Formule 1 sezona 2006
Moderátor: Moderators General
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Formule 1 sezona 2006
V sezóně 2005 se dařilo.
výsledkem bylo první místo v poháru konstruktéru a mistrem světa se stal Fernando Alonso.
jak se bude dařit v sezóně 2006.
Tipování je na Vás, dámy a pánové.
výsledkem bylo první místo v poháru konstruktéru a mistrem světa se stal Fernando Alonso.
jak se bude dařit v sezóně 2006.
Tipování je na Vás, dámy a pánové.
Naposledy upravil(a) DDT dne stř lis 09, 2005 16:44, celkem upraveno 1 x.
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
- Charon
- Člen RCČR
- Příspěvky: 286
- Registrován: pon srp 08, 2005 12:11
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem taky milionář teoretik,ale ve skutečnosti bych nevyhrál ani100KUC píše:No já jako fanda značky hlasuju pro první místo, jak jinak... vloni jsem hlasoval taky tak a vyšlo to..... sakra, proč mi vyjde takovýto tip a tip třeba ve Sportce ne?
kdybych byl v soutěži sám,protože by ji zrušili pro malou účast.
Holt mám takové šťestí,že kdybych si koupil trpaslíka tak mi do rána
vyroste
Renault Megane II 2.0 16V 3dv.
Renault Megane I 1.6e Cabrio
Renault Megane I 1.6e Cabrio
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Nevím, jestli to nepatří do minulé sesony...
...ale šéf aerodynamiků Renaulta, Dino Tosso, byl jmenován "Aerodynamikem roku" na Světovém symposiu motoristického sportu, pořádaném magazínem Racetech! Blahopřeji! Už dlouho tvrdím, že Renaulty lepší aerodynamikou a spolehlivostí dosáhl na titul...
Teď ještě přijít na to, proč experimentují s V8 motorem... Je v tom trochu nepochopení, pokud chtějí lepší akceleraci tak ano, ale oni potřebují vyšší špičkový výkon...možná, že to mají vykoumané, jak dostat vyšší výkon a mít motor jednodušší...
Teď ještě přijít na to, proč experimentují s V8 motorem... Je v tom trochu nepochopení, pokud chtějí lepší akceleraci tak ano, ale oni potřebují vyšší špičkový výkon...možná, že to mají vykoumané, jak dostat vyšší výkon a mít motor jednodušší...
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
- Jaroslav Šimon
- Člen RCČR
- Příspěvky: 268
- Registrován: úte dub 05, 2005 15:11
- Bydliště: Býšť
Tak já to vidím asi takhle:
1. BAR
2. Ferarri (pokud stihnou nové auto do třetiny sezóny)
3. Renault (kvůli motorům( ach jo ( strašně rád bych se jednou mýlil)))
4. McL
Méďové a koníci možná naopak
1. BAR
2. Ferarri (pokud stihnou nové auto do třetiny sezóny)
3. Renault (kvůli motorům( ach jo ( strašně rád bych se jednou mýlil)))
4. McL
Méďové a koníci možná naopak
R5 GTE "René", Skoro série, No. 11 t.č. mínus motor
1.8 Turbo 150PS t- pár dní - no možná spíš měsíců?..
Bratříkova R5 TL "Tlamička"
1.8 Turbo 150PS t- pár dní - no možná spíš měsíců?..
Bratříkova R5 TL "Tlamička"
Protože jsem touto značkou postižen :
1) Renault
2) Bar
3) McLaren
4) Ferrari
Ferrari se možná dostene před McLaren. Hodně rozhodnou pneumatiky.
Nutno podotknout, že si v testech vedou velmi dobře.
Pokud je někdo v závodě druhý, vždy více riskuje a může to chvílemi působit, že je lepší. Přepínají motory na úkor životnosti.
Děje se to ve všech kolektivních sportech.
1) Renault
2) Bar
3) McLaren
4) Ferrari
Ferrari se možná dostene před McLaren. Hodně rozhodnou pneumatiky.
Nutno podotknout, že si v testech vedou velmi dobře.
Pokud je někdo v závodě druhý, vždy více riskuje a může to chvílemi působit, že je lepší. Přepínají motory na úkor životnosti.
Děje se to ve všech kolektivních sportech.
- Pavel_trol
- Člen RCČR
- Příspěvky: 722
- Registrován: čtv lis 24, 2005 10:21
- Bydliště: Ruda okr. Rakovník
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Včera jsem byl bez připojení... V první řadě jsem rád, že vstup dopadl takto, popravdě mě překvapilo výborné chování Renaultů, jak po stránce dynamiky jízdy, tak aerodynamické...
Co ovšem nesu velice těžce, je neuvěřitelná amatéřina, ano fušeřina Novy a její přístup k přenosu
- Fisichella přidá plyn, motor se zjevně dusí, nejde přes 11000 otáček - "..ááá, selhala převodovka...". po chvíli je slyšet v backlightu, že je bez tlaku ovládací hydrauliky... druhý reportér : "...a jak jsme říkali, je to porucha hydrauliky..."
- Alonso, jednu sekundu za ním Schumacher... "...jasně vidíte rozdíl v jezdeckém stylu a kvalitě brzd, všimněte si, jak pozdě brzdí Schumacher, a jak musí dříve akcelerovat Alonso se svým Renaultem..."
Nova je nejhorší zabiják Formule 1...
Opravuji to, abych těm, kdo nečtou pořádně, zvýraznil o co šlo... Blbé komentáře, napůl přečtené z F1.com a blbě přeložené jsou pro diváky Novy...
Co ovšem nesu velice těžce, je neuvěřitelná amatéřina, ano fušeřina Novy a její přístup k přenosu
- Fisichella přidá plyn, motor se zjevně dusí, nejde přes 11000 otáček - "..ááá, selhala převodovka...". po chvíli je slyšet v backlightu, že je bez tlaku ovládací hydrauliky... druhý reportér : "...a jak jsme říkali, je to porucha hydrauliky..."
- Alonso, jednu sekundu za ním Schumacher... "...jasně vidíte rozdíl v jezdeckém stylu a kvalitě brzd, všimněte si, jak pozdě brzdí Schumacher, a jak musí dříve akcelerovat Alonso se svým Renaultem..."
Nova je nejhorší zabiják Formule 1...
Opravuji to, abych těm, kdo nečtou pořádně, zvýraznil o co šlo... Blbé komentáře, napůl přečtené z F1.com a blbě přeložené jsou pro diváky Novy...
Naposledy upravil(a) Čeněk Urbanec dne pon bře 13, 2006 18:15, celkem upraveno 2 x.
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
- iwi
- Člen RCČR
- Příspěvky: 648
- Registrován: stř lis 10, 2004 08:25
- Bydliště: Kyjov
- Kontaktovat uživatele:
Ale pořád je to lepší než to bylo na PriměČeněk Urbanec píše:Včera jsem byl bez připojení... V první řadě jsem rád, že vstup dopadl takto, popravdě mě překvapilo výborné chování Renaultů, jak po stránce dynamiky jízdy, tak aerodynamické...
Co ovšem nesu velice těžce, je neuvěřitelná amatéřina, ano fušeřina Novy a její přístup k přenosu
- Fisichella přidá plyn, motor se zjevně dusí, nejde přes 11000 otáček - "..ááá, selhala převodovka...". po chvíli je slyšet v backlightu, že je bez tlaku ovládací hydrauliky... druhý reportér : "...a jak jsme říkali, je to porucha hydrauliky..."
- Alonso, jednu sekundu za ním Schumacher... "...jasně vidíte rozdíl v jezdeckém stylu a kvalitě brzd, všimněte si, jak pozdě brzdí Schumacher, a jak musí dříve akcelerovat Alonso se svým Renaultem..."
Nova je nejhorší zabiják Formule 1...
Renault
Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW
Scénic 2.0i - prodáno
Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW
Scénic 2.0i - prodáno
To nevite, ze nejlepe projedete zatacku kdyz to ni vletite a zrychlujete az na konci?!? (taky se tomu rika nejhorsi stopa ) Novinari jsou zber a az na vyjimky nevedi o cem placaj...
Me spis zaujalo, ze Shumacher (nebo jak se pise) daval meziplyn pri razeni dolu a Alonso ne... vi nekdo proc?
Me spis zaujalo, ze Shumacher (nebo jak se pise) daval meziplyn pri razeni dolu a Alonso ne... vi nekdo proc?
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)
- kšanda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2744
- Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
- Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
- Kontaktovat uživatele:
asi zvyk z V3SRegis píše:
Me spis zaujalo, ze Shumacher (nebo jak se pise) daval meziplyn pri razeni dolu a Alonso ne... vi nekdo proc?
ale jak známo nova kazí všechny sporty.
jinak se musim přiznat že já to neviděl takže nemůžu říct
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
Nova to 100% zvládla lépe než Prima. Co se brždění týče tak upozornoval at' si všímame jak má Schumacher nedotáčivé auto a tim i delší brždění než Alonso, http://www.formule.cz/formule/index.php ... lanku=6196Čeněk Urbanec píše:Včera jsem byl bez připojení... V první řadě jsem rád, že vstup dopadl takto, popravdě mě překvapilo výborné chování Renaultů, jak po stránce dynamiky jízdy, tak aerodynamické...
Co ovšem nesu velice těžce, je neuvěřitelná amatéřina, ano fušeřina Novy a její přístup k přenosu
- Fisichella přidá plyn, motor se zjevně dusí, nejde přes 11000 otáček - "..ááá, selhala převodovka...". po chvíli je slyšet v backlightu, že je bez tlaku ovládací hydrauliky... druhý reportér : "...a jak jsme říkali, je to porucha hydrauliky..."
- Alonso, jednu sekundu za ním Schumacher... "...jasně vidíte rozdíl v jezdeckém stylu a kvalitě brzd, všimněte si, jak pozdě brzdí Schumacher, a jak musí dříve akcelerovat Alonso se svým Renaultem..."
Nova je nejhorší zabiják Formule 1...
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Tak to ani náhodou! Prima měla komentáře naivní, ale Pouva, či jak se to jmenuje, byl neuvěřitelný dement! Navíc reklam bylo podle mého více... Ale pokud se Vám Nova v nové roli líbí, vaše věc...iwi píše: Ale pořád je to lepší než to bylo na Primě
Obecně: k problémům Formule 1 obecným je validní jen:
http://www.formula1.com
A ke sportu :
http://www.fia.com
Samozřejmě, kromě webů stájí... Ostatní, zvláště české, považuji za odvar dovedů a nedouků...
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Taky jsem na to koukal a došel jsem k tomu, že to dělá řídící jednotka, aby pomohla převodovce řadit dolů. Nedovedu si představit, jak by tam Schumi v takové kadenci meziplyny házel.Regis píše:Me spis zaujalo, ze Shumacher (nebo jak se pise) daval meziplyn pri razeni dolu a Alonso ne... vi nekdo proc?
Nehledě na to, že ke klasickýmu meziplynu potřebuješ spojku, jenže oni mají jen 2 pedály a řadí pod volantem... .
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Veřím Renaultu, loni ukázali, že umí. Ač jsem dlouholetý fanda McLarenu, přednost jsem mu nedal - myslím, že jim spojení s Mercedesem uškodilo. Navíc tým, který si zvolil černou za hlavní barvu nemůže být úspěšný - chybí mu nadšení, které dává červená či žlutá .
Ferrari letos mobilizuje síly a bude dobrý, ale Massa je přece jenom míň zkušenej než Fisichella.
Honda BAR bude dobrej, ale na Renoltíky snad mít letos nebudou.
Ferrari letos mobilizuje síly a bude dobrý, ale Massa je přece jenom míň zkušenej než Fisichella.
Honda BAR bude dobrej, ale na Renoltíky snad mít letos nebudou.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
- iwi
- Člen RCČR
- Příspěvky: 648
- Registrován: stř lis 10, 2004 08:25
- Bydliště: Kyjov
- Kontaktovat uživatele:
Reklam bylo určitě víc, je fakt že jsem to střídal s RTL, stejně jako loni jsem střídal Prima - Markíza - RTL (popř. ORF)Čeněk Urbanec píše:Tak to ani náhodou! Prima měla komentáře naivní, ale Pouva, či jak se to jmenuje, byl neuvěřitelný dement! Navíc reklam bylo podle mého více... Ale pokud se Vám Nova v nové roli líbí, vaše věc...iwi píše: Ale pořád je to lepší než to bylo na Primě
Obecně: k problémům Formule 1 obecným je validní jen:
http://www.formula1.com
A ke sportu :
http://www.fia.com
Samozřejmě, kromě webů stájí... Ostatní, zvláště české, považuji za odvar dovedů a nedouků...
Renault
Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW
Scénic 2.0i - prodáno
Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW
Scénic 2.0i - prodáno
- Pavel_trol
- Člen RCČR
- Příspěvky: 722
- Registrován: čtv lis 24, 2005 10:21
- Bydliště: Ruda okr. Rakovník
to Regis
U V3S se musel davat meziplyn snad i pri razeni nahoru, kvuli synchronum, ale nejsem si jisty. No a rozdil mezi razeni u Ferrary a Renault je nejspis jen ve zpusobu jizdy. navic nerozumim tomu, proc dava meziplyn (a hlavne JAK), kdyz F1 nema spojku. ma jen madla pod volantem, takze kdo vi???
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Re: to Regis
Ona V3S totiž žádné synchrony neměla, proto se řadilo s meziplynem.Pavel_trol píše:U V3S se musel davat meziplyn snad i pri razeni nahoru, kvuli synchronum, ale nejsem si jisty. No a rozdil mezi razeni u Ferrary a Renault je nejspis jen ve zpusobu jizdy. navic nerozumim tomu, proc dava meziplyn (a hlavne JAK), kdyz F1 nema spojku. ma jen madla pod volantem, takze kdo vi???
Zajímavé ovšem je, že i jiná závodní auta nemají synchronizovanou převodovku (viz Porsche 996 GT3 - http://www.vonka.cz/indexcz.php?category=cars). Pochybuju ovšem, že jezdci mají čas řadit s meziplynem.
Neví náhodou někdo z diskutujících, jak to mají závoďáky doopravdy?
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
- Pavel_trol
- Člen RCČR
- Příspěvky: 722
- Registrován: čtv lis 24, 2005 10:21
- Bydliště: Ruda okr. Rakovník
Re: to Regis
tak s temi synchrony jsem byl mimo
Pokud myslis zavodaky jako supersporty vyjizdejici na nase silnice v civilni podobe, vim jen to ze uz se hodne upousti od klasickych spojek, protoze jaksi lidsky faktor uz nestiha nasletovat techniku. Myslim tim, ze auta s vykony kolem 500hp a vice by se casto musela nechavat opravovat co se spojek tyce. kroutici moment je takovy, ze by se spojky proste odpalovaly. sezvykavaly atd.
jinak jak je znamo a par profi jezdcu jiz povedelo. Např. u WRC se spojka pouziva jen na rozjezd, pak uz staci nalouchat pisni motoru a kvalty tam padaji jako "po masle".
Pokud myslis zavodaky jako supersporty vyjizdejici na nase silnice v civilni podobe, vim jen to ze uz se hodne upousti od klasickych spojek, protoze jaksi lidsky faktor uz nestiha nasletovat techniku. Myslim tim, ze auta s vykony kolem 500hp a vice by se casto musela nechavat opravovat co se spojek tyce. kroutici moment je takovy, ze by se spojky proste odpalovaly. sezvykavaly atd.
jinak jak je znamo a par profi jezdcu jiz povedelo. Např. u WRC se spojka pouziva jen na rozjezd, pak uz staci nalouchat pisni motoru a kvalty tam padaji jako "po masle".
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Re: to Regis
Jasný, WRC-čka mají sekvenční řazení a ty nejnovější dokonce mají systém, kterej i to rozjíždění řeší za jezdce. Jenže Vonka na svém webu píše: "Převodovka: Porsche, šestistupňová manuální bez synchronů" . To může znamenat jak klasické řazení do "H", tak sekvenční řazení.Pavel_trol píše:jinak jak je znamo a par profi jezdcu jiz povedelo. Např. u WRC se spojka pouziva jen na rozjezd, pak uz staci nalouchat pisni motoru a kvalty tam padaji jako "po masle".
Něco málo o sekvenčních převodovkách jsem našel zde: http://auto.howstuffworks.com/sequential-gearbox1.htm, ale to jen vysvětluje jak se nahradí klasická řadící páka gear-shiftem.
Tak stejně nevím...
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Není to tak složité, alespoň princip ne. Všechna kolečka jsou v záběru, "řadí" se pouze sepnutím spojky kola, které má být v záběru, nikoliv tedy synchronisační spojky a ozubů. To umožňuje řazení pod plynem, bez sešlapování pedálu spojky, zhruba jako byl "automat" JAWA... To "vyjeknutí" při řazení dolů je prostě přizpůsobování rychlostí otáčení, nikoliv meziplyn.
- Jsem příjemně překvapen kvalitou RS26, ten 2,5 litrový osmiválec je k potřebám seriové výroby dost blízko . Tým pracoval jako už dlouho ne, správně reagovali na výhodu, získanou posuvem Ferrari dozadu na startu. A start vůbec byla třešinka... teď to jen zopakovat, protože Honda pracuje na aerodynamice velice pečlivě, skoro jako BMW, či hlavně Renault, kterého musím opět pochválit. A stejně jako minule: Ferrari má na tyhle věci úplného idiota, navíc, jako by Schumacher resignoval na testy - každá druhá zatáčka, pomalá i rychlá, znamenala ztrátu kontaktu I VNITŘNÍHO kola s povrchem! Pokud se Ferrari rozhodlo kopírovat Renaulta, tak nemělo začínat u R-5Turbo po dlouhé době jsem viděl u F1 stojící kolo ve vzduchu ...
- Někdo tady Turka ("...to je novinka, postavit karoserii z chromu..." ) uváděl jako záruku kvality informací...no, já se v nemocnici také neptám na používání umělé ledviny šéfa kuchyně.... to, co předváděli komentátoři dnes bylo opravdu na nakopání, jsou to všechno Poulíčci...
- Jsem příjemně překvapen kvalitou RS26, ten 2,5 litrový osmiválec je k potřebám seriové výroby dost blízko . Tým pracoval jako už dlouho ne, správně reagovali na výhodu, získanou posuvem Ferrari dozadu na startu. A start vůbec byla třešinka... teď to jen zopakovat, protože Honda pracuje na aerodynamice velice pečlivě, skoro jako BMW, či hlavně Renault, kterého musím opět pochválit. A stejně jako minule: Ferrari má na tyhle věci úplného idiota, navíc, jako by Schumacher resignoval na testy - každá druhá zatáčka, pomalá i rychlá, znamenala ztrátu kontaktu I VNITŘNÍHO kola s povrchem! Pokud se Ferrari rozhodlo kopírovat Renaulta, tak nemělo začínat u R-5Turbo po dlouhé době jsem viděl u F1 stojící kolo ve vzduchu ...
- Někdo tady Turka ("...to je novinka, postavit karoserii z chromu..." ) uváděl jako záruku kvality informací...no, já se v nemocnici také neptám na používání umělé ledviny šéfa kuchyně.... to, co předváděli komentátoři dnes bylo opravdu na nakopání, jsou to všechno Poulíčci...
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů