SCENIC IV
SCENIC IV
Není náhodou čas založit novou sekci na Scenic IV? Už se nám to blíži...Zvažujete někdo změnu na IV?
Renault Scenic I 1.6 16V Sportway 2002
Renault Scenic II 1.6i 16V Luxe Privilege 2005
Renault Scenic III 1.6 dCI S&S Bose 2012
Renault Scenic IV 1.6 dCI Intense 2017
Renault Scenic II 1.6i 16V Luxe Privilege 2005
Renault Scenic III 1.6 dCI S&S Bose 2012
Renault Scenic IV 1.6 dCI Intense 2017
-
- Starting member
- Příspěvky: 13
- Registrován: ned úno 14, 2016 08:27
Re: SCENIC IV
Ahoj Vaskez, mám Renault Scenic III 1.6 dCI 96 kw. Limited r.v. 2015, mám najeto 17 000 km. a jsem s ním moc spokojen. Nízká spotřeba, pohodlí a spolehlivost. Napiš mi prosím jaké s ním máš zkušenosti. Je to můj 3. Renault ( R 19, ClioIII a teď Scenic). O Scenikách se tu moc nepíše, i když starších typů jezdí hodně. Ty III, jako když neexistují. Předem dík AJ.
Re: SCENIC IV
Dnes zpřístupnili stránky http://scenic.renault.cz, tak snad už bude konečně na cestě i ceník...
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: SCENIC IV
Kompletní CZ ceník + technické info nového Scenica máme zde: http://rnews.cz/?p=2048
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: SCENIC IV
Nafta s automatem jen v nejvyšší výbavě BOSE. To zase zavání průserem.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: SCENIC IV
Ta motorová paleta ve své podstatě odpovídá Meganu. Osobně nechápu proč Renault neosadí 1.6dCi singl turbo EDCčkem. EDC může mít 1.2TCe, 1.5dCi a 1.6dCi biturbo. Nicméně v žádném modelu neexistuje 1.6dCi singl turbo s EDC. Vůbec nechápu proč tuto možnost neuvolní - přitom by klidně stačilo použít 6EDC co je u biturba - ty motory mají shodný blok.
Já jsem nejvíce zvědavý na 1.5dCi hybrid assist. Strašně se mi líbí jakou cestou se tady renault vydal. Žádné hovadiny s elektromotorem jako mezikus mezi motorem a převodovkou, ale normální klasické ústrojí, jen místo altíku dají elektromotor, který dokáže jednak účinněji dobíjet - rekuperovat a při akceleraci zase pomáhá motoru, takže rozjezdy motor tolik nezatěžují a v městském režimu by mohla tato kombinace opravdu uspořit hodně. Navíc by díky tomu mohl ten motor mnohem lépe akcelerovat z místa.
Já jsem nejvíce zvědavý na 1.5dCi hybrid assist. Strašně se mi líbí jakou cestou se tady renault vydal. Žádné hovadiny s elektromotorem jako mezikus mezi motorem a převodovkou, ale normální klasické ústrojí, jen místo altíku dají elektromotor, který dokáže jednak účinněji dobíjet - rekuperovat a při akceleraci zase pomáhá motoru, takže rozjezdy motor tolik nezatěžují a v městském režimu by mohla tato kombinace opravdu uspořit hodně. Navíc by díky tomu mohl ten motor mnohem lépe akcelerovat z místa.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: SCENIC IV
Podle recenzi co jsem o tom cetl a videl mi to prijde jako krok zpet. Dali prednost vzhledu pred pouzitelnosti.
Re: SCENIC IV
Mám stejný pocit. Dnes jsem projel Grand Scenic a proste jizdni vlastnosti jsou na tech 20" dle meho soudu desne. MOhu porovnat s manzelky 2.0 dCi, ktery je na 17" kolech a je to super. U noveho je 195 proste strasne uzke, klouze to a hrabalo mi to temer na kazdem rozjedu. Tedy inovaci asi vynecham a pockame az a zda to vyresi. Jinak Grand je uvnitr lepsi, je vice mista na zadnich sedadlech, neb dost bere batoh se stoelckem na zadnich sedadlech. Zpracovani interieru je na super urovni. Jen proste jizdni vlastnosti jsou dle meho horsi. Jeste jej chci testnout v manualu a pak uvidime.
Re: SCENIC IV
Ač velký fanda Renaultu to taky vidím jako krok jinam. Z rodinného auta je teď takové městské vozítko.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: SCENIC IV
Otázka jestli si tím nevytváří prostor pro nové Kangoo, které udělají víc luxusnější (míň dodávkovější), ale zachovají tam kompletní modularitu na jakou byli zvyklí majitelé starších Sceniců. Dávalo by to smysl, protože Kangoo tak jak ho známe se prostě musí změnit. Vedle levného a výborného Dokkeru nemá moc místa. Pokud to tak bude, tak mi aktuální provedení Scenicu IV přijde naprosto v pořádku. Tohle auto bude budit pozornost ještě za pět let.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: SCENIC IV
Design je hodně povedený, o tom žádná. Návaznost na předchozí generaci tam ale člověk nenajde. Je to stejný příběh jako Espace.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: SCENIC IV
Je to bohuzel tak, Scenic byl ve sve tride pecka, mel jsem vsechny od prvni generace. Toto je pro mne opravdove zklamani. Cekal jsem lepsi jizdni vlastnosti od Grandu, ale nic moc se neudalo. Neni to proste pro silnice na vychod od DE.
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: SCENIC IV
Naprosto rozumím zklamání stávajících majitelů. Je holt potřeba přijmout fakt, že se jedná o jiný vůz. Ještě jsem v něm nejel, tak jsem na to opravdu zvědavý.
Jinak co se týče Espace, zrovna tady se sázka na úplně jinou kategorii velmi vyplatila. Espace už jednoduše není MPV, ale velký luxusní křižník. A jako takový se zákazníkům líbí velmi. Dokonce tak, že se za posledních cca 10 let Espace nikdy neprodával tak dobře jako nová pátá generace. To auto působí na zákazníky magicky. Čeští dealeři nám hlásí, že tohle ještě nezažili - přijede k ním Mercedes, z něj vystoupí borec, jde rovnou k obchodníkovi a chce vrcholnou verzi. Údajně 70% všech prodaných Espace v ČR jsou Initiálky - tzn. auta za mega. Tento model prostě oslovil naprosto jiné zákazníky než Espace IV, tohle se zkrátka povedlo. Dochází zde k dalšímu fenoménu - prakticky nikdo si nestěžuje na výkon 1.6dCi 160k. Lidi ten motor u Espace prostě přijali a naopak si chválí výbornou spotřebu (dá se jezdit do sedmi, což Esp IV s 2.0dCi a AT prostě neuměl).
Ale jsou i negativa - zákazníci Espace IV, kteří potřebují variabilitu teď skončí buď u Trafica nebo konkurence... Podobné to asi bude u Scenica, kde doufám situaci zachrání nové Kangoo, dle informací co mám by se mělo jednat o velké překvapení.
Jinak co se týče Espace, zrovna tady se sázka na úplně jinou kategorii velmi vyplatila. Espace už jednoduše není MPV, ale velký luxusní křižník. A jako takový se zákazníkům líbí velmi. Dokonce tak, že se za posledních cca 10 let Espace nikdy neprodával tak dobře jako nová pátá generace. To auto působí na zákazníky magicky. Čeští dealeři nám hlásí, že tohle ještě nezažili - přijede k ním Mercedes, z něj vystoupí borec, jde rovnou k obchodníkovi a chce vrcholnou verzi. Údajně 70% všech prodaných Espace v ČR jsou Initiálky - tzn. auta za mega. Tento model prostě oslovil naprosto jiné zákazníky než Espace IV, tohle se zkrátka povedlo. Dochází zde k dalšímu fenoménu - prakticky nikdo si nestěžuje na výkon 1.6dCi 160k. Lidi ten motor u Espace prostě přijali a naopak si chválí výbornou spotřebu (dá se jezdit do sedmi, což Esp IV s 2.0dCi a AT prostě neuměl).
Ale jsou i negativa - zákazníci Espace IV, kteří potřebují variabilitu teď skončí buď u Trafica nebo konkurence... Podobné to asi bude u Scenica, kde doufám situaci zachrání nové Kangoo, dle informací co mám by se mělo jednat o velké překvapení.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: SCENIC IV
Tak navrhovala ho žena, tak se to muselo nějak projevit.
Re: SCENIC IV
Uvažoval jsem o něm jako o výměně za můj současný GS III 1,6dCi 2011, naj. 18OOOO km.
Po zkušební jízdě s motorem 1,6 dci jsou dojmy ve srovnání s mým stávajícím tyto:
-vnitřní komfort a technologie - vyšší úroveň, lepší jednoznačně nový
-je to líbivé auto
-jízdní vlastnosti a pocit pohody - lepší u starého /III/- je možné že je to ovlivněno
i zvykem
- ovládání -je to mohutné auto / srovnání s III/ , ale uvnitř větší pocit stísněnosti, byl jsem nesvůj
- výkon motoru - stéjný, u nového možnost nastavení jízdních režimů - +
- řazení -přesné, ale větší pohyb řadící páky/do boku/ než u III
-užitné vlastnosti - zejm. prostor- lepší u starého
-výhled z auta- lepší u starého
-ovládání auta - mírně odlišné, ale je to otázka zvyku
-velké kola - hlučné na kostkách/ moc jich není- max. ve městě/, jinak podvozek vysoký ale dobře odhlučněný na normálním povrchu - lepší než u III, je tižší.
Plusy- elegantní auto, komfortní posez, sedadla lepší, dobrý motor- jel jsem s nezajetým autem klidnou jízdou město a mimo město za 5,2/, moderní technologie, dobrý motor/ 1,6 dci/,komfortní jízda/odhlučnění/.
Minusy- horší užitné vlastnosti /méně prostoru a menší variabilita/, mohutnost, horší výhled/ hlavně dozadu/, velikost kol/ nepokládám za výhodu/.
Můj názor - nevím, těžké rozhodování.
Po zkušební jízdě s motorem 1,6 dci jsou dojmy ve srovnání s mým stávajícím tyto:
-vnitřní komfort a technologie - vyšší úroveň, lepší jednoznačně nový
-je to líbivé auto
-jízdní vlastnosti a pocit pohody - lepší u starého /III/- je možné že je to ovlivněno
i zvykem
- ovládání -je to mohutné auto / srovnání s III/ , ale uvnitř větší pocit stísněnosti, byl jsem nesvůj
- výkon motoru - stéjný, u nového možnost nastavení jízdních režimů - +
- řazení -přesné, ale větší pohyb řadící páky/do boku/ než u III
-užitné vlastnosti - zejm. prostor- lepší u starého
-výhled z auta- lepší u starého
-ovládání auta - mírně odlišné, ale je to otázka zvyku
-velké kola - hlučné na kostkách/ moc jich není- max. ve městě/, jinak podvozek vysoký ale dobře odhlučněný na normálním povrchu - lepší než u III, je tižší.
Plusy- elegantní auto, komfortní posez, sedadla lepší, dobrý motor- jel jsem s nezajetým autem klidnou jízdou město a mimo město za 5,2/, moderní technologie, dobrý motor/ 1,6 dci/,komfortní jízda/odhlučnění/.
Minusy- horší užitné vlastnosti /méně prostoru a menší variabilita/, mohutnost, horší výhled/ hlavně dozadu/, velikost kol/ nepokládám za výhodu/.
Můj názor - nevím, těžké rozhodování.
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: SCENIC IV
Ke Scenicu IV musí majitelé trojkové generace přistupovat jako k jinému vozu. Stejně jako není Espace V nástupcem Espace IV, není ani Scenic IV nástupcem trojky. Je to prostě jiný vůz, interiér je mnohem víc orientovaný na řidiče, zpracování a materiály takřka dokonalé. Prostornost je prostě menší, není to už univerzální variabilní vůz, spíše zvýšené kombi. Když si toto člověk uvědomí, bude se na Scenica IV dívat mnohem méně kriticky.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- jozin z bazin
- Junior member
- Příspěvky: 192
- Registrován: pon srp 09, 2010 12:21
Re: SCENIC IV
amat :
Su dva rozne uhly pohladu pri hodnoteni Scenicu IV:
Prvy je pohlad cloveka, ktory doteraz nemal Scenic a zaujima sa onho ako o nove auta, bez ohladu na historiu modelu. Ten moze naozaj novu generaciu ohodnotit pozitivne.
A druhy je pohlad cloveka, ktory uz ma so Scenicom skusenosti a novu generaciu teda hodnoti s ohladom na predchadzajuce generacie. A podla diskusie vidno, ze tito ludia nie su zmenou prilis nadseni.
Otazka pre Renault je, ktora skupina potencialnych zakaznikov bude vacsia.
Za seba mozem povedat, ze ak by som si ako sucasny majitel GS III mal momentalne vybrat nove rodinne vozdilo, tak zrejme prechadzam k VW Touran
A to prave kvoli tomu, ze GS IV nepokracoval vo vylepsovani GS III (pre mna fakt skvele auto), ale ze sa vybral inym smerom.
Su dva rozne uhly pohladu pri hodnoteni Scenicu IV:
Prvy je pohlad cloveka, ktory doteraz nemal Scenic a zaujima sa onho ako o nove auta, bez ohladu na historiu modelu. Ten moze naozaj novu generaciu ohodnotit pozitivne.
A druhy je pohlad cloveka, ktory uz ma so Scenicom skusenosti a novu generaciu teda hodnoti s ohladom na predchadzajuce generacie. A podla diskusie vidno, ze tito ludia nie su zmenou prilis nadseni.
Otazka pre Renault je, ktora skupina potencialnych zakaznikov bude vacsia.
Za seba mozem povedat, ze ak by som si ako sucasny majitel GS III mal momentalne vybrat nove rodinne vozdilo, tak zrejme prechadzam k VW Touran

A to prave kvoli tomu, ze GS IV nepokracoval vo vylepsovani GS III (pre mna fakt skvele auto), ale ze sa vybral inym smerom.
history : GS III, 5m, 1.4 TCe 
now : das Auto

now : das Auto

Re: SCENIC IV
K amatovi- když není GS IV pokračovatelem řady GS tak proč má tedy v názvu IV ? , divný pohled na věc, tady nejde o kritiku nebo chválu, ale o názor na auto jako takové, jakou má užitnou hodnotu.
K názoru jozin z bazin - plně souhlasím, zastávám stéjný názor. Zůstane ještě GS III a pak uvidíme-Touran, nebo Verso.
GS III, 1,6 dci,180000.
K názoru jozin z bazin - plně souhlasím, zastávám stéjný názor. Zůstane ještě GS III a pak uvidíme-Touran, nebo Verso.
GS III, 1,6 dci,180000.
Re: SCENIC IV
Me ty auta fakt přijdou divné. Nenadchnul me Espace,Scenic na těch hubenejch kolech je taky jako celek divnej . Fakt nevím co si koupit. Na Scenic v grandu jsem se těšil.Čekal sem s čím vylezou,ale tohle ne. Cena me taky nějak nenadchla.
Asi půjdu zas do ojetiny,buď poslední Espace,nebo sem vždy chtěl 4x4 takže Ford Flex nebo nějaká podobná velká Amerika.
Amat je fakt super fanda Renaultu. Chtěl bych vidět na vlastní oči majitele mercedesu jak si jde koupit Renault za mego. Dva nové Espace co jezdi po Pardubicích si koupili bývali vlastníci Espace IV.
Nov
Asi půjdu zas do ojetiny,buď poslední Espace,nebo sem vždy chtěl 4x4 takže Ford Flex nebo nějaká podobná velká Amerika.
Amat je fakt super fanda Renaultu. Chtěl bych vidět na vlastní oči majitele mercedesu jak si jde koupit Renault za mego. Dva nové Espace co jezdi po Pardubicích si koupili bývali vlastníci Espace IV.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
-
- Junior member
- Příspěvky: 216
- Registrován: úte črc 07, 2009 10:38
- Bydliště: SK, Martin
Re: SCENIC IV
Ako múdro píše amat, pohľady na GS IV sú rôzne. Mňa napríklad presvedčil natoľko, že mením 10 ročnú Lagunu za GS. Bohužiaľ príde až koncom apríla... aspoň sa mám na čo tešiť 
Pocit z priestoru za volantom som mal veľmi dobrý, menej miesta ako v Lagune tam nieje. A mám rád tento nový dizajn. A vek na pohodlnejšie nastupovanie mám tiež. Bol som sa voziť aj na Megane, GS zvíťazil aj napriek drahým kolesám, už aby som začal šetriť na zimné obry... Názory, že 20" kolesá spôsobujú slabú akceleráciu, malý komfort a pod. ma nepresvedčili, naladenie podvozka sa mi zdá dobré. A verte, že sa budem za volantom usmievať na tých, ktorí najviac kritizujú

Pocit z priestoru za volantom som mal veľmi dobrý, menej miesta ako v Lagune tam nieje. A mám rád tento nový dizajn. A vek na pohodlnejšie nastupovanie mám tiež. Bol som sa voziť aj na Megane, GS zvíťazil aj napriek drahým kolesám, už aby som začal šetriť na zimné obry... Názory, že 20" kolesá spôsobujú slabú akceleráciu, malý komfort a pod. ma nepresvedčili, naladenie podvozka sa mi zdá dobré. A verte, že sa budem za volantom usmievať na tých, ktorí najviac kritizujú

Laguna II Grandtour 1,9dCI, F9Q 758 FAP, 2/2006
Re: SCENIC IV
Koukali jsme na nej v Auto Tichy a je to hezke auto
Deti hned:"Koupime ho"? Super vychytavky na tablety vzadu, zase dost mista, sedacky pohodlne...Vpredu fajn, materialy super, vyhled se mi zda OK, "tablet" vepredu trochu "grande" ale asi taky bude ok...domluvim si testovaci jizdu a uvidime...zatim hezke auticko, sel bych do toho...dve barvy tomu svedci...velka kola taky. Hodne zalezi na jizdnich vlastnostech. Motor urcite 1.6 dci jsem s nim nadmiru spokojen...

Renault Scenic I 1.6 16V Sportway 2002
Renault Scenic II 1.6i 16V Luxe Privilege 2005
Renault Scenic III 1.6 dCI S&S Bose 2012
Renault Scenic IV 1.6 dCI Intense 2017
Renault Scenic II 1.6i 16V Luxe Privilege 2005
Renault Scenic III 1.6 dCI S&S Bose 2012
Renault Scenic IV 1.6 dCI Intense 2017
-
- Junior member
- Příspěvky: 216
- Registrován: úte črc 07, 2009 10:38
- Bydliště: SK, Martin
Re: SCENIC IV
Farbu som si objednal samozrejme Hnedú Vision, treba vidieť naživo, je omnoho krajšia ako na obrázkoch na monitore
A výbava Premiere edition + lepšie sedačky + hlavové opierky Relax + 8,7" display....
Jediné mínus pri testovacej jazde - dosť výrazný aerodynamický hluk okolo zrkadiel už cca pri 100km/h...
Ale to nejak prežijem, inak všetko ostatné sa mi videlo OK.

Jediné mínus pri testovacej jazde - dosť výrazný aerodynamický hluk okolo zrkadiel už cca pri 100km/h...
Ale to nejak prežijem, inak všetko ostatné sa mi videlo OK.
Laguna II Grandtour 1,9dCI, F9Q 758 FAP, 2/2006
Re: SCENIC IV
pozdravujem renault club.
Ako velmi spokojný majitel Renault Scecic 2.0 benzín 2007 som začal pozerať po novom aute. V najužšom výbere sa vyskytol Renault Megane GT TCE205 a Renault Scenic IV.
- jednoznačne lepšie cenovo vychádzal Scenic aj z pohľadu výbavy v prevedení Premiere Edition. Za konfigurátorom som strávil hodiny aby som si našiel najvhodnejšiu variantu.
Žiaľ prvá jazda ma dosť odradila. Bolo to počas silných mrazov s takmer úplne surovým vozidlom. Musím potvrdiť aerodynamický hluk od zrkadiel (predpokladám ale skôr problem v tesneni dveri). Podvozok mi komfortom pripadal v poriadku a rovnako aj istota mozno prave vdaka velkým kolesám skutočne dobrá. Na prvý pocit je to oproti starému Grand Scenicu vačšie auto, ale v skutočnosti je rozdiel malý a na konci testovacej jazdy som sa s autom už celkom zžil. Veci s ktorými som nerátal ma ale rozladili a odradili od kúpy.
Spomeniem napríklad vysokú podlahu aj na predných sedadlách. To by nevadilo, v sedanoch som zvyknutný na nižši posed, ale nedostatok miesta nie je kompenzovaný dĺžkou, takže sedenie pre osobu so 190cm je nepríjemné aj na príplatkových sedadlách. Ako víkendovku mám Z4 coupe od BMW prvej generácie a tam sa sedí síce na zemi ale aj pri mojej výške bez problémov. Preto to nemôžem Scenicu ospravedlniť. V druhej genrácií sa mi sedí veľmi dobre.
Skutočné faux pa nastáva až na zadných sedadlách. Paradoxne hlavne v Grand Scenicu je ešte viac cítiť zužujúcu sa kabínu smerom doazadu a nízky bočný profil vzhľadom na vnútornú výšku. Celé nastupovanie na zadné sedadlá je teda zvlášne, Človek sa musí zhrbiť a zároveň vystúpiť hore. Veľmi málo miesta a kolená pod bradou sú v oboch karosárskych verziách. Vo variante bez strešného okna som mal stále cca 3cm miesta nad hlavou, čo je OK, ale dotýkal som sa strechy zboku - znova módny výstrelok dozadu zoštíhľujúcej sa kabíny.
Nakladacia hrana kufra vyššie a samotný kufor menší.
Zafira mi pripadá koncepčne bližšie a jej motor je výrazne živší (1,4 turbo 103kW). Velmi nerád ale Renault po viacerých velmi dobrých modeloch, ktoré som ma opúšťam.
Ako velmi spokojný majitel Renault Scecic 2.0 benzín 2007 som začal pozerať po novom aute. V najužšom výbere sa vyskytol Renault Megane GT TCE205 a Renault Scenic IV.
- jednoznačne lepšie cenovo vychádzal Scenic aj z pohľadu výbavy v prevedení Premiere Edition. Za konfigurátorom som strávil hodiny aby som si našiel najvhodnejšiu variantu.
Žiaľ prvá jazda ma dosť odradila. Bolo to počas silných mrazov s takmer úplne surovým vozidlom. Musím potvrdiť aerodynamický hluk od zrkadiel (predpokladám ale skôr problem v tesneni dveri). Podvozok mi komfortom pripadal v poriadku a rovnako aj istota mozno prave vdaka velkým kolesám skutočne dobrá. Na prvý pocit je to oproti starému Grand Scenicu vačšie auto, ale v skutočnosti je rozdiel malý a na konci testovacej jazdy som sa s autom už celkom zžil. Veci s ktorými som nerátal ma ale rozladili a odradili od kúpy.
Spomeniem napríklad vysokú podlahu aj na predných sedadlách. To by nevadilo, v sedanoch som zvyknutný na nižši posed, ale nedostatok miesta nie je kompenzovaný dĺžkou, takže sedenie pre osobu so 190cm je nepríjemné aj na príplatkových sedadlách. Ako víkendovku mám Z4 coupe od BMW prvej generácie a tam sa sedí síce na zemi ale aj pri mojej výške bez problémov. Preto to nemôžem Scenicu ospravedlniť. V druhej genrácií sa mi sedí veľmi dobre.
Skutočné faux pa nastáva až na zadných sedadlách. Paradoxne hlavne v Grand Scenicu je ešte viac cítiť zužujúcu sa kabínu smerom doazadu a nízky bočný profil vzhľadom na vnútornú výšku. Celé nastupovanie na zadné sedadlá je teda zvlášne, Človek sa musí zhrbiť a zároveň vystúpiť hore. Veľmi málo miesta a kolená pod bradou sú v oboch karosárskych verziách. Vo variante bez strešného okna som mal stále cca 3cm miesta nad hlavou, čo je OK, ale dotýkal som sa strechy zboku - znova módny výstrelok dozadu zoštíhľujúcej sa kabíny.
Nakladacia hrana kufra vyššie a samotný kufor menší.
Zafira mi pripadá koncepčne bližšie a jej motor je výrazne živší (1,4 turbo 103kW). Velmi nerád ale Renault po viacerých velmi dobrých modeloch, ktoré som ma opúšťam.
-
- Junior member
- Příspěvky: 216
- Registrován: úte črc 07, 2009 10:38
- Bydliště: SK, Martin
Re: SCENIC IV
Ano, tak ako píšete, veľmi rýchlo sa dá na auto zvyknúť, tiež som cítil istotu za volantom.
A na margo Vašich odstavcov ohľadne zadných sedadiel a priestoru - každý záujemca si to predsa vyskúša a sám posúdi.
Ja mám 187cm a nedostatok priestoru som necítil. Vpredu sa mi sedelo veľmi pohodlne (však kde inde by som sedel:-)) vyšší posed mi vyhovuje, nazohýňal som sa pri nastupovaní už dosť
Pri testovacej jazde vzadu sedela manželka 182cm a dospelá dcéra, vyjadrili maximálnu spokojnosť.
Pri aute tejto triedy a ceny sa veľmi nedá brať ohľad na to, že raz za 3 roky si dozadu sadnú traja basketbalisti a nebudú spokojní... To nejde.
Takže ja zostávam verný značke aj napriek niektorým negatívam, ale za tú cenu som nenašiel nič čo by ma oslovilo viac.
Musel by som priplatiť 4-5k € viac a dizajn je pre mňa tiež podstatný.
Takže na GS sa naozaj treba pozerať individuálne. Niekomu sa páči aj Multipla
A na margo Vašich odstavcov ohľadne zadných sedadiel a priestoru - každý záujemca si to predsa vyskúša a sám posúdi.
Ja mám 187cm a nedostatok priestoru som necítil. Vpredu sa mi sedelo veľmi pohodlne (však kde inde by som sedel:-)) vyšší posed mi vyhovuje, nazohýňal som sa pri nastupovaní už dosť

Pri testovacej jazde vzadu sedela manželka 182cm a dospelá dcéra, vyjadrili maximálnu spokojnosť.
Pri aute tejto triedy a ceny sa veľmi nedá brať ohľad na to, že raz za 3 roky si dozadu sadnú traja basketbalisti a nebudú spokojní... To nejde.
Takže ja zostávam verný značke aj napriek niektorým negatívam, ale za tú cenu som nenašiel nič čo by ma oslovilo viac.
Musel by som priplatiť 4-5k € viac a dizajn je pre mňa tiež podstatný.
Takže na GS sa naozaj treba pozerať individuálne. Niekomu sa páči aj Multipla

Laguna II Grandtour 1,9dCI, F9Q 758 FAP, 2/2006
Re: SCENIC IV
Kupuji GRAND SCÉNIC Premiere Edition Energy TCe 130 5-mist, s vyhrivanyma+masaznima sedackama. Tohle vozidlo me po dlouhych letech uchvátilo, v merku jsem mel ještě novou Zafiru, ale ta neprinesla nic nového. Toto auto ma bomba vzhled, neda se porovnavat se starym Scenikem, jsou to uplne jina auta. Me se nelibi ty vzhledy klasických MPV ale tohle je spis uz mixle s crossroverem. Bezte se na nej kouknut na zivo a sednete si do nej. Samozrejme, prostor je dany ve svém segmentu, není to Espace, musí se vždy něco nekde ubrat a udelat kompromis. Pokud ma někdo 2m, je jasne, ze mu to nebude vyhovat. Ta Premiere edition je natriskana vybava, opravdu se Renault prekonal, za tyto peníze nabizi spickove věci. Libi se mi i ten vnitrni design, a dilenske zpracovani mi pripomina spise drazsi auta. Musim předeslat, ze jsem nikdy nebyl příznivcem francouzských (preference nemeckych znacek) aut ale tohle vozidlo me presvedcilo opaku zcela nezaujate a i vzhledem k cene versus skvela vybava. Jedina nevyhoda jsou ty nesamostatna sedadla v druhé rade, a mozna posed ridice je dost vysoky zbytecne. Mate ho uz někdo? zajímali by me prakticke zkusenosti a jak funguji všechny ty nove systemy, co Renault nabízí? Udajne by mel mit jako první Renault i aktivni udrzovani v jizdnim pruhu.
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti