Režimy MULTI-SENSE + anketa
Moderátor: Moderators General
- Stowik
- Junior member
- Příspěvky: 141
- Registrován: úte srp 26, 2008 17:32
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Režimy MULTI-SENSE + anketa
Zajímají mi Vaše zkušenosti s těmito režimy a názory na ně, a na jaký režim nejvíc jezdíte.
Já jsem ještě v záběhu (TCE 130 manuál) a zatím jsem krom sportu vyzkoušel všechny. Na Eco jsem ujel asi 10km a dýl jsem to nevydržel, tenhle režim tam je, co se mně týče, naprosto nadbytečný. Když si vzpomenu na Favorita 136 co jsem kdysi měl (46 kW 100 Nm) tak ten byl oproti Eco režimu, fakt žihadlo.
Mezi Comfort a Neutral, jsem nespozoroval rozdíl, nemám teď na mysli změnu budíku. Zřejmě později až budu s autem víc sžitý a bude zajeté.
Protože mi nevyhovoval předvolený budík u režimu Neutral, vytvořil jsem si na jeho základu Perso, takže změněn styl budíku, řízení a klima mám na Comfort a na tomto nejvíc jezdím.
Zkusil jsem měnit nastavení zvuku motoru ale u toho já žádný rozdíl neslyším.
V manuálu jsem našel (strana 2.12) že funkce S&S není aktivní, když je aktivován režim Sport funkce Multi-Sense (podle typu vozidla). Tak to bude asi můj oblíbený, protože už mi unavuje S&S furt vypínat. Jsem přesvědčenej že to co by mi dokázala tahle fce ušetřit nebude stačit v budoucnu na nové turbo - startér - baterku ...
Jak jste na tom vy?
Já jsem ještě v záběhu (TCE 130 manuál) a zatím jsem krom sportu vyzkoušel všechny. Na Eco jsem ujel asi 10km a dýl jsem to nevydržel, tenhle režim tam je, co se mně týče, naprosto nadbytečný. Když si vzpomenu na Favorita 136 co jsem kdysi měl (46 kW 100 Nm) tak ten byl oproti Eco režimu, fakt žihadlo.
Mezi Comfort a Neutral, jsem nespozoroval rozdíl, nemám teď na mysli změnu budíku. Zřejmě později až budu s autem víc sžitý a bude zajeté.
Protože mi nevyhovoval předvolený budík u režimu Neutral, vytvořil jsem si na jeho základu Perso, takže změněn styl budíku, řízení a klima mám na Comfort a na tomto nejvíc jezdím.
Zkusil jsem měnit nastavení zvuku motoru ale u toho já žádný rozdíl neslyším.
V manuálu jsem našel (strana 2.12) že funkce S&S není aktivní, když je aktivován režim Sport funkce Multi-Sense (podle typu vozidla). Tak to bude asi můj oblíbený, protože už mi unavuje S&S furt vypínat. Jsem přesvědčenej že to co by mi dokázala tahle fce ušetřit nebude stačit v budoucnu na nové turbo - startér - baterku ...
Jak jste na tom vy?
Od 16.8.17' Megane IV GrandTour TCE130 Intens
Do 16.8.17' Laguna II GrandTour 1.9dci 88kW 2002 Privilege
Žádné práce se nebojím, klidně si vedle ní lehnu.
Není umění přijít servanej z práce, to umí každej blb.
Umění je vracet se z práce odpočatej a přitom mít vyděláno.
Do 16.8.17' Laguna II GrandTour 1.9dci 88kW 2002 Privilege
Žádné práce se nebojím, klidně si vedle ní lehnu.
Není umění přijít servanej z práce, to umí každej blb.
Umění je vracet se z práce odpočatej a přitom mít vyděláno.
Re: Režimy MULTI-SENSE + anketa
Režim Eco jsem taky zkoušel a jak píšeš taky jsem nevydržel, nejede to, v podstatě stále jezdím na Perso.
V Perso mám změněn styl budíků, podsvícení celého auta a klimu mám na tichý provoz, i další změny ale momentálně nevím jaké.
Zvuk jsem taky měnil ale to jde poznat jen když tomu pořádně naložím.
Na režim Eco jezdím jen když mám prázdnou nádrž, případně v kolonách, plynový pedál není tak ostrý.
Start stop jsem se naučil vypínat ihned po nastartování, tak s tím problém nemám.
Co hodně používám tak je tempomat, to je super věc.
Najeto mám něco přes 7 000km.
V Perso mám změněn styl budíků, podsvícení celého auta a klimu mám na tichý provoz, i další změny ale momentálně nevím jaké.
Zvuk jsem taky měnil ale to jde poznat jen když tomu pořádně naložím.
Na režim Eco jezdím jen když mám prázdnou nádrž, případně v kolonách, plynový pedál není tak ostrý.
Start stop jsem se naučil vypínat ihned po nastartování, tak s tím problém nemám.
Co hodně používám tak je tempomat, to je super věc.
Najeto mám něco přes 7 000km.
Megane IV GrandTour TCE130 Intens
Re: Režimy MULTI-SENSE + anketa
Styl budikov som si nastavil na vsetky rezimy rovnaky, takze rozdiel je potom len vo farbe.
Najviac vyuzivam Neutral a Comfort. Sport si prepnem ked chcem svizne obehnut auta na okreske. Vtedy pocut aj rozdiel vo zvuku motora, nakolko ho automat necha vytocit nad 3000 otacok.
Rezim Eco: jazdil som s nim v meste aj mimo mesta. Auto je pri ňom lenive a pomaly reaguje na stlacenie plynu. A velmi rychlo dava vyssi prevodovy stupen. Podla mna v pohode do zapchy a na ustalenu jazdu mimo mesta.
Rezim Sport: tiez som cital, ze pri tomto rezime je StartStop deaktivovany. Veril som tomu do momentu, kym sa na semaforoch nevypol motor Tento rezim je podla mna dobry na predbiehanie a ked idem clovek sam napriklad na Pezinsku babu alebo iny horsky prechod. V beznej premavke podla mna EDC zbytocne drzi vyssie otacky motora a auto ide agresívnejšie, co je pri beznom pouzivani rusive.
StartStop nevypinam, ale ovladam jeho aktivaciu brzdovym pedalom. Ked vidim, ze budem stat krátko, drzim ho jemne, ked budrm stat dlhsie, stlacim ju silnejsie.
Najviac vyuzivam Neutral a Comfort. Sport si prepnem ked chcem svizne obehnut auta na okreske. Vtedy pocut aj rozdiel vo zvuku motora, nakolko ho automat necha vytocit nad 3000 otacok.
Rezim Eco: jazdil som s nim v meste aj mimo mesta. Auto je pri ňom lenive a pomaly reaguje na stlacenie plynu. A velmi rychlo dava vyssi prevodovy stupen. Podla mna v pohode do zapchy a na ustalenu jazdu mimo mesta.
Rezim Sport: tiez som cital, ze pri tomto rezime je StartStop deaktivovany. Veril som tomu do momentu, kym sa na semaforoch nevypol motor Tento rezim je podla mna dobry na predbiehanie a ked idem clovek sam napriklad na Pezinsku babu alebo iny horsky prechod. V beznej premavke podla mna EDC zbytocne drzi vyssie otacky motora a auto ide agresívnejšie, co je pri beznom pouzivani rusive.
StartStop nevypinam, ale ovladam jeho aktivaciu brzdovym pedalom. Ked vidim, ze budem stat krátko, drzim ho jemne, ked budrm stat dlhsie, stlacim ju silnejsie.
Renault Megane IV GrandCoupe Intens 1.5dCi110 EDC r.v. 08/2017
Detail spotreby tu.
Renault New Fluence Limited 1.5dCi95 r.v. 05/2015
Detail spotreby tu.
ex: Renault New Thalia Privilége r.v. 07/2009 1,2 16V po 189.500km pri spotrebe 5,71l/100km Detail spotreby tu.
Detail spotreby tu.
Renault New Fluence Limited 1.5dCi95 r.v. 05/2015
Detail spotreby tu.
ex: Renault New Thalia Privilége r.v. 07/2009 1,2 16V po 189.500km pri spotrebe 5,71l/100km Detail spotreby tu.
Re: Režimy MULTI-SENSE + anketa
Ty multisense režimy jsou celkem nanic, pokud nedochazi napr. ke zmene tuhosti napravy apod..Je to jenom takova marketingovka. A mozna ze s automatickou převodovkou to jinak radi. Jinak zkusenosti takove jako ostatni, tj. rezim Eco je liny, respektive nepouzitelny. Sport je rychlejsi reakce plynu a neutral je mezi stupen
Renault Grand Scenic IV 1.2 Energy TCe 130, Premium Edition.
Re: Režimy MULTI-SENSE + anketa
Pouzivam Sport s vypnutym zvukem sportovniho motoru a Perso, nastaveny prakticky na neutral.
Dost me stve, ze se u Sportu se to po startu vzdycky pta, jestli ho chci opravdu nechat zaply. Jinak to skoci na jiny rezim.
Ted mi ale doslo, ze by to snad mohl vyresit Perso rezim nastaveny na Sport
Kdyz k tomu pripocitam, ze v radiu musim prepnout hudebni vstup na bluetooth. Vypnout S&S system. Tak to skoro vypada jak nejaka predletova priprava.
Dost me stve, ze se u Sportu se to po startu vzdycky pta, jestli ho chci opravdu nechat zaply. Jinak to skoci na jiny rezim.
Ted mi ale doslo, ze by to snad mohl vyresit Perso rezim nastaveny na Sport
Kdyz k tomu pripocitam, ze v radiu musim prepnout hudebni vstup na bluetooth. Vypnout S&S system. Tak to skoro vypada jak nejaka predletova priprava.
Renault Megane Grandtour IV 1.5 dci EDC
Re: Režimy MULTI-SENSE + anketa
Mám nastaven režim Neutral, jen jsem nastavil budík s otáčkoměrem a dal jsem si sportovní zvuk. S&S system většinou nevypínám, naučil jsem se stát v křižovatce jen lehce na brzdě (EDC). V režimu Sport jsem si všimnul akorát tužšího řízení, rychlejší odezvy na plyn a automat řadí ve vyšších otáčkách, což např. ve městě nepotřebuji.
Renault Megane GrandCoupe 1.2 TCe 130 EDC, Intense,Blue cosmos
Re: Režimy MULTI-SENSE + anketa
Ako je to v prípade motora SCe? Má s tým niekto skúsenosti? Či to už je len kozmetika potom?
Re: Režimy MULTI-SENSE + anketa
SCE nema multi-sence mas len ECO a klasický režim.
Renault megane grandtour 1,6 SCe Intense,Blue cosmos,Pack Navigacia Plus,poloautomaticka brzda
Re: Režimy MULTI-SENSE + anketa
Ked je motor v reyime Perso nastaveny na sport aj tak sa stale vypytuje, ci to tak moze ostat. Mam dojem, ze ten rezim sport motoru asi nerobi uplne najlepsie, ked sa ho chce auto stale zbavit, ale mozno je to len kvoli emisiam a spotrebe. ja si rad obcas prepnem nasport, hlavne ked idem sam inak pouzivam perso, takmer vsetko na neutral, len riadenie na sport
Megane IV Grandtour 1.2Tce 130 Intens, flamme red
Megane II Grandtour 1.6 Exception, bezova HNK
Megane II Grandtour 1.6 Exception, bezova HNK
Re: Režimy MULTI-SENSE + anketa
Podle mě režim sport jen upravuje reakci plynu. Stejně jako ECO
Re: Režimy MULTI-SENSE + anketa
ECO ale neupravuje jen reakci plynu, ale napr. snizuje i vykon klimatizace...
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG
Re: Režimy MULTI-SENSE + anketa
Ja mam EDC a tam je i rozdil v tom v jakych otackach auto radi.
Renault Megane Grandtour IV 1.5 dci EDC
Re: Režimy MULTI-SENSE + anketa
M-S nemám,ale jazda na ECO mi tiež nevyhovuje,auto nie je svižné a je pravda aj tou klímou ako to písal niekto,takže ho zapínam len keď idem dlhú trasu napr. v kolóne,alebo kde je dlhšie povolená nižšia rýchlosť.Spotreba je potom 6 lt.
Renault Megane Grand Coupe SCe115 Intens 3/2018
Šedá platine,Pack Navigace Plus,Pack Techno Plus
Šedá platine,Pack Navigace Plus,Pack Techno Plus
Re: Režimy MULTI-SENSE + anketa
Ahojte,
já zkoušel režim ECO s tempomatem 135 km/h Ostrava - Olomouc a při menším provozu úplná pohoda. Jinak potvrzuji, že při agresivnější jízdě a častějším předjíždění ve větším provozu je ECO na nic.
já zkoušel režim ECO s tempomatem 135 km/h Ostrava - Olomouc a při menším provozu úplná pohoda. Jinak potvrzuji, že při agresivnější jízdě a častějším předjíždění ve větším provozu je ECO na nic.
Renault Mégane Grandtour IV, 1.2 TCe 130k, Limited 2018, bílá Glacier
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů