SCENIC IV

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.
Odpovědět
cbx
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: ned pro 09, 2018 22:42

Re: SCENIC IV

Příspěvek od cbx » stř srp 14, 2019 12:21

Mám GS IV 1.33 Tce 160K od konce března 2019. Byl jsem na dovolené v Alpách, cestou zpět po dálnicí pršelo, intenzita se střídala. V opravdu hustých deštích, jsem rychle nejel, jet více než 100 - 110 km/h by bylo dost riskantní, na silnici bylo odhadem 5 - 10 cm vody a viditelnost hrozná. Maximálně jsem jel v dešti tak 140 - 150 km/h. Na bočním okně se dělal vzduchový vír, odstříkávala tam voda, tak jak to tu píšete, což je takové divné, to by si mohli ohlídat, ale výhledu to nevadilo. Před dovolenou jsem na zrcátka pro jistotu použil tekuté stěrače, ale myslím, že zbytečně, protože na nich byly pouze drobné kapky vody a s výhledem zpět jsem neměl problém. Při jakých rychlostech ten problém nastává? Moje zkušenost je taková, že jízda byla v pohodě a podle mého naprosto bezpečná. Skla oken jsem umyl normálním přípravkem na okna, tak jestli tohle nemělo pozitivní efekt. Tak uvidím, co udělá ta zima, dovedu si představit, že ta voda + bordel na okně může být problém.

Jinak moje dosavadní zkušenost s autem: Mám najeto cca 10 000 km, teď fakt nevím, palubovka si zatím ani nevrzne. Štve mne ale občasné drnčení v tom boxu na čelním skle. V porovnání s Octavií 1.4 TSI 2. generace, je lépe odhlučněn podvozek, aerodynamicky hluk je horší a výrazně více vnímám motor. Nejsem ale zrovna v tomhle ohledu náročný, takže mi to nevadí, prostor pro zlepšení tu ale rozhodně je. Znepokojuje mne divný zvuk, který slyším v případě, že přiřazení mezi 1 - 2 nebo 2 - 3 nechám trochu proklouznout spojku, aby se srovnaly otáčky když motor víc vytočím. Takové zachrastění. Nemáte s tím zkušenost? Řazení je celkem v pohodě, koncernová auta řadí jinak, ale tohle je také v pohodě, jde to hladce, jen je to takové gumovější a dráhy jsou o něco delší. Ale jak říkám, je to v klidu. Kombinovaná spotřeba je cca 6.7, jezdím okresky, dálnici i město. Vzhledem k tomu, jak jezdím, je pro mě spotřeba pozitivním překvapením, hlavně delší cesty po dálnici v rámci rychlostních limitů. Když jedu sem tam rychleji (150 km/h a častá akcelerace), tak to ale chlastá. Motor v kopcích hezky táhne, vyzkoušeno v Alpách, takže s tím jsem spokojený. Podvozek - no mohl by být komfortnější, ale pokud by se auto mělo v zatáčkách naklánět, asi by mne to štvalo víc. Libí se mi, že ten podvozek je vzhledem k typu auta takový jistý, nenechá se ani na nerovnostech při "ostré" jízdě rozhodit. Také se tu řešilo drnčení oken (otevřených) při jízdě po hrbolech. Zatím jsem to nijak nevnímal, i když jsem se na to zaměřil, takže u mne zatím OK. Řešily se tu problémy s dveřmi - u mne je zatím vše v pohodě. Slícování karoserie ale není nic moc. Neřeším to, ale je to tak. Světla mám normální halogeny, nainstaloval jsem výkonnější žárovky Osram Night Breaker a svítivost je naprosto v pohodě, nepotřebuji silnější, a to jsem před tím používal nové auto s xenony. Jsem zvědavý, jak dlouho ty žárovky vydrží. Co se týče původních žárovek, taky bych s tím dovedl žít, protože hlavně zkušenosti z motorky (a se zvěří) mě naučily být za tmy opatrnější, ale ty potkávačky byly na dnešní dobu možná trošku mdlejší, proto jsem udělal upgrade těch žárovek. Systém automatických dálkových světel rozhodně není neomylný, takže je dobře, že se dá vypnout. Já ho mám zatím zapnutý, dálkové se dají vypnout "manuálně" i v automatickém režimu, to je dobře, ale už se mi asi třikrát stalo, že jsem auto nemohl ukecat k jejich rozsvícení, protože považovalo nějaké odrazky na patníku za auto.

Mám rodinu, dvě malé dětmi, a tak jak je auto navrženo, je pro nás optimální (před tím jsem měl a vlastně stále ještě mám Octavii 2 kombi, tohle je prostorem a řešením lepší). Chyby má, ale primárně mi jde o to, aby těch 100 až 150 tisíc (a 5 let provozu) sloužilo a odvezlo nás tam, kam potřebujeme. V rámci podnikání chci být pořád mobilní, tak jsem zvědav, jak budu svou první zkušenost se značkou Renault hodnotit za těch 5 let :-) Zatím mi koncern VW přijde o něco lépe zpracovaný. Scenic je zase celkově pohodlnější, na dlouhé cesty super. Tak uvidíme.

Omlouvám se za delší příspěvek, ale třeba to někomu pomůže :-)

Banana
Experienced member
Příspěvky: 793
Registrován: stř úno 22, 2017 15:01

Re: SCENIC IV

Příspěvek od Banana » stř srp 14, 2019 14:56

Když jste u toho automatického prepinani dalkovych svetel, funguje to lepe nez u jinych Renaultu, bude tim, ze je kamera vys nebo je tam lepsi RaCam. Ale není to bezchybne, občas se to fakt boji vic a tlumi to zbytecne ale to je asi v souladu se strategii, aby to neoslnovalo.
Co me ale neskutecne stve!!, tak je, ze si po kazdem vypnuti motoru musim znova aktivovat packou svetel tuto funkci.
Ale o uz snad auta s pozdejsim datem vyroby nemaji. Bohuzel v servise mi rekli, ze to je vlastnost auta a nikde na forech to nikdo neresi. Tak fakt nevim, co s tim. :-( ale je to opruz a bezpecnostni riziko!, protože na to samozrejme kazdou chvili zapomenu a pak zjistim, ze jedu na tlumeny...
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.

cbx
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: ned pro 09, 2018 22:42

Re: SCENIC IV

Příspěvek od cbx » stř srp 14, 2019 16:14

Moc nerozumím, kde je problém. U mne to funguje tak, že mám světla nastavena na režim auto, tj. svítí denní svícení. Pokud čidlo vyhodnotí, že je potřeba rozsvítit potkávačky, tak je zapne. Pokud dám levou páčku od sebe, zapnu tím dálkové. Ty se, pokud kamera vyhodnotí, že je tam nějaké auto, samy vypnou a případně se zase samy zapnou, když tam nic není. Pokud zjistím, že v prostisměru jede auto, které kamera nechytla, dám páčku k sobě a dálková světla vypnu manuálně, tak jak jsem zvyklý z auta bez tohoto systému. Tohle mi přijde v pohodě. Je problém v tom, že je třeba automatická dálková světla poprvé aktivovat pohybem páčky od sebe? Pro mne je to takové intuitivní, je to vlastně instinktivní pohyb, který mám za ty roky, co jezdím, nacvičený. Takže mi to nevadí a jak to funguje u jiných značek nevím.

Uživatelský avatar
Kissman
Experienced member
Příspěvky: 507
Registrován: stř led 24, 2018 01:22

Re: SCENIC IV

Příspěvek od Kissman » stř srp 14, 2019 17:43

Mam auto rv 2018 a na packu svetel jsem of koupe poradne nesahnul. Nastaveno na automat a netteba to neustale zapinat.
GS TCe 160 EDC | Chytrý napadne názor, hloupý jeho autora...

xxc
Advanced member
Příspěvky: 307
Registrován: pát srp 11, 2017 20:41

Re: SCENIC IV

Příspěvek od xxc » stř srp 14, 2019 21:45

Ja mám tiež diaľkové svetlá automatické a ešte som na ne nesahal. Iba za hmly :-) Inak je zaujímavé, že vidíte rozdiel v halogenoch. Na Citroene mam night breaker laser h7 a oproti pôvodným nejaký rozdiel nevidím. Ale led svetlá má scénic lepšie. Pri 5 až 10 cm vode na ceste nebudem jazdiť 150, to dá rozum :-) Len si skúste v tom daždi posadiť niekoho do stredu, aby sa nedalo použiť vnútorné spätné zrkadlo a vtedy skúste ísť podľa vonkajších. Mňa to tiež prekvapilo až vtedy, ináč si ten nevýhľad kompenzujete vnútorným zrkadlom. A ja mám diesel a hluk motora mi až tak nevadí, skôr je záhada ten aerodynamický hluk. Buď mám chybné auto a musel som naraziť na rovnako chybné pri reklamácii, alebo ináč si to vysvetliť neviem, že to nikomu nevadí.

Inak to automatické prepínanie svetiel asi už bude v novších verziách legislatívne riešené ináč, lebo aj na BMW treba po každom naštartovaní automatické prepínanie aktivovať.

Drncanie okien sa riešilo drncanie zatvorených okien, s otvorenými by nikto nejazdil :-) A mám dosť veľké podozrenie, že drnčí slnečná clona pred vodičom. Len to ešte nemám overené. A podvozok vyzerá istý, len je najpomalší zo všetkých áut, čo som jazdil. Stačí ísť trošku rýchlejšie a hneď pískajú pneumatiky. Ale to nie je až taký veľký problém v porovnaní s inými.
Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV

Banana
Experienced member
Příspěvky: 793
Registrován: stř úno 22, 2017 15:01

Re: SCENIC IV

Příspěvek od Banana » čtv srp 15, 2019 12:08

Me to prijde jako uplna blbost, ty automaticke dalkace aktivovat po kazdem startu. Klasicke dalkace take mate, když je mate nastavene packou, zapnute porad a nemusíte po kazdem restartu znova aktivovat. Proste opruz navic, pripadam si jako v letadle, když nastartuju, musim pozapínat kde co (LKA, Start stop vypnout apod) Dle zastoupeni Renaultu jsou ty dalkace v pohode, dle navodu a modeloveho roku vozidla v souladu. :-( Takze s tim nic nenaděláme. Spis by me zajímalo, jestli se to neda taky nejak dokodovat , ale nic jsem nenasel.
Ten aerodynamicky hluk, to se dost resi na ruznych zahraničních forech, priciny jsou ruzne, ale delaji hlavne tesneni nebo dveve blbe serizene apod..Pokud to je opravdu hodne, musí se servis vic prudit nebo zmenit jiny servis.
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.

Uživatelský avatar
niky79
Senior member
Příspěvky: 1612
Registrován: ned lis 22, 2009 22:35

Re: SCENIC IV

Příspěvek od niky79 » čtv srp 15, 2019 14:11

Banana píše:
stř srp 14, 2019 14:56
Když jste u toho automatického prepinani dalkovych svetel, funguje to lepe nez u jinych Renaultu, bude tim, ze je kamera vys nebo ale je to opruz a bezpecnostni riziko!, protože na to samozrejme kazdou chvili zapomenu a pak zjistim, ze jedu na tlumeny...
Jizda na tlumena svetla bezpecnostni riziko prece neni. Ja naprikad dalkova svetla nepouzivam prakticky nikdy a nikde (a to mám MIV, kde si myslim, ze obyc H7 sviti podstatne hur nez u M2). Ale svitit dalkovymi na jine auto uz riziko je. Proto mozna ten ukon, aby si clovek uvedomil, ze zapina dalkove na automatiku a ze ta automatika nemusi fungovat dokonale... Ale pravda, vyrobcum do hlavy nejde videt. Ja treba nechapu, proc se tempomat opetovne neaktivuje po seslapnuti spojky a zarazeni. Vyrobci ti reknou, bezpecnostni duvody. Za me je to proste blbost, "renaultovina".
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG

xxc
Advanced member
Příspěvky: 307
Registrován: pát srp 11, 2017 20:41

Re: SCENIC IV

Příspěvek od xxc » čtv srp 15, 2019 20:05

Ja používam diaľkové svetlá všade, kde to ide. Teda auto používa :-) Funguje to myslím dobre. Bezpečnosť je tá, že aj keď to ovláda auto, tak vodič je zodpovedný a musí to zapnúť pri každej jazde. Tak isto, ako musí ovládať parkovací asistent. Aby sa nemohol vyhovárať, že auto niekam nacúvalo, alebo že auto niekoho samé oslepilo. Nie, automatiku zapol vodič s tým, že za to zodpovedá. A tempomat som takto nikdy nemal, aby po preradení držal rýchlosť, takže neviem posúdiť :-) Kým nebudú rozumné tempomaty, tak veľmi ich nepoužívam.
Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV

Banana
Experienced member
Příspěvky: 793
Registrován: stř úno 22, 2017 15:01

Re: SCENIC IV

Příspěvek od Banana » čtv srp 15, 2019 22:38

Co jsem si delal pruzkum, tak zadne jine vozidlo jine znacky to tak nema. Proste jedou zapnes automaticke dalkace a je to tam. I udrzovani v jizdnim pruhu mas zapnute porad. To jsou nejaky francouzske fobie. Zajimave je, ze nove roky roroby od roku 2018 to uz takhle nemaji.
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.

xxc
Advanced member
Příspěvky: 307
Registrován: pát srp 11, 2017 20:41

Re: SCENIC IV

Příspěvek od xxc » pát srp 16, 2019 05:43

Nové BMW už sa tiež musí po každom naštartovaní aktivovať automatické prepínanie. A udržiavanie jazdných pruhov musí byť aktívne stále, ved si predstavte, že do auta sadne niekto iný (manželka) a neudrží ju to v pruhoch a havaruje.
Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV

greggie
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: stř srp 01, 2018 12:49

Re: SCENIC IV

Příspěvek od greggie » pát srp 16, 2019 11:26

xxc píše:
stř srp 14, 2019 11:09
A nemáme náhodou náhradné koleso pod kufrom? Či krátky scénic nemá?

Myslím do bose edícii rezervné koleso nešlo kvôli reprákom.
ano, ja mam prave Bose, takze len lepiaca sada a ta guma bola doslova prerezana s 5cm dzurou, takze len vymena

tu na zapade je rezerva/nerezerva este o niecom inom - CO2 - cim mensia hmotnost, tym mensia CO2 a podla CO2 sa tu platia vsetky dane, cize rezerva tu je len za priplatok... otazka je kolko CO2 som navyse spalil ked som volal odtahovku ~80km (tam&naspat) a ja potom musel s nahradnym autom nabehat ~400km tam a zase spat pre opraveneho Scenica... ale to su tie eko teroristicke hovadiny, ktore nakoniec idu proti prirode, ze

kadliiik
Experienced member
Příspěvky: 742
Registrován: úte črc 03, 2018 10:29

Re: SCENIC IV

Příspěvek od kadliiik » pát srp 16, 2019 12:59

CO2 je jen přepočet udávané spotřeby a ta je daná pro model auta + motor. Za rezervu se platí všude, protože už ji auta nemusí povinně mít, tak si za to samozřejmě výrobci nechají zaplatit.
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos

greggie
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: stř srp 01, 2018 12:49

Re: SCENIC IV

Příspěvek od greggie » pát srp 16, 2019 13:00

xxc píše:
stř srp 14, 2019 21:45
skôr je záhada ten aerodynamický hluk. Buď mám chybné auto a musel som naraziť na rovnako chybné pri reklamácii, alebo ináč si to vysvetliť neviem, že to nikomu nevadí.

k tomuto este poznamku ohladne mojho road-tripu - mam zenu, ktorej ked niekam ideme na dhlsiu cestu tak jej vadi aj ten najmensi zvuk/hluk - pri inych autach mi vyslovene zakazovala pouzivat blinkre, resp. aby som ich pouzival co najmenej, pretoze ju ten zvuk rusi ked nahodou spi, alebo chce zaspat...
no a teda mi pride cudne ze zatial sa na hluk v Scenicu (kratkom) vobec nestazovala, da sa tu totiz aj zvuk blinkrov znizit na minimum, takze konecne mozem blikat kolko chcem :-D ale teda nestazovala sa ani na nejaky vacsi aerodynamicky hluk nikdy pocas zatial ziadnej cesty (1 rok/ 32.000km), tak fakt neviem

xxc
Advanced member
Příspěvky: 307
Registrován: pát srp 11, 2017 20:41

Re: SCENIC IV

Příspěvek od xxc » pát srp 16, 2019 13:06

Ja mam tiež hlasitosť smeroviek zníženú a je to dobrá vec :-) mne sa raz spolujazdkyňa zobudila na ten hluk pri 170 ke, že čo deje a čo hučí. V servise s tým už asi nepochodím, keďže už sme to raz riešili, sadli do úplne iného, nového scénica a pri testovacej jazde ten istý hluk v inom aute. Ale ešte budem pátrať, lebo auto je nepoužiteľné na dlhšie cesty a aj teraz sme na dovolenke a išli sme Picassom.
Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV

GSjankas
Starting member
Příspěvky: 19
Registrován: pon bře 18, 2019 15:00

Re: SCENIC IV

Příspěvek od GSjankas » úte srp 20, 2019 21:02

Tak já jet se svým Scenicem 170, tak jedině se špunty do uší :D
GRAND SCENIC 1.3. TCe 160 EDC
R5 GTE

jaggerl
Experienced member
Příspěvky: 698
Registrován: stř bře 26, 2014 16:56

Re: SCENIC IV

Příspěvek od jaggerl » pát srp 23, 2019 19:24

Jezdím v DE celkem často 150 - 170 a nemám problém s hlukem, fakt ne. Nevim zda je to serie, ci modifikace cehosi, ale ja s tim problem nemam. Porovnaval jsem s Passatem a novou Octavii, pujcil jsem auto kolegum a nikdo tyto problemy neeviduje. Ja mam spise problem s tim, ze mi Auto Kout pojebal dvere u auta a nechce se jim to resit, jinak mam snad tak nejak vse polazene a vyresene. Hodne tedy pomohl servis v DE, od dveri dal ruce pryc, pry jsou ohnute, servis v CR chce nahrat vrzani, coz za jizdy nejde. Tedy jen pravni cesta, pripadne soudni znalec. Pravník zvažuje i vrácení vozu, tak uvidíme s čím v příštím týdnu přijde.

Banana
Experienced member
Příspěvky: 793
Registrován: stř úno 22, 2017 15:01

Re: SCENIC IV

Příspěvek od Banana » stř zář 04, 2019 11:01

Ted v nedeli byla brutalni bourka, jel jsem po dalnici cca 120km/h a viditelnost u okynek v pohode, voda se tam sice virila, ale nebylo to kriticke a bylo videt ven. Co ale vypadlo bylo automni brzdeni. Obcas se to deje v opravdu hustem desti.
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.

xxc
Advanced member
Příspěvky: 307
Registrován: pát srp 11, 2017 20:41

Re: SCENIC IV

Příspěvek od xxc » stř zář 04, 2019 11:07

Ja som siel vcera v dazdi a viditelnost ziadna. Ani velka burka nemusi byt, ked sa zacne virit voda, tak pri dostatocnej rychlosti sa to tam udrzi virit. Da sa to vyskusat aj za sucha ostriekanim predneho skla dostatocnou davkou z ostrekovacov (pri letnej zmesi sa to este peni) pri vyssej rychlosti.
Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV

jaggerl
Experienced member
Příspěvky: 698
Registrován: stř bře 26, 2014 16:56

Re: SCENIC IV

Příspěvek od jaggerl » čtv zář 05, 2019 18:29

Tak vám přátelé přeji mnoho štěstí s vašimi Renaultu. Já jsem se vozu dnes zbavil, tato značka mi již nikdy nesmí přijít do garáže. Nic tak otřesného jako jednání zástupců výrobce a jejich otřesných servisů jsem snad nikdy nezažil. O kvalitě těchto křápů, které neumí dát dohromady ani nejlepší zástupci Renault ČR snad ani hovořit nebudu. Kdo nestojí o problémy, ať se podívám jinde. Renault nikdy více!

Banana
Experienced member
Příspěvky: 793
Registrován: stř úno 22, 2017 15:01

Re: SCENIC IV

Příspěvek od Banana » čtv zář 05, 2019 22:54

A jak ta soudni kauza nakonec dopadla?
Pro me GS IV nejlepsi auto, respektive pomer cena vykon skvela
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.

jaggerl
Experienced member
Příspěvky: 698
Registrován: stř bře 26, 2014 16:56

Re: SCENIC IV

Příspěvek od jaggerl » pát zář 06, 2019 06:12

K soudu to ani nepůjde, to by bylo na hoooodně dlouho. Bohužel o podrobnostech se nemohu veřejně šířit:)

xxc
Advanced member
Příspěvky: 307
Registrován: pát srp 11, 2017 20:41

Re: SCENIC IV

Příspěvek od xxc » pát zář 06, 2019 11:28

Ja by som taky dramaticky nebol, ze uz nikdy. Aj ked je pravda, ze Renault je asi najhorsie auto, co sme kedy v rodine mali. Trosku to moze byt aj o firemnej kulture, ze pustia nebezpecne veci do predaja.
Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV

jaggerl
Experienced member
Příspěvky: 698
Registrován: stř bře 26, 2014 16:56

Re: SCENIC IV

Příspěvek od jaggerl » pát zář 06, 2019 13:22

Je tam více věcí, kvalita auta, jednání a nefungovani servisů, přístup zastoupení. To je pro mne soubor věcí, které říkají NE.

Banana
Experienced member
Příspěvky: 793
Registrován: stř úno 22, 2017 15:01

Re: SCENIC IV

Příspěvek od Banana » pát zář 06, 2019 15:09

jaggerl píše:
pát zář 06, 2019 06:12
K soudu to ani nepůjde, to by bylo na hoooodně dlouho. Bohužel o podrobnostech se nemohu veřejně šířit:)
Tak zase tak hrozne to nebylo, predpokladam, když jste se tahle mimosoudne s mlcenlivosti dohodli tak musí byt spokojenost na Vasi strane. To mohlo skoncit taky soudem a pak bych to videl na negativni reakce, ale takhle bych to videl spis na male kladne plus Renoltu.
Nektere auto se proste nepovede, pracuji v obchode a taky resim, ze jeden chudak zakaznik ma 2 velke problémy zasebou a ten nerekne kladnou vetu a pak je dalších sto spokojenych, u kterých je všechno v pohode.

Myslim, ze kvalita servisu je problem obecny - nejsou lidi, je to dane nasi malou kupni silou/platy a tim, ze ty sikovni servismani si udelaji vlastni ksefty a ty co zbudou , tak jejich kvalita je otresna.
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.

jaggerl
Experienced member
Příspěvky: 698
Registrován: stř bře 26, 2014 16:56

Re: SCENIC IV

Příspěvek od jaggerl » pát zář 06, 2019 17:40

Banana píše:
pát zář 06, 2019 15:09
jaggerl píše:
pát zář 06, 2019 06:12
K soudu to ani nepůjde, to by bylo na hoooodně dlouho. Bohužel o podrobnostech se nemohu veřejně šířit:)
Tak zase tak hrozne to nebylo, predpokladam, když jste se tahle mimosoudne s mlcenlivosti dohodli tak musí byt spokojenost na Vasi strane. To mohlo skoncit taky soudem a pak bych to videl na negativni reakce, ale takhle bych to videl spis na male kladne plus Renoltu.
Nektere auto se proste nepovede, pracuji v obchode a taky resim, ze jeden chudak zakaznik ma 2 velke problémy zasebou a ten nerekne kladnou vetu a pak je dalších sto spokojenych, u kterých je všechno v pohode.

Myslim, ze kvalita servisu je problem obecny - nejsou lidi, je to dane nasi malou kupni silou/platy a tim, ze ty sikovni servismani si udelaji vlastni ksefty a ty co zbudou , tak jejich kvalita je otresna.
No to nebylo díky Renaultu, ale díky právníkovi a soudnímu znalci, do té chvíle bylo jednání příšerné.

Odpovědět

Zpět na „Renault Scénic IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti