Stránka 37 z 48

Re: SCENIC IV

Napsal: čtv zář 20, 2018 09:10
od greggie
tak ja mam 1.90 a k tomu sedim pomerne vysoko, nastavit nie je problem, problem je ked si to potom samo poskoci o 2cm hore a zase nic nevidim, nastavim znovu a skoci to 2cm dole takze je skoro utopeny v palubke a nema vyznam...

prave dnes rano som to restartoval a nepomohlo, buducu stredu som objednany do servisu, snad koli tomu nerozbomarduju polovicu palubky, ktora zatial drzi a nic nevrzga, tak ako v celom aute... zatial nic :-)

Re: SCENIC IV

Napsal: stř zář 26, 2018 16:53
od jaggerl
Tak to vypadá na první vážnější závadu u Scenica. Když je spojka v záběru tak auto drnčí, děje se i na zpátečku, když potřebuji pomalu popojizdet a drzet chvili spojku v zaberu. Tipoval bych na pritlacak, ci lamely + na páty a sesty prevodovy stuper prevodovka huci. Tedy opet reklamace:). Mimochodem, bohuchani sedacky dosud nevyreseno, stale cekame na spodni dil sedaku.

Re: SCENIC IV

Napsal: stř zář 26, 2018 19:30
od xxc
Mne sa rozdrncala palubna doska, uz ani ta spolujazdcova opierka ani tak pri tom nevadi, len aspon toto keby opravili. Prevodovka ostala ta stara, co pri 1.2 tce a ludia to reklamovali?

Re: SCENIC IV

Napsal: stř zář 26, 2018 19:55
od jaggerl
Zcela jiste je prevodovka stejna, chova se uplne stejne a vykazuje podobne vady.

Re: SCENIC IV

Napsal: čtv zář 27, 2018 22:40
od Kissman
Diky bohu za EDC :P najezdil sem ted behem par dni 2tkm a ve spojeni s tempomatem / omezovacem a LKA uplne bozi :) ze by ten manual byl fakt krap?

Re: SCENIC IV

Napsal: čtv říj 04, 2018 11:42
od Kissman
Dneska jsem si rano vsim zajimave veci... kdyz pustim cudlem max na predni okno, v palubce se po chvilce ozve cvaknuti (neco sepne) a behem par chvil zacne foukat vlazny az teply vzduch na predni okno. V navodu jsem hledal, mozna blbe koukam, ale netusil jsem, ze je ve Scenicu samostatny el. ohrev. Nevidel jsem to ani pred koupi v zadnem letaku.

Obrázek

Tak nejak uz me ted nevadi to nevyhrivane sklo :D sednu a za tri minuty jedu bez skrabani :)

Re: SCENIC IV

Napsal: čtv říj 04, 2018 13:22
od xxc
Ved to ma kazde auto, asi kvoli bezpecnosti, zapne klimatizaciu a pusti teply vzduch naplno. Dokonca ani cez dotykove ovladanie to auta nemaju. Este lepsie by asi bolo rovno vyhrievanie skla, ale aspon bude lacnejsie to sklo pri vymene. Dufam :-)

Re: SCENIC IV

Napsal: čtv říj 04, 2018 14:32
od Kissman
Rozhodne to kazde auto nema :D minulou zimu jsem projezdil v hodne novych autech a u vsech jsem musel cekat jak ocas treba 10 - 20 minut, nez se zahreje motor, aby to zacalo foukat teply vzduch... (u tech, kde nebylo vyhrivane sklo). Jasne, nebylo to idealni pro motor, ale kdyz nebyla skrabka :( .

Re: SCENIC IV

Napsal: čtv říj 04, 2018 15:15
od Banana
Zajimave s tim jsem se v moji vyrobni verzi prototyp nesetkal. Jsou tam ted rozdilnosti proti prvnim verzim (novy Rlink2, DAB radio apod..)

Re: SCENIC IV

Napsal: čtv říj 04, 2018 18:23
od xxc
Tak ja neviem, doma mame len Peugeoty a nikdy som nepocitoval, zeby to nefukalo. Dieselove elektricky musia kurit urcite a u benzinovej 208 neviem, ale nenapadlo mi to ako deficit, cize asi kuri a odhmlieva tiez. Lebo odmrazenie chvilu trva a radsej lad oskrabem a idem. Ale v kazdom pripade treba Renault pochvalit, ze to tam je :-)

Este mozu byt rozdiely pre ine krajiny, take marocke a portugalske verzie nemusia mat vyhrievany palivovy filter a ani to kurenie.

Re: SCENIC IV

Napsal: čtv říj 04, 2018 18:25
od Kissman
No jeste aby nedoslo k mejlce :) kazde auto fouka, to ano, ale jen malo z nich ma predhrev vzduchu tak, ze po par vterinach fouka teplo :)

Re: SCENIC IV

Napsal: úte říj 09, 2018 22:29
od renault841
I já to v Modusu mám, všechno na okno, teplotu na max a za chvíli z tama leze teplý vzduch. Ocenil jsem to, když jsem hlavně zapomněl škrabku. Za toto Renaultu +. :) Divil bych se kdyby to neměly novější a dražší auta. I když dneska už je možné všechno. :)

Re: SCENIC IV

Napsal: čtv říj 11, 2018 11:09
od greggie
Kissman píše:
čtv říj 04, 2018 11:42
Dneska jsem si rano vsim zajimave veci... kdyz pustim cudlem max na predni okno, v palubce se po chvilce ozve cvaknuti (neco sepne) a behem par chvil zacne foukat vlazny az teply vzduch na predni okno. V navodu jsem hledal, mozna blbe koukam, ale netusil jsem, ze je ve Scenicu samostatny el. ohrev. Nevidel jsem to ani pred koupi v zadnem letaku.
Tak nejak uz me ted nevadi to nevyhrivane sklo :D sednu a za tri minuty jedu bez skrabani :)
ano, ked sa ochladilo, rano je tu cca 1-2 stupne, tiez som vsimol, ze v porovnani s predoslou Octavkou, Scenic kuri takmer okamzite

tiez mi najprv bolo luto ze sa nedalo objednat vyhrievane sklo, ale s tymto to nakoniec az taky problem nie je

Re: SCENIC IV

Napsal: sob říj 13, 2018 19:05
od jaggerl
Toto je u Renaultu fakt super, rozmrazuje to fakt hned. Kolega ma Kodiaqa a chvili to trvalo, take se letosni zimu divil co tam mam za predehrev jak rikal:)))

Re: SCENIC IV

Napsal: čtv říj 18, 2018 08:58
od Banana
Dneska rano jsem to zkousel, bylo cca 5C a fucelo z toho studeny jako u stary Octavky, takze asi zalezi na roku vyroby apod. Jinak vyhrejvani sedacky mam, o vybave to asi nebude. Bohuzel mam vozidlo z prvni vlny vyroby v lednu 2017.

Re: SCENIC IV

Napsal: úte říj 30, 2018 18:53
od tenco
Zdravím, dnes z ničoho nič mi začalo na budikoch svietiť upozornenie "skontrolujte zámky sedadiel" a kľúč servisu.
S autom a so sedadlami sa nič nerobilo... neviete poradiť čo to znamená? Alebo pomôže iba servis?

Re: SCENIC IV

Napsal: úte říj 30, 2018 21:35
od Honza O.
Nevim uz presne co mi to psalo, ale obcas se mi u Grand Scenicu spatne “zaklapne” sedadlo ve 3. rade, kdyz ho rucne zvedam, ze pak ani nejde sklopit dolu elektronicky. Musim ho sklopit rucne a znovu zvednout s uz je to OK. Mam ale dost veci nacpanych v te prihradce pod podlahou kufru za sedadlama, tak je mozny, ze tomu pri sklapeni nebo zvedani neco zavazi. Dela to jen nekdy. Jestli 3. radu sedadel nemas, tak nevim.

Re: SCENIC IV

Napsal: ned lis 25, 2018 21:37
od xxc
Trosku ma vcera prekvapila hlaska o potrebe navstevy servisu do 1500 km. Auto malo najazdenych 19 800 km. Olej bol meneny v autorizovanom servise asi pri 10 000 km (existuje o tom aj zapis v nejakej ich databaze) a v auguste pri 15 000 km bolo auto na rocnej prehliadke (kde olej nemenili, kedze interval je 2 roky/25 000 km). Mate nejake skusenosti, ci sa moze degradovat olej za pol roka a 10 000 km, alebo mohli neresetnut pocitadlo pri vymene? Vraj motor ma aj nejake senzory na kvalitu oleja, kedze servis sa zacal hlasit po dlhsom dialnicnom stupani, mam trosku pochybnosti, ako to riesit. Motor je 1.5 dci.

Re: SCENIC IV

Napsal: ned pro 09, 2018 23:37
od cbx
Zdravím, jsem tu nový a zatím ještě Renault nemám (doposud jezdím se škodovkami a zatím vždy v pohodě, jen jsem chtěl trochu větší auto). Mám ale už zamluvenou předváděčku GrandScenica, svezl jsem se v tom a pro mou středně velkou rodinu mi to přišlo OK. Samozřejmě něco se mi nelíbí, ale od koupi by mne to neodradilo. Máme u dealera dobrou známou, prý se Scenicy není žádný fatální problém. Na tohle forum jsem narazil náhodou a nestačím se divit, skoro jako by to auto byla snůška problémů a vyloženě konstrukčních vad (vrzání nápravy, které oprava definitivně neodstraní, odcházející převodovka jsou asi ty nejzásadnější - pokud chápu dobře) doplněných lajdáckým zpracováním. Chci se tedy zeptat, ty zmíněné problémy se týkají všech Scéniců, nebo to bylo jen třeba první rok výroby? Nebo nekvalitně vyrobené série? Děkuji za názor.

Re: SCENIC IV

Napsal: pon pro 10, 2018 00:20
od Honza O.
Ono jde spis o to, ze spokojeni majitele nemaji potrebu sem psat, jak jsou nadseni, proto to vypada, ze je tu samy problem. Ja spokojeny jsem. Resil jsem jen vrzani toho kola pri prejeti nerovnosti. Nedelalo to hned, zaclo tak po pul roce. Vymenili tycku stabilizatoru a nezda se mi, ze by se to vracelo. Uvidime na jare. Spousta tech veci co se tu resi by se na mojem aute mozna dala najit taky, ale me neprijde az tak divne, ze slysim ve 150 km/h proudit vzduch nebo ze tece voda po bocnim okynku pri desti atd. To stejne ohledne slicovani dilu. Kazdy ma asi jine naroky a jinou chut marnit cas v servisu kvuli vecem co me nijak zasadne netizi a radost z auta jako celku je prevazi. Ja mohu scenic doporucit.

Re: SCENIC IV

Napsal: pon pro 10, 2018 06:04
od xxc
Ked mate dohodnutu predvadzacku, tak odporucam ju vyskusat na dialnici v dazdi. Pokial nebude vadit ten hluk a neviditelnost v spatnych zrkadlach, tak uz vacsie problemy to asi nema. Iba drncanie skiel pri prejazdoch nerovnosti, ale to zistite az v lete, ked sa auto nahreje a lepidla povolia. Ono to je tak, ze ked ludia maju len Renaulty, tak ani si ten hluk neuvedomuju. Ale pokial clovek presadne z auta do auta, tak si to uvedomuje. Tak isto tie zrkadla. Ale zase prsi na dialnici len par krat v roku. Lajdacke spracovanie, kto by take nieco pozeral, ostatne auta su spracovane normalne, fabrika funguje uz dlhe desatrocia, co to vyraba, platforma nie je nova, mala byt uz vychytana. Ale to az taky problem nie je (kym nezacnu dvere o seba suchat pri zatvarani :-)

Re: SCENIC IV

Napsal: pon pro 10, 2018 10:28
od Banana
Presne tak, na foru se koncentruji problémy, ale to je dobře :-) Ja mam první serii Premiere Edition a zadne zavazne problémy nemam, pouze to vrzani od napravy - doslo v servise k vymene v zaruce. Pak nejake drobnosti, jako serizeni dveri, jinak auto slape jako hodinky. Jediny co ještě, ze nekdy se nechyti ten system cteni tlaku pneu.
Grand Scenic je ale jinak pro rodinu opravdu super auto, nacpe se do nej nestutecne mnoho, celkem dobry je i to sklopeni předního sedadla spolujezdce, pak vznikne obrovska lozna plocha. Scenic je v soucasne době technologicky nejvyspelejsi auto Renaultu, pouze nemaji Renaulty ani Scenic vzdalenou spravu vozu a hned tak asi mit nebudou.
Jinak obecne problémy jsou ze strika voda od zrcátek ve vysoke rychlosti ve velkem desti a ne moc vykonne ostrikovace, ale oboji se da resit.
Jedina nevyhoda: v soucasne době vyssi cenikova cena vozu, která mi prijde vysoka s maximalni výbavou se clovek dostava vysoko ale to skoro u všech Renaultu, uz neplati za levna auta, nadruhou stranu, da se získat u dealera sleva :-)

Re: SCENIC IV

Napsal: pon pro 10, 2018 11:39
od cbx
Děkuji za reakce. Efekt fóra, kde se koncentrují problémy, tak nějak umím předpokládat a souhlasím, že je to dobře :-) Už jsem to zažil u výběru Oktávky 1.4 TSI - ale tady mi to přišlo jako masakr :-) Určitě se s autem důkladně projedu a zkontroluji, co se dá, vyzkouším řazení, hluk a tak. Pravda, že na nějaký hluk jsem zvyklý - v OII je na dálnici hodně slyšet zvuk od pneu. Jel jsem už (hodně krátce) s jiný kusem (automat, nafta, výkon 100 nebo 110 k - už nevím) a jediné negativum, které jsem zachytil, byla relativně malá zpětná zrcátka oproti tomu, co mám teď. Pak jsem koukal, že to jejich sklo je trochu víc zakulacené, ale vadilo mi to jen při prvním pokusu zaparkovat zacouváním, prostě jsem napoprvé musel nadvakrát, než jsem byl v optimální pozici. Potom některé nedomyšlené věci v interiéru, ale s tím bych žít uměl. A s deštěm/hlukem bych se asi vypořádal přinejhorším těmi deflektory na okna, i když normálně bych je na to auto asi nedával. Mimochodem, po dálnici jsem jel a hlučnost mě asi nijak zvlášť nezaujala, nesoustředil jsem se na ni. Právě jinak mi to auto přišlo jako fajn pro rodinu naší velikosti. Uvidíme, co ta projížďka.

Re: SCENIC IV

Napsal: pon pro 10, 2018 12:34
od jaggerl
V případě nových Renaultů je to spíše o štěstí na kus:). Kolega ve firmě má nového Grand Scenica a také již po 6 měs. řešil spojku, bouchání přední nápravy také, a vrzání okének při přejezdu nerovností řešíme oba. Mám kolem sebe hodně Renaultů a spíše mám problém najít někoho, kdo problémy nemá. Pracuji u firmy, která se subdodavatelem pro Renault a mám tedy o kvalitě poněkud jiné informace, prodejce vám o tom zcela jistě povídat nabude. Kvalita je velmi kolísavá, ono se stačí podívat, co za lidi v tom závodě je, raději nevědět. Ale co se tak bavím s lidmi, tak je to všude dost podobné.

Re: SCENIC IV

Napsal: pon pro 10, 2018 13:10
od cbx
Tak ani jsem neočekával, že by standardní prodejce na problémy upozorňoval a přiznával je. V případě, že je dobrým známým, jsem to ale přeci jen trochu čekal, pokud tedy prodejci nemají nějaký podmíněný reflex a problematičnost zatlučou vždycky z principu. Což vyloučit nelze a po přečtení tohoto vlákna jsem dost velké pochybnosti o kvalitě získal - proto se taky ptám. Jen si říkám, proč - pokud máte takové informace - jste Renault kupoval. Já jsem si říkal, že aspoň těch 100 000 km by to mohlo bez zlobení dát a pak že auto vyměním - tak nevím ... se škodovkou jsem měl zatím vždycky celkem klid, ale ta auto jako Scenic a v podobné cenové kategorii nedělá. A z nových kousků už ani tak dobrý pocit nemám. Zkusím přes kontakty vyzvědět něco v servisu Renault, třeba se něco dozvím.