Stránka 13 z 14

Re: Servisní intervaly a ceny

Napsal: ned bře 14, 2021 20:07
od Radúz
To sa mi zda aj mne vela, mne v origo servise okrem vymeny prevodoveho oleja a brzdovej kvapaliny naratali 330 €. Neviem ci 310 € by stala vymena brzd. kvapaliny a prev. oleja. Treba asi zmenit servis

Re: Servisní intervaly a ceny

Napsal: ned bře 14, 2021 20:41
od minno77
tiez mi to pride vela ale ked uz treba menit kotuce tak to bude mat asi aj vela km, preto asi aj vymena prevodoveho oleja.. ja som teraz rad ked spravim 12tisic km rocne...

Re: Servisní intervaly a ceny

Napsal: ned bře 14, 2021 20:49
od marek227
Radúz píše:
ned bře 14, 2021 20:07
To sa mi zda aj mne vela, mne v origo servise okrem vymeny prevodoveho oleja a brzdovej kvapaliny naratali 330 €. Neviem ci 310 € by stala vymena brzd. kvapaliny a prev. oleja. Treba asi zmenit servis
zarazila ma celkom aj cena sviecok..134€. Ak budem servisovat v znackovom servise, tak jedine ak si mozem dodat svoje diely. Tie ich ceny su
velmi, velmi premrstene.

Re: Servisní intervaly a ceny

Napsal: ned bře 14, 2021 20:52
od marek227
minno77 píše:
ned bře 14, 2021 20:41
tiez mi to pride vela ale ked uz treba menit kotuce tak to bude mat asi aj vela km, preto asi aj vymena prevodoveho oleja.. ja som teraz rad ked spravim 12tisic km rocne...
mam len 67tisic km, ale tak opotrebene kotuce po tak relativne malo km som nemal este na ziadnom aute. Pritom dosticky su tiez original prve.
Prevodovy olej mi aj znami mechanici doporucili radsej skor vymenit pri EDC prevodovke.

Re: Servisní intervaly a ceny

Napsal: ned bře 14, 2021 21:46
od berka79
Olej v převodovce (EDC) jsem nechal měnit při obou posledních prohlídkách (60 tis. km a 80 tis. km), nestojí to zas až tak moc- cca. 100 eur. Co jsem byl ale v šoku, když jsem viděl cenu svíček - cca. 36 eur/ks + práce.

Re: Servisní intervaly a ceny

Napsal: pon bře 15, 2021 06:24
od FanulkaF
Originál brzdové kotouče jsou jako z papíru. Po 80000km sjeté tak jako nemám na Hyundai i30 ani po 200000km. A to opravdu nejezdim stylem brzda-plyn. Vyměnil jsem je za neoriginální kotouče A.B.S. vč. nových destiček A.B.S. a zatím po 20000km žádná známka opotřebení- brzdí i krásně měkčeji naž na originálech, rovněž jsou tišší.A cena 590Kč/kus + 670Kč za destičky. Prostě mnoho náhradních originál dílů jsou předražený šunt, který si na svoje auto nedám. O těch výšše uvedených cenách svíček se raději nechci rozepisovat. Dal jsem si do auta svíčky Denzo Iridium na kterých běžně najíždím 80-100000km a cena 1 svíčky 265Kč. Originál svíčky NGK v novém voze po 15000 upálené skoro o 0,5mmm. - neskutečné co Renault montuje do nových vozů.

Re: Servisní intervaly a ceny

Napsal: pon bře 15, 2021 18:22
od fešák
Originál brzdový destičky opravdu mají malou výdrž. Já je měl po 10 000km na 70%, což není žádná sláva.

Re: Servisní intervaly a ceny

Napsal: pon bře 15, 2021 22:29
od FanulkaF
Bohužel nejen brzdové destičky

Re: Servisní intervaly a ceny

Napsal: úte bře 16, 2021 15:01
od PetrT
Když naši kupovali nového megana 1, tak to bylo pěkné (drahé) auto, které patřilo k tomu lepšímu. Teď mám m4 a působí to na mě jako takové lepší sandero a to už ani té poslední verze. Pominu to, že jsem při 1000 km jel na valníku. Ale zvuky. To auto je založeno na zvucích. Při řazení (hlavně 2) to vydává plastové zvuky, asi se to někde chytá o ten středový tunel, nebo to s ním trochu hýbe. Podvozek, je tvrdý a vydává zvuky od novoty. Zimáky zakoupené v Renaultu hlučí jako prase. Aerodynamický zvuk - prostě vítr píská kolem A sloupků. A to jsem při koupi odjížděl s namontovanými orig příčníky. Při 70 kmh nesnesitelný hukot. Brzdy. Pedál má tendenci někdy ztvrdnout - což je při očekávání nějaké odezvy docela legrace. Ostřikovače. Předjížděl jsem na dálnici náklaďák a ten mě ohodil takovou hnědou mlhou. Ostřikovač to dotáhl tak centimetr nad dolní gumu. Už při 90 kmh je to nepoužitelné. Nastavení hlasitosti - tak se mi dodnes nepodařilo sladit hlasitost všech zařízení. FM prostě je vždy tak na polovině zbytku. Při/po couvání se hlasitost někdy ustřelí nahoru. Někdy se telefonní seznam spáruje, někdy ne. Lak. Mám najeto necelých 6000 km a kamínky už začínají vyďobávat ve předu lak. Bouli u zadního blatníku mi někdo lehce odřel, ale ta barva se z toho normálně trhá jak papír

Teď pozitiva. Motor je i v tom základu docela pružný, auto sedí, když člověk trochu pustí rádio nahlas, tak je s tím legrace jezdit. Dobře to vypadá. Líbí ze mi bezklíč, ten funguje skvěle.

No, ještě si užijeme...

Re: Servisní intervaly a ceny

Napsal: úte bře 16, 2021 17:02
od mike33
Pri čítaní som mal dojem, že si si kúpil fúrik!

Re: Servisní intervaly a ceny

Napsal: úte bře 16, 2021 18:43
od PetrT
mike33 píše:
úte bře 16, 2021 17:02
Pri čítaní som mal dojem, že si si kúpil fúrik!
Já při jízdě někdy také. A zapomněl jsem na pohyb řadící páky. Hlavně 3 a 4 při přechodu z jízdy bez plynu a následnému přidání. Ale čím víc je to auto na mě zlé, tím víc ho mám rád. Připomíná mi to manželství.

Re: Servisní intervaly a ceny

Napsal: úte bře 16, 2021 19:10
od marek227
PetrT píše:
úte bře 16, 2021 18:43
mike33 píše:
úte bře 16, 2021 17:02
Pri čítaní som mal dojem, že si si kúpil fúrik!
Já při jízdě někdy také. A zapomněl jsem na pohyb řadící páky. Hlavně 3 a 4 při přechodu z jízdy bez plynu a následnému přidání. Ale čím víc je to auto na mě zlé, tím víc ho mám rád. Připomíná mi to manželství.
to si kupoval auto bez skusobnej jazdy? na tie veci, ktore menujes sa da prist uz po 10km. Ked som kupoval, tak som testoval rozne auta, roznych znaciek a jednoznacne v porovnani pomeru cena/vykon/pocit ...vyhral M4 (GT) ..ostatne boli Kia pro ceed GT, mazda 3 2.0 skyactiv,
skoda octavia 1,5, seat leon fr 1,8, hyundai i30.

Re: Servisní intervaly a ceny

Napsal: úte bře 16, 2021 20:03
od PetrT
Bohužel ano. Auto bylo stojící předváděčka na prodejně. A jiné se stejnou motorizací nebylo. No. Ono v podstatě všechno se objevilo časem. Hluk dělají hlavně zimaky. Tvrdé zvuky od novoty bych viděl jako projev tvrdšího krátkého auta. Jinak na letních to auto bylo relativně tiché. Pohyb řadicí páky je prý způsoben zavěšením motoru. Ostřikovače mě nenapadlo zkoušet. Ladit rádio a párovat mobil taky ne. Je to taková sbírka bolistek. Ale jsem domluven, že to při výměně pneu přijedeme na letních i zimních i s jiným autem. Uvidíme.

Re: Servisní intervaly a ceny

Napsal: úte bře 16, 2021 20:11
od PetrT
Jinak předchozí auto jsem poprvé viděl asi až týden po zaplacení akontace. Až mi volali, jestli se nechci podívat. To auto mě papírově vyhovovalo. Já jim jména nedávám, samolepky nejlepším. Je to něco jako třeba kopírka, ale jen na jízdu.

Hele, já to píšu trochu nadneseně. Mě prostě vadí určitý hluk. Já třeba neusnu v místnosti, kde jsou zapnuté třeba reproduktory, mě prostě ten brum strašně ruší a nikdo jiný to neslyší...

Re: Servisní intervaly a ceny

Napsal: stř bře 17, 2021 08:19
od fešák
Abych řekl pravdu, tak některým zdejším přispěvatelům už ani nevěřím nebo nevím co si o nich mám myslet. Jelikož mám MeganaIV GC 1.3 EDC a mám s ním tedy osobní zkušenost, tak některé zdejší příspěvky opravdu nechápu a porovnávat Megana se Sanderem a stěžovat si třeba na hluk, to už je fakt asi na psychiatra.

Re: Servisní intervaly a ceny

Napsal: stř bře 17, 2021 13:22
od PetrT
OK. Bud rád a já ti to přeji. Já bohužel při 1000 km skončil na valníku. Nevrátil se spojkový pedál. Pak odvzdušněno. Za 500 km zase. Vyměněn pedál. Po třech týdnech v servise. Pak začaly lítat otáčky a nefunkční start stop. Nejspíš totiž došlo k revizi a tento pedál měl jinak zapojené piny. Samozřejmě si můžete zkusit představit, jak funguje asistent rozjezdu do kopce, když spojkový pedál komunikuje se zbytkem auta tak nějak napůl. Pedál vyměněn. Ale nové auto, ve kterém se už někdo xkrát vrtal. Takže asi tak.

Re: Servisní intervaly a ceny

Napsal: stř bře 17, 2021 18:28
od MF56
Asi zatím velké štěstí? Najeto 12500 km. a absolutní spokojenost. Žádné zvuky, vibrace a destičky jako nepoužité! Jediné možná ostřikovače 🙈

Re: Servisní intervaly a ceny

Napsal: stř bře 17, 2021 19:35
od PetrT
GC bude na hluk asi lepší než HB.

Re: Servisní intervaly a ceny

Napsal: stř bře 17, 2021 22:19
od Pipoo
GC od novoty probem s pristrojovkou, vrzganie sedaciek, zatekania vody cez zadne dvere, predna naprava vrzga ale uz je opravena konecne ako to ma byt, odstrekovace pri zimnej kvapaline nic moc ale to ma asi kazdy.

Re: Servisní intervaly a ceny

Napsal: pát čer 11, 2021 07:26
od Radis
3 garančka výměna oleje + kontrola vozidla 2 260 Kč. :)

Re: Servisní intervaly a ceny

Napsal: pát čer 11, 2021 15:53
od mate59
Moje 3. garančka:chlad.kapalina36,-filtr topení 768,-brzdová kap.202,50
Práce:údržba vozidla 450,-diagnostic.záznam375,-vým.filtrů 150,- vým.brzd. kap.450,- +DPH celkem 3350,-

Re: Servisní intervaly a ceny

Napsal: stř črc 21, 2021 08:09
od MV_cz
MV_cz píše:
sob črc 11, 2020 08:37
Tak první servisní prohlídka celkem za 6473 Kč s daní. Olej (4,2 litrů 0W40), filtry a předepsaná "prohlídka" (světla svítí, stěrače stírají...).
To samé mi teď po roce vyšlo o dost levněji: 5088 Kč s DPH :shock: Na faktuře je ale jiný olej, loni Elf sport 0W40 a letos "jen" 0W40 RN17 RSA a to dělalo onen rozdíl v ceně.

Re: Servisní intervaly a ceny

Napsal: stř črc 21, 2021 09:33
od minno77
skontrolujte si vymenu tych olejov a ci nieje nad MAX.. mne napr olej nevymenili len doliali..samozrejme som si to cele zaplatil... zistil som to az doma

Re: Servisní intervaly a ceny

Napsal: čtv črc 29, 2021 19:28
od wiki
minno77 píše:
stř črc 21, 2021 09:33
skontrolujte si vymenu tych olejov a ci nieje nad MAX.. mne napr olej nevymenili len doliali..samozrejme som si to cele zaplatil... zistil som to az doma
To si ako na to došiel? Nemyslím si že tí super majstri v servisoch si toto môžu dovoliť.
Raz som si to aj ja myslel, lebo bol iba trochu svetlejší ako starý, ale olejový filter bol nový /iná farba/ a tým pádom logicky pri výmene mu ten olej vytečie a keď som potom časom si išiel kúpiť do servisu 1L toho istého na prípadné doliatie mal tiež takú tmavú farbu.....

Re: Servisní intervaly a ceny

Napsal: čtv črc 29, 2021 22:58
od minno77
wiki píše:
čtv črc 29, 2021 19:28
minno77 píše:
stř črc 21, 2021 09:33
skontrolujte si vymenu tych olejov a ci nieje nad MAX.. mne napr olej nevymenili len doliali..samozrejme som si to cele zaplatil... zistil som to az doma
To si ako na to došiel? Nemyslím si že tí super majstri v servisoch si toto môžu dovoliť.
Raz som si to aj ja myslel, lebo bol iba trochu svetlejší ako starý, ale olejový filter bol nový /iná farba/ a tým pádom logicky pri výmene mu ten olej vytečie a keď som potom časom si išiel kúpiť do servisu 1L toho istého na prípadné doliatie mal tiež takú tmavú farbu.....
pozri stranu 6. dal som tam aj fotky... mam auto 15rokov viem ako ma vyzerat olej po vymene.. bolo ho tam o liter viac a bol cierny ako uhol..taky olej vypustam.. teraz v juny som si menil olej sam už a bol som v chorvatsku cca 1800km som spravil a este stale je bledy..
a ktomu ze toto si v servisoch nemozu dovolit.. tak to by si sa cudoval ci si oni vsetko mozu dovolit a dovoluju si .. asi nemas moc pobehane