Formule 1 sezona 2006
Moderátor: Moderators General
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Nech si hovorí kto chce čo chce, Schumi sa ukázal ako mu to valí...nebyť šmyku v kvalifikácií a looserov z FIA, tak by Renault opat raz dostal na XXXXXX.... v Monaku sa vyšplhať z 22 miesta na 5 a stiahnut 1kolo stratu je viac ako majstrovský kúsok....
A Renault (Alonsa) by som diskvalifikoval za týmovú réžiu - Alonso brzdil Schumiho az pokal sa tam nepriplietol Fisichella!!!
Ked "pravidlá", tak nech to platí pre všetkých
A Renault (Alonsa) by som diskvalifikoval za týmovú réžiu - Alonso brzdil Schumiho az pokal sa tam nepriplietol Fisichella!!!
Ked "pravidlá", tak nech to platí pre všetkých
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
No, jak by dopadla GP Monaco, si tu můžeme povídat, jisté je, že ten cikánsko-amatérský pokus Ferrari o podvod prostě nevyšel a Schumiho připravil nejméně o dva body, spíše o tři...
Trochu mě zklamal Fisichella, ale nemá dobré vzpomínky na tuhle trať, tak tam asi byla bariéra....
Alonso jel přesně to, co potřeboval, pozorovat časy na kolo v průběhu závodu bylo velice poučné - jestli to tak naplánoval Briatore, začíná se mi líbit!
Ještě k FIA: Nadělá se tam spousta řekněme, ne úplně korektních kroků, ale sleduji F1 skoro na den přesně 50 let, a neudálo se tam křiváren za tu dobu tolik, kolik jsem vypozoroval v našem ÚAMK za dvě sezóny, po které jsem se věnoval motokárám a stejně pak autům... A nikdo mi nevymluví, že je to po 35 letech lepší! Takže: pokud někdo podvod považuje za legální cestu, nepatří do automobilového sportu, což zase jednou FIA ukázala, a díky jí za to!!!!!
Trochu mě zklamal Fisichella, ale nemá dobré vzpomínky na tuhle trať, tak tam asi byla bariéra....
Alonso jel přesně to, co potřeboval, pozorovat časy na kolo v průběhu závodu bylo velice poučné - jestli to tak naplánoval Briatore, začíná se mi líbit!
Ještě k FIA: Nadělá se tam spousta řekněme, ne úplně korektních kroků, ale sleduji F1 skoro na den přesně 50 let, a neudálo se tam křiváren za tu dobu tolik, kolik jsem vypozoroval v našem ÚAMK za dvě sezóny, po které jsem se věnoval motokárám a stejně pak autům... A nikdo mi nevymluví, že je to po 35 letech lepší! Takže: pokud někdo podvod považuje za legální cestu, nepatří do automobilového sportu, což zase jednou FIA ukázala, a díky jí za to!!!!!
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
No, to už je lepší pohled na práci odváděnou týmem Renault ...
Alonso vyhrál zaslouženě. K tomu mému předešlému komentáři ještě musím vyzdvihnout chlazení. To má také Renault velmi dobře vyřešeno. Kimi svůj monopost za Alonsem doslova uhnal. Je vidět, že McLaren se opravdu pohybuje na samé hranici potenciálu své pohonné jednotky. Navíc neměl za Renaultem ideální podmínky a své vykonal i Safety car.
Schumacher svým výkonem alespoň trochu zmírnil můj kritický pohled na jeho nesporovní chování v kvalifikaci. Měl motivaci, a je vidět, že do starého železa rozhodně nepatří.
Alonso vyhrál zaslouženě. K tomu mému předešlému komentáři ještě musím vyzdvihnout chlazení. To má také Renault velmi dobře vyřešeno. Kimi svůj monopost za Alonsem doslova uhnal. Je vidět, že McLaren se opravdu pohybuje na samé hranici potenciálu své pohonné jednotky. Navíc neměl za Renaultem ideální podmínky a své vykonal i Safety car.
Schumacher svým výkonem alespoň trochu zmírnil můj kritický pohled na jeho nesporovní chování v kvalifikaci. Měl motivaci, a je vidět, že do starého železa rozhodně nepatří.
- NeviM
- Experienced member
- Příspěvky: 683
- Registrován: úte led 13, 2004 14:19
- Bydliště: kutna hora
- Kontaktovat uživatele:
co si budem pavidat, schumacher je proste proste pan ridic na tech par poslednich kol sem cumel jak puk jaky jezdil casy, ale bohuzel si moc zvykl vyhravat a kdyz vyhrava tak je v pohode, ale kdyz se mu zrovna nedari, tak je schopnej cehokoliv aby si polepsil... ferovej urcite neni
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal
...nakonec jsem mu tu levárnu z kvalifikace taky odpustil - přeci jen se postaral o největší šou závodu a podívaná to byla velkolepá.
Mám dojem, že teď Schumi zažívá to co před dvanácti lety Senna, jako stárnoucí mazák se musí smířit z pokořením ze strany mladíčka....těžko to rozdýchává.
Tentokrát mi bylo opravdu upřímně líto Kimiho a Webbera.....co naplat vot technika !
Monaco holt ukázalo svou pravou tvář
Mám dojem, že teď Schumi zažívá to co před dvanácti lety Senna, jako stárnoucí mazák se musí smířit z pokořením ze strany mladíčka....těžko to rozdýchává.
Tentokrát mi bylo opravdu upřímně líto Kimiho a Webbera.....co naplat vot technika !
Monaco holt ukázalo svou pravou tvář
Octavia Combi 1,9 TDI (96kW) - 04´
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
no, Raikkonena mi luto neni nikdy - nemam ho rad a podla mna ten chalan nema vobec cit pre auto...je to taky mäsiar...Alibaba píše:Tentokrát mi bylo opravdu upřímně líto Kimiho a Webbera.....co naplat vot technika !
Ale Mark mohol mat to podium, jemu by som to aj prial - je to taky normalny pilot...
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
1)
Pravidla na zmražení vývoje motorů na léta 2008, 2009, 2010 zůstávají v nezměněné podobě. Dnes to potvrdil Max Mosley, šéf FIA.
"Už se o tom nepovedou žádné debaty," dodal.
Důvodem je přes existenci dalších návrhů (jako např. tzv. Maranellský návrh nebo návrh automobilek Honda a Toyota o zastavení vývoje určitých komponent motoru) neschopnost dohodnout se na jednom a nikoli dražším řešení. Podle Mosleyho by i Maranellský návrh by vyšel dráž.
Místo toho se od roku 2011 FIA zaměří na zcela nový přístup: totiž omezením nebude objem motoru, ale účelem bude snížit jeho výkon s ohledem na spotřebovanou energii (jednoduše řečeno dostat co největší výkon při co nejmenším množství paliva).
Podobně jako akumulátor energie i toto řešení přiblíží formuli 1 silničnímu provozu.
"Automobilky na tom pracují pro silniční auta, zatímco specifická oddělení automobilek utrácí stovky miliónů dolarů, aby každý rok našla extra 200 nebo 300 ot./min," řekl Mosley a nazval to "sterilním vývojem".
Návrh na takové řešení musí přijít od automobilek. Pokud se nedohodnou, zmražený vývoj na léta 2008, 2009 a 2010 se prodlouží. Návrh má podmínku, že motor musí zůstat závodním motorem tak, jak jej známe, tedy hlasitý a rychlý.
Automobilky jsou schopny ročně na vývoj motoru vydat 100 až 200 mil. dolarů.
2)
Po roce se Max Mosley vrátil k myšlence nové funkce ve formuli 1, tzv. akumulátoru energie, který by šlo použít pro předjíždění navýšením výkonu o 60 koní. http://www.formule.cz/formule/index.php ... lanku=4702
Systém umožní využít nashromážděné energie, která je tvořená teplem vzniklým při bzrdění, k navýšení výkonu. Energetická kontrolní jednotka je připojena mezi generátor na zadná části vozu a jakýmsi "kondenzátorem" energie. Tato jednotka bude pravděpodobně součástí ECU - elektronické kontrolní jednotky. Bude vyžadovat intenzívní chlazení a bude nejspíš zamontována do chladicího systému. Aktivace by se pak děla zmáčknutím tlačíka na volantu.
Při tiskové konferenci Max Mosley představil konkrétní časový plán, akumulátor energie by rád ve formuli 1 viděl již v roce 2009.
"Systém je jednoduchý, provedení naopak," řekl Mosley. Vývoj zařízení o váze zhruba 20 kg nebude nijak limitován. "Bude na týmech, jestli to bude zařízení hydraulické, elektrické, nebo kombinace různých řešení."
Za současných znalostí by takový systém dokázal nashromáždit na 400 kilojoulů, to nabídne zhruba 60 koní po dobu 9 vteřin. Ke znovunabití akumulátoru (bržděním) by stačilo jediné kolo.
"Až se vývoj posune dopředu, můžeme mít 900 kilojoulů, něco jako 120 koní na 10 vteřin. To je jako by dvoutunový náklaďák zabrzdil z rychlosti 108 km/h, a pak se na tu rychlost vrátil, aniž by potřeboval energii motoru."
Hlavní myšlenkou je přiblížit prostřednictvím těchto technologií formuli 1 běžné silniční dopravě. Využití takových systémů, na kterých už automobilky beztak pracují, by se výrazně přiblížilo. Podle Mosleyho by vývoj takového zařízení nestál ani zlomek toho, co stojí vývoje motoru.
Pravidla na zmražení vývoje motorů na léta 2008, 2009, 2010 zůstávají v nezměněné podobě. Dnes to potvrdil Max Mosley, šéf FIA.
"Už se o tom nepovedou žádné debaty," dodal.
Důvodem je přes existenci dalších návrhů (jako např. tzv. Maranellský návrh nebo návrh automobilek Honda a Toyota o zastavení vývoje určitých komponent motoru) neschopnost dohodnout se na jednom a nikoli dražším řešení. Podle Mosleyho by i Maranellský návrh by vyšel dráž.
Místo toho se od roku 2011 FIA zaměří na zcela nový přístup: totiž omezením nebude objem motoru, ale účelem bude snížit jeho výkon s ohledem na spotřebovanou energii (jednoduše řečeno dostat co největší výkon při co nejmenším množství paliva).
Podobně jako akumulátor energie i toto řešení přiblíží formuli 1 silničnímu provozu.
"Automobilky na tom pracují pro silniční auta, zatímco specifická oddělení automobilek utrácí stovky miliónů dolarů, aby každý rok našla extra 200 nebo 300 ot./min," řekl Mosley a nazval to "sterilním vývojem".
Návrh na takové řešení musí přijít od automobilek. Pokud se nedohodnou, zmražený vývoj na léta 2008, 2009 a 2010 se prodlouží. Návrh má podmínku, že motor musí zůstat závodním motorem tak, jak jej známe, tedy hlasitý a rychlý.
Automobilky jsou schopny ročně na vývoj motoru vydat 100 až 200 mil. dolarů.
2)
Po roce se Max Mosley vrátil k myšlence nové funkce ve formuli 1, tzv. akumulátoru energie, který by šlo použít pro předjíždění navýšením výkonu o 60 koní. http://www.formule.cz/formule/index.php ... lanku=4702
Systém umožní využít nashromážděné energie, která je tvořená teplem vzniklým při bzrdění, k navýšení výkonu. Energetická kontrolní jednotka je připojena mezi generátor na zadná části vozu a jakýmsi "kondenzátorem" energie. Tato jednotka bude pravděpodobně součástí ECU - elektronické kontrolní jednotky. Bude vyžadovat intenzívní chlazení a bude nejspíš zamontována do chladicího systému. Aktivace by se pak děla zmáčknutím tlačíka na volantu.
Při tiskové konferenci Max Mosley představil konkrétní časový plán, akumulátor energie by rád ve formuli 1 viděl již v roce 2009.
"Systém je jednoduchý, provedení naopak," řekl Mosley. Vývoj zařízení o váze zhruba 20 kg nebude nijak limitován. "Bude na týmech, jestli to bude zařízení hydraulické, elektrické, nebo kombinace různých řešení."
Za současných znalostí by takový systém dokázal nashromáždit na 400 kilojoulů, to nabídne zhruba 60 koní po dobu 9 vteřin. Ke znovunabití akumulátoru (bržděním) by stačilo jediné kolo.
"Až se vývoj posune dopředu, můžeme mít 900 kilojoulů, něco jako 120 koní na 10 vteřin. To je jako by dvoutunový náklaďák zabrzdil z rychlosti 108 km/h, a pak se na tu rychlost vrátil, aniž by potřeboval energii motoru."
Hlavní myšlenkou je přiblížit prostřednictvím těchto technologií formuli 1 běžné silniční dopravě. Využití takových systémů, na kterých už automobilky beztak pracují, by se výrazně přiblížilo. Podle Mosleyho by vývoj takového zařízení nestál ani zlomek toho, co stojí vývoje motoru.
Naposledy upravil(a) Radovan dne ned čer 11, 2006 07:24, celkem upraveno 2 x.
2)
Vypadá to, že by to mohlo pracovat i na principu Tepelného motoru. Z nádrže na stlačený vzduch by se motor na pár okamžiků přeplňoval.
O Alonsa strach nemám. Kimi bude zaměstnán Schumacherem a Alonso si bude moci vybudovat náskok. Kéž by to tak bylo
Fisi by mohl konečně něco viditelnějšího předvést. Už dlouho toho chlapa podceňuji.
Vypadá to, že by to mohlo pracovat i na principu Tepelného motoru. Z nádrže na stlačený vzduch by se motor na pár okamžiků přeplňoval.
O Alonsa strach nemám. Kimi bude zaměstnán Schumacherem a Alonso si bude moci vybudovat náskok. Kéž by to tak bylo
Fisi by mohl konečně něco viditelnějšího předvést. Už dlouho toho chlapa podceňuji.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Celý den som tvrdo makal, tréning som nevidel. Popri robote som ale otcovi vravil ze MSCH skoncí bud 1. alebo 3. pričom ak bude 3. bude to plná nádrž a možno to zvládnu tak ako v Monaku....
Každopádne sa ale teraz zišli 3 najrýchlejší na špici a to može byť veľmi pekné divadlo, pokiaľ sa budú držať pohromade . Raikkonen snad aspon do polovice pretekov vydrží a nedá hneď v úvode dáku dymovú clonu ....
EDIT: Tak bych si radsej zelal tu dymovú clonu v úvode...Raikkonen je brzda jak Trulli . Snad aspon Fisichellu ubrzdí...
Každopádne sa ale teraz zišli 3 najrýchlejší na špici a to može byť veľmi pekné divadlo, pokiaľ sa budú držať pohromade . Raikkonen snad aspon do polovice pretekov vydrží a nedá hneď v úvode dáku dymovú clonu ....
EDIT: Tak bych si radsej zelal tu dymovú clonu v úvode...Raikkonen je brzda jak Trulli . Snad aspon Fisichellu ubrzdí...
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Dopadlo to lépe, než si "zasloužíme" Alonso jel jako mazák, G.F. nějak přitvrdil, v některých sektorech byl lepší, naž Alonso...
Takové ty pohády o sympatiích k ničemu nejsou, to je do Spy a Světa motorů... Zajímavé bylo pozorovat BMW i Ferrari ...
Takové ty pohády o sympatiích k ničemu nejsou, to je do Spy a Světa motorů... Zajímavé bylo pozorovat BMW i Ferrari ...
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Jojo, byla to nuda, ale pro nás Renaulťáky měla pěknej konec.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
Má to cenu ještě komentovat ?
Čím dál víc se utvrzuju v přesvědčení, že je to "Renault" - což těší, kdo může za neustálá vítězství a Alonso v příští sezoně bude hodně na hraně.
Z celého závodu pak potěšila opět (neustále opakovaná avšak geniální )M.S. strategie.... omlouvám se za MS-centralizaci, ale tak se mi nějak, bohužel sám, stará o vzrušení
Čím dál víc se utvrzuju v přesvědčení, že je to "Renault" - což těší, kdo může za neustálá vítězství a Alonso v příští sezoně bude hodně na hraně.
Z celého závodu pak potěšila opět (neustále opakovaná avšak geniální )M.S. strategie.... omlouvám se za MS-centralizaci, ale tak se mi nějak, bohužel sám, stará o vzrušení
Octavia Combi 1,9 TDI (96kW) - 04´
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Takže páté vítěztví v řadě... O.K.
k těm, ktří si pochvalovali úroveň komentáře NOVY - jestli se Vám líbil i dnešní přenos, nemám slov - tak dementní plky dovede jen Poulíček, když je ožralé...
Dodatek z pondělí: měl jsem pár diskusí s lidmi, kteří nebyli schopni pochopit výlety jezdců ze šikan: nastavit auto na VC Kanady je dost problém, protože rozsah rychlostí je zde extrémní - jak jízda 2 - 3" rychlostí do 20 m/s, tak až 3" téměř 90 m/s. Musí tedy týmy zvážit priority pro nastavení aerodynamických prvků - většina upřednostnila nastavení na vysoké rychlosti ( výhodné pro "vybrzdění" do zatáček po rychlých úsecích - párkrát jsme to viděli, že? ), jen někteří ( BMW ) upřednostnili rychlou akceleraci ve střední části ( Sector II., kde byli lepší, než Renault i Ferrari ). Takže auto v pomalejších pasážích bylo bez přítlaku, což bylo zvlášť vidět na vozech Ferrari, ale dvakrát dokonce i u Alonsa...
k těm, ktří si pochvalovali úroveň komentáře NOVY - jestli se Vám líbil i dnešní přenos, nemám slov - tak dementní plky dovede jen Poulíček, když je ožralé...
Dodatek z pondělí: měl jsem pár diskusí s lidmi, kteří nebyli schopni pochopit výlety jezdců ze šikan: nastavit auto na VC Kanady je dost problém, protože rozsah rychlostí je zde extrémní - jak jízda 2 - 3" rychlostí do 20 m/s, tak až 3" téměř 90 m/s. Musí tedy týmy zvážit priority pro nastavení aerodynamických prvků - většina upřednostnila nastavení na vysoké rychlosti ( výhodné pro "vybrzdění" do zatáček po rychlých úsecích - párkrát jsme to viděli, že? ), jen někteří ( BMW ) upřednostnili rychlou akceleraci ve střední části ( Sector II., kde byli lepší, než Renault i Ferrari ). Takže auto v pomalejších pasážích bylo bez přítlaku, což bylo zvlášť vidět na vozech Ferrari, ale dvakrát dokonce i u Alonsa...
Naposledy upravil(a) Čeněk Urbanec dne pon čer 26, 2006 20:18, celkem upraveno 1 x.
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Renault a Alonso nemají konkurenci
Renaultu vítězství na tomto okruhu chybělo. Takže gratuluji !!!
Vystresovaný Fisichela má za ulitý start mínus. Od toho pilota už nic nečekám. Na špici nepatří.
Mechanici McLarenu mají ještě větší mínus.
Michaelovi pomohl safety car. Předvedl se v dobrém světle, až na to zkracování šikan.
Komentátor se zase předvedl
Renaultu vítězství na tomto okruhu chybělo. Takže gratuluji !!!
Vystresovaný Fisichela má za ulitý start mínus. Od toho pilota už nic nečekám. Na špici nepatří.
Mechanici McLarenu mají ještě větší mínus.
Michaelovi pomohl safety car. Předvedl se v dobrém světle, až na to zkracování šikan.
Komentátor se zase předvedl
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Heh, po tejto VC je tu nejako mŕtvo... . Celkom zaujímavý bol priebeh/resp. uvod. Riadna mela hned nazaciatku - to sa vzdy nevidi. Trochu mi bolo luto ze nedojazdilo Super Aguri - mohli mat podla mna na 80% nejaký ten bod-dva. A tentokrát mi bolo velmi lúto Ralfa ...pošahať takýto závod 10kol pred koncom .
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Pred finále som doma povedal - tak ako dopadne futbal, tak dopadne aj F1 . Bude to tesné, ale predsa!Radovan píše:Tak, doufám, že to Francouzi vrátí Italům alespoň na poli motoristických sportů
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Renault celkom dobre zareagoval taktikou na Massu - vydr*ali s nim... Chcelo by tu bodovu stratu rychlejsie upravovat ...Radovan píše:Dobrej odhadPred finále som doma povedal - tak ako dopadne futbal, tak dopadne aj F1 . Bude to tesné, ale predsa!
Škoda ...
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Jó když je technika, tak se to jezdí a Renault by měl zase trochu zapracovat, zdá se, že ten náskok v technice je vyrovnán.Alibaba píše:Mnojo, moc pěkný závod i kvalifikace.
Moc se mi líbí Massa - ten kluk se rychle učí.
Co se děje s Alonsem ?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Začínám mít o Renault obavy.Jó když je technika, tak se to jezdí a Renault by měl zase trochu zapracovat, zdá se, že ten náskok v technice je vyrovnán.
S ohledem na výkony Fisicheli o oba poháry.
Motivaci už větší mít nemohli - stoleté výročí GP v němž zvítězil Renault, odveta za mistrovství světa ve fotbale, domácí půda a to i pro Michelin ...
Druhé místo vnímám jako velké zklamání, ne-li ostudu.
Pokud v Německu nebudou mít převahu, Schumacher jim ještě pěkně zatopí.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti