SCENIC IV
Re: SCENIC IV
Ze by udelali upgrade systemu? , protože když ja dam automaticke prepinani dalkovych svetel a vypnu motor, tak uz potom nefunguji i když je vse nastavene, musi se se rucne zapnout prepnutim packy do polohy bez-automatiky a pak zase do polohy Automatika. Prijde mi to i opravdu nebezpecne protože clovek na to opravdu casto zapomene.
Stejne tak LKA - aktivni udrzovani v jizdnim pruhu https://www.youtube.com/watch?v=FFFjpAajIEI ale to je podle navodu i tak popsane, to se take po kazdem vypnuti motoru vypne a musí zase zapnout, nasteti je rychla volba na jizdni asistenty
O vymene volantu za vyhrivany: teoreticky pujde vymenit volant za vyhrivany z jiného modelu, ale uz je to moc riziko pripadna ztrata záruky je tutovka, stejne tak vymenit to samozatmavovaci zrcatko, to uz je domaci tuningove bastleni a to je jina diskuze.
Stejne tak LKA - aktivni udrzovani v jizdnim pruhu https://www.youtube.com/watch?v=FFFjpAajIEI ale to je podle navodu i tak popsane, to se take po kazdem vypnuti motoru vypne a musí zase zapnout, nasteti je rychla volba na jizdni asistenty
O vymene volantu za vyhrivany: teoreticky pujde vymenit volant za vyhrivany z jiného modelu, ale uz je to moc riziko pripadna ztrata záruky je tutovka, stejne tak vymenit to samozatmavovaci zrcatko, to uz je domaci tuningove bastleni a to je jina diskuze.
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: SCENIC IV
Auto se zrcatkem bez strechy mam z CR a nepriplacel sem za nej ani korunu (bylo ve vybave). V servisu jsem byl zatim jedenkrat na prehozeni zimnich kol
GS TCe 160 EDC | Chytrý napadne názor, hloupý jeho autora...
Re: SCENIC IV
Elektrochromaticke bylo v Bose bez stechy, tahle vybava ted aktualne neni. Jinak nemel by byt problem nechat servis vymenit normalni za stmivaci. Jsou na to i navody na netu.
Renault Scenic 1.4 TCe Privilege
Re: SCENIC IV
Bylo soucasti vybavy Bose ta uz je ted zrusena, takze nezbyva nez si priplatit v nižších výbavách pouze v balicku Pack Premium, takze se trosku prodrazi.
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: SCENIC IV
Banana: pokud ti nefunguji auto svetla po znovunastartovani, reklamuj. Vymena volantu za vyhrivany je primitvni, jelikoz volant je stejny jako ve vsech modelech, jen je potreba bud vymenit volant nebo pridat vyhrivaci element, vymenit blok s cudliky a zapojit kabely. Vsechno plug & play. Zadne bastleni. Dokonce by nemel byt ani problem tohle nechat udelat v servisu. Je to stejne, jako kdyby se nechal opravit volant v Meganu, ktery nevyhriva kvuli nejake poruse
GS TCe 160 EDC | Chytrý napadne názor, hloupý jeho autora...
Re: SCENIC IV
Hádám, že to plug and play ale funguje jen za předpokladu, že daný model vyhřívaný volant mít může co? Takže s Kadjarem mám smůlu, protože nebude mít kabeláž. Nebo je to všechno až tak unifikované, že i tam by byl schovaný káblík?
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos
Re: SCENIC IV
V autorizaku urcite vymenu volantu neudelaji, pokud to nemá auto z vyroby, coz Scenic nema. Muze se to zdat jednoduche ale celkovy odber muze byt vetsi a kdoví s cim se to bude prat a nedej boze, kdyby pak doslo k nejake zavade, třeba pozaru instalace.... Uz to někdo u Scenica vymenit a funguje to? Nebo to je jenom v teoreticke rovine?
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: SCENIC IV
Jinak ty automaticka dalkova svetla se mi chovaji jako v navodu popsano, tam take pisou, ze po startu motoru se musí vždy aktivovat packou pritazenim k sobe/od sebe, nekomu se Scenicem to fakt funguje neustale?
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: SCENIC IV
Ano, funguje to neustale.
GS TCe 160 EDC | Chytrý napadne názor, hloupý jeho autora...
Re: SCENIC IV
Zajímavé, stejná stránka jako od Banana je i v anglickém manuálu pro Scenic ročníku 2018. Jinak samozřejmě znovuzapínání po nastartování je absurdní a pokud to změnili, tak jenom dobře.
Renault Scenic 1.4 TCe Privilege
Re: SCENIC IV
Praveze mne to funguje bez zapinania a ja mam premiere edition, jednu z prvych. Ked to zmenili, tak jedine v novsich verziach a mne to dobre nepride.
Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Re: SCENIC IV
Tak v tom je gulas, musi to vubec nekdo zapinat pri zapnutem motoru?
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: SCENIC IV
Tak auto je ze servisu, vše krom přední nápravy vyřešeno, řadí to jako po másle, fakt paráda. Žádné lupání ve dveřích řidiče, proste klid a ticho. Přední nápravy prý nebude uložením tlumičů, ale prý nějaké gumy na stabilizátoru, musí jít celá náprava dolů, tak budeme řešit až po novém roce. Tedy snad se podaří auto poladit a vše dořešit. Servis se moc snaží, odmítnutí jsem na nic neslyšel.
Re: SCENIC IV
Zase jeden pozitivni příspěvek. A co to je za servis?
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: SCENIC IV
AutoKout Brandys nad Labem. Fakt se moc snazi, jednu dobu to tam drhlo, ale je to zase jako drive, coz jsem rad. V Praze je nutne se obloukem vyhnout AutoAvant v Dablicich a Renault Zlicin, to je hotove peklo. Pak jsem neslysel nic dobreho na Renault Pruhonice, ale osobne mam spatnou zkusenost pouze s jejich prodejci, servis jesem diky bohu nemusel otestovat. Jak jste na to se servisem vy ostatní?
Re: SCENIC IV
Co na tý spojce bylo nakonec vydnýho ? Dík
Re: SCENIC IV
při rozjezdu a záběru spojky auto jakoby drnčelo a hučela spojka na 5. a 6. převodový stupeň, vadné lamely. Ted je to fakt perfektni, takto hladne nefungovala ani na zacatku. Meni se cela spojkova sada.
Re: SCENIC IV
Jeste k tem steracum na setreni staci pritahnout packu a sterace jednou setrou. I v automatickem rezimu.
GS TCe 160 EDC | Chytrý napadne názor, hloupý jeho autora...
Re: SCENIC IV
A ostrekovac sa ako spusta? Nie pritiahnutim packy? Ale vyskusam
Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Re: SCENIC IV
Asi to tak uplne neni zamyslene ale kdyz pritahnes jen kraticko, tak se setre okno jen jednou... kdyz pritahnes klasicky dlouho, tak se stira nekolikrat. Cerpadlo ostrikovace se spousti v obou pripadech... asi to neni idealni, ale sam to nepouzivam skoro vubec, neb nastaveni citlivosti u me funguje perfektne a nestava se moc casto, ze bych potreboval rucne setrit - automat to bere vetsinou moc pekne i napr. kdyz projede kamion a celyho me obstrikne
GS TCe 160 EDC | Chytrý napadne názor, hloupý jeho autora...
Re: SCENIC IV
To skor uz pokrutit koleckom a zotrie sa, len je to narocnejsie. Na kamion to reaguje dobre, aj pri velkom dazdi, skor je problem pri mrholeni, slabom dazdi a v nizkych rychlostiach. Zo semaforu sa pohynam vacsinou zaprsany. Tak isto pri malej rychlosti, nedavno som tak skoro presiel suseda (tma, v ciernom a nezotrete sklo). To ako keby automobilky setrili aj na stierani, lebo ani u noveho citroenu to nie je idealne (ale trosku lepsie). Podla mna len software stacilo poladit, co mi v servise odmietli.
Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Re: SCENIC IV
Kazde ovladani ma sva specifika, jde o zvyk. Myslim, ze Scenic je velice vyladene auto, pokud chcete setrit s ostřikovačem, staci pritahnout k sobe, coz pokryje 90 procent pripadu, pokud pouze setrit, staci otocit koleckem citlivosti.
A musím take potvrdit, ze to automaticke stirani funguje celkem dobře. Dokonce to ma i ochranu proti ledu, takze kdyz nastartujete a jsou teploty kolem 0C, tak musí auto mit nejakou rychlost, nez setre poprve. Kamarad ma novou Toyotu Aurise a ta mu stira natvrdo, takze v zime nepouzitelne automaticke stirani, pokud nechcete prijit o sterace. Tyhle korejsky automobilky, ty mají plno věci uplne jinak a i dost nelogicky. Scenic je proti tomu vylade evropske vozidlo
Jediny, co me neskutecne stve, ze když obehnete auto zepředu, tak se zamkne! (v pripade hands-free karty), to fakt udelali blbe!
A musím take potvrdit, ze to automaticke stirani funguje celkem dobře. Dokonce to ma i ochranu proti ledu, takze kdyz nastartujete a jsou teploty kolem 0C, tak musí auto mit nejakou rychlost, nez setre poprve. Kamarad ma novou Toyotu Aurise a ta mu stira natvrdo, takze v zime nepouzitelne automaticke stirani, pokud nechcete prijit o sterace. Tyhle korejsky automobilky, ty mají plno věci uplne jinak a i dost nelogicky. Scenic je proti tomu vylade evropske vozidlo
Jediny, co me neskutecne stve, ze když obehnete auto zepředu, tak se zamkne! (v pripade hands-free karty), to fakt udelali blbe!
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: SCENIC IV
Kedze sa automaticky zapina (co povazujem za vyhodu), tak musi mat akusi ochranu proti ladu. Zato v Citroene automaticke stieranie treba aktivovat po kazdom nastartovani. Ale ani toto mi nevadilo. Ide o to, aby bolo sklo vzdy zotrete, ked treba. Treba vzdy viac znaciek a modelov vyskusat, ja mam len obmedzene skusenosti a niektore veci ma udivuju
Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Re: SCENIC IV
2Banana: ono se sice zamkne, ale staci vzit za kliku a odemkne se taky me to stvalo a hledal jsem porad kartu abych odemkl. Pak jsem prisel na to, ze i kdyz neni "na oko" odemkle, tak kdyz je karta v dosahu, staci vzit za kliku
GS TCe 160 EDC | Chytrý napadne názor, hloupý jeho autora...
Re: SCENIC IV
No jasne, to mi nevadi, otvorit zadne dvere, zavriet nadrz, zatvorit zadne dvere Kapota ide zavriet aj pri zamknutom.
Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti