideálně dobít externě a využívat brzdění motorem.
-
- Junior member
- Příspěvky: 170
- Registrován: pon úno 03, 2020 14:26
Re: Renault Clio V
Každopádně začněte vypínat Start-stop ( Áčko v kolečko, na "klavírku" pod navigací - zkrátka aby Vám přestal zhasínat motor na křižovatkách), dále se naučte "brzdit motorem", tedy při zařazené rychlosti sundejte nohu z plynu (a nebrzděte).....toto praktikujte při klesání, na dálničních sjezdech, při dojíždění do vesnice či k semaforu, kdy můžete třeba 200-300 metrů plachtit. Samozřejmě to realizujte pokud to provoz dovolí (mít za zády kamion, tak jedu a nehledím - jsem-li 10 mil od civilizace, plachtím jak o život).
A nejlepší je nechat baterii dobít nabíječkou.
V případě dotazů se ptejte, klidně i SZ - rád pomůžu či poradím .
Grand Scenic III 1,6 dCi 96 kW 2012
Re: Renault Clio V
Baterie byla vybita z autosalonu, to se muze stat, a jizdou se dnes uz moc nedobije. Staci tedy baterii dobit a prestane zlobit hlaska .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Renault Clio V
dekuju moc! mne se to prave stalo v zahranici, tzn po ujeti 1000 km! stop-start se snazim vypinat, ale to plachteni teda pravda neumim, protoze to 1. neni muj styl jizdy a 2. jsem byla zvykla na 20let stary auto, ktery teda sneslo uplne jiny zachazeni coz samozrejme neni omluva, ale neprijde mi to normalni, abych po kratsim pobyvani v aute mela takovouhle hlasku.. coz uprimne receno pro bezradnou osamocenou zenskou v zahranici je na infarkt.. vcera jsem 10minut vysavala auto, tzn porad otevirat zavirat dvere a uz mi to zase psalo, ze se prepina do uspornyho rezimu..kdybych to este chvilku trapila, tak to urcite zas musim nastartovat.. a to nemluvim o dalsich vecech, co mi ta elektronika dela, jako zaseknutej displej, coz asi podle nejakyho technika z asistencni linky v praze prece neznamena, ze bez ukazovani tachometru je auto nepojizdne.... po tom, co mi auto stalo v servisu predtim pres mesic, tak zacinam byt uz mirne receno nastvana.. jako je to pro me velka vec mit takhle novy auto a chcu s nim umet zachazet, ale s tou elektronikou se teda hodne peru :/
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Renault Clio V
Bohužel by byla nutnost zakoupit nabíječku akumulátorů, hlavně pohlídat aby umělá dobíjet AGM baterie. Pokud tomu samozřejmě nerozumíte, tak buď požádat někoho ze známých a nebo při příští návštěvě servisu požádat o dobití.
Teoreticky by se nemělo nic dít a akumulátor to vydrží, nicméně pokud není úplně dobitý, dochází k jeho poškozování a to samozřejmě vede k následné dřívější výměně. Vyhnete se tím samozřejmě i tomu, že by došlo až k takovému vybití, že auto už nenastartuje. U posledního neznámé profil tras a možnost dobíjení samotným autem, takže toto nelze odhadnout.
Teoreticky by se nemělo nic dít a akumulátor to vydrží, nicméně pokud není úplně dobitý, dochází k jeho poškozování a to samozřejmě vede k následné dřívější výměně. Vyhnete se tím samozřejmě i tomu, že by došlo až k takovému vybití, že auto už nenastartuje. U posledního neznámé profil tras a možnost dobíjení samotným autem, takže toto nelze odhadnout.
Re: Renault Clio V
Pokud autosalon pri predani udela chybu (nezkontroluje stav baterie), je potreba se o to holt starat hned. I funglovka potrebuje peci. Auto by ted ale melo zacit vice nabijet samo a hlaska by mela zmizet. Pokud teda neni provozovano jen v rezimu kratkych tras.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Renault Clio V
Pokud je zhasnutý motor, ale zapnuté zapalování, tak se to cca po 15 minutách automaticky přepne do úsporného režimu, kdy auto vypne elektrické spotřebiče (rádio, osvětlení, zásuvky...). To není závada, ale vlastnost. Má to dnes +- podobně každé auto dnes a slouží to právě jako ochrana proti vybití akumulátoru. Pokud člověk v tomto režimu nadále např. zapíná rádio nebo má zaplé osvětlení, tak po nějaké době vyskočí varování, že je potřeba nastartovat, aby se akumulátor dobil.
Latitude, 2.0 dCi 127 kW AT Initiale, 2011, 310 000 km
Dříve: Laguna III Grandtour, 2.0 dCi 110 kW, 2009, při 454 000 km šla v super stavu k dalšímu majiteli
Laguna II Grandtour, 3.0 V6 152 kW, LPG, 2001, umřela při 335 000 km
Dříve: Laguna III Grandtour, 2.0 dCi 110 kW, 2009, při 454 000 km šla v super stavu k dalšímu majiteli
Laguna II Grandtour, 3.0 V6 152 kW, LPG, 2001, umřela při 335 000 km
Re: Renault Clio V
Není potřeba z toho dělat vědu. Ta hláška není žádná pokročilá funkce, auto ji prostě vypíše, když napětí baterie klesne pod určitou úroveň. Pokud je vypnutý motor a baterie v zátěži kvůli zaplému displayi, rádiu apod. tak to napětí klesne pod tuto mez skoro vždycky. Jediné správné řešení, je hlášku ignorovat. Kdo jezdí kempovat, tak ví. Stačí přjet do kempu rozbalovat stan, nechat otevřené dvěře a hláška je do 15 minut na displayi. Přitom si jde v autě vesele nabíjet mobily, tablety, světla, poslouchat rádio ještě další 3 dny a není problém nastartovat. Tedy pokud je akumulátor v pořádku, což lze zjistit v servise na zkoušečce. Z hlášky na displayi nejde vyvodit vůbec nic.
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos
Re: Renault Clio V
Slečna vy nečítate servisnú a inštruktážnu knižku skúste to niekedy, keby ste si ju prečítala bola by ste múdrejšia! To čo popisujete nie je žiadna chyba je to funkcia ktorá chráni Vašu inteligentnú batériu (vidíte aspoň niečo máte v aute inteligentné, keď tam sedíte) a upozorňuje, že aktivuje režim ktorý obmedzí plytvaním elektriny z batérie, aby ste mohli bez problémov naštartovať!
Renault Clio 1.O Tce 74kW/100k
Re: Renault Clio V
Velmi chytře jsi slečně či paní poradil. Je vidět, že máš zmáknuté asi všechny manuály od aut, co jsi měl a máš. Když jsem před měsícem koupil nové auto, tak mne taky při zpáteční jízdě z autosalonu některé věci zaskočily a rovněž mi tu nějaký chytrák poradil, že si mám přečíst manuál. Když jsem se na věc, která se mi stala ptal telefonicky prodejce, tak to taky nevěděl (a to ta auta prodává) a šel se zeptat mechaniků. Takže asi tak. Trocha slušnosti při odpovědi by nezaškodila. Jinak všichni víme, že tzv. "inteligentní dobíjení" vůbec inteligentní není a vyvinuto bylo asi v té ekologické hysterii, která v EU okolo aut panuje. Všichni, co máme v autech "inteligentní dobíjení", za to brzy zaplatíme při výměně drahé inteligentní baterie, která zřejmě nevydrží víc jak 3-4 roky. Navíc si myslím, že toto fóru je od toho, aby někdo rozumně poradil, arogance patří jinam.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti