Formule 1 sezona 2007

Moderátor: Moderators General

Tipujeme umístění v poháru konstruktérů v r. 2007

1.
2
5%
2.
6
16%
3.
18
49%
4.
9
24%
ani jedno
2
5%
 
Celkem hlasů: 37

pirduch
Junior member
Příspěvky: 216
Registrován: ned pro 11, 2005 18:27
Bydliště: Litvinov

Příspěvek od pirduch » pon lis 19, 2007 07:46

Ing. Milan Voda píše:Prospěje případný návrat Alonsa Renaultu?

Myslím, že ano.
Když už nijak, tak to aspoň přitáhne zájem médií. A o publicitu jde taky, zvlášť, když vám auta jezdí na pozicích mimo hlavní záběry kamer.
Ptal bych se spíš: Dotáhne Alonso Renaulty na vyšší pozice?
Renault Twingo I, polocabrio, r.v.96
Renault Grand Scenic II 1,9dTi, r.v. 05

pirduch
Junior member
Příspěvky: 216
Registrován: ned pro 11, 2005 18:27
Bydliště: Litvinov

Příspěvek od pirduch » pon lis 19, 2007 07:47

Je jen otázka,jestli se snese s druhým pilotem... :lol:
Renault Twingo I, polocabrio, r.v.96
Renault Grand Scenic II 1,9dTi, r.v. 05

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Tohle se móóc dobře čte...

Příspěvek od Tomáš Langer » pon lis 19, 2007 22:21

Dneska vyšel v Auto.cz rozhovor s Ardianem Newey z Red Bullu. Mimo jiné řekl:

Q:V sezóně 2007 Red Bull poprvé použil motory Renault. Jak spolupráce fungovala?
A:Je dobré znovu spolupracovat s Renaultem. Vždy jsem obdivoval jejich technologické schopnosti a jejich otevřený přístup v tom, jak pracují s jejich motory.

No nepotěší takové věty od člověka, který stojí za mnoha lety úspěchů např. McLarenu či Williamsu?
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

pirduch
Junior member
Příspěvky: 216
Registrován: ned pro 11, 2005 18:27
Bydliště: Litvinov

Příspěvek od pirduch » pon pro 10, 2007 15:02

Renault Twingo I, polocabrio, r.v.96
Renault Grand Scenic II 1,9dTi, r.v. 05

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon pro 10, 2007 19:27

:ole: Vítej zpátky márnotratný synu, Francouzi a Španěli musí jezdit za domácí značku a ne za odkud ruka odkud noha mercešit. :D
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3227
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sova » pon pro 10, 2007 19:38

Anarki píše::ole: Vítej zpátky márnotratný synu, Francouzi a Španěli musí jezdit za domácí značku a ne za odkud ruka odkud noha mercešit. :D
:?: On bude jezdit Alonso za Seat :?:

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » pon pro 10, 2007 20:01

Ježíš sovo, Francouzi a Španěli to je něco jako Češi a Slováci, pro nás je Škocna taky domácím autem a neznamená to že budeme jezdit s TAZ 1203 :idea:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Příspěvek od Tomáš Langer » pon pro 10, 2007 21:57

Však včil jazdíte cee´dom, nie? :D Tak aká tisícdvestotrojka?

Inak, som zvedavý na Alfonza na budúci rok, ako sa bude rozčulovať keď nepojde pomedzi prvými...
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » pát led 11, 2008 00:25

Tak je to jasný. A u R
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Alibaba
Advanced member
Příspěvky: 464
Registrován: úte bře 15, 2005 12:31

Příspěvek od Alibaba » úte led 22, 2008 09:16

<i>Inak, som zvedavý na Alfonza na budúci rok, ako sa bude rozčulovať keď nepojde pomedzi prvými...</i>
Ať je Fernando primadona jaká chce, myslím, že Renault vrátí na bednu.
Octavia Combi 1,9 TDI (96kW) - 04´

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » úte led 22, 2008 09:42

To bude mít Renault hooodně těžký, přeskočit čtyři příčky. Ferrari se bude snažit obhájit, McLaren se bude nejvíc snažit s mouřenínkem je porazit a BMW jim při tom bude dýchat na záda. To by u Renaultu musela být zase velmi vyjímečná sezona a technika dělá 99% všeho ale zajímavý budou první závody bez kontroly trakce, zase to bude pouze na umění a citu jezdce a tak by to mělo být, žádné přetechnizované auta.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Odpovědět

Zpět na „Formule 1“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti