Formule 1 sezona 2005
Moderátor: Moderators General
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Prohlédněte si stránky F1, těch kopanců na jeden závod, na další zase předělaných, mají spoustu. Občas mám pocit, že nedělají úpravy krok za krokem, ale deset různých najednou, takže ani nevědí, co prospívá a co kazí sladění aerodynamiky a podvozku - poslední rána je ta zlomená lyže, která ovlivnila proudění kolem celého boku, ale ta křidélka a zouváky na bocích trupu a kolem nasávacích otvorů tam nechali....
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Něco mně vrta hlavou,jak můžete formule sledovat od roku 1956 ?Pokud mé informace jsou pravdivé tak Vám v tu dobu byl cca 5-6 letČeněk Urbanec píše:1. Pokud někdo vyhraje GP, tak se mu dařilo - říci že se nedařilo, by bylo poněkud nepřesné...Lada.H píše:Reagoval sem na Šamšův příspěvek,kde psal,že dnes se dařilo.Jestli tohle někdo bere jako "daření" tak nevím-nevím.Bylo to štěstí a Alfons .....?! to jeho gesto s prstama - trapárna! Kromně startu jenom kroužení a spoléhaní na poruchu soupeře.
2. Možná, že jste si nevšiml, tak byl pořád druhý, to znamená, že nebylo mnoho těch, kteří byli lepší...
3. Trochu štěstí tam bylo, ale šestkrát...A vybrat správnou převodovku je štěstí, nebo prostě znalost věci?
4. To "kroužení" bylo s průměrem 219 kph...
5. Formuli 1 sleduji od roku 1956, něco jsem už viděl a zažil, ale za celou dobu se nestalo,aby opravdu horší auta vyhrávala tak přesvědčivě!
Že Alonso umí "jet na motor" jsem už psal, není umění uštvat motor v rekordech kola, umění je " kroužit " a vyhrát - i když to mladíkům hlava nebere, tak to je... Vždycky...
6. Gesto s prsty je trapárna jen od Alonsa, nebo od každého... Nevím, jak početný kompars by potřeboval M.Schumacher na ukazování, ale určitě vím, že by potřeboval pořádného aerodynamika, nikoliv naivního tuniče a v neposlední řadě nějakou firmu, která dělá závodní pneumatiky, Bridgestone to není, alespoň pro F - 1....
Naposledy upravil(a) Lada.H dne pon črc 25, 2005 20:43, celkem upraveno 1 x.
- ziza23
- Člen RCČR
- Příspěvky: 24
- Registrován: čtv úno 24, 2005 13:51
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Takže, abychom to vše shrnuli:
1. Ferrari - cca 5 let bez poruchy, tak si to vybírají letos.
2. Myslím, že by všem prospěli opět zastávky na výměnu pneu.
3. McLaren je na tom pořád stejně občas jede a občas se s**e.
4. Největší výkon v motoru mají u BMW.
5. Alonso má letos nehorázný štěstí, ale to přeje připraveným.
6. Michelin bych za tu frašku v Indy poslal do bža.
7. Příští rok budou 8miválce, tak snad vyrovnaněji.
P.S. Doufám, že to Räikkönen podepíše u Ferrari
1. Ferrari - cca 5 let bez poruchy, tak si to vybírají letos.
2. Myslím, že by všem prospěli opět zastávky na výměnu pneu.
3. McLaren je na tom pořád stejně občas jede a občas se s**e.
4. Největší výkon v motoru mají u BMW.
5. Alonso má letos nehorázný štěstí, ale to přeje připraveným.
6. Michelin bych za tu frašku v Indy poslal do bža.
7. Příští rok budou 8miválce, tak snad vyrovnaněji.
P.S. Doufám, že to Räikkönen podepíše u Ferrari
Renault Megane Scenic 1,9TD r.v. 1997
SKYPE: ziza23
SKYPE: ziza23
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Ne neni vtom problém jenom si neumím představit jak v tomhle věku někdo sledoval formuli.Vysílala už vůbec televize?myslím,že asi ne.Čeněk Urbanec píše:1. Mění to nějak mé vývody?Lada.H píše:Něco mně vrta hlavou,jak můžete formule sledovat od roku 1956 ?Pokud mé informace jsou pravdivé tak Vám v tu dobu byl cca 5-6 let
2. Je v tom nějaký problém?
Tak něco sem vyštrachal .Vysílaní bylo zahájeno 1. května 1953 a 25. února 1954 bylo prohlášeno za pravidelné. Pro první televizní vysílač byla v roce 1953 adaptována pražská rozhledna na Petříně. Zpočátku televize vysílala pouze tři dny v týdnu (v létě jen 2 dny), v listopadu 1953 se počet vysílacích dnů rozšířil na čtyři, v roce 1955 na šest dní v týdnu a od 29. prosince 1958 televize své pořady vysílala po celý týden.
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
To si opravdu pamatuji, měli jsme jeden z prvních televisorů... Ale co přesně to mění na tom, co jsem psal? Že neexistence přenosů F-1 zlepšovala postavení horších aut? Že by to nějak působilo negativně na naladění podvozků? Víte Vy vůbec, které československé auto vyhovovalo tehdejší formuli 1? To, že neumíte hledat informace jinde než v TV je Váš problém, pro mne dost nezajímavý, ale vyšla obrovská spousta knih, existují filmy a fotky, výkresy a technické rozbory... To v TV je takové zpestření získávání informací... Jen tak mimochodem: svou první knížku o autech jsem dostal za vysvědčení v první třídě, byly to " Naše automobily včera ", sice knížka Popular Science, ale určitě nebyla určená dětem... Za vysvědčení ve druhé třídě jsem dostal předplatné na Svět Motorů, Automobil, Křídla Vlasti...to aby bylo jasno, kde jsem bral informace, takže počítání, kdy si Váš otec poprvé prohlédl TV je OT....
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Podle mně lžete až TISKNE protože v tom věku maj děti uplně jiné zájmy!Psal ste o sledováni od roku 1956 o čem velmi pochybuji.Jestli ste četl to nebo ono je uplně jedno,protože Vám vůbec nevěřím ! A můžete si myslet co chcete.Mně to stačilo ...Čeněk Urbanec píše:To si opravdu pamatuji, měli jsme jeden z prvních televisorů... Ale co přesně to mění na tom, co jsem psal? Že neexistence přenosů F-1 zlepšovala postavení horších aut? Že by to nějak působilo negativně na naladění podvozků? Víte Vy vůbec, které československé auto vyhovovalo tehdejší formuli 1? To, že neumíte hledat informace jinde než v TV je Váš problém, pro mne dost nezajímavý, ale vyšla obrovská spousta knih, existují filmy a fotky, výkresy a technické rozbory... To v TV je takové zpestření získávání informací... Jen tak mimochodem: svou první knížku o autech jsem dostal za vysvědčení v první třídě, byly to " Naše automobily včera ", sice knížka Popular Science, ale určitě nebyla určená dětem... Za vysvědčení ve druhé třídě jsem dostal předplatné na Svět Motorů, Automobil, Křídla Vlasti...to aby bylo jasno, kde jsem bral informace, takže počítání, kdy si Váš otec poprvé prohlédl TV je OT....
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Tak to mě teda vůbec nenapadá, co na takovýhle bláboly odepsat..
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Vychladněte hoši.
Není smyslem této diskuse se vzájemně osočovat a už vůbec ne ze lži. To je trochu silná káva.
Bera to podle sebe, na to abych nekoho označil za lháře bych musel mít velmi silné karty v rukávu.
Jen pro Vaši informace, svou 1. knihu "Motorové opojení" (autor: manželé Elstnerovi) jsem dostal když mi bylo 6 roků a přečetl jsem ji ještě než jsem šel do školy... Když mi bylo 9 čítal jsem o Stirlingu Mossovi a Fandovi Šťastném...
Možná jsme cáklí, možná jsme ujetí, ale nemáme potřebu lhát...
Není smyslem této diskuse se vzájemně osočovat a už vůbec ne ze lži. To je trochu silná káva.
Bera to podle sebe, na to abych nekoho označil za lháře bych musel mít velmi silné karty v rukávu.
Jen pro Vaši informace, svou 1. knihu "Motorové opojení" (autor: manželé Elstnerovi) jsem dostal když mi bylo 6 roků a přečetl jsem ji ještě než jsem šel do školy... Když mi bylo 9 čítal jsem o Stirlingu Mossovi a Fandovi Šťastném...
Možná jsme cáklí, možná jsme ujetí, ale nemáme potřebu lhát...
ad 1. Souhlas, krize jednou prijit musela....ziza23 píše:Takže, abychom to vše shrnuli:
1. Ferrari - cca 5 let bez poruchy, tak si to vybírají letos.
2. Myslím, že by všem prospěli opět zastávky na výměnu pneu.
3. McLaren je na tom pořád stejně občas jede a občas se s**e.
4. Největší výkon v motoru mají u BMW.
5. Alonso má letos nehorázný štěstí, ale to přeje připraveným.
6. Michelin bych za tu frašku v Indy poslal do bža.
P.S. Doufám, že to Räikkönen podepíše u Ferrari
ad 2. Jednoznacny souhlas, jedny pneu, to je skoro o zivot!!!!
ad 3. Zde bych rekl, ze to je spise uhlem pohledu fanouska jine staje
ad 4. Jak psal Cenek, to ale neni vsechno. Formule musi byt celek a nejen motor...
ad 5. Take ale potvrzuje rostouci formu, z minule sezony....
ad 6. Michelin, na teto trati nemohl testovat, proto nemhl reagovat na zmenu profilu trati, kterou provedli poradatele... Naopak Bridgestone dostal informace o zatizeni pneu od dcerine firmy Firesotne.....
To se snad nestane....ziza23 píše:P.S. Doufám, že to Räikkönen podepíše u Ferrari
Martin,
Renault Megane III 1,6 100k
Renault Megane III 1,6 100k
Jeste k tomu utaveni Raikkonenova motoru...
http://formule1.auto.cz/?article=11983 To opravdu nastve...
http://formule1.auto.cz/?article=11983 To opravdu nastve...
Martin,
Renault Megane III 1,6 100k
Renault Megane III 1,6 100k
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Nojo, no...
...tak tohle nebude slavný den...
Těžko říci, jestli Alonso do té mely měl vlézt - úplně korektní nebyl, ale jde o hodně! Briatore měl zvážit, jestli nenechat jen dva pitstopy... Fisichella mohl udělat na startu více, jenže je opravdu nervosní a to svazuje. A pak udělal pár chyb, které mohly být zaviněny špatně zvoleným působištěm přítlačné síly, takže se auto chovalo překvapivě přetáčivě (?!)
Tentokrát to vyšlo Raikonnenovi i M.Schumacherovi ( podvozek byl úplně jiný, ta jistota byla neporovnatelná s Německem ) - ale v Turecku na tom budou jinak, jakkoliv mě výdrž Mercedesu překvapila.
Těžko říci, jestli Alonso do té mely měl vlézt - úplně korektní nebyl, ale jde o hodně! Briatore měl zvážit, jestli nenechat jen dva pitstopy... Fisichella mohl udělat na startu více, jenže je opravdu nervosní a to svazuje. A pak udělal pár chyb, které mohly být zaviněny špatně zvoleným působištěm přítlačné síly, takže se auto chovalo překvapivě přetáčivě (?!)
Tentokrát to vyšlo Raikonnenovi i M.Schumacherovi ( podvozek byl úplně jiný, ta jistota byla neporovnatelná s Německem ) - ale v Turecku na tom budou jinak, jakkoliv mě výdrž Mercedesu překvapila.
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Taky musím reagovat na příspěvek co děti zajímá,mám doma taky takovýho malýho genia )),ten zase v 5-ti letech uměl vše o existujících státech světa dokázal nakreslit vlajku kteréhokoliv ze cca 150států světa popsat co jednotlivé barvy na vlajce znamenají,hl.městá,měnu hosp.a polnoh.produkty...atď,v 6-ti letech byl náhodou na hodině zeměpisu u mé matky která učila v 6-tém ročníku a některé děti bohužel neznali ani kde se který světadíl nachází,moje matka byla v šoku co všechno umí a já to do té doby taky nevěděl.
Skrátka chci tímhle říct,že děti mají své obzory které je zajímají a nesmí se nijak podceňovat.
To bylo před několika lety a dnes je synátorovi už 12let a v době internetu a iných med.zdrojů člověk žasne co dokáží jejich hlavy vstřebat,.Je pravda,že třeba fyzika a matematika nejsou jeho hobby a manualní práce tuplem...ale byli jsme asi všichni stejně zvídaví akorát ty zdroje chyběly.
Robert
Skrátka chci tímhle říct,že děti mají své obzory které je zajímají a nesmí se nijak podceňovat.
To bylo před několika lety a dnes je synátorovi už 12let a v době internetu a iných med.zdrojů člověk žasne co dokáží jejich hlavy vstřebat,.Je pravda,že třeba fyzika a matematika nejsou jeho hobby a manualní práce tuplem...ale byli jsme asi všichni stejně zvídaví akorát ty zdroje chyběly.
Robert
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Hm...Alonso opět ukázal, že ani náhodou není nejlepší jezdec, ale těžko najdeme někoho, kdo myslí na auto tak jako on... Předvedl fantastickou jízdu, dívat se na časy v jednotlivých sektorech je poučné - jeho auto bylo podle schopností tak druhé až páté, jen rychlost měly Renaulty nejvyšší... Fisichella prostě není ve formě, s tím moc dělat nejde. Räikkönen je prostě dobrý a McLaren se, alespoň jemu, nepokazil. Montoya tolik štěstí neměl a zajímalo by mně, zda to bylo až po tom nárazu, nebo ten náraz zavinila malfunkce zavěšení... Ferrari, podle mně, myslí na příští rok, protože staví stále horší auta-jejich výkony jsou horší, než loni....
Alonso se tedy, asi stane mistrem, ale jen díky tomu, že má hlavu výsostného technika... A jezdí Renaulta, samozřejmě....
Alonso se tedy, asi stane mistrem, ale jen díky tomu, že má hlavu výsostného technika... A jezdí Renaulta, samozřejmě....
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
- anawarr
- Starting member
- Příspěvky: 97
- Registrován: pon črc 11, 2005 13:34
- Bydliště: jsem všude zdejší
- Kontaktovat uživatele:
no já se domnívám, že 90% je o autech: představte si, že by např. m. schumacher jezdil třeba za minardi, tak by se žádná legenda nekonala.Čeněk Urbanec píše:Hm...Alonso opět ukázal, že ani náhodou není nejlepší jezdec, ale těžko najdeme někoho, kdo myslí na auto tak jako on... Předvedl fantastickou jízdu, dívat se na časy v jednotlivých sektorech je poučné - jeho auto bylo podle schopností tak druhé až páté, jen rychlost měly Renaulty nejvyšší... Fisichella prostě není ve formě, s tím moc dělat nejde. Räikkönen je prostě dobrý a McLaren se, alespoň jemu, nepokazil. Montoya tolik štěstí neměl a zajímalo by mně, zda to bylo až po tom nárazu, nebo ten náraz zavinila malfunkce zavěšení... Ferrari, podle mně, myslí na příští rok, protože staví stále horší auta-jejich výkony jsou horší, než loni....
Alonso se tedy, asi stane mistrem, ale jen díky tomu, že má hlavu výsostného technika... A jezdí Renaulta, samozřejmě....
všichni čekali, že se bude někdo prát se /šumim/ o titul, ale ferari letos postavilo pěknou herku, respektive nezlepšili tu loňskou:-) vypadá to na souboj räikkönena a alonsa, kde rychlostně vede mclaren, ale spolehlivosti renault (kdyby dojel räikkönen každý závod...) takže si myslím, že letošním mistrem se stane alonso
Peugeot 607 2.2 HDi + Renult megane cupe 2.0i
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Ještě se zapotíme, jestli Fernando nebo Kimi. McLaren na autě velmi zapracoval a spolehlivost určitě taky pořešili. Renaultu, ač má asi nejlépe vyladěný podvozek, chybí výkon motoru. Myslím, že letos se to dokrouží a zábava příjde až příští rok, kdy budou velký škatulata hejbejte se.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- iwi
- Člen RCČR
- Příspěvky: 648
- Registrován: stř lis 10, 2004 08:25
- Bydliště: Kyjov
- Kontaktovat uživatele:
Včera to byl docela pěkný závod, nejvíc se mi asi líbilo výmluvné gesto "pana Michellin" na vyzouvající se pneu u Williamsu. Co se mi opravdu nelíbí je to , že např. Shumi po střetu na trati zajede do garáže, tam 18 kol stojí a zase vyjede na trať. Tohle bych zakázal, stejně jim nejde o nic jiného než o sběr dat, jen vzniká nebezpečí že sestřelí někoho na vedoucích pozicích....
Renault
Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW
Scénic 2.0i - prodáno
Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW
Scénic 2.0i - prodáno
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Opět: Nejrychlejší nezvítězí a nejlepší se neumístí....
Sázka na spolehlivost se solidními výkony techniků a jezdců - to je recept na vítězství. Renaulty se ani v "závětří" nechovaly zákeřně, je vidět, že na rozdíl od Ferrari a Toyoty mají aerodynamiku zvládnutu...
Ty trumfy jsou na obopu stranách stejně silné, jen Renault dojíždí. Rád bych věděl, co přesně roztočilo toho Raikonena... Hm... tak prý nestabilita, zaviněná stavem pneumatik, ostatně u Montoyi to bylo také...
Sázka na spolehlivost se solidními výkony techniků a jezdců - to je recept na vítězství. Renaulty se ani v "závětří" nechovaly zákeřně, je vidět, že na rozdíl od Ferrari a Toyoty mají aerodynamiku zvládnutu...
Ty trumfy jsou na obopu stranách stejně silné, jen Renault dojíždí. Rád bych věděl, co přesně roztočilo toho Raikonena... Hm... tak prý nestabilita, zaviněná stavem pneumatik, ostatně u Montoyi to bylo také...
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
- anawarr
- Starting member
- Příspěvky: 97
- Registrován: pon črc 11, 2005 13:34
- Bydliště: jsem všude zdejší
- Kontaktovat uživatele:
Raikonena roztočila snaha dojet na stupních. hrozně mě se..* ty reklamy v průběhu závodu (to není hokej, aby se dalo zastavit hru), ale já vždy přepnu na RTL a tam nejsou reklamy zárověň s primou, takže vidím vše dál. ...pokud mclaren zvládne lepší zavěšení zadních kol a spolehllivost monopostu, jako celku, pak bude příští sezónu větší masoČeněk Urbanec píše:Opět: Nejrychlejší nezvítězí a nejlepší se neumístí....
Sázka na spolehlivost se solidními výkony techniků a jezdců - to je recept na vítězství. Renaulty se ani v "závětří" nechovaly zákeřně, je vidět, že na rozdíl od Ferrari a Toyoty mají aerodynamiku zvládnutu...
Ty trumfy jsou na obopu stranách stejně silné, jen Renault dojíždí. Rád bych věděl, co přesně roztočilo toho Raikonena... Hm... tak prý nestabilita, zaviněná stavem pneumatik, ostatně u Montoyi to bylo také...
opět se ukázalo, že kdyby m. schumacher jezdil například za minardy, tak by žádná legenda nebyla, měl loni skončit a všichni by si ho pamatovali, jako vítěze a legendu, takhle budou říkat "to je ten dědek, co někdy něco výhrál"
Peugeot 607 2.2 HDi + Renult megane cupe 2.0i
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti