Renault Clio V

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.
Odpovědět
baryk
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: čtv říj 01, 2020 20:33

Re: Renault Clio V

Příspěvek od baryk » pát zář 24, 2021 14:06

pkey píše:
sob úno 27, 2021 12:01
Ale chápu to dobře. Na Internetu je o tom spousta článků. Nevím co s tím autem technik vyváděl, ale mimo jiné jsem zjistil, že na těch 10 km, které s tím najel, stoupla průměrná spotřeba z 4,7 na 5,6 L/km. Při jízdě domů a včerejší jízdě vesměs v uzavřené obci, to vypadalo, jako kdyby to nepotřebovalo benzín, jak zase klesla hodnota průměrné spotřeby a dojezd se neměnil. Samozřejmě baterie za 2500 není pohroma, ale při výměně v servisu to bude jistě jiná cena.
jenom mě tak napadlo, jestli se neresetovalo počítadlo.. to mi se u obou aut dělá opakovaně i samo třeba během jízdy.. :D

Uživatelský avatar
Rado77
Moderátor
Příspěvky: 7977
Registrován: úte čer 03, 2008 21:37
Bydliště: Bratislava II

Re: Renault Clio V

Příspěvek od Rado77 » sob zář 25, 2021 12:16

Preto sme sa rozhodli pre Toyota Corola Hybrid 1.8 ;-)
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013

Mili78
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: čtv úno 25, 2021 21:23

Re: Renault Clio V

Příspěvek od Mili78 » sob zář 25, 2021 21:44

K baterii:
Podla mna slaba bateria je náchylna na zimu,chlad prečo?
Cele leto ked som jazdil aj kratke vzdialenosti tak bateria bola v dobrej kondicii, dalo sa prehravat pri vypnutom motore radio, infotaiment a aj svtela vo vnutri auta, Dlho,dlhe minuty, takisto aj Start stop vzdy bol aktivny (co je dokaz ze bateria bola ok)
V zime toto vsetko nebude mozne (mam skusenost)
Zistil som to v jedno rano tento tyzden, ked v noci bolo + 10c... Bol to tak prvý chladnejsi den,noc.... Vecer predtym som bol z atutom na dlhej trati,takze bateria bola nabita v dobrej kondicii , na druhy den a dalsie dni by v letnom období stale drzala elektroniku auta.... Rano idem do auta vsetko ok, ale hned za chvilu doobeda uz po 1 minute po vypnutom motore, auto oznamovalo ze bateria vypne radio, easy link,a tym padom aj svetla vo vnutri atd. Proste odrazu po lete, po prvej chladnej noci.
Tuto zimu som mal tie iste problemy. Nehovorim ze to je nejaka chyba, je to asi vlastnost tejto baterie a setriaceho modu, ale ta bateria fakt v zime je priserna, nie je možné aby po nejakej minute ked vypnete motor uz vypinala celu elektroniku.

Ku klimatizacii:
mal som tie iste problemy ako maju mnohi aj v zahranici, klima nezapinala,alebo slabo chladila, casto isiel iba chladnejsi vzduch. Servis mi urobil nejake ukony v ramci klimatizacie v ranci zaruky (vypustili napustili obvod klim, plyn do klimy, olej do kompresora,preprogram riad jedn klimy) a zda sa ze pomohlo

K vypadavaniu 360 st kamery:
nepomohlo prehriatie softveru, proble pretrvava
Vzhladom na to ze tuto kameru ma velmi malo aut aj v zahranici tak nie je to tak sledované

K vypadavaniu pripojeneho zvuku bluatooth do handsfree vozdila
problem pretrvava

Cakam na nejak update co uz uvolnuju,ale neverim ze to pomoze.

Udajne o par tyzdnov by sa mala zacat uvolnovat taka vacsia aktualizacia easy linkov,ktora by mala riesit mnohe bugy

Uživatelský avatar
Tomlu
Junior member
Příspěvky: 186
Registrován: pát říj 31, 2008 11:21
Bydliště: Kolínsko

Re: Renault Clio V

Příspěvek od Tomlu » čtv zář 30, 2021 15:28

K té baterii.... pokud je aktivní inteligentní dobíjení (jakože pravděpodobně bude) tak ani delší trasa nemusí znamenat dobití baterie do plna. Krásně to ukáže voltmetr strčený třeba v zásuvce zapalovače za jízdy, prvních pár kilometrů po nastartování dobíjí 14 a více volty a pak klesne palubní napětí klidně i na 12,5 V a pokud člověk nebrzdí motorem nic s tím nehne (když teda baterka není hodně vybitá) a takový chování nabíjení baterce nijak neprospívá, proto mám inteligentní dobíjení deaktivované a s baterií žádný problém.
Renault CLIO Grandtour 1.2 TCe 87kW Intens/BOSE - rv. 02/2018, červená flamme, LED Pure Vision, R-link Evolution
Renault CLIO Grandtour 1.2 16V 55kW Intens - rv. 03/2015 - R.I.P.
Renault CLIO Grandtour 1.2 16V 55kW Expresion - rv. 10/2008 - R.I.P.

Uživatelský avatar
Gandalf
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: pon říj 12, 2020 13:40
Bydliště: Brno

Re: Renault Clio V

Příspěvek od Gandalf » čtv zář 30, 2021 15:41

Jakým způsobem se inteligentní nabíjení dá deaktivovat?
Clio V 1.0 Tce 100 Zen (Celadon blue) 2020

nalim63
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: sob bře 28, 2009 22:13

Re: Renault Clio V

Příspěvek od nalim63 » čtv zář 30, 2021 19:43

Neopsal byste mi někdo jaké rozměry disku kol má Zen uvedené v techničáku? Dík

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5140
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Renault Clio V

Příspěvek od kotasekh » pát říj 01, 2021 04:27

Gandalf píše:
čtv zář 30, 2021 15:41
Jakým způsobem se inteligentní nabíjení dá deaktivovat?
Odpojit sedy konektor na baterce. Zaroven se deaktivuje start stop.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster TCe 100 LPG 2021

pkey
Advanced member
Příspěvky: 345
Registrován: sob zář 12, 2009 08:19

Re: Renault Clio V

Příspěvek od pkey » ned říj 03, 2021 11:35

nalim63 píše:
čtv zář 30, 2021 19:43
Neopsal byste mi někdo jaké rozměry disku kol má Zen uvedené v techničáku? Dík
6.5 J 16 - 37 C1/A
Mégane III 1.4TCe Dynamique Červená Dyna - metalíza [nnj] (Pipin krátkej) ex 2018
Clio Zen 1.0 TCe 100 74 kW červená Flamme 12.2019

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio V“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host