
tento problem nie je novy, renault si s nim nevie dat rady uz pekne dlho, aj ked prislubil riesenie

o co ide - akonahle sa zrychluje/preraduje od rychlosti cca. 50km a medzi 2-3.000 ot. a pridate plyn, tak sa z vyduchov ozyva cinkanie, sustanie, chrašťanie (kazdy ten zvuk vnima inak)...
spanieli (nemci) to uz riesia nejaky ten patek (aj oficialnymi staznostami na zastupenie renaultu v danej krajine), bolo vyskusanych niekolko moznosti - pocnuc tlmenim priestoru kapoty - v ramci potrubia nasavania, vymenou spojky az po vymenu prevodovky...nic nepomohlo, objavilo sa dokonca riesenie (udajne z dielne renaultu, kedze ale nezabralo, nebolo definovane ako oficialna OTS) v podobe vymeny nejakej kovovej trubky (niekde v/pri prevodovke??) a jej nahradenim za plastovu, dalsim pokusom bola vymena spojkoveho kitu (problem odstraneny len na par dni, potom sa to opat vratilo)...
ak si to chcete nasimulovat, skuste ist tak 50, preradte z 2 na 3 (alebo 3 na 4), jemne stlacte spojku (tak 1-2 cm dole) a pridajte (mozte aj opakovane) plyn na 2-3 sek.
myslel som, ze ten zvuk sa po case utrasie, ale pri takmer 10.000 km, by som dokonca povedal, ze zosilnieva - co sa mi teda moc nepaci. Pokial nie je pustene radio a mate to stastie, ze aerodynamicke obtekanie auta sposobuje maly hluk, ktory prechadza do kabiny, je ten nas vnutorny zvuk naozaj neprijemny.
Ak sa najde niekto, kto to uz riesil a nahodou sa mu podarilo nieco vymysliet, dajte prosim navod do placu. Akykolvek napad je vitany.
Thanx.
PS: tuto hla blizsie info (nebat sa pouzit preklad v ramci chromu

http://www.foroclub.es/megane4/viewtopi ... e711ce8424
PS2: nebavime sa o obtekani vzduchu o späťaky a ani o piskani turba...to su uplne ine zvuky, ktore nesuvisia s tymto problemom
