Presne tak . Od 7:30 žhavím RTL a čo sa momentálne deje je priamo ako sen z krajiny zázrakov .Pavel_trol píše:takže všichni příznivci ráno vstávat a fandit
Formule 1 sezona 2006
Moderátor: Moderators General
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Naposledy upravil(a) VladoOC_cz dne ned říj 01, 2006 09:05, celkem upraveno 1 x.
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Tak Felipe je už mimo.... By ma ale zaujimalo čo robil Alonso, ked mu to islo, potom par kol nič a teraz zase chodí jak kaskadér....
EDIT: No je to v pohode. Pacilo sa mi to hadzanie šampanského . Renaultu sa rozbil titul a ten mechanik mal z toho ešte aj radosť . Ten mechanik ale vyzeral ako Talian, tak neviem neviem .
A tá škodradosť u Ferrari keď mechanik chytil šampus v kope...to je taká malá psychovojna .
EDIT: No je to v pohode. Pacilo sa mi to hadzanie šampanského . Renaultu sa rozbil titul a ten mechanik mal z toho ešte aj radosť . Ten mechanik ale vyzeral ako Talian, tak neviem neviem .
A tá škodradosť u Ferrari keď mechanik chytil šampus v kope...to je taká malá psychovojna .
Naposledy upravil(a) VladoOC_cz dne ned říj 01, 2006 09:57, celkem upraveno 2 x.
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
- Pavel_trol
- Člen RCČR
- Příspěvky: 722
- Registrován: čtv lis 24, 2005 10:21
- Bydliště: Ruda okr. Rakovník
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Zase matice na pravém zadním kole, toho mechanika by měli snad vyhodit. Taktika přezutí se vydařila Ferrari, co k tomu víc dodat.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
...co bědujete - já to mám za skvělej závod.
Výboný kousek vychytání Fisiho v první zatáčce. Michael ukázal, že dokáže udržet svůj cíl pevně v rukou.
Škoda Massy, který to na vodě opravdu neumí - no snad mu bude v Japonsku a Brazílii svítit slunko
Pro Renault myslím víc než výborné umístění.
Ale že zas ten Kimi nedojel ? Fernando se z toho příští rok střelí.....
Výboný kousek vychytání Fisiho v první zatáčce. Michael ukázal, že dokáže udržet svůj cíl pevně v rukou.
Škoda Massy, který to na vodě opravdu neumí - no snad mu bude v Japonsku a Brazílii svítit slunko
Pro Renault myslím víc než výborné umístění.
Ale že zas ten Kimi nedojel ? Fernando se z toho příští rok střelí.....
Octavia Combi 1,9 TDI (96kW) - 04´
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Nemám obavu...ja vidím problém v jazdcovi.. Budúci rok sa budeme pozerať ako pravidelne vyhorí Ferrari s číslom 0. Ferrari s číslom 2 bude bezpečne dochádzať do ciela...Alibaba píše:Ale že zas ten Kimi nedojel ? Fernando se z toho příští rok střelí.....
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
No, buduci rok bude ťažké tipnúť majstra. S Renaultom nepočítam - Fisi to nevie a Kovalainena nepoznam ; Alonso s McL bude niekde okolo TOP 5-ky bojovať s Raikkonenom a ostáva Felipe.. Ale ani on neni až taký dobrí (aspon zatial nie, aj ked talent tam určite je a budem mu fandiť). Honda by mohla dačo predvádzať a zaujímavý by mohol byť Spyker Ferrari.....Alibaba píše:...no právě, toho se obávám Alespoň se Massa vyšvihne nahoruVladoOC_cz píše: Nemám obavu...ja vidím problém v jazdcovi.. Budúci rok sa budeme pozerať ako pravidelne vyhorí Ferrari s číslom 0. Ferrari s číslom 2 bude bezpečne dochádzať do ciela...
Tento rok je jasný, ale o budúcom roku nemám šajnu...
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
Smekám před Schumacherem.
Ten chlap bude bojovat i z posledních míst. Kroužit za jezdci jedoucí v pořadí před ním neumí.
Překonat dvojblok Renaultu by asi nikdo jiný nedokázal.
Jsem přesvědčen, že i kdyby neměl Renault problém v boxech s maticí, výsledek by byl totožný. Schumacher by Alonsa před sebe nepustil.
Nerad to říkám, ale Míšovi ten osmý titul patří. Jeho bojovnost a pneumatiky byly rozhodujícím faktorem.
Ten chlap bude bojovat i z posledních míst. Kroužit za jezdci jedoucí v pořadí před ním neumí.
Překonat dvojblok Renaultu by asi nikdo jiný nedokázal.
Jsem přesvědčen, že i kdyby neměl Renault problém v boxech s maticí, výsledek by byl totožný. Schumacher by Alonsa před sebe nepustil.
Nerad to říkám, ale Míšovi ten osmý titul patří. Jeho bojovnost a pneumatiky byly rozhodujícím faktorem.
Mnojo no, já jsem na závody s jeho přítomností koukal vždy rád a i když nejel vždycky kách (ale to ani božský Senna), tak mi často "příjěmně mrazilo" při pohybu jeho červeného vozu po obrazovce.Radovan píše:Smekám před Schumacherem.
Ten chlap bude bojovat i z posledních míst. Kroužit za jezdci jedoucí v pořadí před ním neumí.
Překonat dvojblok Renaultu by asi nikdo jiný nedokázal.
Jsem přesvědčen, že i kdyby neměl Renault problém v boxech s maticí, výsledek by byl totožný. Schumacher by Alonsa před sebe nepustil.
Nerad to říkám, ale Míšovi ten osmý titul patří. Jeho bojovnost a pneumatiky byly rozhodujícím faktorem.
Doufám, že se v příští sezóně zrodí nějaký bojovník, který převezme fangli za něj....
Každopádně "škatulata hejbejtese", by se mohli postarat o zajímavé srovnání s letošní sezonou.
Octavia Combi 1,9 TDI (96kW) - 04´
Přivstat se mi vyplatilo.
Bylo na co se dívat. Ze záběrů kamer při kvalifikaci se mi zdálo, že Massa Alonsa opravdu potrápil.
Schumacherovi to sice nepřeji, ale vyrovnal skóre s Alonsem co se týče poruchy motoru, tudíž o štěstí není třeba mluvit. To přeje připraveným.
Pro Renault to byl velmi dobrý výsledek - možná rozhodující.
Teším se na Brazilii
Bylo na co se dívat. Ze záběrů kamer při kvalifikaci se mi zdálo, že Massa Alonsa opravdu potrápil.
Schumacherovi to sice nepřeji, ale vyrovnal skóre s Alonsem co se týče poruchy motoru, tudíž o štěstí není třeba mluvit. To přeje připraveným.
Pro Renault to byl velmi dobrý výsledek - možná rozhodující.
Teším se na Brazilii
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
zachránit to môže snáď už len SATO, alebo Jamamoto v Brazíli, prípadne správna lobby ešte v Japonsku .
Ale reálnym pohľadom to vidím pootvorené snáď už len v konštrukterskom šampionáte.... .
Renault to teda dokázal aj tento rok ...........sice nerád, ale gratulujem !
Ale reálnym pohľadom to vidím pootvorené snáď už len v konštrukterskom šampionáte.... .
Renault to teda dokázal aj tento rok ...........sice nerád, ale gratulujem !
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
Úsměvné . . .
S nadsázkou se k boji o titul ve Španělsku postavil sloupkař Roberto Palomar. "Supersympatický Alonso má triumf tak blízko, že by titul v posledním závodě v Brazílii získal i s Renaultem Megane. Ještě lepší by bylo, kdyby poslední kolo jel pozpátku - na protest proti šikaně mezinárodní federace FIA," napsal v narážce na nedávné rozhodnutí, které Renaultu zakázalo používání speciálních tlumičů.
S nadsázkou se k boji o titul ve Španělsku postavil sloupkař Roberto Palomar. "Supersympatický Alonso má triumf tak blízko, že by titul v posledním závodě v Brazílii získal i s Renaultem Megane. Ještě lepší by bylo, kdyby poslední kolo jel pozpátku - na protest proti šikaně mezinárodní federace FIA," napsal v narážce na nedávné rozhodnutí, které Renaultu zakázalo používání speciálních tlumičů.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Tedááá, máme tu aj erotických optimistov !!
Nevidel by som to s Ferrari tak biedne...MS si z nich robí evidentne prču! MS má k dobru cca 1s/kolo...už len aby to delo vydržalo celý závod pokope ...
Nevidel by som to s Ferrari tak biedne...MS si z nich robí evidentne prču! MS má k dobru cca 1s/kolo...už len aby to delo vydržalo celý závod pokope ...
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
- Pavel_trol
- Člen RCČR
- Příspěvky: 722
- Registrován: čtv lis 24, 2005 10:21
- Bydliště: Ruda okr. Rakovník
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hezký závod.
Můžeme gratulovat Alonsovi i Renaultu.
Přesto je pro mne hrdinou závodu Schumacher. Po zaviněném defektu a jeho opravě jel s velkým srdcem a předvedl hezkou stíhací jízdu. Nadto má ode mne výjimečně pochvalu za čistý a férový styl.
Jakkoliv toho kluka nemám rád z mnoha důvodů, bude mi v F1 chybět.
Tak dík za všechny ryby...
Můžeme gratulovat Alonsovi i Renaultu.
Přesto je pro mne hrdinou závodu Schumacher. Po zaviněném defektu a jeho opravě jel s velkým srdcem a předvedl hezkou stíhací jízdu. Nadto má ode mne výjimečně pochvalu za čistý a férový styl.
Jakkoliv toho kluka nemám rád z mnoha důvodů, bude mi v F1 chybět.
Tak dík za všechny ryby...
To muselo být o 5 vteřinDDT píše:Hezký závod.
Můžeme gratulovat Alonsovi i Renaultu.
Přesto je pro mne hrdinou závodu Schumacher. Po zaviněném defektu a jeho opravě jel s velkým srdcem a předvedl hezkou stíhací jízdu. Nadto má ode mne výjimečně pochvalu za čistý a férový styl.
Jakkoliv toho kluka nemám rád z mnoha důvodů, bude mi v F1 chybět.
Tak dík za všechny ryby...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů