No a je to domaLada.H píše:Já Ti to povím.
Vlastníkem nebo spoluvlastníkem Hungaroringu je samotný B.Ecclestone.
Formule 1 sezona 2007
Moderátor: Moderators General
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Každej zaměstnanec bude mít prověrky nejvyššího utajení Tohle je všechno padlý na hlavu Už jenom to, že ty dotyčné materiály byly přístupné kdekomu a nebyly někde v trezoru. Nakonec to může být rozehraná hra Ferrari. Skutečnou pravdu se asi nedovíme.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Alonso...
Tak po shlédnutí startu dnešního závodu mi došla trpělivost s Fernandem - to co prováděl s Lewisem nemělo s fair-play nic společného a na tiskové konferenci suše všechny otázky na toto téma přešel jakože se nic nestalo.
Podle mého se Fernando místo snahy ohrozit na startu Ferrari a dostat se přes ně, evidentně pouze snažil zbavit svého stájového kolegy, který byl na startu rychlejší. Opakovaně do něj najížděl, a ačkoli neudělal nic proti pravidlům, pro mě je to hajzlík - takhle se PAN ZÁVODNÍK nechová.
Podle mého se Fernando místo snahy ohrozit na startu Ferrari a dostat se přes ně, evidentně pouze snažil zbavit svého stájového kolegy, který byl na startu rychlejší. Opakovaně do něj najížděl, a ačkoli neudělal nic proti pravidlům, pro mě je to hajzlík - takhle se PAN ZÁVODNÍK nechová.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Jestli sis všimnul, tak Kimi a Felipe přehlíželi Fernanda jak lány a ani ho nepocákali šampáněm. To o něčem svědčí, že ho začínají všichni milovat jak trn v pr*eli. Ona ta snaha být za každou cenu č. 1 se proti němu obrátí. Každý tým si sakra teď rozmyslí, jeho angažmá, které hrozí kudlou v zádech. Myslím, že v těch čachrech měl jeho mančaft hodně namočený prsty. Příští sezónu by byla skvělá dvojka Lewis a Rosberg.
Kubica taky ohromil, jak se s vervou prodíral.
Kubica taky ohromil, jak se s vervou prodíral.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Obávám se nejhoršího - pro příští sezónu Alonsa nikdo chtít nebude, tak se ho opět ujme Renault. Vždyť ještě předloni byl Alosnův osobní manažer právě Flavio Briatore...
Naposledy upravil(a) Tomáš Langer dne pon zář 17, 2007 20:02, celkem upraveno 1 x.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
..njn, ta šuškanda ohledně jeho charakteru už chodí jak pešek okolo dlouhou dobu a rozděluje fandy na dva tábory. Ale ať je jakej chce, pořád je to jeden z nejlepších závodníků...takže bych jeho budoucnost neviděl tak černě (pokud ho neschrábne Flávio - jako že je to téměř jisté, tak po něm šmahem hmátnou další týmy ze středu pole).
Ještě ke špionáži - přestože fanda Ferrari, nebudu mít z titulu radost i když uznávám, že trest má po zásluze přijít
Celé je to podivné, jako by si to Ferrari zrežírovalo zpočátku samo, posléze zas, že je to Fernandova práce, aby se dostal z nepohodlného týmu....se mi zdá, že se to hodilo kdekomu, jen ten kdo z toho možná měl nejmenší prospěch, na to doplatil
Ještě ke špionáži - přestože fanda Ferrari, nebudu mít z titulu radost i když uznávám, že trest má po zásluze přijít
Celé je to podivné, jako by si to Ferrari zrežírovalo zpočátku samo, posléze zas, že je to Fernandova práce, aby se dostal z nepohodlného týmu....se mi zdá, že se to hodilo kdekomu, jen ten kdo z toho možná měl nejmenší prospěch, na to doplatil
Octavia Combi 1,9 TDI (96kW) - 04´
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Pravdu díš, bratře Žižko .
Jen jsem si čím dál míň jistej tím vynikajícím závodníkem. Čím dál víc začíná být jasný, že Renault měl s Michelinem jiné vztahy než ostatní a že to auto opravdu jelo jinak než ty druhý. Na špičkovým autě je Alonso špičkovej, zvlášť pokud má vedle sebe béčkovýho jezdce, jakým Fisi nepochybně je.
Trochu jinak už to vypadá teď, když jeho auto patří do špičky, ale už nemá náskok nad ostatními. A když původní béčko v týmu je hned od začátku áčkem.
Myslím, že přestupem do týmu ve středu pole (kam dnes bohužel patří i Renault) se ukáže, jak vynikající jezdec Alonso je. Nezapomeňme, že když Ferrari nebylo na nejvyšší technické úrovni, nedokázal s ním vyhrávat ani Schumacher a to je nějakej pan jezdec!
Jen jsem si čím dál míň jistej tím vynikajícím závodníkem. Čím dál víc začíná být jasný, že Renault měl s Michelinem jiné vztahy než ostatní a že to auto opravdu jelo jinak než ty druhý. Na špičkovým autě je Alonso špičkovej, zvlášť pokud má vedle sebe béčkovýho jezdce, jakým Fisi nepochybně je.
Trochu jinak už to vypadá teď, když jeho auto patří do špičky, ale už nemá náskok nad ostatními. A když původní béčko v týmu je hned od začátku áčkem.
Myslím, že přestupem do týmu ve středu pole (kam dnes bohužel patří i Renault) se ukáže, jak vynikající jezdec Alonso je. Nezapomeňme, že když Ferrari nebylo na nejvyšší technické úrovni, nedokázal s ním vyhrávat ani Schumacher a to je nějakej pan jezdec!
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
- Myllo
- Starting member
- Příspěvky: 90
- Registrován: úte led 13, 2004 12:40
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
To já si myslím, že Fernando je vynikající závodník. Ony dva tituly v řadě a třetí na dosah asi o něčem svědčí, takovou kliku by asi neměl. Narozdíl od např. přeceňovanýho Kimiho, dokázal zamést se Schumacherem a to spousta lidí těžko zkousla. Každopádně cokoli co v poslední době Fernando řekne nebo udělá, je rozpitváváno, rozmazáváno a překrucováno (uznávám, že si za to může velkou měrou sám) až zbytečně horlivě.
On ani nikdo z velikánů jako Schumi nebo Senna nebyli žádní svatoušci, takže to co letos F. předvádí není nic nového pod sluncem....
On ani nikdo z velikánů jako Schumi nebo Senna nebyli žádní svatoušci, takže to co letos F. předvádí není nic nového pod sluncem....
Ex Clio...1,2 RN...1992....Ex Mégane 1,6e?, RT...1996...nyní VW Golf IV. 1,6 lenoch a žrout v jedné osobě
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Jo, to máš pravdu, konec konců to co zmiňuješ je taky důvod, proč jsem Schumachera neměl nikdy moc v lásce... .
Fernando je určitě dobrej pilot, ale PAN JEZDEC to prostě není. Člověk, na kterýho se bude desítky let vzpomínat se na dráze i mimo ni chová jinak.
Fernando je určitě dobrej pilot, ale PAN JEZDEC to prostě není. Člověk, na kterýho se bude desítky let vzpomínat se na dráze i mimo ni chová jinak.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
Tak si nějak nejsem Tomáši jistej, jestli v týhle době může někdo takový vůbec existovat. Trochu si myslím, že Lewis by mohl být tím pravým, i když mu už značné množství škarohlídů vyčítá drzost, zhýčkanost.....atp.Tomáš Langer píše: Fernando je určitě dobrej pilot, ale PAN JEZDEC to prostě není. Člověk, na kterýho se bude desítky let vzpomínat se na dráze i mimo ni chová jinak.
Ti kdož si dodnes dokážou držet fazónu čestného jezdce (třeba David Coulthard, Mark Webber), se zase motaj někde za polovinou výsledkové listiny.....
Já jsem přesvědčen o tom, že i ikony toho pravého "PANA JAZDCE", jako jsou kupříkladu Jim Clark, Wolfgang von Trips nebo "sprostý" Clay Regazzoni, by při dnešní agresivitě a možnostech novinářů, jakož i snadnosti globalizace jakéhokoli názoru, snadno utrpěli ztrátu na ctnosti.
Vždyť v dobách zlaté éry F1, to byl polouzavřený podnik skupiny bláznů a ještě bláznivější skupiny investorů a pod pokličku jen stěží někdo nahlížel. Dneska se pilot uprdne mezi tučňáky v Patagonii a hned je z toho El Niňo devastující půlku světa
Octavia Combi 1,9 TDI (96kW) - 04´
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Na druhou stranu, třeba takovej golf je sportem celosvětově populárnějším než F1 a přesto v něm takové osobnosti jsou. A možná není náhodou, že Tiger Woods a Lewis Hamilton jsou si fyzicky dost podobní...
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
- Myllo
- Starting member
- Příspěvky: 90
- Registrován: úte led 13, 2004 12:40
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Nevím jestli se dá srovnávat golf s F1. Snad v kolotoči peněz ano, ale je to jinej svět. Nemyslim si, že třeba v Evropě je golf populárnější než F1. Pro mě osobně je určitě daleko atraktivnější podíváná F1 i když jsou závody jak podle kopíráku.
Jak si to myslel s tou podobou Woodse a Hamiltona?
Jak si to myslel s tou podobou Woodse a Hamiltona?
Ex Clio...1,2 RN...1992....Ex Mégane 1,6e?, RT...1996...nyní VW Golf IV. 1,6 lenoch a žrout v jedné osobě
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Mouřeníni přece néMyllo píše:Nevím jestli se dá srovnávat golf s F1. Snad v kolotoči peněz ano, ale je to jinej svět. Nemyslim si, že třeba v Evropě je golf populárnější než F1. Pro mě osobně je určitě daleko atraktivnější podíváná F1 i když jsou závody jak podle kopíráku.
Jak si to myslel s tou podobou Woodse a Hamiltona?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Che che, sám bych to líp nenapsal...
Snad jen dodám, že jsou oba mladí, usměvaví, posedlí svým sportem v tom nejlepším slova smyslu a mají v sobě smysl pro fair play.
A to se mi líbí.
Snad jen dodám, že jsou oba mladí, usměvaví, posedlí svým sportem v tom nejlepším slova smyslu a mají v sobě smysl pro fair play.
A to se mi líbí.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
...Myslím, že z celý letošní šampionát mi zůstane smrsklý na tuhle jedinou minutovou akci (kochejte se , kdo neviděl):
http://www.youtube.com/watch?v=g-K2OJRH ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=Y5sOZWbyfSk
Díky Felipe a Roberte !!!
http://www.youtube.com/watch?v=g-K2OJRH ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=Y5sOZWbyfSk
Díky Felipe a Roberte !!!
Octavia Combi 1,9 TDI (96kW) - 04´
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Asi teď půjdu proti proudu, ale...
Nemyslím si, že rozdíl v chování Alonsa a Lewise je bůhvíjak velký.
Zkusme se nad tím zamyslet:
Oba jsou to závodníci, kterým v žilách koluje místo krve benzín. Pro vítězství jsou oba schopni udělat maximum - tady je na místě ptát se, co to to maximum je.
Příklad: proti pokynu odmítá Lewis pustit Alonsa před sebe;
Alonso jde v zatáčce tak na hranu, že ohrozí Lewise.
Že to jsou stájoví kolegové? No a? V závodě může být první jen jeden a oběma jde o vítězství a ... o živobití, o kariéru o život...
Že jsou na nože, tomu se nelze divit. Gentleman není ani jeden z nich. Sterligové Mossové už asi nikde nerostou.
Přiznejme si, že ve skrytu doše straníme Lewisovi - je to "zázračné dítě" Lidi mají "zázračné děti" rádi a jsou ochotni jim ledacos tolerovat - tu přimhouříme oko nad jednou nepravostí, tu na druhou. Zatímco k ostříleným matadorům jsme zvyklí být přísnější - vzpoměňme si na M. Schumachera.
Situace kolem Lewise a Alonsa je teď taková, že "lid" naslouchá fňukání Lewise o tom, jak je A. unfair a kdesi cosi - přitom mnohdy jde jen o souboj, který Lewis nevyhraje... Alonso prostě využije toho, že má víc zkušeností a L. to prostě (surově) natře. Kdyby byli oba stejně zkušení, třeba řekneme - hele, ten má ale koule... Také riskuje např. střet, ale počítá s tím, že to ten méně zkušený zaklapne a stáhne nohy.
Můj dojem z toho, jak to pozoruju je, že jeden je za 18 a druhý bez 2 za 20. Jeden se snaží udržet v sedle - a to je podle mne těžší než se tam dostat a druhý se na to první místo třese jako ratlík v lednu.
Nemyslím si, že rozdíl v chování Alonsa a Lewise je bůhvíjak velký.
Zkusme se nad tím zamyslet:
Oba jsou to závodníci, kterým v žilách koluje místo krve benzín. Pro vítězství jsou oba schopni udělat maximum - tady je na místě ptát se, co to to maximum je.
Příklad: proti pokynu odmítá Lewis pustit Alonsa před sebe;
Alonso jde v zatáčce tak na hranu, že ohrozí Lewise.
Že to jsou stájoví kolegové? No a? V závodě může být první jen jeden a oběma jde o vítězství a ... o živobití, o kariéru o život...
Že jsou na nože, tomu se nelze divit. Gentleman není ani jeden z nich. Sterligové Mossové už asi nikde nerostou.
Přiznejme si, že ve skrytu doše straníme Lewisovi - je to "zázračné dítě" Lidi mají "zázračné děti" rádi a jsou ochotni jim ledacos tolerovat - tu přimhouříme oko nad jednou nepravostí, tu na druhou. Zatímco k ostříleným matadorům jsme zvyklí být přísnější - vzpoměňme si na M. Schumachera.
Situace kolem Lewise a Alonsa je teď taková, že "lid" naslouchá fňukání Lewise o tom, jak je A. unfair a kdesi cosi - přitom mnohdy jde jen o souboj, který Lewis nevyhraje... Alonso prostě využije toho, že má víc zkušeností a L. to prostě (surově) natře. Kdyby byli oba stejně zkušení, třeba řekneme - hele, ten má ale koule... Také riskuje např. střet, ale počítá s tím, že to ten méně zkušený zaklapne a stáhne nohy.
Můj dojem z toho, jak to pozoruju je, že jeden je za 18 a druhý bez 2 za 20. Jeden se snaží udržet v sedle - a to je podle mne těžší než se tam dostat a druhý se na to první místo třese jako ratlík v lednu.
...hmm. Já teda Lewisovi asi straním, ale odzbrojuje mě jeho čistota jízdy a právě větší (poměrná) nekonfliktnost a klid na trati i mimo ni.
Docela se často skloňuje jak si "dovolil být drzý a arogantní, když je nováček vymazlený samotným bossem", jenomže i takový má myslím právo na jistou dávku svéhlavosti nebo rebélie, však on jim tu "neposlušnost" ve výsledku tisíckrát vrátil.
Fernando je oproti tomu mnohem ufňukanější a nervově labilnější. Zatím ( a už to myslím nedožene) mu to jde na trati mnohem hůř ať je dvojnásobný mistr nebo ne.
Dle mého soudu si jednoduše navykl být "jedničkou" za každou cenu a když se mu toho nedostává, chová se jak hysterka.
Docela se často skloňuje jak si "dovolil být drzý a arogantní, když je nováček vymazlený samotným bossem", jenomže i takový má myslím právo na jistou dávku svéhlavosti nebo rebélie, však on jim tu "neposlušnost" ve výsledku tisíckrát vrátil.
Fernando je oproti tomu mnohem ufňukanější a nervově labilnější. Zatím ( a už to myslím nedožene) mu to jde na trati mnohem hůř ať je dvojnásobný mistr nebo ne.
Dle mého soudu si jednoduše navykl být "jedničkou" za každou cenu a když se mu toho nedostává, chová se jak hysterka.
Octavia Combi 1,9 TDI (96kW) - 04´
... jo, a aby to bylo halb und halb, řekni mi kolikrát Lewis fňukal, že mu tým nepomáhá, že jde proti němu nebo že by měl Alonsa zpomalit, jinak se bude prát špinavé prádlo....DDT píše: Ano, to je přesně to o čem mluvím
p.s. k příspěvku pod
Právě že to je "řečnická otázka", protože bys musel štrachat a štrachat a sotva bys něco vyloup (možná ve španělském tisku), to bych po tobě opravdu nechtěl.
Kdežto v jakémkoli plátku najdeš ty Fernandovy bonmoty. Že se tím zabývala FIA a použila to jako důkazy svědčí o tom, že to není jen "jedna paní povídala".
Ale kdyby to celé byla jen hra zájmových skupin, Lewis ač stejně bezohledně toužící po titulu, mi z toho vychází jednoduše líp (osobní pohled) a proto mu straním.
Naposledy upravil(a) Alibaba dne pon říj 01, 2007 16:51, celkem upraveno 1 x.
Octavia Combi 1,9 TDI (96kW) - 04´
Voni to syčáci nějak zablokovali, ale dej si na Youtube do vyhledávače "Massa vs Kubica" a někde dole na stránce jsou fungující varianty. Jedno video je pěkné z pohledů vedle trati s úžasným japonským komentářem a druhé ještě lepší z Massova kokpitu.kmarty píše:Sakra sakra, sem si zrovna rikal ze si formulky odpustim a vono se zrovna neco delo
Nemate nekdo aspon sestrih? (Alibabuv link nefunguje).
Mlask
! honem honem, tohle ještě jede - myslím, že to brzo zavřou!
http://www.youtube.com/watch?v=sQPOu5vwcIU
http://www.youtube.com/watch?v=JuxOv2kvjA4
Octavia Combi 1,9 TDI (96kW) - 04´
No ty blaaho, tohle nemelo chybu
Ale obdivuju je, ze jsou ochotny jet kdyz neni videt ani ......
(Tak koukam, nasel jsem ty samy. Pak tam byl jeste jeden, nejakej spanelskej ci jakej, Kubicovi tam rika "Kubika" ... aha, to je ten prvni, to pardon, sem myslel zes tam dal ty japonsky moderatory)
Ale obdivuju je, ze jsou ochotny jet kdyz neni videt ani ......
(Tak koukam, nasel jsem ty samy. Pak tam byl jeste jeden, nejakej spanelskej ci jakej, Kubicovi tam rika "Kubika" ... aha, to je ten prvni, to pardon, sem myslel zes tam dal ty japonsky moderatory)
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů