Servisní intervaly a ceny

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Radúz
Starting member
Příspěvky: 34
Registrován: ned čer 16, 2019 10:04

Re: Servisní intervaly a ceny

Příspěvek od Radúz » ned bře 14, 2021 20:07

To sa mi zda aj mne vela, mne v origo servise okrem vymeny prevodoveho oleja a brzdovej kvapaliny naratali 330 €. Neviem ci 310 € by stala vymena brzd. kvapaliny a prev. oleja. Treba asi zmenit servis
Renault Megane Grandtour 1.6 Sce 84kw 2017, Intens, Pack Navigácia

minno77
Advanced member
Příspěvky: 414
Registrován: ned dub 22, 2012 00:43

Re: Servisní intervaly a ceny

Příspěvek od minno77 » ned bře 14, 2021 20:41

tiez mi to pride vela ale ked uz treba menit kotuce tak to bude mat asi aj vela km, preto asi aj vymena prevodoveho oleja.. ja som teraz rad ked spravim 12tisic km rocne...
Renault Megane IV Grandtour 2017 Sce 115k 1.6 16V

marek227
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: pon pro 17, 2018 17:14

Re: Servisní intervaly a ceny

Příspěvek od marek227 » ned bře 14, 2021 20:49

Radúz píše:
ned bře 14, 2021 20:07
To sa mi zda aj mne vela, mne v origo servise okrem vymeny prevodoveho oleja a brzdovej kvapaliny naratali 330 €. Neviem ci 310 € by stala vymena brzd. kvapaliny a prev. oleja. Treba asi zmenit servis
zarazila ma celkom aj cena sviecok..134€. Ak budem servisovat v znackovom servise, tak jedine ak si mozem dodat svoje diely. Tie ich ceny su
velmi, velmi premrstene.
MEGANE GT Energy TCe 205 EDC, červená Flamme NNP

marek227
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: pon pro 17, 2018 17:14

Re: Servisní intervaly a ceny

Příspěvek od marek227 » ned bře 14, 2021 20:52

minno77 píše:
ned bře 14, 2021 20:41
tiez mi to pride vela ale ked uz treba menit kotuce tak to bude mat asi aj vela km, preto asi aj vymena prevodoveho oleja.. ja som teraz rad ked spravim 12tisic km rocne...
mam len 67tisic km, ale tak opotrebene kotuce po tak relativne malo km som nemal este na ziadnom aute. Pritom dosticky su tiez original prve.
Prevodovy olej mi aj znami mechanici doporucili radsej skor vymenit pri EDC prevodovke.
MEGANE GT Energy TCe 205 EDC, červená Flamme NNP

Uživatelský avatar
berka79
Junior member
Příspěvky: 194
Registrován: stř bře 27, 2019 03:51
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Servisní intervaly a ceny

Příspěvek od berka79 » ned bře 14, 2021 21:46

Olej v převodovce (EDC) jsem nechal měnit při obou posledních prohlídkách (60 tis. km a 80 tis. km), nestojí to zas až tak moc- cca. 100 eur. Co jsem byl ale v šoku, když jsem viděl cenu svíček - cca. 36 eur/ks + práce.
Megane IV Grandtour GT 1.6 TCe 205
Clio V Intens TCe 100 Valencia
Peugeot 206cc prostě se nám líbilo

FanulkaF
Starting member
Příspěvky: 87
Registrován: pát srp 17, 2018 19:44
Bydliště: Bystřice

Re: Servisní intervaly a ceny

Příspěvek od FanulkaF » pon bře 15, 2021 06:24

Originál brzdové kotouče jsou jako z papíru. Po 80000km sjeté tak jako nemám na Hyundai i30 ani po 200000km. A to opravdu nejezdim stylem brzda-plyn. Vyměnil jsem je za neoriginální kotouče A.B.S. vč. nových destiček A.B.S. a zatím po 20000km žádná známka opotřebení- brzdí i krásně měkčeji naž na originálech, rovněž jsou tišší.A cena 590Kč/kus + 670Kč za destičky. Prostě mnoho náhradních originál dílů jsou předražený šunt, který si na svoje auto nedám. O těch výšše uvedených cenách svíček se raději nechci rozepisovat. Dal jsem si do auta svíčky Denzo Iridium na kterých běžně najíždím 80-100000km a cena 1 svíčky 265Kč. Originál svíčky NGK v novém voze po 15000 upálené skoro o 0,5mmm. - neskutečné co Renault montuje do nových vozů.
Škoda 130L Lpg BRC :twisted: , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato 8) , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi :mrgreen: ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo :shock: , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive :lol: ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018 :?

fešák
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: úte srp 29, 2017 20:44

Re: Servisní intervaly a ceny

Příspěvek od fešák » pon bře 15, 2021 18:22

Originál brzdový destičky opravdu mají malou výdrž. Já je měl po 10 000km na 70%, což není žádná sláva.

FanulkaF
Starting member
Příspěvky: 87
Registrován: pát srp 17, 2018 19:44
Bydliště: Bystřice

Re: Servisní intervaly a ceny

Příspěvek od FanulkaF » pon bře 15, 2021 22:29

Bohužel nejen brzdové destičky
Škoda 130L Lpg BRC :twisted: , Škoda Favorit 1,3 50kw Lpg Lovato 8) , Škoda Octávia 1,6 75kw r.v.2001, Lpg AG SGi :mrgreen: ,
Toyota Yaris 1,0 48kw r.v. 2005 Lpg LandiRenzo Evo :shock: , Hyundai i30 1,4 80kw r.v.2010 Lpg BRC PlugDrive :lol: ,
Renault Megane IV GrandCoupé 1,6 Sce Intens + LPG LandiRenzo Prime OBD2 r.v.2018 :?

PetrT
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: pon lis 16, 2020 15:33

Re: Servisní intervaly a ceny

Příspěvek od PetrT » úte bře 16, 2021 15:01

Když naši kupovali nového megana 1, tak to bylo pěkné (drahé) auto, které patřilo k tomu lepšímu. Teď mám m4 a působí to na mě jako takové lepší sandero a to už ani té poslední verze. Pominu to, že jsem při 1000 km jel na valníku. Ale zvuky. To auto je založeno na zvucích. Při řazení (hlavně 2) to vydává plastové zvuky, asi se to někde chytá o ten středový tunel, nebo to s ním trochu hýbe. Podvozek, je tvrdý a vydává zvuky od novoty. Zimáky zakoupené v Renaultu hlučí jako prase. Aerodynamický zvuk - prostě vítr píská kolem A sloupků. A to jsem při koupi odjížděl s namontovanými orig příčníky. Při 70 kmh nesnesitelný hukot. Brzdy. Pedál má tendenci někdy ztvrdnout - což je při očekávání nějaké odezvy docela legrace. Ostřikovače. Předjížděl jsem na dálnici náklaďák a ten mě ohodil takovou hnědou mlhou. Ostřikovač to dotáhl tak centimetr nad dolní gumu. Už při 90 kmh je to nepoužitelné. Nastavení hlasitosti - tak se mi dodnes nepodařilo sladit hlasitost všech zařízení. FM prostě je vždy tak na polovině zbytku. Při/po couvání se hlasitost někdy ustřelí nahoru. Někdy se telefonní seznam spáruje, někdy ne. Lak. Mám najeto necelých 6000 km a kamínky už začínají vyďobávat ve předu lak. Bouli u zadního blatníku mi někdo lehce odřel, ale ta barva se z toho normálně trhá jak papír

Teď pozitiva. Motor je i v tom základu docela pružný, auto sedí, když člověk trochu pustí rádio nahlas, tak je s tím legrace jezdit. Dobře to vypadá. Líbí ze mi bezklíč, ten funguje skvěle.

No, ještě si užijeme...
Renault Mégane IV - Tce 1.33 115 GPF

Uživatelský avatar
mike33
Starting member
Příspěvky: 49
Registrován: stř pro 11, 2019 14:53

Re: Servisní intervaly a ceny

Příspěvek od mike33 » úte bře 16, 2021 17:02

Pri čítaní som mal dojem, že si si kúpil fúrik!
Renault Clio 1.O Tce 74kW/100k

PetrT
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: pon lis 16, 2020 15:33

Re: Servisní intervaly a ceny

Příspěvek od PetrT » úte bře 16, 2021 18:43

mike33 píše:
úte bře 16, 2021 17:02
Pri čítaní som mal dojem, že si si kúpil fúrik!
Já při jízdě někdy také. A zapomněl jsem na pohyb řadící páky. Hlavně 3 a 4 při přechodu z jízdy bez plynu a následnému přidání. Ale čím víc je to auto na mě zlé, tím víc ho mám rád. Připomíná mi to manželství.
Renault Mégane IV - Tce 1.33 115 GPF

marek227
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: pon pro 17, 2018 17:14

Re: Servisní intervaly a ceny

Příspěvek od marek227 » úte bře 16, 2021 19:10

PetrT píše:
úte bře 16, 2021 18:43
mike33 píše:
úte bře 16, 2021 17:02
Pri čítaní som mal dojem, že si si kúpil fúrik!
Já při jízdě někdy také. A zapomněl jsem na pohyb řadící páky. Hlavně 3 a 4 při přechodu z jízdy bez plynu a následnému přidání. Ale čím víc je to auto na mě zlé, tím víc ho mám rád. Připomíná mi to manželství.
to si kupoval auto bez skusobnej jazdy? na tie veci, ktore menujes sa da prist uz po 10km. Ked som kupoval, tak som testoval rozne auta, roznych znaciek a jednoznacne v porovnani pomeru cena/vykon/pocit ...vyhral M4 (GT) ..ostatne boli Kia pro ceed GT, mazda 3 2.0 skyactiv,
skoda octavia 1,5, seat leon fr 1,8, hyundai i30.
MEGANE GT Energy TCe 205 EDC, červená Flamme NNP

PetrT
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: pon lis 16, 2020 15:33

Re: Servisní intervaly a ceny

Příspěvek od PetrT » úte bře 16, 2021 20:03

Bohužel ano. Auto bylo stojící předváděčka na prodejně. A jiné se stejnou motorizací nebylo. No. Ono v podstatě všechno se objevilo časem. Hluk dělají hlavně zimaky. Tvrdé zvuky od novoty bych viděl jako projev tvrdšího krátkého auta. Jinak na letních to auto bylo relativně tiché. Pohyb řadicí páky je prý způsoben zavěšením motoru. Ostřikovače mě nenapadlo zkoušet. Ladit rádio a párovat mobil taky ne. Je to taková sbírka bolistek. Ale jsem domluven, že to při výměně pneu přijedeme na letních i zimních i s jiným autem. Uvidíme.
Renault Mégane IV - Tce 1.33 115 GPF

PetrT
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: pon lis 16, 2020 15:33

Re: Servisní intervaly a ceny

Příspěvek od PetrT » úte bře 16, 2021 20:11

Jinak předchozí auto jsem poprvé viděl asi až týden po zaplacení akontace. Až mi volali, jestli se nechci podívat. To auto mě papírově vyhovovalo. Já jim jména nedávám, samolepky nejlepším. Je to něco jako třeba kopírka, ale jen na jízdu.

Hele, já to píšu trochu nadneseně. Mě prostě vadí určitý hluk. Já třeba neusnu v místnosti, kde jsou zapnuté třeba reproduktory, mě prostě ten brum strašně ruší a nikdo jiný to neslyší...
Renault Mégane IV - Tce 1.33 115 GPF

fešák
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: úte srp 29, 2017 20:44

Re: Servisní intervaly a ceny

Příspěvek od fešák » stř bře 17, 2021 08:19

Abych řekl pravdu, tak některým zdejším přispěvatelům už ani nevěřím nebo nevím co si o nich mám myslet. Jelikož mám MeganaIV GC 1.3 EDC a mám s ním tedy osobní zkušenost, tak některé zdejší příspěvky opravdu nechápu a porovnávat Megana se Sanderem a stěžovat si třeba na hluk, to už je fakt asi na psychiatra.

PetrT
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: pon lis 16, 2020 15:33

Re: Servisní intervaly a ceny

Příspěvek od PetrT » stř bře 17, 2021 13:22

OK. Bud rád a já ti to přeji. Já bohužel při 1000 km skončil na valníku. Nevrátil se spojkový pedál. Pak odvzdušněno. Za 500 km zase. Vyměněn pedál. Po třech týdnech v servise. Pak začaly lítat otáčky a nefunkční start stop. Nejspíš totiž došlo k revizi a tento pedál měl jinak zapojené piny. Samozřejmě si můžete zkusit představit, jak funguje asistent rozjezdu do kopce, když spojkový pedál komunikuje se zbytkem auta tak nějak napůl. Pedál vyměněn. Ale nové auto, ve kterém se už někdo xkrát vrtal. Takže asi tak.
Renault Mégane IV - Tce 1.33 115 GPF

MF56
Starting member
Příspěvky: 70
Registrován: pát lis 30, 2018 16:16

Re: Servisní intervaly a ceny

Příspěvek od MF56 » stř bře 17, 2021 18:28

Asi zatím velké štěstí? Najeto 12500 km. a absolutní spokojenost. Žádné zvuky, vibrace a destičky jako nepoužité! Jediné možná ostřikovače 🙈
Megan GrandCoupe 1,3Tce115k GFP H5H B4, Limited Plus, modrá Cosmos RPR,Pack Parking Plus. Skoda Superb I 2,5 TDI 120 Kw, černá 335000 Km. Skoda Fabia I 1,4 MPI Zelená 154000 Km.

PetrT
Starting member
Příspěvky: 47
Registrován: pon lis 16, 2020 15:33

Re: Servisní intervaly a ceny

Příspěvek od PetrT » stř bře 17, 2021 19:35

GC bude na hluk asi lepší než HB.
Renault Mégane IV - Tce 1.33 115 GPF

Pipoo
Experienced member
Příspěvky: 531
Registrován: pát srp 17, 2018 17:44

Re: Servisní intervaly a ceny

Příspěvek od Pipoo » stř bře 17, 2021 22:19

GC od novoty probem s pristrojovkou, vrzganie sedaciek, zatekania vody cez zadne dvere, predna naprava vrzga ale uz je opravena konecne ako to ma byt, odstrekovace pri zimnej kvapaline nic moc ale to ma asi kazdy.
Renault Megane GrandCoupé 8.2018 Intens 1.6 Sce 84kw - sivá Titanium , Pack Navigácia Plus, Pack Winter, Zatmavené zadné okna + nejake veci doaktivovane cez ddt4all
Leto - 205/50 Decaro GT R17 (93)Y Sava INTENSA UHP 2 XL
Zima - 205/55 Anzio Turn Black R16 (91)H Kleber Krisalp HP3

Uživatelský avatar
Radis
Advanced member
Příspěvky: 487
Registrován: sob led 01, 2011 11:12

Re: Servisní intervaly a ceny

Příspěvek od Radis » pát čer 11, 2021 07:26

3 garančka výměna oleje + kontrola vozidla 2 260 Kč. :)

Megane III Grandtour 2013 1.6 16v dynamique Bílá Nacre
Megane II Grandtour 2007 1.6 16v červená
ex: Škoda Felicie kombi 1.6 , Škoda Favorit , Škoda 120, Ford Escort 1.6, Lada Samara, Lada 1500, Vaz 1300.
Megane IV 1.6 Intens 2018

mate59
Junior member
Příspěvky: 203
Registrován: pon bře 19, 2018 21:30

Re: Servisní intervaly a ceny

Příspěvek od mate59 » pát čer 11, 2021 15:53

Moje 3. garančka:chlad.kapalina36,-filtr topení 768,-brzdová kap.202,50
Práce:údržba vozidla 450,-diagnostic.záznam375,-vým.filtrů 150,- vým.brzd. kap.450,- +DPH celkem 3350,-
Renault Megane Grand Coupe SCe115 Intens 3/2018
Šedá platine,Pack Navigace Plus,Pack Techno Plus

MV_cz
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: úte dub 30, 2019 07:29

Re: Servisní intervaly a ceny

Příspěvek od MV_cz » stř črc 21, 2021 08:09

MV_cz píše:
sob črc 11, 2020 08:37
Tak první servisní prohlídka celkem za 6473 Kč s daní. Olej (4,2 litrů 0W40), filtry a předepsaná "prohlídka" (světla svítí, stěrače stírají...).
To samé mi teď po roce vyšlo o dost levněji: 5088 Kč s DPH :shock: Na faktuře je ale jiný olej, loni Elf sport 0W40 a letos "jen" 0W40 RN17 RSA a to dělalo onen rozdíl v ceně.
Megane R.S. 280EDC

minno77
Advanced member
Příspěvky: 414
Registrován: ned dub 22, 2012 00:43

Re: Servisní intervaly a ceny

Příspěvek od minno77 » stř črc 21, 2021 09:33

skontrolujte si vymenu tych olejov a ci nieje nad MAX.. mne napr olej nevymenili len doliali..samozrejme som si to cele zaplatil... zistil som to az doma
Renault Megane IV Grandtour 2017 Sce 115k 1.6 16V

Odpovědět

Zpět na „Renault Mégane IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti