Formule 1 sezona 2006
Moderátor: Moderators General
V pondělí oznámil veřejnosti technický šéf stáje Renault Pat Symonds.
7.8. 2006 20:02
LONDÝN - Podle něj selhal bezpečnostní mechanismus, který při výměně pneumatik z mokra na sucho matici neuvolnil. "To mělo za následek, že se při výměně matice poškodila a s novým kolem nebyla správě připevněna zpátky," vysvětlil Symonds.
"Uklidnila nás ale skutečnost, že se jednalo o jednoduchý problém a nemůže být zpochybněna spolehlivost celého vozu," uvedl technický šéf s tím, že pro Grand Prix Turecka 27. srpna bude vše v nejlepším pořádku.
Za selhání mechanismu mohou bezesporu lidé ... opakuji, nelze ale vše připravit na 100 %.
Briatoremu přeji mnoho štěstí v boji se zákeřnou chorobou.
7.8. 2006 20:02
LONDÝN - Podle něj selhal bezpečnostní mechanismus, který při výměně pneumatik z mokra na sucho matici neuvolnil. "To mělo za následek, že se při výměně matice poškodila a s novým kolem nebyla správě připevněna zpátky," vysvětlil Symonds.
"Uklidnila nás ale skutečnost, že se jednalo o jednoduchý problém a nemůže být zpochybněna spolehlivost celého vozu," uvedl technický šéf s tím, že pro Grand Prix Turecka 27. srpna bude vše v nejlepším pořádku.
Za selhání mechanismu mohou bezesporu lidé ... opakuji, nelze ale vše připravit na 100 %.
Briatoremu přeji mnoho štěstí v boji se zákeřnou chorobou.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Nič také. Bude to hladká VC pre červených.Radovan píše:Trufám si tipovat, že na startu půjde Alonso před Michaela. Kličkování mu nebude nic platné
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
....co napisat....Alonsom mal stastie so Safety car, ale Schumi ho mohol šupnúť počas druhých boxov, keby nespravil chybu v 8čke . Presne tolko mu chýbalo po výjazde z boxov...bezmo píše:Jak vydis tak hladke to nebylo:)VladoOC_cz píše:Nič také. Bude to hladká VC pre červených.Radovan píše:Trufám si tipovat, že na startu půjde Alonso před Michaela. Kličkování mu nebude nic platné
Každopádne nič sa nedeje 4x4=16, MS stráca 12 .
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
Jeste bych pockal jak dopadnou protesty na ty krytky kol, pokud uspeji ze se jedna i o aerodynamicky prvek tak by je jeste mohli penalizovat:), jo moc se mi nelibi ze Renaultu zakazali ty tlumice, ktere vlastne aktivne jiz rok a pul pouzivali a jen proto ze ostatni tymy nebyli schopny vyvvynout adekvatni produkt a tezit z nej tak to zakazali, takze zpetne renault vyhodil hromadu penez na vyvoji veci, kterou po roce a pul pouzivani zakazou, meli to nechat aspon do konce sezony a zakazat do pristi to by mi prislo ferovejsi, to je jako kdyby kdysi za casou dominance ferari jim zakazali tak perfektni monoposty, protoze ostatni ve vyvoji tak daleko nejsou . Proste blbost prijde mi ze FIA do toho cim dal tim vic zasahuje a kazi to .VladoOC_cz píše:....co napisat....Alonsom mal stastie so Safety car, ale Schumi ho mohol šupnúť počas druhých boxov, keby nespravil chybu v 8čke . Presne tolko mu chýbalo po výjazde z boxov...bezmo píše:Jak vydis tak hladke to nebylo:)VladoOC_cz píše:Nič také. Bude to hladká VC pre červených.Radovan píše:Trufám si tipovat, že na startu půjde Alonso před Michaela. Kličkování mu nebude nic platné
Každopádne nič sa nedeje 4x4=16, MS stráca 12 .
Laguna Grandtour rv01 1.9dci 88kW Privilege, xenony, tempomat
Především nechápu neuvěřitelnou "tandemovou" zastávku v boxech. Nebýt jí, byl Alonso třetí. Skoro mi to připadá, jako že Michalel chce dělat před odchodem pekelný cirkus aby se na něj nezapomělo.
Každopádně můj horký kůň Massa jel perfektně a červení udělají moc špatně, jestli si ho nepodrží.
Renaultu zazvoní brzy hrana a o titulu si může nechat jen zdát.
Každopádně můj horký kůň Massa jel perfektně a červení udělají moc špatně, jestli si ho nepodrží.
Renaultu zazvoní brzy hrana a o titulu si může nechat jen zdát.
Octavia Combi 1,9 TDI (96kW) - 04´
Od Alonsa bylo troufalé pokusit se na startu protáhnout mezi oběma jezdci Ferrari. To by byl góóól ! Michael opravdu kličkoval, jak jsem předpokládal. Před nájezdem do zatáčky dokonce na Alonsa prudce najel a hned se vrátil do původní stopy před Fisichelu. Alonso, ač to mohl od Schumachera předpokládat se zjevně lekl.
Massa si vítěství zasloužil. Nikdo na něj neměl. Je vidět, že na F1 čeká mnoho mladých talentů. Jen mít příležitost se projevit a hned je nové jméno na světě.
Celkem stále věřím, že Alonso titul obhájí. Renault ale o pohár konstruktérů bohužel přijde. Fisichela na Massu jednoduše nemá.
Trochu nefér vidím ty poklice na zadních kolech. FIA(t) to ale schválila. Mohl by to být klidně pohybující se aerodynamický prvek. Také v kvalifikaci, kdy je zákaz měnit jakékoli části vozu, bylo toto zařízení na chlazení brzd spolu s koly měněno.
Massa si vítěství zasloužil. Nikdo na něj neměl. Je vidět, že na F1 čeká mnoho mladých talentů. Jen mít příležitost se projevit a hned je nové jméno na světě.
Celkem stále věřím, že Alonso titul obhájí. Renault ale o pohár konstruktérů bohužel přijde. Fisichela na Massu jednoduše nemá.
Trochu nefér vidím ty poklice na zadních kolech. FIA(t) to ale schválila. Mohl by to být klidně pohybující se aerodynamický prvek. Také v kvalifikaci, kdy je zákaz měnit jakékoli části vozu, bylo toto zařízení na chlazení brzd spolu s koly měněno.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Tak dnes som happy aj sad. Celkovo mi je tak... .
MS vyhral (a vyhra to komplet) zaroven vsak konci. Dufal som ze este aspon rok to potiahne.. Navyse do Ferrari pribudol tupec typu Raikkonen. . Dufam ze tymovou jednotkou bude Felipe, alebo potom nikto...
MS vyhral (a vyhra to komplet) zaroven vsak konci. Dufal som ze este aspon rok to potiahne.. Navyse do Ferrari pribudol tupec typu Raikkonen. . Dufam ze tymovou jednotkou bude Felipe, alebo potom nikto...
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
Tak nevim kdo je tu tupec.. Jen tupec totiz muze napsat neco takoveho.. Nejspis nevis nic o F1 tak sem prosim nepis takovyhle hlouposti a zaujaty nazory..VladoOC_cz píše: Navyse do Ferrari pribudol tupec typu Raikkonen.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Zaujaty? Asi mas pravdu.EfineSS píše:Tak nevim kdo je tu tupec.. Jen tupec totiz muze napsat neco takoveho.. Nejspis nevis nic o F1 tak sem prosim nepis takovyhle hlouposti a zaujaty nazory..VladoOC_cz píše: Navyse do Ferrari pribudol tupec typu Raikkonen.
V com je to co som napisal hlupost?? Ved ten chalan nicim nevynika....ozran bez citu pre auto...je schopny odpalit akykolvek dobry motor....
Skratka v tom kokpite by bol pre mna akceptovatelny aj Sato, len nie Raikkonen . Je mi z toho zle...
BTW: F1 uz sledujem dakych 12 rokov....
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
Mno, já sic nejsem tak radikální, ale Raikkonenovy vysmažené abnormálně často měněné motory o něčem vypovídají.
Taky mi nějak nepřirostl k srdci a přijde mi, že jezdí jen na sebe a je mu šumák co se děje v týmu.
Michaelovo sepětí s týmem bude červeným scházet.
Sázím na Massu - doufám, že ho nebudou kvůli "hvězdě" moc osírat.
Jinak ke včerejšku:
Renault chyboval (dle mého) tradičním nasazením neodzkoušeného motoru (to už se vymstilo mnohokrát).
Massa doplatil na smolného Alonsa dvojnásob - vytáhl si černého petra.
Hvězdou dne byl jednoznačne Kubica - zatracovaný pro přehnané sebevědomí, ale vytřel všem zrak s noblesou.
Závěrem:
Červení jsou tam kde je jejich místo
Modří už vědí, ze jsou v pytli - škoda
Michaelovi ten osmý před odchodem přeju - čtrnáct let se mi staral o vzrušení.
Taky mi nějak nepřirostl k srdci a přijde mi, že jezdí jen na sebe a je mu šumák co se děje v týmu.
Michaelovo sepětí s týmem bude červeným scházet.
Sázím na Massu - doufám, že ho nebudou kvůli "hvězdě" moc osírat.
Jinak ke včerejšku:
Renault chyboval (dle mého) tradičním nasazením neodzkoušeného motoru (to už se vymstilo mnohokrát).
Massa doplatil na smolného Alonsa dvojnásob - vytáhl si černého petra.
Hvězdou dne byl jednoznačne Kubica - zatracovaný pro přehnané sebevědomí, ale vytřel všem zrak s noblesou.
Závěrem:
Červení jsou tam kde je jejich místo
Modří už vědí, ze jsou v pytli - škoda
Michaelovi ten osmý před odchodem přeju - čtrnáct let se mi staral o vzrušení.
Octavia Combi 1,9 TDI (96kW) - 04´
Těžko říci, zda-li je nová specifikace "D" motoru špatná. Jezdci v průběhu závodu motory umí i šetřit. Alonso se probojoval až na třetí místo z desátého. Určitě jednotku využíval na hranici možností. Navíc jezdil v závěsu za jezdci, které hodlal předjet, a to motoru na chlazení také mnoho nepřidá.
Rozhodnutí komisařů považuji, s ohledem na všeobecné mínění o incidentu s Massou, jako nešťastný zásah do šampionátu.
O kvalifikaci ani nemluvím ...
Doufám, že si Renault v Itálii vybral svůj smolný den ...
Začíná se rodit nové jméno - Kubica. Velmi slušný výkon. Jen tak dál
Rozhodnutí komisařů považuji, s ohledem na všeobecné mínění o incidentu s Massou, jako nešťastný zásah do šampionátu.
O kvalifikaci ani nemluvím ...
Doufám, že si Renault v Itálii vybral svůj smolný den ...
Začíná se rodit nové jméno - Kubica. Velmi slušný výkon. Jen tak dál
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Kubica musí předvést um a talent, protože za ním moc peněz nestojí a myslím, že se mu to povede a preju mu to, aby vytřel zrak hejhulům, co si jen říkaj piloti F1 a maj za XXXXXXX finanční korporace.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
plný súhlas . Kubica by mohol byť velmi zaujímavý pilot.Šamša píše:Kubica musí předvést um a talent, protože za ním moc peněz nestojí a myslím, že se mu to povede a preju mu to, aby vytřel zrak hejhulům, co si jen říkaj piloti F1 a maj za XXXXXX finanční korporace.
BTW: Kedy bol taký Villeneuve na podiu s BMW Sauber?? Bola to jednoznačne správna výmena
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
Že špatná netvrdím, ale dostatečně neprověřená - takový karambol se opakoval v minulosti už několikrát.Radovan píše:Těžko říci, zda-li je nová specifikace "D" motoru špatná. Jezdci v průběhu závodu motory umí i šetřit. Alonso se probojoval až na třetí místo z desátého. Určitě jednotku využíval na hranici možností. Navíc jezdil v závěsu za jezdci, které hodlal předjet, a to motoru na chlazení také mnoho nepřidá.
Navíc výmluvu na motor na hranici výkonu moc neberu. Vzhelem k tomu, že se dostal vpodstatě hned po startu na 6. místo a před kolapsem byl na 3 - srovnej Fisichellu 9 a v cíli 4, tak to zas tak jednoznačně hranične nevypadá.
Octavia Combi 1,9 TDI (96kW) - 04´
Četl jsem, že si jezdci mohou vypínat omezovač otáček a krátkodobě motor přetěžovat. Alonso této možnosti v Monze údajně hojně využíval.Že špatná netvrdím, ale dostatečně neprověřená - takový karambol se opakoval v minulosti už několikrát.
Navíc výmluvu na motor na hranici výkonu moc neberu. Vzhelem k tomu, že se dostal vpodstatě hned po startu na 6. místo a před kolapsem byl na 3 - srovnej Fisichellu 9 a v cíli 4, tak to zas tak jednoznačně hranične nevypadá.
Poruchu motoru způsobil vadný píst. Z toho mi vyplívá, že konstrukčně bude motor prověřen. Vadu pístu prověřit nelze. Jedině při samotné výrobě této součásky.
Alonso ale najel na Fisichelu poměrně mnoho času. Mezi třetím a čtvtým místem mohlo být ( rozuměj, kdyby Alonso dokončil ) přes 30 sec. To by bylo více jak 0,5 sec na kolo průměrně v celém závodě.
Uvidíme, jak se osvědčí motory v Číně
Ještě se vrátím k Alonsově penalizaci :
Taková slova jsme již zaslechli po sporné penalizaci Alonsa v Monze z mnoha úst, ale od Bernieho Ecclestonea má výrok přece jen jinou váhu.
Brit je šedou eminencí Formule 1 a patří k lidem, kteří říkají to, co si skutečně myslí, ať jde o šéfa týmu nebo mechanika. „Neviděl jsem jediný jasný důkaz o tom, že Alonso Massu brzdil,“ uvedl Ecclestone.
Ecclestone si všímá vývoje letošního šampionátu a pozastavuje se nad tím, že mnohá z posledních rozhodnutí nadřízeného orgánu měla nepříznivý vliv na formu stáje Renault a postavení Fernanda Alonsa v hodnocení jezdců.
„Vypadá to tak, že Ferrari má jistou politickou podporu.“
- kšanda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2744
- Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
- Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
- Kontaktovat uživatele:
hele víte někdo co vlastně renaultu všechno zakázali? vim jen že ty nový vyvažovací tlumiče nebo jak se to jmenuje. který neuměla dotáhnout žádná jiná stáj k dokonalosti, kromě renaultu a pak mam pocit že ještě něco ve velký ceně maďarska.ne?
díky za odpověď
díky za odpověď
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
- Pavel_trol
- Člen RCČR
- Příspěvky: 722
- Registrován: čtv lis 24, 2005 10:21
- Bydliště: Ruda okr. Rakovník
Asi všechno, ale hlavně že umíme jezdit po fotbalovém hřišti cokšanda píše:hele víte někdo co vlastně renaultu všechno zakázali? vim jen že ty nový vyvažovací tlumiče nebo jak se to jmenuje. který neuměla dotáhnout žádná jiná stáj k dokonalosti, kromě renaultu a pak mam pocit že ještě něco ve velký ceně maďarska.ne?
díky za odpověď
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault Laguna III 2.0 dci
IN MEMORY:
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault R25 2.9 V6 Baccara
Renault R11 1.4 GTL
Renault Laguna III 2.0 dci
IN MEMORY:
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault R25 2.9 V6 Baccara
Renault R11 1.4 GTL
Ten systém se nazývá "hmotové tlumiče". Jeden vážil 9 kg. Jiné stáje se pokoušeli i o vyšší hmotnosti ( 35 kg ).kšanda píše:hele víte někdo co vlastně renaultu všechno zakázali? vim jen že ty nový vyvažovací tlumiče nebo jak se to jmenuje. který neuměla dotáhnout žádná jiná stáj k dokonalosti, kromě renaultu a pak mam pocit že ještě něco ve velký ceně maďarska.ne?
díky za odpověď
Matně si pamatuji, že 9 kg bylo v rámci předpisů na limitu. Systém vyvinula automobilka Citroen. Renault ho oprášil a patrně jako jediný z týmu dodáhl nejdále.
Pro správnou funkci tlumičů bylo nutné brát zřetel již při konstrukci celého monopostu. FIA o systému věděla a námitky začala mít až po udání týmem Mc Laren. Tak to alespoň bylo uvedeno. Renault hmotové tlumiče testoval již v závěru loňské sezóny.
Domnívám se, že je to významně poškodilo.
Vyjma penalizací jezdců si další jiné omezení neuvědomuji.
- kšanda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2744
- Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
- Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
- Kontaktovat uživatele:
he to určitě. čekal sem kdo nás bude honit zatracený pražáci DDPavel_trol píše:Asi všechno, ale hlavně že umíme jezdit po fotbalovém hřišti co
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Hold, Michelinu to na vode valí... bola to však len jednodňová vec.Radovan píše:Imperium s názvem Renault vrací úder
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
- Pavel_trol
- Člen RCČR
- Příspěvky: 722
- Registrován: čtv lis 24, 2005 10:21
- Bydliště: Ruda okr. Rakovník
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů