Ptal bych se spíš: Dotáhne Alonso Renaulty na vyšší pozice?Ing. Milan Voda píše:Prospěje případný návrat Alonsa Renaultu?
Myslím, že ano.
Když už nijak, tak to aspoň přitáhne zájem médií. A o publicitu jde taky, zvlášť, když vám auta jezdí na pozicích mimo hlavní záběry kamer.
Formule 1 sezona 2007
Moderátor: Moderators General
Renault Twingo I, polocabrio, r.v.96
Renault Grand Scenic II 1,9dTi, r.v. 05
Renault Grand Scenic II 1,9dTi, r.v. 05
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Tohle se móóc dobře čte...
Dneska vyšel v Auto.cz rozhovor s Ardianem Newey z Red Bullu. Mimo jiné řekl:
Q:V sezóně 2007 Red Bull poprvé použil motory Renault. Jak spolupráce fungovala?
A:Je dobré znovu spolupracovat s Renaultem. Vždy jsem obdivoval jejich technologické schopnosti a jejich otevřený přístup v tom, jak pracují s jejich motory.
No nepotěší takové věty od člověka, který stojí za mnoha lety úspěchů např. McLarenu či Williamsu?
Q:V sezóně 2007 Red Bull poprvé použil motory Renault. Jak spolupráce fungovala?
A:Je dobré znovu spolupracovat s Renaultem. Vždy jsem obdivoval jejich technologické schopnosti a jejich otevřený přístup v tom, jak pracují s jejich motory.
No nepotěší takové věty od člověka, který stojí za mnoha lety úspěchů např. McLarenu či Williamsu?
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Vítej zpátky márnotratný synu, Francouzi a Španěli musí jezdit za domácí značku a ne za odkud ruka odkud noha mercešit.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Ježíš sovo, Francouzi a Španěli to je něco jako Češi a Slováci, pro nás je Škocna taky domácím autem a neznamená to že budeme jezdit s TAZ 1203
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Však včil jazdíte cee´dom, nie? Tak aká tisícdvestotrojka?
Inak, som zvedavý na Alfonza na budúci rok, ako sa bude rozčulovať keď nepojde pomedzi prvými...
Inak, som zvedavý na Alfonza na budúci rok, ako sa bude rozčulovať keď nepojde pomedzi prvými...
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Tak je to jasný. A u R
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
To bude mít Renault hooodně těžký, přeskočit čtyři příčky. Ferrari se bude snažit obhájit, McLaren se bude nejvíc snažit s mouřenínkem je porazit a BMW jim při tom bude dýchat na záda. To by u Renaultu musela být zase velmi vyjímečná sezona a technika dělá 99% všeho ale zajímavý budou první závody bez kontroly trakce, zase to bude pouze na umění a citu jezdce a tak by to mělo být, žádné přetechnizované auta.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů