SCENIC IV
Re: SCENIC IV
Origo co bolo v aute pri kupe a dolial som letnu
Re: SCENIC IV
Neskusal uz niekto zamenit trysky ostrekovaca za ine? Aj ked nastavim aby striekali hore tak to okno ani za hoha nevycisti. Tolko kolko miniem vody v ostrekovaci aby bolo ako tak bez smuh to som teda este nikdy nevidel.
Re: SCENIC IV
Mozno pomozu nove stierace 

Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Re: SCENIC IV
Tie maju cca 3 mesiace. Auto jr novr
Re: SCENIC IV
S ostrikovacema ma Renault obecne problemy, ze moc nestrilaji ale okno ocisti u Scenica myslim prumerne, pokud to je fakt spatne, tak bude asi tryska ucpana apod...
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: SCENIC IV
Vcera mi uz podruhe behem 3 let menili tycky stabilizatoru. (mam najeto 75 tisic) Na nerovnostech to klepalo, hlavne pri odlehceni kola. Vyreseno na zaruku, cca hodina prace. Udajne tam ted dali nejake pevnejsi, ze zacal renault vyrabet jine v reakci na to, ze odchazely.
Grand Scenic IV 1.2 TCe 130, Premiere Edition
Re: SCENIC IV
Celkom dobre to vydrzalo, mne tiez nejak po 30 000 menili
Uz s tym ani velmi nejazdim.

Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Re: SCENIC IV
No to nezní přesvědčivě. Prodejce mi samozřejmě tvrdí jak ty nový kusy už se neserou že to byly problémy prvních serií. Docela zvažuju zda do novýho Scenica jít nebo ne (novej kus v automatu buď 160k benzin, nebo 150k.naftu). A jestli se tam něco pravidelně a často sere tak o tom vědět dopředu a počítat s tim než bejt pak nakrklej.....tak co vy na to jako majitelé
A to sem teď četl že do budoucna bude končit řada Scenic, Espace a Talisman protože nemohou v dnešní době držet tolik modelů u kterých navíc prodeje nejsou top - takže je nahradí menší počet SUV které chce každý......

_______________________________
Grand Scenic III 1,6 DCi Bose - 2015
Captur 1,0 - 2020
Grand Scenic III 1,6 DCi Bose - 2015
Captur 1,0 - 2020
Re: SCENIC IV
Mam ho 3,5 roku, najeto cca 50 tisic km a zadny tyto problemy nemam.
S tou koupi to je tezke radit, uplne levne auto to fakt neni, ale pro rodinu fakt super. Scenic IV se nachazi v pulce vyrobniho cyklu - technologicky uz trochu zaostava, a chtelo by to ten facelift (ktery nebude). Ale jeho cena na trhu bude asi dost klesat , kdyz uz nebude mit pokracovani a bude dozivat.
Ale v soucane dobe a par let dopredu bohuzel nic noveho u Renaultu nebude. S MPV uz koncej vsechny automobilky takze nic moc lepsiho do budoucna stejne nikde nebude.
S tou koupi to je tezke radit, uplne levne auto to fakt neni, ale pro rodinu fakt super. Scenic IV se nachazi v pulce vyrobniho cyklu - technologicky uz trochu zaostava, a chtelo by to ten facelift (ktery nebude). Ale jeho cena na trhu bude asi dost klesat , kdyz uz nebude mit pokracovani a bude dozivat.
Ale v soucane dobe a par let dopredu bohuzel nic noveho u Renaultu nebude. S MPV uz koncej vsechny automobilky takze nic moc lepsiho do budoucna stejne nikde nebude.
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: SCENIC IV
Jasne, ze facelift nebude, lebo by ten hluk aj spatne zrkadla nevedeli opravit a predavat to dalej je casovana bomba. Inak predaje, 76 000 kusov, nie je tak malo, aby mal model skoncit. Ved ked uvazujete, prejdite si ho niekde testovacieho na dialnici cez vikend, ked je prazdnejsia cesta a da sa vytiahnut aspon 160 a potom kupujte. Idealne, keby prsalo a niekoho posadte do zadu do stredu
A este to vrzganie.

Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Re: SCENIC IV
Je skoda, ze se nestihnul ten facelift, ostatni modely s R-linkem 2 ho jeste dostanou. Nadruhou stranu urcite cena pujde dolu, auto bude uz pekne amortizovane, bude to dobra koupe 

Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: SCENIC IV
Ano, kupa to bola a bude dobra, len nesmie vadit vrzganie
Ja som bol s cenou spokojny, bola najnizsia na trhu svojho casu. A to mi ani zlavu nedali. Len aj kvalita odpoveda.

Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Re: SCENIC IV
Probiralo se to mnohokrat, proste me nic na Scenicu nevrze, proste mas spatny kus nebo moc citlive usi
Za me super auto, az na par znamych veci. Je pravda, ze ja jsem taky ve sve dobe dal za nej nejmin na trhu s tou vybavou bych levnejsi nekoupil.

Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: SCENIC IV
A jste spokojeny s 1,2 TCE 130 ? Me i ta nova 1,3TCE 160 prijde taková trošku na hraně na tak velké auto. Člověk by si i vyzkoušel ale ono to taky neni tak jednoduchy, ty auta nestoji v prodejnach jen tak a akci kdy auto pujci na víkend je tušim jen na Captura a Clio.....
_______________________________
Grand Scenic III 1,6 DCi Bose - 2015
Captur 1,0 - 2020
Grand Scenic III 1,6 DCi Bose - 2015
Captur 1,0 - 2020
Re: SCENIC IV
Na hraně? Jako výkonově? Už 1,2TCe nemá stejných 130 koní jako starší 1,4TCe a pocitově je svižnější, ostatně to potvrzují i papírové hodnoty protože má o 15 Nm víc. U 1,3 TCe není vůbec co řešit, ta je ještě dál. V GrandScenicu jsem jel jen tu 140k variantu a už ta na to auto naprosto dostačuje. Větší dealerství určitě mají GrandSceniky na projetí. Asi nepůjčí na víkend, ale domluvit si testovací jízdu nemůže být problém. A upřímně 10 km na zahnání těch pochyb stačí. Naopak ten motor podle mě není vhodný do menších aut jako Captur, má na ně zbytečně vysoký výkon a pak to kroutí s volantem...
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos
Re: SCENIC IV
Mam 1,2 TCE 130 a vykonove dostacuje v pohode, jenom bych dneska priplatit za EDC. Precejenom to razeni je opruz, jak je ten motor malej objem, musi se hodne radit aby se to dostalo do otacek a vykonu , coz ve meste je dost opruz.
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: SCENIC IV
U trojkového grandu jsem měl 1.6 16V a teď u nového tu 140 a šmrdlat s tím musím úplně stejně. Ba naopak, mám pocit, že u toho GSIV to jde "lépe", že to není tak strašně krátké. Hlavně se jedná z 1 na 2. Vzpomínám si, jak jsem jel s novým GSIII z showroomu a na prvním kruháči jsem si připadal jak absolvent autoškoly 

Megane Scenic 1.6 16V 4/99 - prodán
Grand Scenic Limited 1.6 16V 1/2015 - prodán
Grand Scenic Intens 140 GPF 11/2019
Grand Scenic Limited 1.6 16V 1/2015 - prodán
Grand Scenic Intens 140 GPF 11/2019
Re: SCENIC IV
U trojkového grandu jsem měl 1.6 16V a teď u nového tu 140 a šmrdlat s tím musím úplně stejně. Ba naopak, mám pocit, že u toho GSIV to jde "lépe", že to není tak strašně krátké. Hlavně se jedná z 1 na 2. Vzpomínám si, jak jsem jel s novým GSIII z showroomu a na prvním kruháči jsem si připadal jak absolvent autoškoly 

Megane Scenic 1.6 16V 4/99 - prodán
Grand Scenic Limited 1.6 16V 1/2015 - prodán
Grand Scenic Intens 140 GPF 11/2019
Grand Scenic Limited 1.6 16V 1/2015 - prodán
Grand Scenic Intens 140 GPF 11/2019
Re: SCENIC IV
Jsem tu nový. Zvažuji koupi Renaultu Grand Scenic IV 1.5 DCi, např. zde https://www.sixtcarsales.de/gebrauchtwa ... %29_78886/.
Nyní mám letitou Alfu Romeo 147 JTD (2005). Je nám už prostě malá a je hlučná. Jinak je úplně v pohodě. Jednou za rok vyměním olej. Občas nechám vyměnit nějakou kost na nápravě. Mám najeto asi 245 000 km dle tachometru. Logicky jsem chtěl koupit Alfa Romeo 159 v kombíku. Bohužel se vyráběla jenom do roku 2011 a od Alfy jiný kombík není. Není ani moc veliký. Stelvio je mimo finanční dosah a ani se mi nelíbí. Jsme čtyři, děti 5 a 16 let a střední pes. Bydlíme v domě na vesnici a máme chatu na horách a pozemek bez zpevněné cesty, proto se mi líbí GS IV a jeho světlá výška. Tažné je nutností.
Trochu mě vyděsily místní debaty o hluku. To je jeden z hlavních důvodů, proč auto měnit. Ale předpokládám, že je potřeba si trochu pohrát s dveřmi. Výměna tyček stabilizátoru taky není problém. Olej si měním sám a dělám si brzdy apod. Mám OBD Wifi adaptér.
Co mě na GS IV zaujalo:
- prostor
- spolehlivost motoru 1.5 DCi
- řešení vypalování DPF přes 5. vstřikovač
- světlá výška
- hezký interiér
Dává to, co říkám, smysl nebo se mám držet Alfy.
Rozpočtově mi vychází Alfa 159 někde kolem 150 tisíc a GS kolem 280 tisíc.
Díky
P.S. Z Renaultů jsem měl možnost používat nebo vlastnit: R19 1 kus, R5 2 kusy, R4 1 kus, R Super 5 2 kusy, Clio I 1 kus, R Clio III 1 kus
Nyní mám letitou Alfu Romeo 147 JTD (2005). Je nám už prostě malá a je hlučná. Jinak je úplně v pohodě. Jednou za rok vyměním olej. Občas nechám vyměnit nějakou kost na nápravě. Mám najeto asi 245 000 km dle tachometru. Logicky jsem chtěl koupit Alfa Romeo 159 v kombíku. Bohužel se vyráběla jenom do roku 2011 a od Alfy jiný kombík není. Není ani moc veliký. Stelvio je mimo finanční dosah a ani se mi nelíbí. Jsme čtyři, děti 5 a 16 let a střední pes. Bydlíme v domě na vesnici a máme chatu na horách a pozemek bez zpevněné cesty, proto se mi líbí GS IV a jeho světlá výška. Tažné je nutností.

Trochu mě vyděsily místní debaty o hluku. To je jeden z hlavních důvodů, proč auto měnit. Ale předpokládám, že je potřeba si trochu pohrát s dveřmi. Výměna tyček stabilizátoru taky není problém. Olej si měním sám a dělám si brzdy apod. Mám OBD Wifi adaptér.
Co mě na GS IV zaujalo:
- prostor

- spolehlivost motoru 1.5 DCi
- řešení vypalování DPF přes 5. vstřikovač
- světlá výška
- hezký interiér
Dává to, co říkám, smysl nebo se mám držet Alfy.

Díky
P.S. Z Renaultů jsem měl možnost používat nebo vlastnit: R19 1 kus, R5 2 kusy, R4 1 kus, R Super 5 2 kusy, Clio I 1 kus, R Clio III 1 kus

Naposledy upravil(a) rbiciste dne pát led 08, 2021 11:24, celkem upraveno 1 x.
Volvo V70 D2, 88 kW (2015)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014)
ex Alfa Romeo 147 JTD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet, Saturn, SAAB, Ford, Peugeot, Renault ...)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014)
ex Alfa Romeo 147 JTD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet, Saturn, SAAB, Ford, Peugeot, Renault ...)
Re: SCENIC IV
Co jsem mel moznost ridit 1.5 DCI 110, tak to je slaby na Grand Scenica. Doporucujiu silnejsi motor.
Jinak jsem s GS IV moc spokojeny, tenkrat za ty penize dobry auto i kdyz dneska uz se taky technologicky opotrebovava, precejenom je z roku 2016.
Hluk za me ok, stejnme vzdycky jezdim s hudbou v aute (a taky myslim, ze pujde o serizeni dveri a tesneni,ale je tu urcite plno popiracu), pak slabe ostrikovace ve vyssi rychlosti , a pak voda od zrcatek ve vyssi rychlosti (da se vyresit pouziti deflektoru) .
Jinak jsem s GS IV moc spokojeny, tenkrat za ty penize dobry auto i kdyz dneska uz se taky technologicky opotrebovava, precejenom je z roku 2016.
Hluk za me ok, stejnme vzdycky jezdim s hudbou v aute (a taky myslim, ze pujde o serizeni dveri a tesneni,ale je tu urcite plno popiracu), pak slabe ostrikovace ve vyssi rychlosti , a pak voda od zrcatek ve vyssi rychlosti (da se vyresit pouziti deflektoru) .
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: SCENIC IV
Díky, technologicky je mi to úplně jedno. Je fajn mít tempomat a automatickou klimatizaci. Jde mi o mechanickou odolnost a chování na silnici. Měl jsem možnost používat různé verze Octavii III (1.6 a 2.0 TDI) a byl jsem zděšen. 

Volvo V70 D2, 88 kW (2015)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014)
ex Alfa Romeo 147 JTD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet, Saturn, SAAB, Ford, Peugeot, Renault ...)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014)
ex Alfa Romeo 147 JTD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet, Saturn, SAAB, Ford, Peugeot, Renault ...)
Re: SCENIC IV
5. vstrekovac to uz vraj nema, zasvieti kontrolka motora, ze navstivte servis a olej vymenia aj v polovici intervalu
Auto jazdi len dlhsie trasy (37 km). Tempomat je tam adaptivny, to si nie som isty, ci je fajn
Ja to auto mam a motor je v pohode, celkom staci a slabsi aj tak nevyrabaju. Aj tak je to asi najhorsie auto, co sa da kupit.


Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Re: SCENIC IV
Zajímalo by mě proč? Přiznám se, že Citroen se mi nelíbí žádný.
Chtěl bych Vás poprosit, zda tu není někdo z východních Čech, kdo by měl nechal za láhev vína svézt.
Díky
Volvo V70 D2, 88 kW (2015)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014)
ex Alfa Romeo 147 JTD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet, Saturn, SAAB, Ford, Peugeot, Renault ...)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014)
ex Alfa Romeo 147 JTD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet, Saturn, SAAB, Ford, Peugeot, Renault ...)
Re: SCENIC IV
Tenhle uzivatel je znamy hater na Scenica IV hejtuje tady i jinde.
Je to hodne dobre auto, bohuzel je momentalne drahe viz.jine vlakno a uz zastarava, je to 5 let, co melo premieru v Zeneve.
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: SCENIC IV
Premieru sice malo, ale potom sa chvilu nevyrabalo. Moje nema ani 4 roky a uz som s nim bol zase v servise dnes, viac info dam na buduci tyzden. Hater nie som, snazim sa posudzovat objektivne a faktom je, ze s horsim autom som sa nestretol. Neznamena, ze neexistuje, ale vsetko, na com som jazdil, bolo lepsie 

Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti