Problémy Dacia Duster
Problémy Dacia Duster
História Dacia Duster 1,5 dci 63 kW 4x2
17.8.2010 Košice - prevzatie auta stav km 5 , jazda domov 15 km
18.8.2010 po 20 km pri jazde do kopca klepanie vstrekovačov, po 30 km pri jazde do kopca klepanie vstrekovačov + rozsvecovanie a zhasínanie kontrolky stop , po rovine bez problému.
Po 60 km zastavenie v značkovom servise Renault . Nemám so sebou žiadne papiere , auto je na prevozných značkách . V servise ochotní , napriek tomu že auto nie je ešte zaevidované v systéme , je prevedená diagnostika , pamäť porúch vynulovaná , auto je pojazdné , doporučujú navštíviť predajcu a riešiť problém . Zákazkový list nemožno vystaviť - auto nie je ešte zaevidované . Výsledky diagnostiky nedostávam . Spiatočná cesta – vstrekovače klepú + rozsvecovanie a zhasínanie kontrolky stop .
19.8. 2010 volám predajcovi , dohodnutý servis
20.8 2010 pri jazde do servisu sa nastálo rozsvecuje kontrolka elektronickej poruchy žltá pristavenie do servisu stav tachometra 207 km , technik hovorí o špatnej nafte , prefotí si predložené bločky o tankovaní . Záver nafta ide na rozbor lebo im vykazuje zlú objemovú hmotnosť .
24.8.2010 Návšteva servisu , po diagnostike je vraj potrebné vymeniť vstrekovač 1 valca
Asi 6.9.2010 mi servis oznamuje – nafta je v poriadku , už je ale potrebné meniť 2 vadné vstrekovače na 1 a 2 valci
14.9.2010 preberám auto po oprave , servis najazdil pri skúške po oprave 74 km , zákazkový list neuzavretý
20.9.2010 preberám uzavretý zákazkový list , vstrekovače klepú v rozsahu 2200-2750 otáčok ale menej ako pred opravou . Garančný technik tvrdí že to je nekvalitnou naftou.
Okolo 10.10.2010 mi prekvapujúco volá garančný technik že ho zaujíma stav môjho auta a či by som sa nemohol zastaviť. Auto stále klepe , tak navrhujem že vyjazdím nádrž , auto pristavím , natankujeme najdrahšiu- najkvalitnejšiu naftu z pumpy podľa jeho výberu prevezieme sa a uvidíme , no skôr popočúvame . Pýtam sa či nejde o skrytú zvolávaciu akciu – odpoveď nie
22.10.2010 stav 1444 km rozsvieti sa kontrolka elektronickej poruchy žltá , klepanie vstrekovačov pri akcelerácii .Podávam písomnú reklamáciu na klepotanie, svietiacu kontrolku a vysokú spotrebu 7l/100 km , čierny dym z výfuku pri prudkej akcelerácii . Otvorený zákazkový list .
29.10.2010 preberám auto po oprave – vymenený vstrekovač 3 valca , klepot vstrekovačov zostáva . S garančným technikom sa dohodneme že po návrate zo zahraničia po 21.11.2010 auto pristavím a prehliadne ho aj pracovník technického oddelenia Renault . Zákazkový list znovu neuzavretý .
2.11.2010 stav 1869 km pri odstavení vozidla sa rozsvieti kontrolka elektronickej poruchy žltá , po vypnutí a naštartovaní zostáva svietiť . Auto odstavujem , volám servis , pristaviť na opravu 3.11.2010
4.11.2010 naštartujem a kontrolka nesvieti . Volám servis - kontrolka nesvieti , nevidím dôvod na pristavenie auta - nechcem vypadať ako blbec . Na prekvapenie servis začne tvrdo vyžadovať pristavenie vozidla v zmysle záručných podmienok pričom už minimálne od 22.10. vedia že 6.11 odchádzam autom do zahraničia . Žiadam písomne .
Posielajú písomnú výzvu na pristavenie na 9.11.2010 keď ho má prehliadnuť pracovník technického oddelenia Renault .
Nemám chuť zostať s nepojazdným autom na 1000 km ceste a ani chuť naťahovať sa so servisom o povinnosti pristaviť auto . Trvám ale na tom že si auto prídu prevziať do miesta bydliska , neprežil by som ak by sa kontrolka rozsvietila po ceste . Po naťahovaní sa nakoniec prídu . Auto presúvame do servisu , diagnostika - výsledok –auto nemá žiadnu chybu .
Trvám na uzavretí zákazkového listu z 22.10.2010 . Po dohadovaní sa nakoniec zákazkový list uzavretý .
Auto zostáva v servise na posúdenie pracovníkom technického oddelenia Renault .km 1882
23.11.2010 preberám vozidlo zo servisu stav km 2107 .
Záver reklamácie : Vozidlo nevykazuje žiadne závady , spotrebu paliva hodnotiť po 6000 km , klepotanie vstrekovačov pristaviť k opakovanej kontrole a vyhodnoteniu rekalibrácie vstrekovačov po najazdení 4000 km
28.10.2010 jazda si 110 km - 4 krát sa rozsvieti a zhasne kontrolka elektronickej poruchy
2.12.2010 Pristavujem auto do servisu , stav km 2291 , prevedená kontrolná diagnostika – záver –všetky riadiace jednotky bez závad
17.8.2010 Košice - prevzatie auta stav km 5 , jazda domov 15 km
18.8.2010 po 20 km pri jazde do kopca klepanie vstrekovačov, po 30 km pri jazde do kopca klepanie vstrekovačov + rozsvecovanie a zhasínanie kontrolky stop , po rovine bez problému.
Po 60 km zastavenie v značkovom servise Renault . Nemám so sebou žiadne papiere , auto je na prevozných značkách . V servise ochotní , napriek tomu že auto nie je ešte zaevidované v systéme , je prevedená diagnostika , pamäť porúch vynulovaná , auto je pojazdné , doporučujú navštíviť predajcu a riešiť problém . Zákazkový list nemožno vystaviť - auto nie je ešte zaevidované . Výsledky diagnostiky nedostávam . Spiatočná cesta – vstrekovače klepú + rozsvecovanie a zhasínanie kontrolky stop .
19.8. 2010 volám predajcovi , dohodnutý servis
20.8 2010 pri jazde do servisu sa nastálo rozsvecuje kontrolka elektronickej poruchy žltá pristavenie do servisu stav tachometra 207 km , technik hovorí o špatnej nafte , prefotí si predložené bločky o tankovaní . Záver nafta ide na rozbor lebo im vykazuje zlú objemovú hmotnosť .
24.8.2010 Návšteva servisu , po diagnostike je vraj potrebné vymeniť vstrekovač 1 valca
Asi 6.9.2010 mi servis oznamuje – nafta je v poriadku , už je ale potrebné meniť 2 vadné vstrekovače na 1 a 2 valci
14.9.2010 preberám auto po oprave , servis najazdil pri skúške po oprave 74 km , zákazkový list neuzavretý
20.9.2010 preberám uzavretý zákazkový list , vstrekovače klepú v rozsahu 2200-2750 otáčok ale menej ako pred opravou . Garančný technik tvrdí že to je nekvalitnou naftou.
Okolo 10.10.2010 mi prekvapujúco volá garančný technik že ho zaujíma stav môjho auta a či by som sa nemohol zastaviť. Auto stále klepe , tak navrhujem že vyjazdím nádrž , auto pristavím , natankujeme najdrahšiu- najkvalitnejšiu naftu z pumpy podľa jeho výberu prevezieme sa a uvidíme , no skôr popočúvame . Pýtam sa či nejde o skrytú zvolávaciu akciu – odpoveď nie
22.10.2010 stav 1444 km rozsvieti sa kontrolka elektronickej poruchy žltá , klepanie vstrekovačov pri akcelerácii .Podávam písomnú reklamáciu na klepotanie, svietiacu kontrolku a vysokú spotrebu 7l/100 km , čierny dym z výfuku pri prudkej akcelerácii . Otvorený zákazkový list .
29.10.2010 preberám auto po oprave – vymenený vstrekovač 3 valca , klepot vstrekovačov zostáva . S garančným technikom sa dohodneme že po návrate zo zahraničia po 21.11.2010 auto pristavím a prehliadne ho aj pracovník technického oddelenia Renault . Zákazkový list znovu neuzavretý .
2.11.2010 stav 1869 km pri odstavení vozidla sa rozsvieti kontrolka elektronickej poruchy žltá , po vypnutí a naštartovaní zostáva svietiť . Auto odstavujem , volám servis , pristaviť na opravu 3.11.2010
4.11.2010 naštartujem a kontrolka nesvieti . Volám servis - kontrolka nesvieti , nevidím dôvod na pristavenie auta - nechcem vypadať ako blbec . Na prekvapenie servis začne tvrdo vyžadovať pristavenie vozidla v zmysle záručných podmienok pričom už minimálne od 22.10. vedia že 6.11 odchádzam autom do zahraničia . Žiadam písomne .
Posielajú písomnú výzvu na pristavenie na 9.11.2010 keď ho má prehliadnuť pracovník technického oddelenia Renault .
Nemám chuť zostať s nepojazdným autom na 1000 km ceste a ani chuť naťahovať sa so servisom o povinnosti pristaviť auto . Trvám ale na tom že si auto prídu prevziať do miesta bydliska , neprežil by som ak by sa kontrolka rozsvietila po ceste . Po naťahovaní sa nakoniec prídu . Auto presúvame do servisu , diagnostika - výsledok –auto nemá žiadnu chybu .
Trvám na uzavretí zákazkového listu z 22.10.2010 . Po dohadovaní sa nakoniec zákazkový list uzavretý .
Auto zostáva v servise na posúdenie pracovníkom technického oddelenia Renault .km 1882
23.11.2010 preberám vozidlo zo servisu stav km 2107 .
Záver reklamácie : Vozidlo nevykazuje žiadne závady , spotrebu paliva hodnotiť po 6000 km , klepotanie vstrekovačov pristaviť k opakovanej kontrole a vyhodnoteniu rekalibrácie vstrekovačov po najazdení 4000 km
28.10.2010 jazda si 110 km - 4 krát sa rozsvieti a zhasne kontrolka elektronickej poruchy
2.12.2010 Pristavujem auto do servisu , stav km 2291 , prevedená kontrolná diagnostika – záver –všetky riadiace jednotky bez závad
-
- Junior member
- Příspěvky: 198
- Registrován: pát úno 19, 2010 17:48
Re: Problémy Dacia Duster
Náhodou som sem vošiel... kamoš má nový Duster, chcel namontovať repro do dverí a.... celé vnútro zadných dverí bolo mokré. na P. aj Ľ. strane... Skontrolujte, či aj ostatným nezateká, kým je v záruke. Ahoj.
Š Octavia I, Š Felicia I cabrio, VAZ 2102, Fiat Duna, Espace 1: Biely,Modrý,Červený,Strieborný TD, Espace 3: 2,0 16V: Modrý krátky, Modrý dlhý, Espace 3: 3,0 V6: Čierny dlhý, srtieb. dlhý LPG.
- BiKe
- Advanced member
- Příspěvky: 493
- Registrován: úte úno 05, 2008 17:56
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy Dacia Duster
nahodou treba vediet ze cez dvere preteka voda uplne bezne
Lagunka Initiale Paris 2,0 dCi 175k
-
- Junior member
- Příspěvky: 198
- Registrován: pát úno 19, 2010 17:48
Re: Problémy Dacia Duster
možno áno, ale keď sme molitanový obal káblov žmýkali ako špongiu, tak to asi nie. Tie reproduktory tam ani nedal, kôli skratu...
Š Octavia I, Š Felicia I cabrio, VAZ 2102, Fiat Duna, Espace 1: Biely,Modrý,Červený,Strieborný TD, Espace 3: 2,0 16V: Modrý krátky, Modrý dlhý, Espace 3: 3,0 V6: Čierny dlhý, srtieb. dlhý LPG.
Re: Problémy Dacia Duster
zdravím,mám dovoz dustra,má přední mlhovky,ale nikde vypínač,poraďte jestli ho hledat nebo zda je nutno domontovat....dále mi haprují dálkové světla,nutno hýbat drátkama i tak mi jedno spíš nesvítí než svítí,asi prasklé žílky či co v káblíku....máte podobné zkušenosti?A když jsme u problémů,proč při odemknutí vozu začne svítit osvětlení kufru?Připadá mi to otravné a trochu i na baterku,když neotevřu kufr a přesto v něm svítí osvětlení.Lepší by byl koncák.A ještě dotaz,kolik vám dá Duster v benzínu rychlost...mně tak maximum 155-160,víc ani za nic a to z kopce.
Re: Problémy Dacia Duster
není vypínač mlhovek na páčce blinkrů vedle světel?
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti