Ahoj,já přešel také z 1.6 atmosféry na GS4 1.3tce 140. Pro mě to byl obrovský skok jak v komfortu a vzhledu, jelikož jsem dříve měl GS2,tak i v motorizaci,kde je znát turbo. Dost jezdím i po městě kratší trasy,tak mi automechanik doporučil tento motor,že prý méně karbonizuje oproti 1.2tce,jelikož má integrované svody s motorem,tím pádem rychleji topí a má prý speciální povrchovou úpravu válců či coOzzyVita píše: ↑ned úno 19, 2023 22:25Ahoj,
strucne popisu svou situaci. Aktualne mam Megana Grand Tour r.2018 1.6Sce. v ZEN vybave s najezdem 40tkm. Kupovany novy, jezdila s tim zena kolem komina. Koupil jsem jej v akci kdy se zbavovali techto motoru za super cenu 330tis. Ted ve vykupu mi daji 280tis... Koukam po Scenicu GT z roku 2019, 1,3 TCe140 7EDC automat BOSE za 500tis. s najezdem 65tis. Ma tady nekdo GT s timto najezdem a chce se odelit o zkusenosti, na co si dat pozor ? Porad mam dilema jestli si toho Megana nenechat ale ten motor a petikvalt je fakt strasny. mame dva prcky a kdyz jedeme na dovcu tak s mistem trochu bokujeme.
Diky za nazory

Jinak jsme také čtyřčlenná rodina a když auto naložíme,rozhodně to není žádný lenoch. Srovnání s verzí 160 ale nemám.Spotřeba na hory a zpět cca 300km byla kolem 6,5l a to jsem to nijak nešetřil.
Jediné ,co mi zatím v autě vadí,jsou dělená sedadla vzadu v poměru 1/3 a 2/3. Zrovna při cestě na hory byl problém dovnitř nacpat 200cm běžky,ale nakonec se vešly našikmo při složeném jednosedáku

Auto mám jen 3měsíce a zatím spokojenost,ale určitě poradí i jiní borci zde na fóru.Spíše jsem také ve fázi pozorování a zkoumání nových věcí

PS.Myslím,že mám auto ze stejného bazaru z J.Hradce,co koukáš ty, alespoň podle popisku to tak vypadá.Ať dobře vybereš a pak se případně můžeme doplňovat v radách
