Grand Scenic
Grand Scenic
Má někdo problémy s R-linkem?
Mám auto 1 rok a neustále kolabuje R-link při změně počasí. Mráz pod -5stupnů a teplo na 40 stupňu
Vše se rozladí a musím vše nastavit znovu. Jinak auto bylo již více jak 10x v servisu s různými závadami. Zatím vše v záruce.Trpělivost dochází
Dokáže mi někdo poradit. Fr
Mám auto 1 rok a neustále kolabuje R-link při změně počasí. Mráz pod -5stupnů a teplo na 40 stupňu
Vše se rozladí a musím vše nastavit znovu. Jinak auto bylo již více jak 10x v servisu s různými závadami. Zatím vše v záruce.Trpělivost dochází
Dokáže mi někdo poradit. Fr
Re: Grand Scenic
Nejedná se náhodou o stejný problém jako v Méganu?
viewtopic.php?f=117&t=111584
viewtopic.php?f=117&t=111584
Re: Grand Scenic
Ja zatial R-link ok. Raz zamrzlo, aj to ked najmenej trebalo a potreboval som navigovat v zahranici. Inac funguje Ale dlhe trasy nerobim, zeby sa cely prehrial a kolaboval.
Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Re: Grand Scenic
Já mám taky tenhle problém, příští týden jde do servisu tak uvidím jak se předvedou.
Renault 19 - 1,8 (F3P)
Renault Scénic II - 1,6 16V
Renault Grand Scénic - 1,3 Tce140
Renault Scénic II - 1,6 16V
Renault Grand Scénic - 1,3 Tce140
Re: Grand Scenic
Stejný problém i na mém autě. Jakmile je kolem -5 stupňů, tak se mi změní grafika displeje apod. Většinou mám třeba grafiku Eco režimu. Stalo se mi to asi 2x. Poprvé jsem si nebyl jistý, ale podruhé jsem si to jen potvrdil.
GRAND SCENIC 1.3. TCe 160 EDC
R5 GTE
R5 GTE
Re: Grand Scenic
Uplne prenastaveni jsem zatim nepozoroval, mozna i proto, ze display z rezimu eco mam nastaveny i na jine rezimy. Asi 2-3x za necele 2 roky se stalo, ze se mi “samo” snizilo podsviceni displeju ze 100% na 50.
Grand Scenic IV 1.2 TCe 130, Premiere Edition
Re: Grand Scenic
U mě je problém při nastavení zvuku u tel. hovoru. Konkrétně citlivost mikrofonu, po každém nastartování musím znovu snížit (25), jinak je přednastaveno na max (31).
Scenic IV 140 TCe Intens
Re: Grand Scenic
Věnovali jste nějakou pozornost zajetí motoru prvních 1000kM?
Budu mít 1.3 benzín s automatickou převodovkou.
Tak by mě zajímalo, jestli je třeba potřeba jezdit jen na nějaký režim.
Možná mi to prodejce povykládá... Uvidím.
Trochu mě děsí, že budu nový motor používat přes zimu.
Budu mít 1.3 benzín s automatickou převodovkou.
Tak by mě zajímalo, jestli je třeba potřeba jezdit jen na nějaký režim.
Možná mi to prodejce povykládá... Uvidím.
Trochu mě děsí, že budu nový motor používat přes zimu.
Re: Grand Scenic
Asi na taký šetrnejší režim je treba jazdiť prvé km. Všetko je v návode. Motor by mal vydržať v pohode aj zimu.
Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Re: Grand Scenic
Nový Grand SCENIC Premiere Edition Energy dCi 110 EDC
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
Citroen C4 Picasso BlueHDI 120 EAT6
BMW X1 sDrive 18d
Škoda Citigoe iV
- jozin z bazin
- Junior member
- Příspěvky: 192
- Registrován: pon srp 09, 2010 12:21
Re: Grand Scenic
Laja :
1) nevytáčať studený motor do vysokých otáčok.
2) vyhýbať sa častým krátkym jazdám po meste, najmä časté štartovanie a vypínanie studeného motora.
3) prvá výmena oleja medzi 5-10 000 km.
4) prvých cca. 2 000 km nevytáčať motor do červených otáčok, resp. len v nevyhnutnom prípade.
PS k bodom 1) a 2) : toto platí všeobecne, nielen pre nový motor.
PS k bodu 3) : odporúčané longlife výmeny oleja (30 000 km resp. 24 mesiacov) som skrátil na polovicu. Som presvedčený o tom, že to malo pozitívny vplyv. Emisná kontrola na STK doteraz úplne bez problémov, bez akejkoľvek zvláštnej starostlivosti.
1) nevytáčať studený motor do vysokých otáčok.
2) vyhýbať sa častým krátkym jazdám po meste, najmä časté štartovanie a vypínanie studeného motora.
3) prvá výmena oleja medzi 5-10 000 km.
4) prvých cca. 2 000 km nevytáčať motor do červených otáčok, resp. len v nevyhnutnom prípade.
PS k bodom 1) a 2) : toto platí všeobecne, nielen pre nový motor.
PS k bodu 3) : odporúčané longlife výmeny oleja (30 000 km resp. 24 mesiacov) som skrátil na polovicu. Som presvedčený o tom, že to malo pozitívny vplyv. Emisná kontrola na STK doteraz úplne bez problémov, bez akejkoľvek zvláštnej starostlivosti.
history : GS III, 5m, 1.4 TCe
now : das Auto
now : das Auto
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů