Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Moderátor: Moderators General
Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Renault chystá aj v Mégane na rok 2018 upsizing z 1,2 Tce na 1,3 Tce s výkonmi od 85 kW do 118 kW , to znie celkom zaujímavo,keby som rozmýšľal o benzíne v novom Mégane,tak by som do toho išiel
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
blbe je, ze by mal mat filter pevnych castic
Megane IV Grandtour 1.2Tce 130 Intens, flamme red
Megane II Grandtour 1.6 Exception, bezova HNK
Megane II Grandtour 1.6 Exception, bezova HNK
- cing-ti
- Junior member
- Příspěvky: 137
- Registrován: ned zář 24, 2017 20:22
- Bydliště: Příbramsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
To bych uz dnes nevidel jako problem. Zkusenosti z naftovych motoru uz je hodne a dnes uz celkem vydrzi. Navic nektere automobilky (nevim jak Renault) uz na starsi vizy nabizi filtry za velmi prijatelnou cenu podobnou vymene rozvodu.
Renault Mégane Grandtour IV Limited
1.5 dci 81kw
červená Flamme
(Octavia 1 Tour, Fabia 1 combi, 2x Felicia, Forman a Favorit)
1.5 dci 81kw
červená Flamme
(Octavia 1 Tour, Fabia 1 combi, 2x Felicia, Forman a Favorit)
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Benzínový filtr bude pasivní a daleko jednodušši než u nafty. Měl by se i přirozeně vypalovat bez nutnosti složitého systému řízení. Nicméně uvidíme
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
jj radeji chvili pockat aby vychatali chyby SW apod a pak si uzivat motor s 250Nm a 150koni ktery je jen o 20tis kc drazsi pokud se nepletu nez TCE130 ? noo uvidime pak v ceniku megane o kolik bude drazsi
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Nie je už náhodou nejaký majiteľ MIVs týmto novým motorom?Zatiaľ v testoch,čo som videl ho veľmi chválili v Renaultoch,Nissanoch aj Mercedese A...Vyzerá to,že oproti 1,2 TCE to bude asi lepšie.
Renault Mégane IV HB Intens červená
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
Flamme 1,6 dCi 2017 výmena za
Renault Mégane IV HB 2020 RS line 160 EDC červená Flamme
-
- Advanced member
- Příspěvky: 304
- Registrován: čtv srp 16, 2018 23:59
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Nekde jsem cetl, ze je o trochu linejsi taky prave proto, ze je tam dalsi omezeni ve forme filtru pev.castic a je jedno, jestli je filtr jednodussi ci nikoliv. Je to dalsi omezeni co ubere na vykonu.
Renault Megane Grandtour 1.6 84kw 2018, výbava Limited, barva černá Etoile, letni Alu 16, zimni plech 15. Megane 3, 1.6 81kw
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Filtr neubere na výkonu, protože ten motor je s tím filtrem tak navržený. Takže má výkon, jaký má mít.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Jestli to pocitové ubrání výkonu nebude spíš tím, že je auto nastaveno, aby plnilo emise a je prostě trochu otupěné.
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Ide to celkom dobre. Priame porovnanie s 1.2 TCe nemám ale 115 koní ide celkom dobre. Majú už el ovládané predsuvníky a o DPF nebudeš ani vedieť
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Je tu někdo další, kdo už má tento typ motoru? Zajímají mě zkušenosti a jestli se i na těchto nových kusech projevují typické vady popisované zde na fóru?
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Mam megana grandtour 1.3 tce 140ps od prosince najeto necele 2000km. Zatim slape bez problémů. Prijde mi ze ma mnohem vic sily nez 1.2 tce hlavně na dálnici.
Megane IV grandtour tce 140 intens
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Jak rychle ti reaguje po sešlápnutí pedálu? Na předváděčkách mi to přišlo dost laxní, než motor zabral, taky to byla 140
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Přijde mi ze reaguje vcelku rychle. Kdyz jsem ho vezl od prodejce docela me to az prekvapilo. Ale mala prodleva tam je nez zatahne turbo a zalezi na rezimu, na eko se nic moc nedeje. Rozhodně reaguje lip nez 1.2tce.
Megane IV grandtour tce 140 intens
- mudr.hematolog
- Senior member
- Příspěvky: 1024
- Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
- Bydliště: Košice
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Tiez uvazujem nad tymto motorom, dnes uz prakticky neoturbene benziny nekupis az teda na par vynimiek, ale to je zrejme iba otazou casu, kedy ich automobilky skrtnu uplne.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
V režimu sport to bylo krapet lepší, ale žádnej zázrak to taky teda nebyl...v merku máme ještě Golfa 1.5, kterej reagoval v podstatě hned
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Z přechodu na tento motor z 2.0T jsem mel trochu obavy ale vůbec nepocituji pomalé reakce nebo nedostatek výkonu. Nad atmosférou jsem uvažoval snad jen kvůli spolehlivosti, dynamika turbomotoru je úplně jinde. Jinak 1.5tsi by měl mít vypínání válců a tato technologie ve mě prozatím důvěru nebudi ale třeba bude fungovat bez problémů.
Megane IV grandtour tce 140 intens
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Kluci z garáže https://www.stream.cz/garaz/10030309-ford-vs-renault to čerstvě porovnali s FF.
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Bohuzel to pro Megane nedopadlo moc dobře, ale presne to si mysim i ja. Megane je fakt dost zly auto, ma sice pekny vzhled, ale jinak fakt bida.
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Nevim v čem je zlý, na ford foru by mohly vyprávět co má za problémy FF. a ty 3-válce? radši pomlčet.
Já si myslím, že když kupuji auto a přemýšlím hlavou, tedy vyberu motorizaci a výbavu, kterou budu zkutečně potřebovat, tak nemůžu udělat chybu. Problém je v tom, že lidi koukají na peníze a maloobsahový benzíňák koupí a pak s tím jezdí dlouhý trasy - samozřejmě ten motor odejde, a naopak, Skvěle odladěný nafový motor zabije popojížděním ve městě (hlavně že to málo žere).
Já si myslím, že když kupuji auto a přemýšlím hlavou, tedy vyberu motorizaci a výbavu, kterou budu zkutečně potřebovat, tak nemůžu udělat chybu. Problém je v tom, že lidi koukají na peníze a maloobsahový benzíňák koupí a pak s tím jezdí dlouhý trasy - samozřejmě ten motor odejde, a naopak, Skvěle odladěný nafový motor zabije popojížděním ve městě (hlavně že to málo žere).
Renault megane IV Grandtour 2017 1,5dci 81 kW
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
"maloobsahový benzíňák koupí a pak s tím jezdí dlouhý trasy - samozřejmě ten motor odejde"
No ziju v domnění, že právě naopak. Maloobsahovému benzíňáku škodí právě naopak krátké trasy po městě. Dlouhé jsou pro něj ideální. Ale samozřejmě, jsem laik, a žádný takový motor nemam
No ziju v domnění, že právě naopak. Maloobsahovému benzíňáku škodí právě naopak krátké trasy po městě. Dlouhé jsou pro něj ideální. Ale samozřejmě, jsem laik, a žádný takový motor nemam
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Proč? Krom dvouvteřinové turbodíry a zadní nápravě nic podstatně špatného. Oproti tomu u FF hnusná euro-unisex přístrojová deska a vyšší spotřeba.
Mégane IV Grandcoupé Zen SCe 115 + pack Design 16, Parking, Klimatizace Plus
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Já jsem taky laik, ale ještě neslyšel, že by nějakému motoru škodily dlouhé trasy, to je pro jakýkoliv motor to nejlepší. Problém je, že pro hodně dnešních modelů žádná moc vhodná varianta do města není, protože do města se hodí elektromobil nebo benzín s nepřímým vstřikem. U menších Renaultů teda 0,9 TCe, u Megana 1,6 SCe a u větších Renaultů bohužel leda smůla A co my, co potřebujem univerzální auto? Já se občas kodrcám měsíc po městě do 10 km trasy a buch pak druhej měsíc stakilometry po dálnici. Ty nepřímovstřikové TCe a SCe jsou hrozně líné a mimo město je to fakt otrava. Tak pak už je volba jen diesel anebo benzín přímovstřik. Bohužel ty přímovstřikové benzíny jsou do města ještě horší jak diesely, což jsem se já dozvěděl až po koupi 1,2 Tce. Jenže Kadjar s 1,6 dCi vyšel o 150 000 dráž, což je fakt ale úplně mimo, když jsem chtěl ideálně auto do půl mega, nehledě na to, že svou charakteristikou mi ten motor vůbec neseděl. 1,5 dCi je zase dost slabý motor, na Megana stačí, ale nedokážu si představit ten porod rozhýbat s ním Kadjar na 150 km/h. Naopak 1,2 Tce mi přijde alespoň svou charakteristikou strašně příjemný. Nemá skoro žádnou turbodíru, rozuměj táhne vocpodu a přitom si ho jde pěkně vytáčet skoro jak atmosféru a motoru se to líbí. 1,3 TCe jede ještě líp, aspoň co jsem měl možnost jej vyzkoušet ve Scenicu, jen nevím jestli to není spíš kratším zpřevodováním, protože 1,2 ho má fakt extrémně dlouhé (což se mi ale líbí). To je ale jen moje domněnka. Za mě tedy za 1,3TCe palec nahoru. Jen jsem skeptický k tvrzením, že 1,2 TCe byl hrozný průser a 1,3 TCe je dokonalá náhrada. To se uvidí až za 3 roky, kdy budou mít ty motory něco najeto.
Kadjar 1.2 TCe LIMITED, 6/2018, Modrá Cosmos
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Zdravím , já jsem si taky pořídil Megáne 1.3TCe 160k GT Line, mám sice najeto pouze 2 tis km , motor se chová oproti předchozím verzím Tce, ( které jsem měl možnost odzkoušet ) o dost lépe , asi nejlepší v max režimu sport! Co se týká testu ( FF- RM ) tak jsem se všiml, že jeli v režimu komfort , modré podsvícení interiéru a ten poskytuje znatelně o něco méně výkonu. Co se týká spotřeby zatím 6,1l , sice auto zajíždím ale na dědka rozhodně nejezdím
Re: Renault Mégane od roku 2018 nový motor : 1,3 Tce 85 - 118 kW
Výkon je vždy stejný, liší se jen mapování plynu. Focus není pro Megana konkurence - je ale také podstatně dražší - ten test nedává smysl.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů