Aerodynamický hluk při jízdě
Re: Aerodynamický hluk při jízdě
Prý ten hluk dělají zadní deflektory, ale šlo mi hlavně o ty originál co prodává Renault. No teď už to je jedno, doma zasedla rada a auto jde po 10. reklamaci z domu, dáváme jej protiúčtem. Musel bych se soudit, jinak není domluva naprosto žádná a to v našem právním systému znamená 2-3 roky. Tedy po mnoha letech se loučím s Renaultem...kvalita šla fakt dolů a importér nic neřeší. Mám i koncernové auto a tak se vyřešilo vše během 2 návštěv, v případě Renaultu vám zásah servisu podělí další věcí, alespoň Praha a okolí.
Re: Aerodynamický hluk při jízdě
Aj mna zena pokusa, ze predaj ho (Scenic). Ale uz ked som za neho dal 28 000 €, tak by som bol radsej, keby ho opravili.
Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Re: Aerodynamický hluk při jízdě
Měl jsem na auto zaměstnaneckou slevu, tedy naštěstí tolik tratit nebudu. Jsem s autem v servise neustále, navíc jejich úroveň je více než děsná Snad budu mít s dalším autem více štěstí...
Re: Aerodynamický hluk při jízdě
To je smutny prideh a moc nezavidim dalsimu majiteli. A co bude misto Scenica za auto?
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: Aerodynamický hluk při jízdě
Tak ono autu nic fatálního není, jen v něj již prostě nemám žádnou důvěru. Interier dále vrze, autorádio bliká, prostě nekvalitně vyrobené+ děsná úroveň Renault servisů. Objednal jsem VW Touran 1.5 TSi, dostal jsem zajímavou slevu na skladovku. Snad bude klid a nebude to páteční auto...
Re: Aerodynamický hluk při jízdě
Před chvilkou jsem se vrátil z cesty (cca. 1100 km, převážně po dálnici). Nakonec to dopadlo tak, že 2 dny před odjezdem mi dveře opět "upadly" - drhne těsnění (dokonce se mi zdá i lišta) dveří o sloupek, špatně se zavírají (musím je "nadzvednout"). Paradoxně se mi zdá, že teď v autě není takový hluk , ale nemůžu posoudit, protože jsem měl střešní box a ten dělá velký hluk (bez boxu jsem jel zatím chvilku). Pohodlí OK, ale co mě zaráží, tak je spotřeba auta (ne že bych kupoval auto kvůli spotřeby), ale aby motor "skoro do sekačky" si vzal 8,9 litrů to už je fakt moc. Jel jsem mezi 130 -140 km/h (podle GPS), sem tam rychleji, když někdo zezadu blikal a potřeboval jsem předjet a uhnout. Měl jsem box, ale nevím jestli má takový vliv na spotřebu - myslím tak 0,5 - 1,0 litr max.
GRAND SCENIC 1.3. TCe 160 EDC
R5 GTE
R5 GTE
Re: Aerodynamický hluk při jízdě
Spotreba je v pohode, ved diesel 1.5 dci na dialnici s boxom zerie 6,5 l na 100 km. Mne ta vonkajsia lista derie tiez, ale iba ked zasvieti slnko. To sa da zatlacit naspat a potom to chvilu nederie
Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Re: Aerodynamický hluk při jízdě
Přesně jak píšeš - zasvítilo sluníčko a jde to špatně. Nejde o drhnutí, ale o to, že ty dveře prostě po otevření "spadnou". A ta spotřeba nevím, žere to stejně jak 3.0 V6 diesel a to je trochu jiné svezení.
GRAND SCENIC 1.3. TCe 160 EDC
R5 GTE
R5 GTE
Re: Aerodynamický hluk při jízdě
1.3 TCe 160 EDC okolo 6l po dalnici okolo 7l ve meste (vse bez boxu).
GS TCe 160 EDC | Chytrý napadne názor, hloupý jeho autora...
Re: Aerodynamický hluk při jízdě
Hej, ale 110 a mierne dole kopcom
Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Re: Aerodynamický hluk při jízdě
Ne... cesta Karlovy Vary - Slovensko, cca. 100 - 140km/h. Ale jinak treba https://www.spritmonitor.de/en/detail/898012.html a ten toho zrovna moc po dalnicich nenajezdil...
GS TCe 160 EDC | Chytrý napadne názor, hloupý jeho autora...
Re: Aerodynamický hluk při jízdě
Ten jsem mel take v merku, ale cena byla mnohem vyssi nez GS(zvyhodnena Premiere Edition + sleva na skladovku). VW mi nabizeli nejake zalostne slevy , nicmene v dnesni době je situace uplne jina, GS pekne podrazil.
Ještě ze nemam takove problemy, jsem s GS IV opravdu velice spokojen za 2 roky provozu a cca 30tis. km , az na par mensich nedostatku, nic nevrze, všechno zásadního OK, skvele auticko.
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: Aerodynamický hluk při jízdě
Ceny jsou fakt lepší, než když jsem po něm koukal před více jak rokem. Podmínky dal prodejce zajímavé, tak jsem to vzal. Prostě jsem měl smůlu na kus, nicméně kolega má GS a je s ním také neustále ve servisu:). Já jsem to fakt neměl chuť řešit, nikdy jsem s autem tolik problémů neměl. Snad tedy bude u Tourana klid. Ale dělám v automotive, tak si moc o kvalitě také nedělám iluze:).Banana píše: ↑úte dub 23, 2019 10:39Ten jsem mel take v merku, ale cena byla mnohem vyssi nez GS(zvyhodnena Premiere Edition + sleva na skladovku). VW mi nabizeli nejake zalostne slevy , nicmene v dnesni době je situace uplne jina, GS pekne podrazil.
Ještě ze nemam takove problemy, jsem s GS IV opravdu velice spokojen za 2 roky provozu a cca 30tis. km , az na par mensich nedostatku, nic nevrze, všechno zásadního OK, skvele auticko.
Re: Aerodynamický hluk při jízdě
To nie je smola na kus, ja mam tiez zly kus Preco by mala byt zla kvalita v automotive? Ved tam su normy, kontroly. Ci si fakt myslite, ze jeden kus zmontuju zle a ostatne dobre?
Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Re: Aerodynamický hluk při jízdě
Kontroly jak čeho. Normy na co? Jak si výrobce zadá kompomenty,tak v té kvalitě jsou vyráběny. Nejvíce kontroluje automobilka nás výrobce kompoment, zde musí být vše dle jejich požadavků, materiál a ano, je tam i životnost, tedy na úkor kvality. Není to ve všech případech, ale děje se to velmi často Co možná nejvíce věcí je děláno tak, aby vydrželo max 2. roky a pak platí zákazník, neb prodloužená záruka je vždy omezená. Motor a převodovka u většiny výrobců nejsou šizeny a vydrží prodloužení záruky. Co je děláno pro aftermarket, tak má v dnešní době vždy vyšší kvalitu, pokud tedy člověk nejde po ceně. A ano, často se děje, že několik aut je prostě odfláknutých, navštívil jsem již řadu továren v EU a je tomu tak všude. Obecně si to nejvíce hlídal koncern, ale poslední 2 roky je to také horší.
Re: Aerodynamický hluk při jízdě
Mam kamaráda, co se pohybuje ve strojirenstvi a dodavaji strojni vyrobky do jistých automobilek - spojky a bylo jim to vraceno od zakaznika, ze takhle ne, ze musí snizit material aby to tolik nevydrželo. To je znama věc, ze zivotnost věci je pocitana tak, aby to vydrželo něco vic, nez záruka. Pak at se kupuje nove.
Fakt zalezi kus od kusu, mam kolegu co mel s novym VW Pasatem neskutecne problemu, během roku skončil cca 3 x na odtahovce, vždy se auto vratilo s výsledkem, zavada se neprojevila, nikdo nevi co s tim, proste auto vyhrasi chybu ale druhy den uz je ok....
Fakt zalezi kus od kusu, mam kolegu co mel s novym VW Pasatem neskutecne problemu, během roku skončil cca 3 x na odtahovce, vždy se auto vratilo s výsledkem, zavada se neprojevila, nikdo nevi co s tim, proste auto vyhrasi chybu ale druhy den uz je ok....
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: Aerodynamický hluk při jízdě
Je to tak, jen u Renault je těch špatných kusů nějak více:). Já jsem měl takto firemní Octavii, to bylo hotové peklo, neustále v servisu. Bral jsem ji stejně s kolegou a ten neměl žádný problém. Teď máme Superby a zde má zase problémy on:), dneska je to fakt o štěstí. Nejhorší je pak následná kvalita servisů, ta mi přijde u Škodovky / VW prostě lepší, minimálně jich je mnohem více na výběr.Banana píše: ↑úte dub 23, 2019 17:16Mam kamaráda, co se pohybuje ve strojirenstvi a dodavaji strojni vyrobky do jistých automobilek - spojky a bylo jim to vraceno od zakaznika, ze takhle ne, ze musí snizit material aby to tolik nevydrželo. To je znama věc, ze zivotnost věci je pocitana tak, aby to vydrželo něco vic, nez záruka. Pak at se kupuje nove.
Fakt zalezi kus od kusu, mam kolegu co mel s novym VW Pasatem neskutecne problemu, během roku skončil cca 3 x na odtahovce, vždy se auto vratilo s výsledkem, zavada se neprojevila, nikdo nevi co s tim, proste auto vyhrasi chybu ale druhy den uz je ok....
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Aerodynamický hluk při jízdě
Není lepší si za ty peníze koupit zajetého Baworáka?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Aerodynamický hluk při jízdě
CHci nové auto a v případě BMW bych byl cenově již hooodně mimo:). Navíc mne zrovna u této značky zrovna nic moc neoslovuje.
Re: Aerodynamický hluk při jízdě
Ked uz je tema o BMW, tak chcem oponovat. Zhodou okolnosti asi objednam ako sluzobne auto BMW X1 a ceny BMW su prekvapivo nizke, na Slovensku davaju cudne zlavy a vychadza to podobne ako Skoda. Trosku je to zvlastne, lebo vysokymi cenami ludi odradzaju rovno o BMW sa zaujimat. Inak pri X1 sa tiez v testoch stazuju na aerodynamicky hluk, tak som zvedavy na porovnanie so Scenicom.
Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Re: Aerodynamický hluk při jízdě
S passatem jsem taky měl tu čest, 42 000 km a 13x odtahovka, super auto na dělání přesčasů. Jinak do rodiny nám přibyl C4 spacetourer nebo jak se to jmenuje, tak jsem si ho byl projet a že by to bylo tišší než scenic mě teda nepřišlo ( jel jsem max 100 km/h) a to klepání slunečních clon mě lezlo na nervy po pár km.
Renault 19 - 1,8 (F3P)
Renault Scénic II - 1,6 16V
Renault Grand Scénic - 1,3 Tce140
Renault Scénic II - 1,6 16V
Renault Grand Scénic - 1,3 Tce140
Re: Aerodynamický hluk při jízdě
Tak ja mam doma rovnako C4 Picasso a mne to pride oproti Scenicu ovela tichsie a prijemnejsie Scenic je velmi tichy tak do 60-70 km/h, potom uz zacina ten hluk a okolo 150 je to uz hroza. Slnecne clony mi neklepu, zato Scenic ano, vsetko v tom klepe. Ale nerobim si iluzie o Citroenoch, len napodiv moj este tak nejak drzi v norme.
Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Re: Aerodynamický hluk při jízdě
Taky sem měl citroena v užším výběru, ale odradil mě motor.
Renault 19 - 1,8 (F3P)
Renault Scénic II - 1,6 16V
Renault Grand Scénic - 1,3 Tce140
Renault Scénic II - 1,6 16V
Renault Grand Scénic - 1,3 Tce140
Re: Aerodynamický hluk při jízdě
X1 je moc malé, tam jsem 3 děti neposklídal, koukal jsem i na BMW 2 Grand Tourer, jsou také za dobré ceny, ale také problém tam dát 3 děti + se mi nelíbil motor. Ale dnes jsem si byl projet novou Toyotu Corollu kombi Hybrid a hodně zvažuji, že Tourana zruším. Do Toyoty jsem dal 3 děti překvapivě v pohodě, parádně to jede, auto by bylo o dost dříve a byl by lepší výkup na Scenica. Musím se rozhodnout do zítřka, ale asi Tourana zruším.xxc píše: ↑čtv dub 25, 2019 07:51Ked uz je tema o BMW, tak chcem oponovat. Zhodou okolnosti asi objednam ako sluzobne auto BMW X1 a ceny BMW su prekvapivo nizke, na Slovensku davaju cudne zlavy a vychadza to podobne ako Skoda. Trosku je to zvlastne, lebo vysokymi cenami ludi odradzaju rovno o BMW sa zaujimat. Inak pri X1 sa tiez v testoch stazuju na aerodynamicky hluk, tak som zvedavy na porovnanie so Scenicom.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů